Gjest Tirkes Skrevet 11. april 2013 #14541 Skrevet 11. april 2013 Kule, tøffe og vanskelige spørsmålene jeg fikk nå da! Tirkes: Hvem er din absolutte favorittkarakter innen fantasy? Åh gud. Jeg satt i en time og stusset på dette på jobb. Og så på kjøreturen hjem. Og valget har kommet til at jeg må snevre inn. Så jeg velger å tolke dette som "Karakterer i fantasy Tirkes hadde bøyd seg over kjøkkenbenken for", aka vært litt tåpelig avstandsforelsket i. Pre-pubertale meg: Fra bøker: Arteju fra Den uendelige historie. Fra film: Peter i første Narnia-serien. (Hadde vært Ron Weasley om jeg vokste opp ti år senere enn jeg gjorde) Post-pubertale meg: Fra bøker: Kvothe the Kingkiller chronicles. (Han er arrogant men han kan TRYLLE!) Fra film: Uavgjort mellom Khal Drago og Conan (fra nyeste filmen). M.a.o: Kan noen putte Jason Momoa i senga mi? Nei, vent.. Kanskje Riddick..? Ooh, ja.. Nei. Conan og Khal Drago it is! Et litt mer seriøst svar: Kvothe. Makan til historieforteller, og han har en rimelig røff historie å fortelle om. Gjennom første boka ville jeg bare gi ham en klem. Beste kvinnelige karakter: Éowyn fra LOTR-bøkene. Litt svak i filmene, Enda et spørsmål til Tirkes: Har du noensinne lest noe av Evi Bøgenæs? Nei, men jeg googla henne og leste litt om henne og boktitlene, ser ut til at jeg burde kjent til henne når jeg vokste opp... Tirkes: Liker du fantasy i filmform også? Hvilken fantasyfilm liker du eventuelt best? JA! Men hjelpes da, hvordan skal man velge... Dersom The Crow teller som fantasy, så er det favoritten. Men det er vel mer action. LOTR fungerer mer sammen klarer ikke dra ut en favoritt derfra. Hmm. Harry Potter fungerer også best sammen. 300 er eye-candy... Lemony Snicket er en herlig fortelling men ikke heeelt... V for Vendetta...? Sweeney Todd. Eneste musikal som får meg til å grine, le OG synge med.. og jeg digger Tim Burton sin stil. Hmm.. Tim Burton... *mumle* "There's a hole in the world like a great black pit..." Neeei.. Jeg tror det blir Sleepy Hollow. Den er vakkert filmet, eventyrfølelse, en trolsk stemning, delvis gotisk.. jeg er smågoth på innsiden fortsatt. Vi har en vinner! Sleepy Hollow it is. Snakker om soulmate..... jeg kunne skrevet det der Visste du at enkelte steder på vestlandet har råvakre strender OG høye fjell... til og med surfemuligheter. Anbefales! Du vet, gutter og eventyr/fantasyfigurer og sånn På linje med Gandalf og Yoda. ....Gandalf og Yoda som svirebrødre kunne jeg også tenkt meg. For det var det jeg så for meg når jeg leste det jeg har sitert rett over her... Tirkes Hvilken superhelt ville du vært? Og hvorfor? ...Dere gir dere ikke med umuige spørsmål! Haha! Etter mye, mye ettertanke har jeg en topp 3... 1: Buffy - the vampire slayer. Fordi hun er så vanvittig slagferdig at jeg ler meg fillete. Jeg digger den serien og det er ene og alene pga noen talentfulle manusforfattere, Sarah Michelle og Alyson Hannigan. 2: Phoenix fra X-Men. Fordi hun kan telepati og tidsreiser, og Famke Janssen får henne til å se rimelig badass ut. 3: Violent Song fra Ultraviolet. En tidvis crap film, men directors cut er nesten halvtimen lengre enn den normale versjonen og de klippet vekk mye som må være der for at filmen skal være mer logisk enn den syre-trippen den er i normal klippet tilstand. Jeg vil være henne hovedsaklig fordi HÅRET HENNES SKIFTER FARGE, OMG! ...faen, nå er jeg endelig ferdig med svaret mitt og skal til på spørsmål, også kommer jeg på Vincent Valentine fra Final Fantasy som mulig favorittkarakter, men vi teller ikke med spill! Anoia: Du skal tilbringe fire uker på en øde øy og får velge en kjendis for å holde deg meg selvskap. Hvem velger du og hvorfor? Cindi: Du må slette alle sanger på mp3-spiller/mobiltelefon og får kun beholde tre stk.. Hvilke velger du? Singha: Hvilket spill (PC/konsoll) spilte du sist? L(ykelig)-mannen: Hva slags akohol/drink drakk du deg sist sanseløst stupfull på? Thought-Fox: Beste spill-historie (Bakgrunnshistorie eller drivende historie i typ rpg)?
Singha Skrevet 11. april 2013 #14542 Skrevet 11. april 2013 Singha: Hvilket spill (PC/konsoll) spilte du sist? Spiller Civ5 nå, faktisk. Tirkes: Samme spørsmål i retur.
Gjest Tirkes Skrevet 11. april 2013 #14543 Skrevet 11. april 2013 (endret) Tirkes: Hva er den styggeste fargen du vet om? Oransje. Jeg liker den ikke på blomster, klær, vegger eller interiør. Det er nummeret før jeg begraver appelsinene underst i fruktkurven. Spiller Civ5 nå, faktisk. Tirkes: Samme spørsmål i retur. Age of Empires II: HD Edition... Spiller også nå faktisk, men holder på å vinne, så det er litt kjedelig. Supermusa: Når hadde du sex sist? (Her blir vi vel personlige! Nicket ditt får meg på skitne tanker.. sorry!) Edit: Glemte uthevet skrift. Endret 11. april 2013 av Tirkes
Supermusa Skrevet 11. april 2013 #14544 Skrevet 11. april 2013 Supermusa: Når hadde du sex sist? (Her blir vi vel personlige! Nicket ditt får meg på skitne tanker.. sorry!) Det kan du finne ut på Sex dager på TV3 neste uke! Singha: Favorittøl?
Gjest Tirkes Skrevet 11. april 2013 #14545 Skrevet 11. april 2013 Det kan du finne ut på Sex dager på TV3 neste uke! Haha, du kødder nå? Så kult. Singha (på tide å pepre deg med spørsmål): Hva i alle dager ligger bak nicket ditt? Noen betydning? Supermusa: Har du noesinne stjålet i en butikk? Et eksempel på en stjålet gjenstand..?
Supermusa Skrevet 11. april 2013 #14546 Skrevet 11. april 2013 Haha, du kødder nå? Så kult. Supermusa: Har du noesinne stjålet i en butikk? Et eksempel på en stjålet gjenstand..? Tullet nok litt, dessverre. Ja, en kjærlighet på pinne. En sånn som ser ut som en fløyte! Tirkes: Din yndlingsserie på TV for tiden?
Singha Skrevet 11. april 2013 #14547 Skrevet 11. april 2013 Singha: Favorittøl? Singha (på tide å pepre deg med spørsmål): Hva i alle dager ligger bak nicket ditt? Noen betydning? Dette må være de mest stilte spørsmålene til meg på dette forumet. Shiner Bock og det sto ei flaske Singha ved PC-en når jeg registrerte meg og jeg ville ikke bruke et av mine vanlige nick. Tirkes: Spillet du har likt best, og spillet du har brukt mest tid på? Noz: Hva er ditt beste kjøp noen sinne i hvilken som helst kategori i prisklassen under 100kr?
Gjest Tirkes Skrevet 11. april 2013 #14548 Skrevet 11. april 2013 Tullet nok litt, dessverre. Ja, en kjærlighet på pinne. En sånn som ser ut som en fløyte! Tirkes: Din yndlingsserie på TV for tiden? Hehe, jeg husker de fløytene. De virka faktisk! Jeg ser mye på How I Met your Mother for tiden (dog på Netflix). Cindi: Hva er den beste og den verste matlukten du vet om?
Cindi Skrevet 11. april 2013 #14549 Skrevet 11. april 2013 cindi: Hva gjør du når du skal skeie ut? hva betyr det for deg "å skeie ut"? Blir litt flau av å svare dette, men for å være helt ærlig så er det dersom jeg har etegilde på godteri. Da har jeg skeiet ut. Når jeg spiser noe jeg VET jeg kommer til å angre på at jeg spiste, da skeier jeg ut. Cindi: Hvilken låt liker du best å danse til? Jeg liker ikke å danse. HVIS du ser meg danse, så er det fordi jeg er på spritfylla og noen nettopp har satt på spanske rytmer og jeg fikk sydenfølelsen i bena. Aaaarrrriiivaaa! Eller no. Haha! Tirkes: Topp 3 Tim Burton filmer? (Eeeeeelsker Tim Burton!!)
Gjest Tirkes Skrevet 11. april 2013 #14550 Skrevet 11. april 2013 Dette må være de mest stilte spørsmålene til meg på dette forumet. Shiner Bock og det sto ei flaske Singha ved PC-en når jeg registrerte meg og jeg ville ikke bruke et av mine vanlige nick. Tirkes: Spillet du har likt best, og spillet du har brukt mest tid på? Jeg skal være tøff og innrømme HVOR mye tid også. World of Warcraft, 324 days played på min main character. Mest spilte "alt" har jeg brukt 48 days played på. Men spillet jeg har likt best er Left 4 Dead 2. Det er få spill som har gitt meg utelukkende så mye morro. Null "jobb", ren morro, spesielt når man passer på å spille det online mot venner, med ventrilio/mumble (eller annen voip). Har en følelse av at jeg stod frem som et tragisk menneske nå, men det tar på å lede guilds og raids, OK! (Har dessverre gitt meg nå, fikk aldri somlet meg til å skaffe siste expansion). ...føler vi nerder til hele tråden her nå. Men det gjør ingenting! Supermusa: Beskriv personligheten din med 10 ord maks? Gorgonzola: Har du søsken, og hvor i søskenflokken er du? Bortskjemt yngsteman, ansvarlig eldstemann eller neglisjert "middle child"? Singha: Aller første spill du kan huske å ha spilt? (Dette er gamerenes måte å spørre hvor gammel man er, tror jeg.)
Supermusa Skrevet 11. april 2013 #14551 Skrevet 11. april 2013 (endret) Supermusa: Beskriv personligheten din med 10 ord maks? Snill, slem, smart, dum, bipolar, ironisk Cindi: Hvilket land har du mest lyst til å dra til? Singha: Kunne du tenke deg å ha en kjælegris? Hvis ikke, hvor mye penger i måneden forlanger du for å ha denne kjælegrisen? Endret 11. april 2013 av Supermusa
Cindi Skrevet 11. april 2013 #14552 Skrevet 11. april 2013 Cindi: Du må slette alle sanger på mp3-spiller/mobiltelefon og får kun beholde tre stk.. Hvilke velger du? Hvis jeg aldri mer får ha noen andre sanger, såååeeeh... Faen så vanskelig du skulle være. Jeg måtte hatt en Whitesnakesang å leve på. Det ville blitt "Is this love" (selv om jeg kunne valgt 100 andre... Har nok av favoritter.) Så måtte jeg hatt bryllupssangen til meg og mannen, Eva Cassidys "Songbird", griner ustanselig av den. Ooooog.... Shit... Eeeeh.... Udo "balls to the wall" hahahahaha!!! Bare fordi at få sanger får meg til å skrike like høyt med som den. Har litt for mange artige minner fra diverse festivaler pga den låta. Merker dette ble en rar spilleliste!! Hahahahaha! Hadde sikkert svart noe HELT annet i morgen. Cindi: Hva er den beste og den verste matlukten du vet om? Akkurat nå DØR jeg av alle lukter, verst av alt er bacon. Da kaster jeg opp. Beste hittil er blåbærsuppa jeg nettopp spiste. Den lukta neste ingenting. Vanligvis er beste lukta ferske boller, jeg elsker å bake, mest pga lukta og at det er kos. Mannen tar seg av spisinga for tida. (Utenfor spørsmålet, så er en av mine favorittlukter bål-lukt. Haha!) Niennas: hva var det siste du gråt av? (Regner med hormontårene er tilstede? ) Noz: hvis du kunne velge fra øverste hylle, hva ville du gjort på 17 mai i år?
Harlequin Skrevet 11. april 2013 #14553 Skrevet 11. april 2013 Harlequin: Har du en guilty pleasure? Jepp. Kan både "Niggas in Paris" og "Thrift Shop" utenat, og danser mer enn gjerne til begge to. Samtidig som jeg synger, selvsagt. Paradise Hotel stiller vel også høyt på lista. Supermusa: dilemma. Du må velge bort enten taco eller pizza for resten av livet. Hva velger du bort? Tirkes: favorittgodteri? Anoia: sist kjøpte album? Thought-Fox: neste gang du skal på fylla, kommer du til å drikke...? Cindi: hvilken farge kan du absolutt ikke fordra når det kommer til klær (til deg selv)?
Singha Skrevet 11. april 2013 #14554 Skrevet 11. april 2013 (endret) Singha: Kunne du tenke deg å ha en kjælegris? Hvis ikke, hvor mye penger i måneden forlanger du for å ha denne kjælegrisen? Er de husrene? I så fall kunne jeg hatt en om mat og utgifter ble betalt. Singha: Aller første spill du kan huske å ha spilt? (Dette er gamerenes måte å spørre hvor gammel man er, tror jeg.) Det var et vanskelig spørsmål. Jeg tror ikke jeg egentlig kan svare på det spørsmålet. Det første spillet jeg spilte mye hjemme var Indiana Jones and the Fate of Atlantis på min fars jobb-PC med DOS og uten farger. Men jeg går ut i fra at jeg hadde prøvd diverse spill før den tid. Vi hadde f.eks. og en Sega Master II-maskin hjemme, men jeg er usikker på når vi fikk den, og min nærmeste nabo hadde en av de der greiene man kobla til TV-en og brukte kassetter med spill på. Det første spillet jeg spilte på min egen PC når jeg fikk det var WC2. Tirkes: Hva spilte du i WoW? Og hvor? Endret 11. april 2013 av Singha
Supermusa Skrevet 11. april 2013 #14555 Skrevet 11. april 2013 Supermusa: dilemma. Du må velge bort enten taco eller pizza for resten av livet. Hva velger du bort? Den er lett. Velger bort pizza, helt klart. Anoia: Hva hater du aller mest her i verden? Tirkes: Favorittbok?
Gjest Tirkes Skrevet 11. april 2013 #14556 Skrevet 11. april 2013 (endret) Tirkes: Topp 3 Tim Burton filmer? (Eeeeeelsker Tim Burton!!) Åååh... Sweeney Todd, Sleepy Hollow og kortfilmen "Vincent". Den siste er kjempesøt. Tirkes: favorittgodteri? Lakrissnøre, for det kan jeg leke med, knytte knuter, forsøke å knytte knuter rundt tunga og bruke som sugerør. Cola smaker rimelig funky sugd gjennom lakrissnøre. Det var et vanskelig spørsmål. Jeg tror ikke jeg egentlig kan svare på det spørsmålet. Det første spillet jeg spilte mye hjemme var Indiana Jones and the Fate of Atlantis på min fars jobb-PC med DOS og uten farger. Men jeg går ut i fra at jeg hadde prøvd diverse spill før den tid. Vi hadde f.eks. og en Sega Master II-maskin hjemme, men jeg er usikker på når vi fikk den, og min nærmeste nabo hadde en av de der greiene man kobla til TV-en og brukte kassetter med spill på. Det første spillet jeg spilte på min egen PC når jeg fikk det var WC2. Vrient aldersbestemme deg. Ut fra dette er du født mellom 1983 og 1987 *tippe* Tirkes: Hva spilte du i WoW? Og hvor? Jeg ønsker ikke å dele server, jeg har tidligere skrevet litt erfaringer osv her inne og jeg er litt for gjenkjennelig for de som spilte/spiller på samme server. Jeg var i en periode en server-celebrity, tragisk nok. Morsomt nok har jeg truffet nesten 60 personer fra den serveren gjennom årene. Jeg spilte paladin, hovedsaklig holy. Aner ikke hvorfor, men tror jeg ble tiltrukket av kampstilen, og jeg ønsket å spille hybrid, en jack of all trades. How wrong was I. Senere var det nyttig nok å være healer, spesielt som raidleader. Jeg hadde jo allerede oversikt på hvor folk var og hvem som fikk debuffs hele tiden og måtte lære seg og ikke ta fyr. I vanilla var jeg min servers best utstyrte shockadin, og husker ennå hvor stolt jeg var som passerte 600 spellpower. Ikke +heal, men +spell. /fleeex. Jeg spilte mest PvE, men likte utrolig godt PvP, helt til crossrealms. Det balanserte IKKE factions for vår del, vi hadde en godt balansert server, med et godt og "harassment free" miljø, selv på kryss av factions. Vi hadde egen "I saw you in the battlegrounds" chattetråd på serverforumet, som minner mye om fjasetrådene her inne på Snikk Snakk. Drømme-cosplaykostyme er nok fortsatt Judgement, med en Neffie-stick i hånda. Tirkes: Favorittbok? Det endres litt med tiden, med nå er det Patrick Rothfuss - The Name of the Wind. Singha: Samme spørsmål! Hva spilte du og spiller du ennå? (WoW) Cindi: Hva er din favoritt-Tim Burton film, og hva er din favorittkarakter fra en Tim Burton film? (trenger ikke være samme). Harlquin: Favorittdikt av norsk forfatter? Endret 11. april 2013 av Tirkes
Gjest Spils Skrevet 11. april 2013 #14557 Skrevet 11. april 2013 Supermusa: Du måtte datet en animasjonsfigur. Hvilken? Trikes: Beste barndomsminne? Harlequin: Favoritt serie? Cindi: Hvor vil du reist om du fikk det servert gratis?
Singha Skrevet 11. april 2013 #14558 Skrevet 11. april 2013 Singha: Samme spørsmål! Hva spilte du og spiller du ennå? (WoW) Prest. Stort sett Shadow etter det ble spillbart i PvE i Burning Crusade. Har spilt en del paladin i alt raids. Holy/Retri. Strange Doll: Sjokoladekake eller marsipankake?
Supermusa Skrevet 11. april 2013 #14560 Skrevet 11. april 2013 Supermusa: Du måtte datet en animasjonsfigur. Hvilken? Måtte nok blitt faren til Po i Kung Fu Panda. Den gåsa vet du! Harlequin: Hvilken tannkrem bruker du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå