Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

nja, jeg vurderer å ta meg råd til en ut-tur og vil da gjerne ha med deg!!

Det var derfor jeg spurte deg først om du hadde noe for deg.

Ut-tur som sent på kvelden/natta? :P Jeg pleier å bli vilt dårlig på kvelden, så tror ikke det er håp for at jeg er utenfor leiligheten etter klokken åtte uten å kaste opp på hvertfall tre uker til. :fnise:

Men sånn på dagen så er jeg med. :Nikke: Kanskje du vet om en koselig kafé eller no?

KristineS: hva var den siste filmen du så? Terningkast?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supermusa: Noen du ser opp til?

Det varierer fra dag til dag. Ser nok egentlig ikke opp til personer, men heller til handlinger. Hvis du skjønner!

Calavi: Hva kan jeg forvente av KG i fremtiden? Er det bra å være aktiv på forum?

Cindi: Hvis du var en hund, hvilken rase ville du vært?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og planeter: Grovbrød eller loff?

grovbrød

KristineS: Om det set ti fuglar på ei grein og eg skyt ei av dei, kor mange sit det att?

Spils: born?

Skrevet

Cindi: Hvis du var en hund, hvilken rase ville du vært?

Jeg hadde definitivt vært en mops! Jeg bare eeer en mops. :fnise: Rar, merkelig og stygg på en litt søt måte. Hahahahahaha!!!

Mortem: hvem er drømmemannen din fra filmverdenen?

Supermusa: Tenkte du ikke pittepittepittepittelitt koffert engang når du lagde det brukernavnet? :fnise:

Skrevet

Supermusa: Tenkte du ikke pittepittepittepittelitt koffert engang når du lagde det brukernavnet? :fnise:

Hehe, ja. Men prøver ikke å oppnå noe med brukernavnet, bare så det er sagt! ;)

Stjerner og planeter: Hvis du fant en liten, bortkommen kattunge i veikanten, ville du gitt den et hjem?

Skrevet

Spils: born?

Niks, ikke helt klar for kids enda ;)

Cindi: Kan du anbefale en bok?

Kenzi: Oppdaterer du ofte status på facebook?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Calavi: Cola eller pepsi?

Pepsi

Calavi: Hva kan jeg forvente av KG i fremtiden? Er det bra å være aktiv på forum?

Jeg er ikke superaktiv her inne selv, men trives godt. Du kan nok forvente deg mange morsomme tråder, en del trolling, mye latter og litt drama. Man blir jo faktisk ganske godt kjent med flere av brukerne her, og jeg hadde aldri trodd jeg skulle møte flere brukere her inne. Til tider blir man litt lei, da det er mye av de samme trådene og diskusjonene, men man kommer liksom alltid tilbake.

Cindi: Hvordan er det å være gravid i forhold til hvordan du trodde det skulle være?

Skrevet (endret)

Kenzi: Kan du definere "vennefella" og finnes den faktisk?

For meg så er vennefella når det motsatte kjønn alltid blir en venn istedet for en kjæreste. Vil tro den eksisterer til en viss grad. Hvis det ikke blir noe mer med en person så blir det jo enten en venn eller at du aldri snakker med personen igjen.

Kenzi: Hva slags musikk liker du?

Rock, indie, metal, rolige sanger. Akkurat nå hører jeg endel på edge of seventeen av Stevie Nicks faktisk, har fått litt dilla på 80-talls musikk. Er ikke så glad i slik "liste pop musikk", men så lenge jeg liker en sang så liker jeg sangen - enkelt og greit. Hvilken type musikk jeg hører på kommer helt an på humøret mitt.

Kenzi: Ser du på noen fjernsynsprogrammer som du egentlig føler er litt flau over at du ser på? (hvilke?)

Nei, er ikke flau over noen av de. Om jeg måtte ha nevnt en så må det bli The Vampire Diaries pga alt kjærlighetsdramaet mellom Elena, Stefan og Damon - noe jeg syntes er ganske kjedelig. Jeg liker selve historien med de originale og når de går tilbake i tid.

Spils: Hva liker du best ved Stavanger?

Guybrush: Finnes det en sang som får deg til å gråte?

Cindi: Har du såkalte "grønne fingre"?

Endret av Kenzi
Skrevet

Spils: Hva liker du best ved Stavanger?

At det er så mye gatekunst her :laugh:

Dreamdrops: Jeg har lest mye angående håret ditt her tidligere. Er det en sjanse for at du vil poste et nytt bilde så vi andre får se?

Skrevet

Anoia: Du skal tilbringe fire uker på en øde øy og får velge en kjendis for å holde deg meg selvskap. Hvem velger du og hvorfor?

Hmmm. Vurderte et øyeblikk si si Christopher Lee eller Terry Pratchett, men jeg tror ikke noen av dem er helt i form til øycamping....

Tar med meg Richard Armitage, så kan han synge vuggesanger til meg hver kveld :fnise:

Anoia: Hvilket spill kommer du alltid tilbake til? Og hvorfor akkurat det spillet?

Det må faktisk bli Age of Empires- eller Civilization-spillene.

Jeg går helt inn i en avslappet (og ganske nostalgisk) modus når jeg spiller dem.

(Og apropos, takk, Tirkes, for at du minte meg på at AoK HD er ute nå :) )

Anoia: Hva hater du aller mest her i verden?

Folk som begår grusomheter mot andre folk og dyr.

Og så hater jeg edderkopper fordi jeg har en fobie.

Anoia: sist kjøpte album?

Hmmm, takket være Spotify osv har jeg ikke kjøpt et album på lange tider... Det er i grunnen på tide!

Men jeg har kjøpt tegneseriealbum!

Det siste tror jeg var nyeste i Fable-serien :)

Supermusa: Du får en flybillett til hvorsomhelst. Hvor drar du?

Spils: Bruker du briller?

Jack: Hvem er kulest - Ridcully eller Vimes?

Skrevet

Spils: Bruker du briller?

Litt briller, litt linser

Anoia: Største frykt?

Skrevet

Cindi: Kan du anbefale en bok?

Ja, det kan jeg. :) Hvis du ikke har fått øynene opp for Jan Erik Fjell, så ville jeg lest "Tysteren". Har har kommet med bok nummer to også, som heter "Skyggerom". Både jeg og mannen likte boka, så den er noe for både kvinner og menn, i flere aldre. (gubben er jo gammal i forhold til meg. Hehe!)

Cindi: Hvordan er det å være gravid i forhold til hvordan du trodde det skulle være?

Oh lord... Jeg trodde jeg kom til å være mer glad. Jeg så for meg at etter 9-10 mnd med prøving så kom jeg til å være i ekstase og smile uansett hva som kom. Meeeeen, den gang ei. Jeg er en liten sutreunge. Jeg takler ikke å være kvalm og sliten hele tiden. Blir gal av det. Føler meg bundet til senga, for hver gang jeg vurderer å være i aktivitet så gulper jeg. Jeg takler ikke å ligge våken og nettene å vri meg, fordi kvalmen er ekstra ille akkurat når jeg skal sove, og jeg takler ikke at jeg er for dårlig til å trene. Jeg var veldig fornøyd med treningsformen min før jeg ble gravid, men nå føles det som om alle musklene er borte, og alt som er igjen er en dvask kvalmis.

Jeg håper at det blir bedre i andre trimester, og kommer nok til å bli like overrasket hvis det viser seg at det også er et rent ********. Jeg har alltid gledet meg til å gå gravid, men dette så jeg ikke for meg. Og den derre gløden alle snakker om? Pføy! Haha! Den ENESTE kommentaren jeg får for tiden er: "stakkars... så blek du er! Går det bra?? Du ser innmari sliten og syk ut..." :P

Cindi: Har du såkalte "grønne fingre"?

Nei, overhodet ikke. Hvis det er mulig tror jeg fingrene mine heller er svarte. Alt jeg tar i blir til kompost.

Stakkars plantene mine overlever ikke mer enn en uke i min leilighet... Uflaks at mannen har akkurat like sorte fingre, så vi har bare stygge halvdøde planter i stua. De kommer seg liksom aldri. Men skal sies, det bonzaitreet har viljestyrke!

Spils: Hva er den øverste oppdateringen på facebookfeeden din akkurat nå?

Niennas: Var du noengang "lykkelig gravid", eller var det like ***** hele tiden?

Kenzi: Har du en favoritt av Damon og Stefan?

Skrevet

Jack: Hvem er kulest - Ridcully eller Vimes?

Vimes, så klart!

Niennas: du vinner 10.001 kroner på skrapelodd. nedturen er at du må bruke hver eneste krone - verken mer eller mindre. lag en liste over det du hadde kjøpt, med pris

Skrevet

Niennas: Var du noengang "lykkelig gravid", eller var det like ***** hele tiden?

Heh. Var ikke særlig sjarmerende eller "lykkelig gravid" med Fie. Tidlig bekkenløsning, masse halsbrann, fikk ikke på meg skoene selv, masse vann i kroppen osv.

Jeg er en jævel på å føde, men denne kroppen er ikke laget for å gå gravid :P

Er mer positivt innstilt denne gangen, for nå ser jeg ikke for meg at jeg gløder på en rosa sky hele svangerskapet. :)

Skrevet

Cindi: Veit du at du får ei jente?

Skrevet

Cindi: Veit du at du får ei jente?

Nei, det er umulig å vite så tidlig. Er på første dagen i tiende svangerskapsuke i dag.

Jack: Hva var det aller siste noen sa til deg?

Skrevet

Nei, det er umulig å vite så tidlig. Er på første dagen i tiende svangerskapsuke i dag.

Jack: Hva var det aller siste noen sa til deg?

du får ei jente ;)

Skrevet

du får ei jente ;)

Stjerner og planeter: Er du synsk? :P

*krysser fingrene* Hehe!

Skrevet

Stjerner og planeter: Er du synsk? :P

*krysser fingrene* Hehe!

eg har, heilt seriøst, ei nase for slikt.

Skrevet

eg har, heilt seriøst, ei nase for slikt.

Håper det. Jeg kommer til å se sånn ut på UL hvis du har rett: :bolledeig:

Mannen min derimot... :fnise:

Spils: Hva var den siste boken du leste? Terningkast?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...