Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Calavi: har du dansa i helga?

Jeg tok noen dansemoves på tull i går da vi var på vei ut. Annet enn det, nei.

Drue: Har du lært deg noe mer linedance da?

Harle: Hva har du gjort i helgen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

gorgonzola: hvor har du blitt av? :lete:

Jeg er her, bare ikke så frekvent akkurat nå. Myyyyye jobb, inkludert fem dager på seminar/møte/messe fram til i dag. Puh.......

NozMonster: Hva foretrekker du på varm tallerken og i glasset?

Skrevet

Harlequin: Hva får du mest komplimenter for?

Kompliment og kompliment - det hender titt og ofte folk blir litt sånn "hvordan vet du det?!" når det kommer til ymse kunnskap og trivia. Utseendemessig - beina mine, kanskje?

Harlequin: Hvordan havnet du her ikke på kåge?

Mulig jeg er litt korttenkt, men såvidt jeg vet er det her kåge..? :P Hvis spørsmålet egentlig er hvordan jeg havna på KG... Var en sommer jeg hadde lite å gjøre, begynte å lese en del tråder her inne og fant ut at jeg like godt kunne opprette en bruker så jeg fikk sagt meningen min, i stedet for å bare lese og tidvis irritere meg.

harleq: den fineste blomsten?

Det her er sikkert et veldig lite jentete svar, men jeg vet faktisk ikke. Men orkideer er stort sett fine å se på, da! Også er julestjerne veldig koselig og hjemlig av seg, dog forbeholdt jula.

Harlequin: Var du med på en eller annen motedille som du er flau over nå? (Von Dutch-capper, Lindeberg-logoflashgenserne og slikt).

Jeg var en vandrende motekatastrofe stort sett hele ungdomsskolen, men det var mer fordi jeg ikke brydde meg noe særlig framfor at jeg prøvde å følge en trend. Gikk stort sett rundt i bula-bukse (sånn joggebukseaktig med ruter på knærne), collegegenser og ullsokker. Her snakker vi stil... Husker jeg hadde litt lyst til å bli emo, men takker i dag høyere makter for at jeg aldri turte :P

JackP: beskriv en perfekt sommerdag!

Noz: driver du med noen spesiell type sport, eventuelt hva har drevet med før?

Singha: kjedeligste husarbeid?

Daybreak: sushi - yey or ney, og hvorfor?

Gjest Inggolf
Skrevet

Noz: Rompe eller pupper? Hva liker du best? Hva får øynene dine til å se en ekstra gang?

rumpe! Uten tvil rumpe..

Jeg er veldig fascinert av (store) fyldige sprettrumper!

S&P: Hva mener du om amming offentlig?

gunfreak: Hvilken sykdom frykter du mest av alle?

Gjest Inggolf
Skrevet

NozMonster: Hva foretrekker du på varm tallerken og i glasset?

Pleier ikke spise varm mat hvis det var det du mente, så jeg får nesten si cæsarsalat

og Nøgene Ø!

Noz: driver du med noen spesiell type sport, eventuelt hva har drevet med før?

Desverre ikke nå lengre nei, men jeg har spilt;

-fotball 7 år på guttelag og 3 år på jentelag

-håndball i ca 13 år

-basket på mitt eget kull-lag, et eldre lag og på kretslaget

Gorgonzola: Jeg synes det er supertrivelig at du har den der, men hvorfor har du egentlig et sitat fra meg som signatur? Er det fordi du synes det er koselig eller fordi du synes jeg var

teit som skrev det? :laugh:

maya: Hva er yndlingsbutikken din? (av alle kategorier.. en fysisk butikk-butikk som finnes i norge)

Skrevet

Daybreak: sushi - yey or ney, og hvorfor?

Definitivt nei, smakar rå fisk, det veks i munnen på meg :P Usj nei.

Drue: Kor mange dagar i veka lagar du middag og kor mange dagar kjøpar du ferdigmat i månaden?

Gjest padawan
Skrevet

Pleier ikke spise varm mat hvis det var det du mente, så jeg får nesten si cæsarsalat

og Nøgene Ø!

Noz: hvorfor pleier du ikke det?

Skrevet

Drue: Kor mange dagar i veka lagar du middag og kor mange dagar kjøpar du ferdigmat i månaden?

Jeg spiser kvalitetsmat hver dag. Kjøper aldri ferdigmat, men jeg spiser som regel ute minst én gang i uka.

NozMonster: er fascinasjonen din for sprettrumper litt sånn bi-light tendenser, eller er det bare "vanlig" fascinasjon?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

S&P: Hva mener du om amming offentlig?

amming og pupp er mat. flekk puppen fram og am (det såg rart ut !) der du vil og det passar. eit bryst full av mjølk har ingenting med erotikk å gjera. det er om og gjera å få ut mjølka og gje den til ungen. mjølkespreng er jævlig vondt!

Padawan: var du på date på teknisk museum?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Gorgonzola: Jeg synes det er supertrivelig at du har den der, men hvorfor har du egentlig et sitat fra meg som signatur? Er det fordi du synes det er koselig eller fordi du synes jeg var

teit som skrev det? :laugh:

Jeg er, som menn flest, over middels begeistret for de komplimenter vi får. Glad du synes det er trivelig at jeg har den der. Det var koselig, pent og litt sånn fjortissjarmerende gjort, ikke teit.

JackPreacher: Håper du på regjeringskifte i september eller ser du helst at dagens regjering fortsetter?

Gjest padawan
Skrevet

Padawan: var du på date på teknisk museum?

Jups. Jeg kan ikke huske å ha nevnt agens besøk til teknisk museum i det hele tatt her inne...?

S & P: greit nok at pupp er mat for unger men serr?

Skrevet

Jups. Jeg kan ikke huske å ha nevnt agens besøk til teknisk museum i det hele tatt her inne...?

S & P: greit nok at pupp er mat for unger men serr?

eg les mellom linjene eg, Padawan

Ja, kva er det med pupp og mat og offentlegheit?

Padawan: Kva hadde du gjort om ei dame sat seg ved siden av deg på ein parkbenk og tok til å amma ungen sin?

Gjest padawan
Skrevet

Padawan: Kva hadde du gjort om ei dame sat seg ved siden av deg på ein parkbenk og tok til å amma ungen sin?

jeg svarte ja på at jeg hadde noen i kikkerten for et par dager siden men har aldri nevnt Teknisk museum her inne eller at jeg faktisk dater hun jeg har i kikkerten så derfor stusser jeg litt.

for å svare på spørsmålet ditt hadde jeg reist meg og gått min vei.

Noz: skal du noe spennende til uken?

Skrevet

jeg svarte ja på at jeg hadde noen i kikkerten for et par dager siden men har aldri nevnt Teknisk museum her inne eller at jeg faktisk dater hun jeg har i kikkerten så derfor stusser jeg litt.

for å svare på spørsmålet ditt hadde jeg reist meg og gått min vei.

Du sa du hadde nokon i kikkerten, også sa du at du likte å ta dater med deg på TM også låg du ut eit bilete frå TM i dag. Då slo eg to og to saman...

Skrevet

Stjernar og planetar: Har du store muggjar

Skrevet

Stjernar og planetar: Har du store muggjar

muggjar som i bryst?

ja

Kråkefjas: Kvifor lurar du på det?

Padawan: Har du eit system for oppbevaring av lego?

Gjest padawan
Skrevet

Padawan: Har du eit system for oppbevaring av lego?

ja.

S & P: galt i at menn er menn? Vi blir jo nesten som barn i godtebutikken når det kommer til slikt.

Skrevet

ja.

S & P: galt i at menn er menn? Vi blir jo nesten som barn i godtebutikken når det kommer til slikt.

Padawan:kommer til kva?

Skrevet (endret)

Finne på faenskap, skrive historier og småerte de jeg liker ;) Enda morsommere er det om de erter tilbake :fnise:

Cordelia: Beskriv din beste venn ?

Den som jeg vel kan kalle min beste venn har jeg kjent i over 25 år. Selv om vi har bodd på forskjellige steder opp igjennom,er hun en av de fra barndommen jeg har holdt kontakten med. Vi har vel bare kranglet en gang. Har heller ikke nødvendigvis en sånn ekstremt intim tone, men beholdt et godt vennskap. Før hun fikk familie var hun den jeg fant på forskjellig galskap med. Roadtrips, og andre overnattingturer og sammenkomster som nok en del skulle likt å vært flua på veggen til. Fremdeles når vi møtes har vi en ganske intim humor i forhold til situasjoner vi har endt opp i. Begge kan knekke sammen i krampelatter hvis en bestemt ting/gjenstand/person kommer opp i samtale ol(uten at jeg skal gå i detalj om det :fnise: ).

EvilPoselos: Hvor mange personer stalker du egentlig her inne på forumet? :lur::icon_lol:

Swarovski: Har du noen favorittedelstener?(Bortsett fra nicket da).

Endret av Cordelia
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...