Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest Tirkes
Skrevet

Trikes: Beste barndomsminne?

En barndomsromjul. Mamma og pappa hadde TV på rommet, og jeg, søsteren og mine to brødre inntok dobbeltsenga deres før de hadde stått opp og insisterte på å se på tegnefilmer og de typiske ungdomsseriene som NRK kjørte på morgenen i romjula. Jeg tror jeg var 7-8 år.

Vi hadde med oss klementiner, twist og brus opp i senga, og drakk cola og julebrus på glassflaske. Mye latter, ståk og mamma påstår hun fant klementinskall på soverommet til jula etter.

Supermusa: Hva drømte du om å bli da du var liten? (Ble du det til slutt?)

Spils: Hva er dine topp tre kvaliteter som "Boyfriend material"?

Singha: Hvilken film så du sist på kino og hvilken film gleder du deg mest til å se på kino?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spils: ASL?

24 m en plass langs Jæren :)

Stjerner og planeter: Rød- eller hvitvin?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

24 m en plass langs Jæren :)

Stjerner og planeter: Rød- eller hvitvin?

raudt

Spils: Jobb?

Tirkes: Kva fell du for hos ein mann?

Gjest Inggolf
Skrevet

Noz har du noen festlige planer for helgen? :)

nja, jeg vurderer å ta meg råd til en ut-tur og vil da gjerne ha med deg!!

Det var derfor jeg spurte deg først om du hadde noe for deg.

NozMonster: Synes du svenskegodt er digg?

Ja, jeg tror det?

Noz: Hva er ditt beste kjøp noen sinne i hvilken som helst kategori i prisklassen under 100kr?

tja, det var et vanskelig (og bra) spørsmål.... jeg har grublet en stund nå og det eneste jeg kommer på er den gusjegule 50-talls gyngestolen jeg kjøpte på loppis for 50 kroner :laugh:

Den er kjempefin!

Noz: hvis du kunne velge fra øverste hylle, hva ville du gjort på 17 mai i år?

I og med at 17.mai er på en fredag i år så har jeg lyst til å gjøre noe ut av kvelden (også) ihvertfall.

Øl og sol på dagtid og gjerne enda mere øl på en hjemmefest på kveldstid med kjente og enda flere ukjente personer :nigo:

Supermusa: Er du helt ny-ny her eller har du vært her med et annet brukernavn?

Skrevet

Spils: Hva er dine topp tre kvaliteter som "Boyfriend material"?

God lytter, inkluderende og impulsiv

Spils: Jobb?

Student :)

NozMonster: Det er fridag: joggebukse eller jeans?

Stjerner og planeter: Barn?

Trikes: Reiser du mye med kollektiv transport?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Calavi: Hva er du avhengig av?

Jeg er avhengig av leppepomade. På 13 året.

Calavi: kjøttboller fra IKEA. Jay or nay?

Nja, ingen av de. Stiller meg ganske nøytral. Jeg kan godt spise det, men er ingen høydare akkurat. Men jeg har aldri smakt de på IKEA da, jeg har kun kjøpt de med meg.

.

Calavi: Siste plagg du kjøpte deg?

Siste plagg var to skjorter tror jeg :)

Så måtte jeg hatt bryllupssangen til meg og mannen, Eva Cassidys "Songbird", griner ustanselig av den.

Denne sangen er også på min topp 3. Fantastisk flott sang!

Gøy med litt nye folk her, da :)

Supermusa: Hvem er du da? :)

Spils: Hva gjorode at du meldte deg inn på kg?

Tirkes: Hvem sende du sist PM til?

Noz: Er du a-eller b menneske?

• Liker 1
Skrevet

Stjerner og planeter: Barn?

eitt

Spils: Kva studerar du?

Spils: Kvifor det nicket?

Spils: Sivilstatus?

Skrevet

Supermusa: Er du helt ny-ny her eller har du vært her med et annet brukernavn?

Ny-ny!

Stjerner og planeter: Liker du brennevin?

Spils: Hvilken animasjonsfigur ligner du mest på (både utseende og personlighet)

Skrevet

ja

Supermusa: Dumt at NmS er opptatt? Korleis hadde du tatt saken om han var singel?

Skrevet

Supermusa: Hvem er du da? :)

Ja, hva skal jeg svare på det. Jeg er en studinne fra Oslo!

NozMonster: Har du fin håndskrift? (Sammenlign håndskriften din med et dyr)

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Ny-ny!

Spils: Hvilken animasjonsfigur ligner du mest på (både utseende og personlighet)

Velkommen skal du være, supermusa! :danse:

Thought-Fox: Hva slags musikk hører du på?

Skrevet

Supermusa: Dumt at NmS er opptatt? Korleis hadde du tatt saken om han var singel?

Jeg overlever nok. Hvis han var singel hadde jeg nok lagt en lur slagplan.

Calavi: Beskriv deg selv med tre ord.

Skrevet

Velkommen skal du være, supermusa! :danse:

Tusen takk :)

Gjest Tirkes
Skrevet (endret)

Tirkes: Kva fell du for hos ein mann?

Komplisert spørsmål. Det blir mye "det vanlige" av positive egenskaper. En litt lite vanlig ting å svare på et sånt spørsmål er kanskje arroganse. Men jeg liker arroganse veldig, veldig godt - når det er berettiget, og når mannen klarer å vise at han også har en dose selvironi. I sånne tilfeller synes jeg velplassert arroganse lyser av selvtillit.

Trikes: Reiser du mye med kollektiv transport?

Niks. Jeg kunne nok brukt det mer. Jobben min krever at jeg evt må bruke to busser eller tog + buss, så bilen blir mer praktisk. Jeg elsker også å kjøre bil. Miljøsvin er jeg!

Tirkes: Hvem sende du sist PM til?

Noz tror jeg... :) Er en liten stund siden nå, meldingsboksen min er alarmerende stille og kjedelig for tiden. Jeg ser ikke engang noe til slemme kommentarer. Ikke at jeg savner slemme meldinger. :P

Calavi: Hva er favorittparfymen din i dag?

NozMonster: Du må gifte deg med en karakter fra tegnefilm/animasjonsfilmer, hvilken velger du?

Spils: Hva er ditt mest brukte sitat/utrykk?

Stjerner og Planeter: Du blir av ukjente grunnet nødt til å flytte fra ditt nåværende fylke. Til hvilket fylke og sted/by flytter du, om du kan velge fritt uten å ta hensyn til jobb/studier?

Endret av Tirkes
Gjest Inggolf
Skrevet

NozMonster: Det er fridag: joggebukse eller jeans?

Joggebukse! Det bruker jeg titt og ofte uansett og jeans bruker jeg kanskje 4-5 ganger i måndten.

Det skal sies at jeg er kresen på hvordan en joggebukse skal være! Med den riktige joggebuksa så er det knallsexy på gutter!

Noz: Er du a-eller b menneske?

Tja, begge deler? Legger meg ofte seint og står opp relativt tidlig?

En god blandig vil jeg si..

NozMonster: Har du fin håndskrift? (Sammenlign håndskriften din med et dyr)

Hehehee.. nja, den er ålright om jeg ikke hasteskriver, men ellers så ser det ut som det er en ørn som har skrevet det.

Spils: Det er jo lenge siden du registerte deg her, men jeg har ikke sett brukernavnet ditt før? Har du kalt deg noe annet? hva da?

Skrevet

Stjerner og Planeter: Du blir av ukjente grunnet nødt til å flytte fra ditt nåværende fylke. Til hvilket fylke og sted/by flytter du, om du kan velge fritt uten å ta hensyn til jobb/studier?

Det er eit vanskeleg spørsmål. Eg har budd så mange plassar i Noreg. Har liksom opplevd det meste rundt om. Ut av fylket? Kanskje Rogaland og Stavanger. Då er det ikkje så langt heimatt :P

Padawan: Beste kjærleikssong?

Skrevet

Cindi: Hvilket land har du mest lyst til å dra til?

Oh.... Vanskelig!! Akkurat nå drømmer jeg om å dra til Mexico. I lunsjen i dag drømte jeg om rød karri fra Malaysia. :fnise:

Cindi: hvilken farge kan du absolutt ikke fordra når det kommer til klær (til deg selv)?

Rød. Jeg har virkelig en greie mot rød. Jeg ville for eksempel heller gått barfot enn å ta på meg røde sokker. Aner ikke hvorfor..

Ellers er jeg ikke særlig fan av gul eller grønn heller... Liker egentlig ikke så mange flere farger enn sort, rosa og lilla når jeg tenker meg om. Hehe

Cindi: Hva er din favoritt-Tim Burton film, og hva er din favorittkarakter fra en Tim Burton film? (trenger ikke være samme).

Favorittkarakteren min er Willy Wonka! Jeg elsker måten Depp tolket den rollen. Det var den første boken jeg noensinne leste, og alt var AKKURAT som jeg så det for meg i hodet mitt som seksåring. Til og med sangene. Så jeg har veldig lyst til å svare "Charlie og sjokoladefabrikken" også som favorittfilm.. Men det er vanskelig, jeg elsker også Edvard saksehånd, corpse bride og nightmare before christmas.

Jo, det blir sjokoladefabrikken. For jeg har så personlig forhold til den, og han skapte alle drømmene mine til virkelighet. ^^,)

Cindi: Hvor vil du reist om du fikk det servert gratis?

Da ville jeg reist på en jorda-rundt reise i ett år, der jeg bodde i lengre perioder på et sted. Som å jobbe frivillig på et barnehjem i Afrika, jobbe med dyrevern, dykking i de karibiske øyer, levd på en øde øy i tropisk strøk. Etc.

padawan: hva ønsker du deg mest av alt akkurat nå?

Tirkes Er det en film du skulle ønske at Tim Burton lagde en remake av, eller en bok/historie?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Calavi: Beskriv deg selv med tre ord.

Snill, empatisk og distré.

Calavi: Hva er favorittparfymen din i dag?

Det må være Chanel Change. Den grønne.. :)

Stjerner: Hva er det beste du kan bli servert?

Guybrush: På en skal fra 1-10, hvor flink er du til å danse salsa?

Supermusa: Hva er inntrykket ditt av kg så langt?

Skrevet (endret)

Spils: Hva gjorode at du meldte deg inn på kg?

Utelukkende pga seksualitetsforumet. Etter mye lesing følte jeg for å "bidra" litt

Spils: Kva studerar du?

Spils: Kvifor det nicket?

Spils: Sivilstatus?

Studerer teknologiske fag

Nicket er egentlig ganske tilfeldig, vet ikke helt hvor jeg har det fra.

Jeg er i et forhold

Utseendemessig er jeg kanskje en mørkhåret Tintin, mens personligheten er mer Bart Simpson

Spils: Hva er ditt mest brukte sitat/utrykk?

"Null stress"

Spils: Det er jo lenge siden du registerte deg her, men jeg har ikke sett brukernavnet ditt før? Har du kalt deg noe annet? hva da?

Jeg er i utgangspunktet ikke så glad i å skrive foruminnlegg, men noen kvelder (som i kveld) skjer det unntak ;)

Calavi: Cola eller pepsi?

NozMonster: Er du like aktiv på andre forum enn kg?

Supermusa: Noen du ser opp til?

Tirkes: Favoritt TV-kanal?

Stjerner og planeter: Grovbrød eller loff?

Endret av Spils
Skrevet

Supermusa: Hva er inntrykket ditt av kg så langt?

Har fått et veldig bra inntrykk! Gøy å snakke med nye mennesker :)

Tirkes: Hvis du hadde måttet bytte navn, hvilket navn ville du valgt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...