Gjest Gjest_Calavi Skrevet 1. april 2013 #14321 Skrevet 1. april 2013 Calavi: Liker du Ekte Sjokolade på facebook? Nei, jeg gjør ikke det. Er det noe jeg bør gjøre? Calavi: Hvis du kunne designe ditt eget hus, hvordan ville det sett ut? Jeg snakket om dette til en venninne for kun noen dager siden, og vi kom vel egentlig frem til at jeg aldri bør designe mitt eget hus etter som jeg aldri klarer å bestemme meg. Men, det ville vært minimalistisk, funkis og grått tror jeg. Veldig, veldig kort fortalt! Hjärterdam: Var det godt å få mini hjem i dag? Hva har dere gjort? Drue: Har du hatt en fin påske? Hva har du drevet med? Josefin: Når var du sist full? Strange doll: En bruker som har slettet seg, som du savner?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 1. april 2013 #14322 Skrevet 1. april 2013 Det føler jeg ikke for å dele her i tråden Calavi: hvilke farger får du høre at du kler? Påvirker det fargevalga du foretar deg? Får ofte høre jeg kler blått, da spesielt lyseblå, og blågrå. Det påvirker meg nok litt. Niennas: Noe spesielt du ser frem til denne uken?
Purple Basil Skrevet 1. april 2013 #14323 Skrevet 1. april 2013 Josefin: Når var du sist full? Det var i går, min mor hadde fødselsdag og vi drakk sjampanje josefin88: Drømmekjæledyr om alt var mulig? Jeg ville hatt en pingvin :laugh: Padawan: Er du fornøyd med livet ditt slik det er i dag? Drue: Hva er det smarteste du har gjort på fylla? Kenzi: Om du var statsminister for en dag, hva ville du gjort?
Gjest Drue Skrevet 1. april 2013 #14324 Skrevet 1. april 2013 Drue: Har du hatt en fin påske? Hva har du drevet med? Den har vært fin! Jeg har vært i vinterland. Metervis med snø her. Diverse uteaktiviteter, god mat, hyggelige folk. Sleit litt med helsa den ene dagen, men jeg overlevde Hva med deg? Calavi: barberer/vokser du låra dine? Dokken: har du møtt noen fra KG? 1
Gjest padawan Skrevet 1. april 2013 #14325 Skrevet 1. april 2013 Padawan: Er du fornøyd med livet ditt slik det er i dag? Tja, det er to ting jeg ikke er helt fornøyd med. På den ene av disse står jeg ved et lite veiskille. Noz: planer for sommeren? (Skriver på pædden så orker ikke styre med BB-kode for å få fet skrift)
Charmander Skrevet 2. april 2013 #14326 Skrevet 2. april 2013 (endret) Oioioioi.....liker spørsmålet ditt, elsker jo film!! Skal vi se....type film blir vel litt det samme spm. som jeg svarte på for ikke så langt tilbake her, dvs. drama/thriller - sjangeren, hvor du stifter god bekjentskap med hovedpersonen, dvs. ett karakterstudie...utrolig givende og lærerikt til tider. Tjaa....jeg begrenser meg til de som kom i 2012, ellers blir jeg aldri ferdig 1 - War Horse, krigsfilmen til Steven Spielberg, faktisk en av favorittene mine fra dette året, akkurat sånn passe melodrama som Spielberg er godt kjent for....det visuelle ifra 1 verdenskrig og selve historien til hesten (som innhaver hovedrollen) er en ren fryd å bevitne.....(og jeg har ikke noe spesiellt forhold til hester heller, skal det sies) 2 - The Dark Knight Rises, tja...hva kan jeg si egentlig? Skikkelig no-brainer.., Christopher Nolan kan å lage god film, noe vi har sett i de 2 forrige Batman filmene....en verdig avlutning til sagaen her. Kongefilm! 3 - Skyfall (James Bond), mange er sikkert litt lei av Bond sine eskapader etter 50 år på skjermen, men han skuffer overhodet ikke i denne filmen, (slik han gjorde i forrige) skurken var litt svak syns jeg, men selve plottet og avslutningen var en høydare...pluss de våger å utvikle sjangeren litt med tanke på Judy Dench sin "swansong" som M. Charmander: Bakgrunn for nick? Ville ikke bruke mitt vanlige alias jeg vanligvis bruker på nett. Mest fordi jeg har det samme blant venner og bekjente. Jeg spiller noe poker. Der en kar på nett som kaller seg "I Squirt on U" /m en avatar med Squirtle fra Pokemon. Jeg kjenner ikke fyren, men har alltid synes at hans nick er priceless. Tror ikke det ville slått an her så da ble det Charmander. Hvor sjarmerende jeg er, det er en annen sak.. PS: Hiv inn Siver Linings Playbook, du nevnte den ikke så kanskje du ikke har sett den. Den er bare helt hærlig! Jennifer Lawrence... Charmander: hvilke kjerne-egenskaper (hvis et slikt ord finnes) ser du etter i en partner? Ærlig Aktiv /m hobbyer utenfor jobb/utdannelse. - Dette er viktig, så man ikke har en som sitter hjemme dagen lang. Jeg tror dette er veldig viktig, og det er selvfølgelig gjensidig. Morsom Lite selvhøytidelig Aksept for at folk kan være annerledes. Jeg vet at mange jenter vil ha problemer med mine framtidsplaner for de er langt utenfor det som kalles A4. Endret 2. april 2013 av Charmander
Strange Doll Skrevet 2. april 2013 #14327 Skrevet 2. april 2013 Calavi: barberer/vokser du låra dine? Dokken: har du møtt noen fra KG? (Svarer på de andre spørsmålene når jeg er på pc, får ikke til multisitat på mobilen) Ja. Jeg har møtt Jack og Rofl. :-) Kenzi: spiller du wordfeud ?
Strange Doll Skrevet 2. april 2013 #14328 Skrevet 2. april 2013 Strange doll: En bruker som har slettet seg, som du savner? Har rofl slettet seg ? Isåfall savner jeg han. Drue: hva er det mest kreative du har gjort?
Strange Doll Skrevet 2. april 2013 #14329 Skrevet 2. april 2013 Svar på spm: jeg var sånn passe flink. Jeg har god hukommelse. Noterer aldri, men lever på generell forståelse av stoffet. Var aldri en racer på å pugge, så var ingen sekserelev, men kom meg igjennom med et relativt høyt snitt alikevel Har alltid prioritert venner (damer!) og hobbyer, så jeg er fornøyd. dokken: har du opplevd noe vondt siden du er skjør? Noz: velkommen tilbake, your grace. Padawan: hvor mange språk kan du banneord på? Jeg har opplevd ting som har formet meg og som jeg aldri vil glemme. Men det går bra nå.
hjärterdam Skrevet 2. april 2013 #14330 Skrevet 2. april 2013 Hjarterdam: Utenlandsferie eller Norgesferie? Jeg synes Norge er undervurdert som ferieland. Så, nå som barnet mitt har vokst fra seg bilsyken stemmer jeg for bilferie i Norge (og etter hvert Europa) , jeg må bare ha en bil som tåler det først… hjãrterdam: når står du opp i ukedagene? 0620 eller 0710, avhengig av om jeg skal levere i barnehage eller ikke. Hjärterdam: Var det godt å få mini hjem i dag? Hva har dere gjort? Alltid godt Jeg var dog ikke helt enig med han i når det var leggetid I går gikk vi en tur i nærområdet der vi bor, ned til elva, litt inni «skogen», og utforska litt. Så spilte vi litt spill og hadde det generelt fint helt til noen ikke ville sove… Calavi: Hva er det mest spennende du skal denne uka? Jack: Er det noe spesielt du gleder deg til om dagen? Jellybean: Bilferie – med campingvogn eller telt? (eller den o fantastiske combicampen? )
TheHairyToothfairy Skrevet 2. april 2013 #14331 Skrevet 2. april 2013 (endret) Jack: Er det noe spesielt du gleder deg til om dagen? Jeg gleder meg som en unge til fredag, på tross av at jeg er på feil kant av landet. Uken etter vil bli enda bedre, enda en fredag å glede seg til og i samme slengen får jeg vel nevene i denne greia som er på/kommer til feil kant av landet Og så ser jeg frem til å snart få se jenta mi igjen. Noe spent på resultatet fra både Rælingen og Trondheim også. De to plassene er litt naturlige i min fremtid, kan det se ut som. hjärterdam: har frøkenenenen en sang til meg i dag? calavi: egg. skal de være bløt- eller hardkokte? Endret 2. april 2013 av JackPreacher
Gjest Badabing Skrevet 2. april 2013 #14332 Skrevet 2. april 2013 Badabing: Samme spørsmål til deg Enig i Sam Winchester, og legger til Jimmy i Boardwalk Empire og Stringer Bell (The Wire). Faller ikke for "bad guys" i virkeligheten, da. Badabing: Er nicket ditt henta ifra Sopranos? eller blingser jeg fullstendig? Det var nok tilfeldig. Jellybean: beste til Tarantino? Drue: har du fått nytt studiested (siden du ikke ville si hvor)? Harlequin: hva ville vært drømmejobben innenfor journalistikk?
Gjest Drue Skrevet 2. april 2013 #14333 Skrevet 2. april 2013 Drue: hva er det mest kreative du har gjort? Hmm. Nei, det må bli diverse musikkskapning, det Drue: har du fått nytt studiested (siden du ikke ville si hvor)? Neida, jeg regna med at han snakka om skole som i gs./vgs.. Jeg regner ikke universitetet som skole! Gunfreak: hvilken coverlåt er bedre enn originalen?
Gjest Tirkes Skrevet 2. april 2013 #14334 Skrevet 2. april 2013 En stund siden jeg kikket innom, beklager om jeg har misset spørsmål... 17 sider var mye å bla gjennom Tirkes har du noensinne ønsket at du hadde en superkraft? I såfall hvilken? Jess, helt siden tidlige tenår og et kort møte med Charmed så skulle jeg ønske at jeg kunne fryse tiden og alle andre enn meg selv. Når jeg først ønsket meg dette var det i et ønske om å kunne stjele fra banker og butikker, helt trygt fra å bli tatt. Jeg har aldri stjålet så mye som en bugg eller slikkepinne i hele mitt liv - så det blir med tanken. I de senere år leker hodet mitt ennå med samme superkraft, men nå for andre grunner... som feks.. Gå ut av bilen i en rundkjøring og åpne døra til han som ikke overholdt vikeplikten og fike han så hardt som mulig. Tilbake til min egen bil og start tiden igjen. Mannen kjenner intens svie, men vet ikke hva som har skjedd. MUAHAHA.Bestemors vase knuses. I et helt minutt etterpå gjenspiller jeg slow-mo reisen til vasen mot gulvet og skulle ønske jeg hadde den superkraften.Nevøen min snubler og er faretruende nære toppen av trappa - tante Tirkes skulle ønske hun hadde tidspauseknappen sin så hun kunne komme nærmere ham før han faller helt.Tirkes holder på å parkere og liner seg opp for å rygge bak i den ledige plassen. En SUV kommer og brøyter seg inn med nesa først. Jeg så ham komme i speilet. Men den som rygger har vikeplikt. Men åååh så deilig å pause tiden og rygge bak... gå ut, låse bilen... Åpne døra til SUV'en og plassere begge føttene til sjåføren på bremsen, lukke den og forsvinne ute av syne før jeg starter tiden igjen Dette er et RÅKULT spørsmål. Tirkes: Vil du kalle deg selv en perfeksjonist? Njaei. Jeg er mer av den typen som synes at gjort er velgjort. Rynke i en bunadskjorte eller duk har aldri plaget meg, og jeg har "Meh... It'll do." som catchphrase i følge de som kjenner meg. Søsterliten: Samme spørsmål som du stilte meg, hva er DIN superkraft? Josefin88: Hvor mange fyllinger har du i tennene dine? JackPreacher: Copy-paste inn det siste du kikket på, på Youtube?
Gjest Inggolf Skrevet 2. april 2013 #14335 Skrevet 2. april 2013 (endret) NozMonster: Klar for hverdagen igjen etter påska? Ja, så absolutt! Det skal bli godt å komme i gang igjen, men untak av at eksamen nærmer seg.. Noz: ultimate treretters måltid? aner ikke.. Jeg er nok ikke den rette til å svare på det, men kanskje en vårrull til forrett ihvertfall? hovedrett? .. hmm? kyllingfilet med noe fylte greier? dessert? ... den kan du få! Noz: Hvilket land i Asia ville du reist til hvis du kunne? 1 land! .... *tenke* ...Japan! NozMonster: har du noen gang tatt på deg selv og fått orgasme mens du har sett på ansiktsbildet av en mann du tenner på? Oppfølgningspørsmål: printet du bildet ut på HP-deskjeten din, squirtet på det, og sendte en mms av det semivåte papiret til vedkommendes telefon? Jeg må nok skuffe deg der... Nei! Noz: velkommen tilbake, your grace. Tusen takk Drue.. Det er veldig at du skriver! Noz: planer for sommeren? Neei, jeg pleier desverre aldri å dra på ferie jeg.. Får kanskje tatt meg en langhelg i kr.sand, men det blir nok det. Kristine: Det er ikke Jack som kommer med disse sex på gata- spørsmålene, men Steve Cook. Er det noe som i ditt sexliv som du ønsker at vi skal vite? Steve Cook: Det virker ikke som at du har det heeelt bra etter som hva du skriver- prøver du å gjøre noe med det, eller vil bare ha det sånn? Charmander: Finnes det noen spesielle grunner for at det er en sjiraff i din avatar? Tirkes: Hva er dagens/kveldens planer? Endret 2. april 2013 av NozMonster
Daybreak Skrevet 2. april 2013 #14336 Skrevet 2. april 2013 Vore borte i to veker snart så har nokon stilt spørsmål får dykk stille igjen til meg,alt for masse og søkje i Charmander: Hatt ei fin påske?
KristineS Skrevet 2. april 2013 #14337 Skrevet 2. april 2013 Kristine: Det er ikke Jack som kommer med disse sex på gata- spørsmålene, men Steve Cook. Er det noe som i ditt sexliv som du ønsker at vi skal vite? Oops. Se der ja. Var ment til Steve Cook ja, og var innstilt på å skrive det, men klarte tydeligvis å bli distrahert av lista over hvem som sto som aktive i tråden for øyeblikket Og jeg kan ikke si jeg har noen spesielle ting jeg har lyst å dele. For det meste er sexlivet ganske så privat. alkasil: Høydepunktet i påska?
TheHairyToothfairy Skrevet 2. april 2013 #14338 Skrevet 2. april 2013 JackPreacher: Copy-paste inn det siste du kikket på, på Youtube? naturlig nok er det denne. videoen/singel har release-party på brukbar i bergen den 12. vi spiller live. be there. Yme: hva gjorde vi i dine fantasier, sist gang du nappet?
Gjest Animula Skrevet 2. april 2013 #14339 Skrevet 2. april 2013 Wow for en fin låt! Jack: Hva har du bidratt med på den?
TheHairyToothfairy Skrevet 2. april 2013 #14340 Skrevet 2. april 2013 Wow for en fin låt! Jack: Hva har du bidratt med på den? Ingenting på singelen. Spiller bass på release. Hjärterdam: beste boken du har lest i trappen din?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå