Singha Skrevet 4. april 2013 #14401 Skrevet 4. april 2013 Empati klokskap noko oppi hovudet tattis skinna hår sterke armar trisepsar kosemage skjegg Eg klarte ikkje berre tre....beklagar! Jøss. Eg treffe berre to av dei, og det e kun fordi eg ikkje har tatt skjegget på et par uker. Singha: Er du en praktiker eller teoretiker? Jeg er egentlig ganske så teoretisk av meg, men jeg har en veldig praktisk jobb og jeg kan LEGO og IKEA. Så... en praktisk teoretiker? En teoretisk praktiker? Solsenga: Ligger det noe spesielt bak nicket ditt, og har du fått spørsmålet før? Stjerner og Planter: Overlevde du dagen? Strange Doll: Hva er det mest ubrukelige du noen gang har shoppet?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. april 2013 #14402 Skrevet 4. april 2013 Stjerner og Planter: Overlevde du dagen? Du treff fleire enn to! Ja, eg overlevde dagen. PUH! Strange doll: Kor mange plagg har du i skåpet du aldri har brukt? Singha: Det mest unyttige du kan?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. april 2013 #14403 Skrevet 4. april 2013 Tjaa,skal ein tørre og ramse opp det berre for å bevise kor hobbyproblem ein eigentleg har? Kan ikkje seie eg eigentleg er så aktive alltid,men dei som konstant er opne i firefox er: Facebook, youtube, twitter, forumhest, kvinneguiden, rideklubb-sida og howrse. Kikkar også ofte innom mailen min på yahoo og skulemailen på fronter^^ Jack: Har eg med det siste svaret mitt berre bevist at eg har ikkje så mykje hobbyproblem og er berre normal, eller kva tykkjer du? twitter og yahoo? i alle dager, kvinne! utenom det, så fremstår du som svært normal i mine øyne. fru jack: gidder du komme banke dette viruset utav meg snart, før jeg tilter her? padawananas: den største juvelen av alle butikker i hele oslo, som du føler ingen vet spesielt mye om og burde ofre en visit?
Gjest padawan Skrevet 4. april 2013 #14404 Skrevet 4. april 2013 padawananas: den største juvelen av alle butikker i hele oslo, som du føler ingen vet spesielt mye om og burde ofre en visit? Det er (foreløbig) ingen slike butikker i Oslo såvidt jeg vet. Reel replacas åpner en nerdebutikk i Oslo på lørdag og da kan vi kanskje snakke. Big Dipper er en rendyrket vinyl-butikk i Møllegata så den butikken stiller høyt på listen. Den nærmeste butikken som går under den betegnelsen som jeg vet om er jedi-robe.com sin butikk i London. Lego-butikken i Strøget i København kan kanskje gå under den betegnelsen siden de har ganske mye lego i Star Wars. S & P: Hvor treffer du alle datene dine?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. april 2013 #14405 Skrevet 4. april 2013 S & P: Hvor treffer du alle datene dine? Har eg mange dater? Daybreak: Kva er det mest unyttige menn gjer? Padawan: Kvifor har du inntrykk av at eg har mange dater?
hjärterdam Skrevet 4. april 2013 #14406 Skrevet 4. april 2013 hjärterlam: eier du noen twilight filmer...? HjärterLam faktisk... hmmnei, har lest bøkene og sett filmene, men eier hverken bøker eller filmer. fru jack: gidder du komme banke dette viruset utav meg snart, før jeg tilter her? Gidder og gidder, jeg har barn å ta meg av, du er mann, fiks det selv dessuten er jeg førsteaprildama hører jeg rykter om, ikke fjerdeaprildama, så da spørs det om det var meg du mente? Stjerner og planeter: Beste barne-tv? Begrunn Noz : Beste barnefilm? Begrunn Jelly: Hva gjorde deg glad sist? Padawan: Når var du sist ordentlig sinna, og hvorfor?
Gjest padawan Skrevet 4. april 2013 #14407 Skrevet 4. april 2013 (endret) Padawan: Kvifor har du inntrykk av at eg har mange dater? vet ikke men siden du med jevne mellomrom oppdaterer "når hadde du sist sex-tråden" så regnet jeg med du var aktiv på datern. Padawan: Når var du sist ordentlig sinna, og hvorfor? Husker ikke. Tror det var i fjor sommer en eller annen gang men jeg husker ikke farten hvorfor. S & P: noen favorittaktiviteter når du dater (som i å gå ut å spise, gå i skauen eller lignende)? Endret 4. april 2013 av padawan
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. april 2013 #14408 Skrevet 4. april 2013 Stjerner og planeter: Beste barne-tv? Begrunn Tja, den er søren meg ikkje lett. Som pedagog vil eg jo at det skal ha ein snert av pedagogisk innhald. Samtidig så trur eg born lærar av alle situasjonar. Barnetv og barnetv- eg seier Newton. S & P: noen favorittaktiviteter når du dater (som i å gå ut å spise, gå i skauen eller lignende)? HAHA! Eg oppdaterar når eg har noko å skriva Det kan jo vera det er med same person, då.... Eg hatar å gå ut å eta når eg er på date. Det blir så "datesituasjon" for meg. Eg fell ikkje for klisjear og kliss. Eg likar helst å gå på ein pub og drikka øl/raudvin. Eg har ein draum om å bli invitert ut på date på sånn aktivitetssenter (ala Vilvite i Bergen eller Eksperimentarium-greier) Padawan: Kva likar du å gjera på date? Yme: Dagdraumar du?
Gjest padawan Skrevet 4. april 2013 #14409 Skrevet 4. april 2013 Padawan: Kva likar du å gjera på date? Det er litt opp og ned. Jeg er litt sånn som deg som synes pils og fjasing på et litt brunt sted er å foretrekke. Liker også å ta med date til Grefsenkollen, Teknisk museum og lignende. Yme: Gjorde du noe spennende i påsken?
Harlequin Skrevet 4. april 2013 #14410 Skrevet 4. april 2013 Harlequin: Kva ser du fram til? Å bli ferdig med eksamen, og forhåpentligvis få en skikkelig bra sommer! Snakker vi litt mindre ting blir det å spise sushi i helga. Harlequin: Hva liker du å gjøre? Det kan være mye, det! Men sånn generelt - ri dressur og bruke tid med hesten min, være ute i fint vær, lese en god bok, tilbringe tid med gode venner og familie og på den riktige dagen, trene. Harlequin: Favorittserie=)? Big Bang Theory, kanskje? Liker også Game of Thrones og Doctor Who veldig godt Lillesiren: hvilke band/artister liker du? Solsenga: noe du er veldig redd for? Kristine: tre egenskaper ved deg selv du er stolt av?
Gjest Inggolf Skrevet 4. april 2013 #14411 Skrevet 4. april 2013 Noz : Beste barnefilm? Begrunn det er umulig å plukke ut kun en..Jeg er ekstremt glad i animasjonsfilmer og favorittene er descriptable me, Over the hedge, Bie filmen, Nine, Antz, Corpse bride... Hvorfor? Fordi jeg synes det er så mye bedre dialog i animasjonsfilmer enn i spillefilmer. Og ikke minst alle de utrrrrolig morsomme sitatene som det kryr av i omtrent alle animasjonsfilmer! Og desuten så passer de fleste animasjonsfilmer til både voksne og både barn Det er jo en stor fordel i visse tilfeller. niennas: Er du miljøbevisst? (hva bidrar du med for å bevare fine miljøting?)
Jellybean78 Skrevet 4. april 2013 #14412 Skrevet 4. april 2013 Jelly: Kan du fortelle noe ingen/svært få vet om deg? Hmm....hva skal jeg svare her da, mon tro? Jeg eier min egen lelighet uten en krone i huslån, kanskje... Mange misunner meg nok akkurat det der..... Jelly: kor mange pm får du? Sånn totalt? 10-12 stk. ifra ulike brukere, folk la stort sett mest øye til meg etter at jeg dukka opp i denne tråden, merkelig nok Det er bare 2-3 av de jeg prater jevnlig med da, skal det sies.....snodig nok så var det en rekke brukere som dukka opp som paddehatter under bråket som førte til at den forrige fjasetråden ble stengt..... Jelly: Hva gjorde deg glad sist? Tror nesten det var få toppscore på en kjemiprøve jeg fikk igjen forleden, de som har hatt dette faget vet hvor omfattende og vanskelig det kan være til tider... Kenzi: Om jeg skal besøke Stavanger en dag, hva bør jeg få med meg av severdigheter der nede? Stjerner: Vanskelig å få tiden til å strekke til i hverdagen, av og til? Harlequin: Hva får du mest komplimenter for?
Gjest .-L-. Skrevet 4. april 2013 #14413 Skrevet 4. april 2013 Pardans? Som i selskapsdans(Ballroom)? Danser ikke standard og latin nei. Daybreak: Hvilke menn liker du? Lillesiren: Hvilken type salsa danser du? KristineS: Ser du på anime serier?
Daybreak Skrevet 4. april 2013 #14414 Skrevet 4. april 2013 Daybreak: Kva er det mest unyttige menn gjer? Haha trur du har målbunde meg no, for det veit eg faktisk ikkje Kan ikkje svare så generelt. Daybreak: Hvilke menn liker du? Tja det er utruleg forskjelleg, men har tendensar til å falle for mørke menn med tredagars-skjegg, men personelegdomen tell nok mest.Så ein mann som verkar kjekk, snill, ærleg, omtenksam og samstundes er open kan eg lett felle for. Jelly: Di mest feminine side? Guybrush: Di mest maskuline side?
Solsenga Skrevet 4. april 2013 #14415 Skrevet 4. april 2013 Solsenga: Hvor i landet bor du nå for tiden? Jeg bor ca 45 min nord for Oslo Solsenga: Bra comeback her i tråden! Hva tenker du å drive med i oslo? Jobb, Studier..? Takker og bukker Tanken er ett år som praktikant, deretter to år master. Solsenga: Hva er favorittserien for tiden? Girls! Ahh, den er så herlig pinlig! Så et glimt av den nye serien Carrie (fra Sex og singelliv), må nok sjekke ut den også. Empati klokskap noko oppi hovudet tattis skinna hår sterke armar trisepsar kosemage skjegg Eg klarte ikkje berre tre....beklagar! Solsenga: Har du grøne fingrar? Hoho, kan hende vi liker litt samme type! Og fingrene mine er ikke plagsomt grønne. Jeg får til succulenter, et par andre inneplanter, og sommerblomstene ute. Sikkert fordi jeg prater så kjærlig med dem ( ) Solsenga: Ligger det noe spesielt bak nicket ditt, og har du fått spørsmålet før? Det er et par som har spurt ja Forklaringen er megaspennende; Det var sommer og det striregnet ute. Jeg satt inne og på KG og tenkte det var flaks jeg ikke kjøpte den solsenga jeg hadde planer om å kjøpe. Pling! Solsenga: noe du er veldig redd for? Jeg går ikke rundt å tenker på døden eller å miste foreldre og sånne ting. Så svaret blir edderkopper! Fy phaen som jeg HATER de EKLE krypene... Flere som leste saken om den nye arten som var like stor som et ansikt?? Blæææh Noz: Hva er det flaueste du har opplevd forårsaket av andre enn deg selv? Harlequin: Hvordan havnet du her ikke på kåge? Singha: Hvilken egenskap ved deg selv ser du gjerne at barna dine arver? Stjerner og planeter: Har du en gang møtt denne mannen du beskriver, som du nå sammenligner alle andre mot? KristineS: Småstalker du en spesiell på facebook? Jellybean78: Hva er din øvre og nedre aldersgrense når det gjelder kjæreste? Lillesiren: Søsteren/ broren din (om du har) er sammen med noen du virkelig ikke kan fordra. Svelger du en haug med kameler eller sier du meningen din? .-L-.: Hva har du på deg ute på byen? Daybreak: Bruker du ebay? I såfall, hva handlet du sist?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. april 2013 #14416 Skrevet 5. april 2013 Stjerner: Vanskelig å få tiden til å strekke til i hverdagen, av og til? JA, når ein jobbar som lærar er tida knapp. I tillegg er eg åleinemor. Tur -retur Oslo annakvar helg og. Uff, tida går altfor fort! Stjerner og planeter: Har du en gang møtt denne mannen du beskriver, som du nå sammenligner alle andre mot? Eg har møtt denne mannen ja, men samanliknar ikkje mannfolk. Eg håpar han blir min siste mann... Kenzi: Noko du er flau over? Jelly: Din verste eigenskap? -L-: Fortel ein røyndom!
Strange Doll Skrevet 5. april 2013 #14417 Skrevet 5. april 2013 Strange doll: Kor mange plagg har du i skåpet du aldri har brukt? Jeg gikk å telte, til ære for deg! Jeg har 21 plagg jeg ikke har brukt for øyeblikket, og av de er det 6 som enda har merkelappen på. Strange Doll: Hva er det mest ubrukelige du noen gang har shoppet? Et ubeskrivelig stygt fat i plast som aldri er blitt brukt til noe som helst. Jeg har og masse klær som jeg "skal trene meg inn i" Strange doll: Trur du på Bibelen? Nei jeg tror ikke det. Har egentlig aldri funnet ut om jeg tror eller ikke. Men heller mer mot å ikke tro. Strange Doll: Finnes det et sted du kunne flyttet til på dagen? Hmmm. Nei det er nok bare drømmeleiligheten her i Bergen det. Strange Doll: Hvorfor vil du bli mor? Vil ikke alle kvinner det? Fordi jeg føler jeg er en person som kan bli en god mor, og fordi jeg er glad i barn. Jeg føler at jeg snart er klar til å ta vare på noen andre enn meg selv. Singha: Er du glad i katter? Jelly: Hva ville du bli når du var liten? Kenzi: Har du dyr?
Gjest .-L-. Skrevet 5. april 2013 #14418 Skrevet 5. april 2013 (endret) .-L-.: Hva har du på deg ute på byen? Kjeledress! Blir fort varmt da! Hoho -L-: Fortel ein røyndom! Som en historie? Okei. L møter en søt jente, jenten liker å kysse. L blir kåt og vil ta hun hardt, men får ikke lov. Jenta vil bare kysse hele tiden og L blir frustert. Strange doll: Liker du best kort eller langt hår? Stjerner og planeter: Hvor godt liker du sex? Er det bedre enn Nynorsk? Solsenga: Hvilken er din favoritt solseng? Endret 5. april 2013 av .-L-.
Strange Doll Skrevet 5. april 2013 #14419 Skrevet 5. april 2013 Strange doll: Liker du best kort eller langt hår? På menn eller på meg selv? På meg selv liker jeg best langt hår, som er grunnen til at jeg har exstensions. Menn kan godt ha halvlangt rufsehår .-L-. : Hvor bor du? Stjerner og planeter: Hvilket skjønnhetsprodukt klarer du deg ikke uten?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. april 2013 #14420 Skrevet 5. april 2013 Som en historie? Okei. L møter en søt jente, jenten liker å kysse. L blir kåt og vil ta hun hardt, men får ikke lov. Jenta vil bare kysse hele tiden og L blir frustert. Stjerner og planeter: Hvor godt liker du sex? Er det bedre enn Nynorsk? det skulle sjølvsagt stå Løyndom....hemmelighet på bokmål. Har du funne deg ei bibeljente? Kva med å spørje ho? Kanskje ho ventar på at du skal ta initativet? Kva er parameteret? Eg er veldig glad i Nynorsk, men endå gladare i sex Stjerner og planeter: Hvilket skjønnhetsprodukt klarer du deg ikke uten? Volumshampoo Balsam intimsåpe dusjsåpe skum volumlotion til håret fuktigheitskrem til ansiktet med fondation deo Niennas: sommer på fjellet eller ved sjøen? Padawan: Har du nokon i kikkerten? -L-: kor gama er du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå