Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

EvilPoselos: Hvor mange personer stalker du egentlig her inne på forumet? :lur::icon_lol:

Høres koselig ut det med venninnen din :laugh:

Hahaaha, det var bare noe jeg fant på. Har aldri i mitt liv stalket noen, jeg var bare gøy helt til "stalkingen" ble godtatt, da var det ikke morro mer :( . Det er selvfølgelig folk jeg liker som jeg titter innom profilen til av og til, men ikke noe verre. 6 stk :)

Padawan: Alder?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

Padawan: Alder?

Du kan få lov til å gjette. (og jeg gjetter en halvliter på at du gjetter 5-7 år feil).

Evilposelos: Hvis normal er en illusjon - hva er da definisjonen av en illusjon?

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Noz: hva er ditt morsomste minne med en kg-bruker?

det egner seg ikke å ta i offentligheten! :ler:

får heller nevne mange morsomme jente-fåsh`er og byturer..

nyttårsaftenfeiring og koselige kafèturer med latter og fjasing :)

Noz: favoritt-sang av Kent?

Jeg er nok ikke den største Kent-tilhengeren, men jeg velger å si Blå Jeans!

Den liker jeg!

Noz: Er du overtroisk?

nei, er ikke det..

Nozmonster: Hva er du mest glad i, i hele verden?

vanskeliiiig! ........... vil jo si familien min, men det er kanskje mere "hvem" og ikke "hva" ...

Daffedager på stranda med soling, bading og vollyball er jeg veldig glad i hvertfall :5:

NozMonster: Når hadde du din første kjærlighetssorg, og ble du dumpet, eller dumpet du ham?

jeg velger å ikke regne med kjærlighetssorgene i tenårene fordi når jeg ser tilbake så var jeg jo ikke såååå forelska som jeg en gang innbilte meg..

Første kjærligetssorgen fikk jeg da i 2008 etter et 4 år langt forhold.

Vi hadde et helt utrolig forhold og jeg er ovebevist om at de hadde vært oss enda om livssituasjonen til begge hadde vært anderledes. Jeg hadde det ikke bra med meg selv, og det hadde ikke han heller. Da ble det veldig vanskelig å ha det bra sammen og med hverandre. Vi valgte derfor å gjøre det slutt for så å prøve å finne tilbake tilhverandre etter å ha fikset ting på hver vår kant. Mye skjedde i løpet av den tiden som jeg ikke vil legge ut om på KG, men det ble desverre ikke oss igjen.

Han er fremdeles en stor kjærlighetssorg.

Noz: Hvordan føles det å ha gått fra en million innlegg til 281 innlegg under brukeren din? :fnise: Oooog at du ikke har full pott på prikkene. Føler du det som "tapt arbeid"? Hihi!

uuuæææhhh :bond: JAH! tapt arbeid til tusen!

Jeg skulle akkuratt til å rundt 20 000 innlegg og jeg hadde jo omtrent 0,7 plusser PR innlegg!!

Og ikke minst så hadde jeg en laaaangt bedre tittel enn den kjedelige "medlem" :snurt:

MEN! Jeg driver å jobber meg oppover igjen :laugh:

Noz:Du får tre ønsker oppfylt - hva ønsker du deg?

1) At min tante og onkel skal bli friske fra de jævlige sykdommene de har.

2) At datteren til broren min og samboeren som ventes til sommeren skal fødes frisk og rask og fin!

3)Jeg har en del ønsker ang mamma`n min, men det vil jeg ikke legge ut om her.

Cindi: Søsteren din kom ikke i bryllupet!? :hakeslepp: Jammen? vil du si noe om hvorfror? (ikke svar om du ikke føler for det!)

-L-: Står denne L`en i brukernavnet ditt for noe spesielt? hva da?

arabella: Lever du det livet i dag som du så for deg for 20 år siden?

på hvilken måte gjør du (ikke) det?

gorgonzola: Hva synes du om bygging av moskéer i Norge?

Jack: hva synes du om Kent sin Blå Jeans?

Endret av NozMonster
Skrevet

Kenzi: Hva kunne du tenkt deg å studert, om du skulle satt deg på

skolebenken?

Grunnen til at jeg ikke går på skole er fordi jeg ikke har peiling på hva jeg skal studere..

Men om jeg måtte ha valgt noe så hadde det blitt innen sminke/hudpleie, dyr, viking/norrøn mytologi/Irland o.l.

Nei det er alt for vanskelig... Jeg vet virkelig ikke..

Kenzi: ditt beste sports/idrettsøyeblikk?

Hmmm... Husker vi var på familie ferie i syden for mange år siden da fotballaget til Brasil vant en kamp eller noe i den duren... Men det var ihvertfall skikkelig god stemning for hele pub'en heia på Brasil og alle var så glade. Jeg er ikke noe særlig interessert i sport men det øyeblikket kommer jeg aldri til å glemme.

Kenzi: Om jeg skal besøke Stavanger en dag, hva bør jeg

få med meg av severdigheter der nede?

Natur messig så bør du jo få med deg Preikestolen, Kjerag og sandstrendene. Helst om sommeren med mye sol :)

Det finnes også en koselig tursti ved Lundsvågen.. det er grønt, stille og rett ved havet.

I selve sentrum så blir det øl på kaien og eventuelt et besøk på Bøker og Børst som er en skikkelig koselig cafe i fargegata.

Av pub'er så må du prøve Cementen, Gnu, Chevys, Martinique, Kardinal, The Irishman og Bar Bache. (Her går jeg ut ifra at du liker rock og brune pub'er og ikke diskotek).

Du bør også prøve maten på Ostehuset og India tandoori :rodmer:

Jaaaa ihvertfall det... Er masse annet og men det var dette jeg kom på!

Kenzi: Noko du er flau over?

Det er så mye det.. Prøver helst å glemme slike ting. Såååå i dette øyeblikk kommer jeg heldigvis ikke på noe :biggrin:

Kenzi: Har du dyr?

Ja har 3 søte puser.

Dolly: Ditt favorittprogram som ikke er en komedie?

Daybreak: Hva blir du rørt av?

S&P: Hva må du alltid ha med deg når du går hjemmefra?

Jelly: Din ultimate ballademix, hvilke sanger består den av?

Skrevet

Jack: hva synes du om Kent sin Blå Jeans?

ikke hørt før, skammelig nok. men den rocket!

gorgonzola: beste grovisen du kan?

Gjest Tirkes
Skrevet

Kan jeg også tippe på padawan sin alder? Jeg tipper enten 26 eller 34. *satser en stabel pokerchips*

Tirkes: 3 favoritt bøker?

Oh. Tøff nøtt. Språk- og historiemessig så kommer jeg ikke unna Ringenes Herre - på engelsk. Jeg har også litt dilla på bøkene til C.S. Lewis... Men..jeg tror jeg skal lage en topp tre-liste helt uten disse.

Patrick Rothfuss sin The Name of the Wind troner høyt på den lista. Pga et helt fantastisk herlig språk. Jeg anser meg selv som rimelig flytende i engelsk, og jeg føler jeg doblet vokabularet mitt etter å ha lest den boka. Den er den første i en trilogi, men er også definitivt best språkmessig (sier Tirkes, uten å ha lest siste bok i trilogien). Jeg ler og griner av den boka. Høyt og om hverandre.

Michael Ende sin Den uendelige historie er den første romanen jeg leste selv, som 9-10 åring. Og for en murstein. Og for en leseopplevelse. Jeg leser den fortsatt med noen års mellomrom, og håper og drømmer om at Hollywood lager en filmatisering som er boka verdig.

Så litt romantisk kliss. Siden du spør om favorittbøker, så lister jeg opp de bøkene jeg stadig vender tilbake til og leser om igjen og om igjen... Og da hører denne med: Edith Hull - The Sheik. Denne er kontroversiell, ettersom den romantiserer ei ungjente som blir voldtatt og dominert og deretter faller under en versjon av stockholmsyndromet for sin voldtektsmann. Mitt rare hode synes boka er en vakker kjærlighetshistorie, og jeg velger å lese den som det oppspinnet den er. Men jeg gråter med heltinnen til sine tider.

JackPreacher: Hva var fremtidsplanen din for yrke og familie når du var 8 år, 16 år og i dag...?

NozMonster: Finnes en film du har sett mer enn 3 ganger, og som du vet du vil se igjen?

padawan: Du må velge en sitcom å se på resten av livet. Hvilken velger du?

hjärterdam: Hva samlet du på da du var liten?

Kenzi: I morgen ringer de og sier at du vant førstepremien i Vikinglotto. Hva er det første du bruker penger på?

Skrevet

JackPreacher: Hva var fremtidsplanen din for yrke og familie når du var 8 år, 16 år og i dag...?

Når jeg var 8 så var det ironisk nok trailersjåfør som var den store drømmen. Den acet jeg. 16 år gammel så stod kun Luftforsvaret i hodet på meg, jeg skulle ikke bli noe annet enn jagerflyger. Den acet jeg virkelig ikke. Familie stod aldri i interesse den gangen.

Idag, tja. Eneste som står i hodet på meg er å komme igang med musikken. Det begynner for alvor denne uken, og det skal funke. Familie er jaggu meg godt igang også, rart hvordan sånne ting bare skjer.

hjärterdam: i disse tv-stunder her i Søviknes County så har jeg snublet over en sitcom jeg har sans for. according to jim.

http://www.youtube.com/watch?v=9WTibiJJ0mQ

på en skala fra 1 til 10, hvor stor er skrekken for at jeg ligner på jim?

Tirkes: spådommer for ditt 2013?

Skrevet (endret)

Cindi: Søsteren din kom ikke i bryllupet!? :hakeslepp: Jammen? vil du si noe om hvorfror? (ikke svar om du ikke føler for det!)

Lang historie kort: hun likte ikke mannen min. Helt usaklig, for han er fantastisk. OG, jeg har da hatt mine issues med hennes valg av menn, men jeg har aldri sviktet henne for den grunn.

Cindi: Hva gleder du deg aller mest til med å bli mamma?

Jeg har tenkt på dette siden i går, og klarer faktisk ikke å komme med et svar. Det er jo mye å glede seg til, men jeg tror i grunn det mest er det at JEG skal være noens mamma. Det er bare jeg som er mamma, ingen andre. Vanskelig å forklare.. Men jeg forstår det inni hodet mitt.

Jack: Hva er det morsomste du har sett noen ha på seg ute på byen (En gang ble jeg så stressa da taxien kom at jeg løp ut i finkjolen og helsesko. :fnise: )

Endret av Cindi
Skrevet

Jack: Hva er det morsomste du har sett noen ha på seg ute på byen (En gang ble jeg så stressa da taxien kom at jeg løp ut i finkjolen og helsesko. :fnise: )

Jeg stod i døren på et av de lokale ølhullene på Os utenfor Bergen. En kar kommer veltende ut av en bil med crocs, rosa bermudashorts, hvit bomullskjorte og sombrero + hawaii-blomster rundt halsen. Han kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke ville slippe han inn.

Drue: beste Bond-film?

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

L: Hva jobber du med/studerer du?

Jeg er ikke interessert i å bli gjenkjent, du får ikke svar på "logistikk" spørsmål fra meg :P

Jeg jobber med å være lykkelig og studerer livet.

-L-: Står denne L`en i brukernavnet ditt for noe spesielt? hva da?

Mange tror at L'en står for karakteren i serien Death note, men det gjør det ikke. L står for det jeg mener er meningen med livet, å være Lykkelig. Jeg er glad i symbolikk :)

Arabella: Hvor mange friere har du? og hvem har du tenkt å velge?

Lillesiren: Hva liker du å gjøre utenom dans? og hvorfor flyttet du til Bergen?

Jackpreacher: Hva er det kjekkeste du noen gang har gjort?

Endret av .-L-.
Skrevet

Singha: hvilken tråd lo du sist høyt av?

Her på forumet? Tror ikke jeg har ledd høyt av noen her. Ikke som jeg kommer på, i alle fall. Jeg er mer sånn som dette her inne.

Singha: kjedeligste husarbeid?

Vaske baderom eller toalett. Alt annet går egentlig greit bare jeg kommer i gang.

Singha: din draumedag?

Eh, eg tror sånne dagar passe bedre i drømmane mine enn på et offentlig forum. :P

Stjerner og Planeter: Hvordan hadde planen for uka di sett ut om du kunne gjøre hva du ville (for å bygge videre på padawan sitt spørsmål).

Padawan: Star Wars på teknisk museum? WHAT?!

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og Planeter: Hvordan hadde planen for uka di sett ut om du kunne gjøre hva du ville (for å bygge videre på padawan sitt spørsmål).

Eg tippar Padawan er 37 år. Kva vann eg? :P

Mykje det same som den planalagte veka, men kunne godt hatt nokon som tok alt husarbeidet. Istadenfor morfar (han er snill, men vanskeleg) så ville eg hatt ei helg med nokon eg likte veldig godt....

Singha: Får du mykje støt om dagen?

Hjarterdam: Best plassen i Noreg?

Skrevet

Singha: Får du mykje støt om dagen?

Neeeei... Burde eg det?

Hjarterdam: Hvorfor husker jeg ikke ditt tidligere nick?

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

gorgonzola: Hva synes du om bygging av moskéer i Norge?

Bygg i vei, i den grad det er fornuftig både å bygge og frekventere sånne eventyrhus der du uhemmet dyrker fiktive illusjoner, enten de kaller dem Gud, Allah eller Jahve.

gorgonzola: beste grovisen du kan?

Oi.......si det du. Denne er litt bra da: Vet du hva gutta boyz omtaler som the ultimate rodeo? Når du tar dama di bakfra, hvisker inni øret hennes "søstera di er bedre å knulle", så gjelder det å holde seg fast (og inni) lenger enn kompisene hevder de har greid :fnise:

Arabella: Er det håp for likestillingen? Vil vi komme dithen at vi faktisk er likestilt?

Tirkes: pick your favourite

1)sand mellom tærne?

2)stein under skoa?

3)blå swix under skiene?

Endret av Gorgonzola
Gjest padawan
Skrevet

Kan jeg også tippe på padawan sin alder? Jeg tipper enten 26 eller 34. *satser en stabel pokerchips*

padawan: Du må velge en sitcom å se på resten av livet. Hvilken velger du?

Det nærmeste alternativet er 3 år unna. Det blir nok Big Bang theory.

Padawan: Star Wars på teknisk museum? WHAT?!

Det var Oslo mini maker fare på Teknisk museum. i den forbinnelse va folk fra 501st legion til stede. det var også denne karen som holder på å bygge en full size R2-enhet i aluminium. her er jeg og R2-enheten.

S & P: hva pleier du og mini å ha mest til middag?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

S & P: hva pleier du og mini å ha mest til middag?

Eg elskar kylling så me et mykje av det. Han elskar potetstappe, noko eg syns er greit til pølse og karbonadekaker.

Kylling

Potetstappe

Fleskepannekaker

"Rosa fisk"- laks

Pizza i helgene

Tomatsuppe

Graut

Padawan: Korleis ser du livet ditt om fem år?

Gjest Inggolf
Skrevet

NozMonster: Finnes en film du har sett mer enn 3 ganger, og som du vet du vil se igjen?

jaaa! det er jo disse jentefilmene da vettu... dirty dancing har jeg vel sett minst 17 ganger!

og mange animasjonerfilmer har jeg sett mange ganger, som "over the hedge", " biefilmen" , "nine"..

Ynlingsfilmen over alle ynglingsfilmer er Harrold & Maud! Den har jeg sett mange ganger den også,

og alle disse kommer jeg nok til å se igjen :)

KristineS: blir du humørsyk når tante rød kommer på besøk? (eller hvordan endrer du deg, om du gjør det? får du kick på noe?)

Arabella: Hva er den fineste gaven du noen gang har gitt bort? (en gave som du har gledet deg skikkelig til å gi og som gjerne ble motatt med fryd og glede)

drue: Hva er det beste man kan lage av brokkoli, som (en av) hovedingrendiens(ene)?

cindi: hva liker/pleier du å gjøre på 17.mai? og hva blir planene i år?

Skrevet

hjärterdam: Hva samlet du på da du var liten?

Klinkekuler, servietter, glansbilder og så hadde jeg en stein- og spikersamling. Så, ikke noe spesielt annet enn vanlige ting.

hjärterdam: i disse tv-stunder her i Søviknes County så har jeg snublet over en sitcom jeg har sans for. according to jim.

på en skala fra 1 til 10, hvor stor er skrekken for at jeg ligner på jim?

1, eller, dvs, det er i min verden mange ting som ville vært verre enn en mann som Jim.

Hjarterdam: Best plassen i Noreg?

Hjembygda mi, altså ikke der jeg bor nå, men der familien min bor og jeg er oppvokst. Jeg vil ikke nevne navnet på den åpent på forum da den er bitteliten og det dermed gjør meg litt vel lett gjenkjennelig, men det er et helt fantastisk nydelig sted, jeg kan sitte på verandaen hjemme hos mamma og pappa, høre kubjeller og se utover vannet. *elsk*

Hjarterdam: Hvorfor husker jeg ikke ditt tidligere nick?

Fordi du er dårlig til å følge med? :fnise:

Hehe, neida, ikke vet jeg, om jeg sier Powerpuff burde det ringe en bjelle, hvis ikke så tror jeg ikke du vil huske det uansett. :)

Tirkes: Hvilken type bøker leser du helst?

Noz: Hvilken musikk hører du mest på om dagen? Har du en anbefalning?

Skrevet

cindi: hva liker/pleier du å gjøre på 17.mai? og hva blir planene i år?

Jeg elsker 17 mai! Det er familiedag. Vanligvis så er det tog, pølser og å gå rundt i byen litt, også drar vi hjem til foreldrene mine for å grille og spise bløtkake. Også er det tur på tivoli med karuseller, sukkerspinn og spill. Så tar vi med gevinstene hjem og drikker rosevin, cave og spiser jordbær. Familien er samlet hele dagen :) Elsker 17 mai.

I år så blir det første gangen jeg feirer et annet sted enn hos familien min. Dattera til mannen min skal være hos oss, så da blir det å følge henne til hennes aller første skoletog, lek og morro på skolen og sikkert middag med familien til mannen min etterpå. Ikke liiiiike kos som hjemme i Fredrikstad, men jeg overlever nok ;) Gleder meg mest til å se ungen i tog. Det blir gøy :) Neste år blir MAGISK. Da blir det Fredrikstad igjen, og med en miniCindi på armen. <3

Noz: Hva gjør du på 17 mai da?

Drue: hva er den fineste weekendturen du har vært på?

Gjest Inggolf
Skrevet

Noz: Hvilken musikk hører du mest på om dagen? Har du en anbefalning?

Tja, jeg kan nevne noe av det det går i om dagen, så kan du velge selv om du vil teste det ut :)

Of Montreal

Promoe

In Flames

Opeth

Kings of convenience

Jim Stârk

Thin Lizzy

Tool

120 Days

Guilty Pleasures:

Christina Aguilera

Beyonce

Cindi: Planer for helgen?

daybreak: Er du fornøyd med den du er? (sånn generelt) hvorfor/ hvorfor ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...