Gjest Inggolf Skrevet 14. april 2013 #14641 Skrevet 14. april 2013 NozMonster: Hvor kort er ditt korteste skjørt? Det er så kort at det ikke går mange cm`erne nedenfor rumpeballene. (har kanskje ikke så mange skjørt, men kjoler ihvertfall). Når jeg bruker disse kjolene så går jeg med en lang singlett under som har en lang blondekant nederst, så den stikker nedenfor kjolekanten. Sånne super-ultra korte ting går jeg nok ikke med lenger! Noz: Beste alkoholholdige drikke? Nøgene Ø! Jeg er ikke kroppsfiksert på den måten at jeg fjerner hår med pinset, farger håret, bruker sminke, vurderer plastiske operasjoner, går til dyre frisører, står og ser på "den fantastiske kroppen min" i speilet osv. Var det på den måten du mente? Nei, jeg lurte ikke på i hvilken grad du er dragqueen, men jeg tenkte heller på om det er viktig for deg å se/være veltrent (ut), passe på kosthold i forhold til vekt, bygge muskler og for å holde huden ren. Om du tenker på klær i forhold til å fremheve fine ting og skjule ting som du ikke er så fornøyd med. Om du tenker på hvordan du kler deg generelt- om ting passer sammen og sånt.. Noz: Hvor gammel er voffsen din? Er den kosete? Hun er 4 år, men hun oppfører seg enda som en valp.. Hun er så intens og leken at det er et problem...Hun klarer nemlig ikke å lese andre andre hunders tegn og kroppsspråk så hun hopper på og skal leke leke leke lekeeeee!! Det er faktisk pinlig å møte andre hunder/hundeeiere....Og ja!! Hun er så kosete at jeg ikke klarer å beskrive det... Stryker du henne en gang så er det gjort! Da hopper hun opp på fanget ditt og tvinger hodet sitt inn under armen din for at du skal stryke henne mer. Noz: hadde du brevvenner når du var liten? kanskje du har det enda? Ja, det hadde jeg, og jeg husker enda hva de heter, hvor de bodde og når de hadde bursdag! Har ikke tenkt på dem på veldig mange år, men jeg måtte søke etter dem på facebukken nå og fant hun ene med en gang Cindi: er du glad i hunder? har dere noen dyr nå egentlig? jack: beste radiokanal og program er....?
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 14. april 2013 #14642 Skrevet 14. april 2013 NerdMS: studerer eller jobber du, eventuelt hva/med hva? Jeg gjør begge deler, men vil helst ikke skrive hva jeg driver med her på forumet. Kan si så mye som at jeg går på Blindern og har en helgejobb ved siden av. NerdMedSverd: Hvilken Twin Peaks-karakter liker du best? James Hurley! Neida, står vel mellom Cooper og Audrey. Liker de aller fleste karakterene i serien egentlig. SverdMedNerd: hvem er den tøffeste Ninja Turtlen? Donatello Thought-Fox: Hvilket album synes du har vært best i år og hvilket gleder du mest til skal komme i løpet av 2013? KristineS: Hva må du ha når du er fyllesyk? JackPreacher: Har du noen gang brutt loven?
TheHairyToothfairy Skrevet 14. april 2013 #14643 Skrevet 14. april 2013 jack: beste radiokanal og program er....? Har sans for Lønsj. Rune Nilson er vittig. Men jeg savner 20 Spørsmål med Knut Borge. Har egentlig ikke noe favvis radiokanal, i grunnen. JackPreacher: Har du noen gang brutt loven? Ja Drue: hvordan ville du forklart din mor hva en fluffer er, om hun spurte?
Cindi Skrevet 14. april 2013 #14645 Skrevet 14. april 2013 Cindi: er du glad i hunder? har dere noen dyr nå egentlig? Jeg elsker hunder! Har hatt hund hele livet egentlig, frem til nå. Her vi bor har vi ikke lov til å ha husdyr, så jeg får ikke hund før vi får kjøpt noe eget. Og det tar jo et helt liv... I mellomtiden så koser jeg med foreldrene mine sin hund hver gang jeg får sjansen, også har ei venninne to hunder jeg kan leke med. Men savner å ha min egen. Spesielt den tiden man har sammen på kurs, det var så kos. Noz: Hvor kom egentlig din greie med nøgene ø fra? KristineS: Hvilket dyr kunne du ikke tenkt deg å ha?
Yme Skrevet 14. april 2013 #14646 Skrevet 14. april 2013 yme: kan jeg få en lapdance? og, av alle brukerene her inne, hvem ville du gjerne hatt en lapdance av i kveld - utenom meg? Det skal du selvfølgelig få. Jeg er helt rå på poledance også (det kan jeg faktisk, sånn helt på ekte), så jeg syns vi skal flette det inn i rutinen. Hvem av brukerne her kunne jeg tenke meg å få en lapdance av? Hmm... En eller annen med skikkelig bra sprettrumpe hvertfall. Dreamdrops har jo en spretten stump, men jeg tror jeg hadde syntes det var rart, siden jeg har mer sånn kameratfølelse på hu... Grennlandstuppa har jo bra fasong da, eller kanskje Guilty. Har du noen anbefalinger? Yme: Hva gjør du på for tiden? Leste du boken jeg anbefalte deg den ene gangen? Hjelper noen folk med å lage en dokumentar. Jeg har hatt et litt mer... Hva skal jeg si... Et mer begivenhetsrikt liv, enn de fleste, så de ville lage en dokumentar om meg og livet mitt. Jeg blir veldig sliten av det, men det kan bli kult å se hvordan det blir, når den er ferdig. Jeg husker ikke hvilken bok du anbefalte meg, men jeg pleier å lese bøkene folk nevner, så jeg tipper jeg har gjort det. Hvilken bok var det? Yme: Om du skulle få en kid en dag, hvilke navn liker du? Jeg liker norrøne navn, og disse navnene som englene har, som Gabriel, Michael, Raziel osv, så om jeg kunne bestemt, hadde det nok blitt noe sånt... Tror jeg liker Gabriel best. Det pleier å bli staute karer av det navnet der. Yme: Hvor lenge siden er det siden ditt siste ligg? Litt usikker. Tror det er 2 uker siden... Eller 1? Det var vel Onsdags morgen for nesten 2 uker siden... Tror jeg... Cindi: Du får femmåtræddvefemti om du oppkaller barnet ditt etter meg. Hva sier du? Femmåtræddvefemti!
TheHairyToothfairy Skrevet 14. april 2013 #14647 Skrevet 14. april 2013 Det skal du selvfølgelig få. Jeg er helt rå på poledance også (det kan jeg faktisk, sånn helt på ekte), så jeg syns vi skal flette det inn i rutinen. Hvem av brukerne her kunne jeg tenke meg å få en lapdance av? Hmm... En eller annen med skikkelig bra sprettrumpe hvertfall. Dreamdrops har jo en spretten stump, men jeg tror jeg hadde syntes det var rart, siden jeg har mer sånn kameratfølelse på hu... Grennlandstuppa har jo bra fasong da, eller kanskje Guilty. Har du noen anbefalinger? Kan sterkt anbefale Rofl. Fikk nesten en lapdance av ham sist fredag. Rawr! Cindi: er du sindig eller syndig?
Yme Skrevet 14. april 2013 #14648 Skrevet 14. april 2013 Kan sterkt anbefale Rofl. Fikk nesten en lapdance av ham sist fredag. Rawr! Harn fin rumpe a?? Nikki09: Hva er den diggeste hverdagsmaten du kan bli servert?
Gjest Inggolf Skrevet 14. april 2013 #14649 Skrevet 14. april 2013 Noz: hvilken rase er hunden din? det er en liten storpuddel, men den ser ikke, og oppfører seg ikke, som en ganske langt i fra også faktisk.. Noz: Hvor kom egentlig din greie med nøgene ø fra? Hmm... hvor den kom fra? Fra smaksløkene mine da jeg smakte dem første gang.. Eller er det noe med spørsmålet som jeg ikke tok/misforsto? cindi: savner du å kunne å gå ut å drikke alkohol? (evt hjemmekos med vin) Yme: denne dokumentaren- er det noe som skal sendes på fjernsynet? strange doll: hva synes du om sex og singelliv-filmene? alkasil: Hvilken sjokolade er din absolutte favoritt?
Singha Skrevet 14. april 2013 #14650 Skrevet 14. april 2013 Singha: har du en pen håndskrift? Om jeg ikke husker hva som står der klarer jeg ikke lese det selv. Nei, jeg lurte ikke på i hvilken grad du er dragqueen, men jeg tenkte heller på om det er viktig for deg å se/være veltrent (ut), passe på kosthold i forhold til vekt, bygge muskler og for å holde huden ren. Om du tenker på klær i forhold til å fremheve fine ting og skjule ting som du ikke er så fornøyd med. Om du tenker på hvordan du kler deg generelt- om ting passer sammen og sånt.. Jeg forsøker å passe på kostholdet, uten særlig hell. Jeg trener tre ganger i uka, men har ikke noe særlig med muskler å vise til. Det jeg har å skjule går ikke an å skjule med klær. Jeg tenker over hvordan jeg kler meg, men jeg bryr meg ikke nødvendigvis om andre mener det ser ut som om jeg har tenkt over det. Tirkes: Siste utenlandsreise? Strange Doll: Beste skalldyr du spiser? Noz: Samme spørsmål du stilte meg i retur. 1
Harlequin Skrevet 14. april 2013 #14651 Skrevet 14. april 2013 Harlequin: Siste du drakk? Forrige helg. Spontanfylla! Harlequin: hvilke 3 KG-menn kunne du tenke deg å kysse? Deg, Rskre og Bolsjevidkun. Neida. Tulla. De tre beste kysserne hadde jo vært det beste, hvem nå enn av alle KG-menn det er. Harlequin: Beste drikke på en varm sommerdag? Noe kaldt og FRESHT. Iskald lavsyre-eplejuice feks! Harlequin: ASL? 20, Oslo. Regner med det var unødvendig å slenge på J foran, men kan jo eventuelt ta den med, bare sånn for ordens skyld. Harleq: hvor mange brev får du i posten pr uke? hvor mange av disse er regninger? Hehe... Gjennomsnittet der ligger vel på sånn 0.3 eller noe, veldig lite post! Får stort sett regninger på mail og lite post utenom. Harlequin: Hva er det ultimate kinogodtet? En bunnløs pose med søtt smågodt, sjokolade inkludert. Steve Cook: hvilke tre KG-kvinner ville du kysset? Padawn: sikkert blitt spurt om tusen ganger før, men: jobber eller studerer du, eventuelt hva? Singha: beste øl? KristineS: din ultimate sommersang?
Gjest padawan Skrevet 14. april 2013 #14652 Skrevet 14. april 2013 Padawn: sikkert blitt spurt om tusen ganger før, men: jobber eller studerer du, eventuelt hva? jobber og er IKT-ansvarlig i en statlig organisasjon. Yme: hvorfor har du ikke fortalt om dokumentaren din før nå?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 14. april 2013 #14653 Skrevet 14. april 2013 Calavi: Hvis du kunne kjøpe hvilken som helst bolig, hvor som helst: ville du hatt enebolig, leilighet eller annet? By eller land? Jeg ville hatt en enebolig her i Oslo. Det er her jeg tror jeg ender opp, så selv om jeg gjerne skulle hatt et hus i Italia eller Frankrike eller noe, så hadde et hus her i Oslo gjort seg. Men, jeg er ekstremt husredd så å bo der alene hadde ikke vært noe særlig Noz: Har du bunad? Cindi: Bruker du linser eller briller? Strange doll: Fineste gave du noen gang har fått? NMS: Banner du mye?
KristineS Skrevet 14. april 2013 #14654 Skrevet 14. april 2013 KristineS: Hva må du ha når du er fyllesyk? Eneste "måha" er coca cola! Ellers går det for det meste i bare vann. Evt. noe salt snacks. KristineS: Hvilket dyr kunne du ikke tenkt deg å ha? Eneste jeg virkelig ikke kunne tenkt meg er "kravlekryp" aka edderkopper o.l. Ellers kunne jeg gjerne tenkt meg å ha en hel liten dyrehage KristineS: din ultimate sommersang? "If you like pina coladas". Minner meg om koselige sommerdager med bestevenninna med avslapping på verandaen. JackPreacher: Liker du Hitchcock-filmer? Og hvilken er i såfall øverst på lista?
Gjest Steve Cook Skrevet 14. april 2013 #14655 Skrevet 14. april 2013 Steve Cook: hvilke tre KG-kvinner ville du kysset? Deg, selvfølgelig. Jeg tror du har saftige lepper. Stjerner og planeter. Hun kan visstnok prostatamelking Norah. Fordi jeg liker det som kommer ut av den munnen.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. april 2013 #14656 Skrevet 14. april 2013 Deg, selvfølgelig. Jeg tror du har saftige lepper. Stjerner og planeter. Hun kan visstnok prostatamelking Norah. Fordi jeg liker det som kommer ut av den munnen.
TheHairyToothfairy Skrevet 14. april 2013 #14658 Skrevet 14. april 2013 JackPreacher: Liker du Hitchcock-filmer? Og hvilken er i såfall øverst på lista? The Man Who Knew Too Much, rocks. Noz: pics med bilde av deg i dette omtalte skjørtet! hva må til for at dette skjer?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. april 2013 #14659 Skrevet 14. april 2013 Husk å stille spørsmål i lige måte!
Yme Skrevet 14. april 2013 #14660 Skrevet 14. april 2013 Yme: hvorfor har du ikkefortalt om dokumentaren din før nå? Fordi det ikke er noe å fortelle om. Yme: denne dokumentaren- er det noe som skal sendes på fjernsynet? Jeg tviler på det, men det er mulig den kommer på høstutstillinga en gang i fremtiden, sammen noe jeg har lagd. Singha: Liker du rugsprø?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå