TheHairyToothfairy Skrevet 5. april 2013 #14441 Skrevet 5. april 2013 jack: Hva syns du er værst/mest sårende av fysisk utroskap (ren sex) eller psykisk utroskap (forelskelse, men ingenting fysisk)? helt klart psykisk. jeg er sjeldent spesielt sjalu av meg, rent seksuelt kan jeg godt finne på å tilgi eller trekke på skuldrene for utroskap i form av ren pulings. jeg er så sært skrudd sammen at jeg også kan tenne på å se at kvinnen har nytelse av en tredje part, uansett kjønn. men forelskelse-biten kan jeg ikke leve med, akkurat der krever jeg å være den eneste. noz: har du prøvd backpacker-ferie? harleq: den fineste blomsten? daybreak: når fikk du blomster sist, og hva var anledningen? singha: favoritt-serie på tv?
Daybreak Skrevet 5. april 2013 #14442 Skrevet 5. april 2013 daybreak: når fikk du blomster sist, og hva var anledningen? Kan ikkje hugse sist eg fekk blomar Eller Rumle har ofte gitt meg i dagboka mi med denne smileyen då Om det tells Lillesiren: Har du planar om å stemme under valet no kommande haust, og eventuelt kva parti har du planar om?
Jellybean78 Skrevet 5. april 2013 #14443 Skrevet 5. april 2013 Jelly: Di mest feminine side? Øyh!....lille frøken, I know what u did thar! Du "bytta" og ga mennene du oppfatter som temmelig ulike, "motsatte" type spørsmål etter hvordan du oppfatter de. I'll have you know at jeg er i besittelse av fremtredende feminine kvaliteter som titt og ofte kommer til uttrykk! Jeg parkerer aldri bilen min på plasser merket handicap-parkering, og slår aldri folk som bruker briller bla. Feminint nok for deg!? Ok, hva med dette da, jeg eide inntil nylig en rosa skjorte, (som aldri ble brukt offentlig riktignok) (havnet i søppla, etter at jeg gikk noen runder med meg selv) men tanken var til stede! (og det er tross alt den som teller) Jellybean78: Hva er din øvre og nedre aldersgrense når det gjelder kjæreste? Hmm....nå skal jeg ikke hevde at denne grensen er absolutt, men la oss si at det ligger rundt 5-6 år i hver retning sånn ca. For jenter som ligger nedover på skalaen, så opplever jeg veldig ofte at vi befinner oss på ulike stadier av livet, om spriket blir større....de rundt 26 og under er ofte opptatt av utdanning og har ikke planer om å slå seg til ro, ett stadie jeg har kommet til.... Pluss jeg syns bare sånn på ett generellt modenhetsmessig plan så mangler de ofte livserfaring nok til at jeg føler vi har særlig mye felles. Oppover derimot, så er det jo ett fåtall kvinner som er lystne på barn når de passerer 40, noe jeg gjerne vil ha, så.....slik er det no engang. Jelly: Din verste eigenskap? Huh!? Stjerner, alvorlig talt, Jellybelly er perfekt skal jeg si deg, en diamant blant gråstein! Nei.....si det da, om jeg skal sette fingeren på noe, så er det kanskje at jeg ikke er så veldig rund i kantene, tøffelemne (for å sette det på spissen) er jeg nok ikke på noen måte. Jeg har en tendens til å snakke veldig ifra "levra", noe som ikke alltid faller i god jord med alle. Ikke slik at jeg kommer med upassende eller usømmelige kommentarer o.l, men mer i den forstand at om jeg oppfatter deg som en idiot, så kommer du til å merke at jeg ikke "liker" deg. Jelly: Hva ville du bli når du var liten? Politi.....har fremdeles lyst også, for å være ærlig Jelly: Kor lenge har du vore singel? Njaaa.....siste forholdet mitt tok vel slutt i 2011, men det var rimelig kortvarig, det siste som varte en god stund endte vel i 2008 (om jeg ikke blingser fullstendig) Daybreak: Har du førerkort? (hvorfor ikke, isåfall?) Dolly: Er du veldig bevisst/flink til å gjøre de rundt deg glade? Solsenga: Beskriv din egen personlighet? Cindi: Hvilken regning hater du å betale mest? Singha: Yrke? Hjärterdam: Første bokstav i ditt gamle brukernick her inne? Stjerner: Kunne du stilt opp på en blind date?
Gjest Lillesiren Skrevet 5. april 2013 #14444 Skrevet 5. april 2013 Lillesiren: hvilke band/artister liker du? Danser ikke standard og latin nei. Lillesiren: Hvilken type salsa danser du? ..Så hva danser du da:P? Ikke meningen å grave for mye her altså(Jo det er det) For å svare på spørsmål: Først og fremst L.A style jeg har gått og lært, men har prøvd meg litt på kubansk etter at jeg flytta til Bergen i sommer, da det stort sett virker til at det er det folk i miljøet kan her. Lillesiren: Søsteren/ broren din (om du har) er sammen med noen du virkelig ikke kan fordra. Svelger du en haug med kameler eller sier du meningen din? Hm...Det kommer nok først og fremst an på hvorfor jeg ikke liker henne. Har jeg veldig tungtveiende grunner, ville jeg nok sagt ifra, da jeg selvsagt vil det beste for de flotte brødrene mine Lillesiren: Har du planar om å stemme under valet no kommande haust, og eventuelt kva parti har du planar om? Jeg har to parti jeg står mellom og har faktisk ikke bestemt meg enda:) -L-: Byens beste mat, hvor finner man det? Cindi: Hvordan går det med deg og graviditeten, kommer du helskinnet gjennom morgenkvalme, hovne føtter m.m.?
BusteMartePinn Skrevet 5. april 2013 #14445 Skrevet 5. april 2013 BusteMartePinn: Bading om sommeren: Sandstrand eller svaberg? Svaberg! Jeg liker egentlig stranden, men å få sand OVERALT er jeg ikke like glad i. Pluss at jeg er mer vant med svaberg fra hyttesomre Bustemartepinn: hvem var "du" i powerpuffs ? Jeg var Bubbles Blond og lyseblå avgjorde saken greit. Harlequin: Var du med på en eller annen motedille som du er flau over nå? (Von Dutch-capper, Lindeberg-logoflashgenserne og slikt). Guybrush: Hva er den rareste situasjonen du har våknet i (uten å huske hvordan du havnet der)? Lillesiren: Har du en favorittdrink?
Daybreak Skrevet 6. april 2013 #14446 Skrevet 6. april 2013 Daybreak: Har du førerkort? (hvorfor ikke, isåfall?) Har ikkje det nei. Og har det ikkje for eg har knapt nok lærekøyrt noko Men planen er å få tatt det ein gong då BusteMartePinn: Beste sommarferieminne du har?
Gjest .-L-. Skrevet 6. april 2013 #14447 Skrevet 6. april 2013 (endret) -L-: kor gamal er du? Nei, si det, synes jeg er for gammel til å svare på spørsmålet L: enn du? Danset i 3 år? -L-: Byens beste mat, hvor finner man det? Hjemme hos mamma Endret 6. april 2013 av .-L-.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. april 2013 #14448 Skrevet 6. april 2013 S&P: Om du måtte flytta,kvar i Noreg ville du budd? 500 m borti gata Stjerner: Kunne du stilt opp på en blind date? Sjølvsagt. Eg går i lag med dei fleste menneske. Om det ikkje vart romantisk så kunne me vel diskutert eitt og anna Jelly: Din beste eigenskap? -L-:Har du lese reglane i denne tråden? Noz: Beskriv utsjånaden på draumemannen!
Guybrush Skrevet 6. april 2013 #14449 Skrevet 6. april 2013 Guybrush: Hva er det mest skremmende du har opplevd? Hmm, muligens da jeg syklet midt på vinteren over en høy bro og det lå frosne spor i isen under løssnøen. Hvorpå hjulet havnet i en slik og jeg gikk rett over kanten og klarte å klamre meg fast til broa og klatre opp igjen. Det var klokka 9 på kvelden, helt mørkt, midtvinters, ca 15 minus og jeg ville gått rett ned midt i elva langt fra folk og det var ca 40 meter til land og 15 meter ned til vannet. Guybrush: Fikk du noen gang PM fra denne betatte, anonyme brukeren, som skrev innlegg om deg tidligere i år? Hehe, lite derifra gitt Jeg fikk en melding fra noen men ikke hun som skrev den tråden. Mye bæ og lite ull altså Guybrush: Hva er den rareste situasjonen du har våknet i (uten å huske hvordan du havnet der)? Hmmm, ikke så mye spennende å fortelle siden situasjonen vel kun har oppstått 2 ganger tror jeg:) Må være da jeg våkna opp kald på et umøblert soverom på en hard seng i mørket og ikke skjønte noe som helst hvor jeg var Daybreak: Noen ferieplaner i år ? Lillesiren: når ble det kebab sist ? Jelly: hva var favorittlekene da du var liten? Yme: Om du skulle få en kid en dag, hvilke navn liker du? 1
hjärterdam Skrevet 6. april 2013 #14450 Skrevet 6. april 2013 hjerterdam: hvem er den kjekkeste brukeren her inne? Det er mange som er kjekke, deriblant Yme, SemperFi, bandit (selv om han ikke er her lenger?), og et par andre jeg har sett i bildetråder. Dog hviler jeg helst øynene på Mr. Crews. Hjärterdam: Fortell oss tre ting om deg sjølv. 1) Jeg har verdens dårligste impulskontroll (men lander alltid på beina), og kan derfor ofte skremme/forvirre folk uten å mene det. 2) Jeg blir stressa når jeg ikke kan høre på musikk 3) Jeg er ekstremt familiekjær og gjør alt for den nærmeste familien min. Hjärterdam: Første bokstav i ditt gamle brukernick her inne? l BusteMartePinn: Hvilken film vil du anbefale alle å se? Cindi: Hvilken dings har du som du er mest glad i? Daybreak: Hvilken norsk komiker liker du best? Guybrush: Hvilken norsk skuespiller liker du best? Jack: Hvilken norsk musiker er undervurdert? Lillesiren: Hvilket plagg i klesskapet ditt er du mest glad i?
TheHairyToothfairy Skrevet 6. april 2013 #14451 Skrevet 6. april 2013 Jack: Hvilken norsk musiker er undervurdert? Odd Rene Andersen, en fantastisk stemme! rett og slett norges beste vokalist. Du skal for så vidt få møte en god del norske musikere allerede til helgen som er svært undervurderte i forhold til alt fnask fra idol og andre idiot-programmer som har gjort det vanskeligere for norske musikere å strekke hodet frem. crews?? preacher! rainbow: beste heste-relaterte opplevelse? 1
Gjest Inggolf Skrevet 6. april 2013 #14452 Skrevet 6. april 2013 (endret) noz: har du prøvd backpacker-ferie? nei, desverre, men det er heldigvis ikke for sent Noz: Beskriv utsjånaden på draumemannen! Jeg liker dem mørke! Mørkt hår og skjegg på de som er lyse i huden, og så har jeg en greie for mørkhudede, men da oftere med en mindre mengde med skjegg. (Mulatter og nord-afrikanere er nok de jeg oftest bli tiltrukket av). At de er en god del høyere enn meg synes jeg også er viktig, men med mine 163 cm så er det sjeldent et problem. Jeg liker rocka fyrer med halvlangt rufsete hår, gjerne med en grunge-aktig stil (men det er nok først og fremst på de lyshudede) En ting er sikkert ihvertfall, og det er at min drømmefyr ikke er feminin! Cindi: Fortell om en gang du ble skikkelig sviktet? (forsempel om en god venninne røpa en betydningsfull hemmelighet til noen andre, noen nære deg gikk bak ryggen din... osv...) daybreak: på hvilken måte er du egoist? Singha: er du handy? ..på hvilken måte? Endret 6. april 2013 av NozMonster 1
Daybreak Skrevet 6. april 2013 #14453 Skrevet 6. april 2013 Daybreak: Noen ferieplaner i år ? Nei,dei er ikkje lagt enno. Daybreak: Hvilken norsk komiker liker du best? Likar vel eigentleg fleire, blant anna Ylvis, Raske Menn, Espen Beranek Holm og Pernille Sørensen. daybreak: på hvilken måte er du egoist? Det er sikkert mange områder sidan det er ein veldig menneskeleg eigenskap, men ei særskild side som eg merkar no i innspurten av studiet er når det gjeld ting eg må få unna, så er det det som står mest i hovudet på meg og tenkjer "eg har så mykje og gjere og få gjort det i dag". Det har eg forsåvidt,men er jo mange andre i same situasjon som har klart og vil klare det same uansett. Fleire andre sider og,men kjem ikkje på spesifikke døme nett no. Jack: Kva er den tristaste historia du har høyrt frå eit medmenneske? .-L-.: Kva er heimfylket ditt? Noz: Kva vil du helst ha, bokmål og nynorsk separert, samnorsk eller berre ei rein målform (i tilfelle, kva målform)?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. april 2013 #14454 Skrevet 7. april 2013 Jack: Kva er den tristaste historia du har høyrt frå eit medmenneske? Jeg tror nok Christoffer-saken er en av de som rangerer høyest i kategorien trist og direkte jævlig. Jeg er sikker på at det er ganske mange barn som lever med samme vilkår uten at det nødvendigvis fører til dødsfall. Bare tanken på at barn har det slik er uutholdelig. Det er ikke rett. S&P: pent skjegg, hvor lenge har du spart? ^^ Drømmedrops: når skal vi ha Gunvald-daten, og hva film blir vi å se? 1
Gjest Inggolf Skrevet 7. april 2013 #14455 Skrevet 7. april 2013 Noz: Kva vil du helst ha, bokmål og nynorsk separert, samnorsk eller berre ei rein målform (i tilfelle, kva målform)? Ikke samnorsk ihvertfall! Jeg synes faktisk at nynorsken allerede har blitt altfor liberal.. Jeg er veldig opptatt av å beholde nynorsken, samt dialektene rundt om i landet.. synes det er så synd at dialektene dør ut, og oslo-"dialekten" overtar på større og større geografiske områder.. Det samme med nynorsken- jeg er absolutt "for" den.. arabella: er du i tråden her enda? gorgonzola: hvor har du blitt av? josefin: hva er din signaturrett? swarowski: hva er den fineste/ mest minneverdige gaven du noen gang har fått? Hjerterdam: Hva tror du at du kommer til å savne mest med studietiden nå som du straks er ferdig? 1
Gjest Drue Skrevet 7. april 2013 #14456 Skrevet 7. april 2013 Ikke samnorsk ihvertfall! Jeg synes faktisk at nynorsken allerede har blitt altfor liberal.. Hva mener du? Reformen i fjor stramma jo inn på veldig mange former. Guybrush: når var sist du ble slått i ansiktet?
Gjest Inggolf Skrevet 7. april 2013 #14457 Skrevet 7. april 2013 Hva mener du? Reformen i fjor stramma jo inn på veldig mange former. åja- så oppdatert er jeg visst ikke. Jeg er nok et av de minst konservative mennesker på jorda, men akkuratt når det gjelder nynorsken, så henger jeg på den konservative siden. Drue: hvorfor har du ingen avatar lenger? ... du ser liksom så... halv-sletta ut..
Gjest Drue Skrevet 7. april 2013 #14458 Skrevet 7. april 2013 åja- så oppdatert er jeg visst ikke. Jeg er nok et av de minst konservative mennesker på jorda, men akkuratt når det gjelder nynorsken, så henger jeg på den konservative siden. Drue: hvorfor har du ingen avatar lenger? ... du ser liksom så... halv-sletta ut.. Veit ikke. Jeg er litt sånn semilei trynet mitt på KG...og folka. Du veit, noen ganger føler man seg bare sånn. Calavi: har du dansa i helga?
Singha Skrevet 7. april 2013 #14459 Skrevet 7. april 2013 (endret) Singha: er du handy? ..på hvilken måte? Ja, på alle måter utenom vasking om det kommer under handy-paraplyen. Men jeg leser bruksanvisninger da, og jeg er lat, så noen må sparke meg i ræva for å få satt meg i gang. Singha: Yrke? Kjører lastebil, kort fortalt. singha: favoritt-serie på tv? Selv om jeg innser at Big Bang Theory ikke akkurat er grensesprengende TV på noen som helst måte, det er jo bare en vanlig sit com i ny innpakning, så er den vanskelig å komme utenom. Referansene er morsomme, jeg kan kjenne meg igjen i (de mannlige) rollene og jeg ler uansett veldig lett av tørre vitser som det florerer av i slike sitcoms. Av serier som ikke lengre er på TV, eller noen gang har vært på norsk TV for alt jeg vet, må Firefly og BSG nevnes. Noz: Rompe eller pupper? Hva liker du best? Hva får øynene dine til å se en ekstra gang? Drue: Dette spørsmålet har sikkert kommet opp før, men hvor gammel er du? Endret 7. april 2013 av Singha
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. april 2013 #14460 Skrevet 7. april 2013 S&P: pent skjegg, hvor lenge har du spart? ^^ Opie har nok spara i nokre månader Singha: din draumedag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå