Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: Beste rumpeøvelse? Fikk med meg at den visstnok var perfeksjonert ;)

Haha, den er egentlig helt alminnelig:P Men for å prøve å svare på spm: Jeg har ingen spesifikke rumpeøvelser jeg utfører, men knebøy, markløft og leg curl, som er en del av styrkeprogrammet mitt har kanskje en viss effekt :vetikke: ?

Lillesiren: Mest romantiske noen har gjort for deg?

Hehe, nå har jeg tenkt et par minutter her og kommer egentlig ikke på noe tingav det store slaget :vetikke: Jeg er kanskje mer type hverdagsromantiker selv, så er liksom ofte de små tingene som teller, våkne opp til nytraktet kaffe, en god massasje etter en lang dag med studier etc:)

Lillesiren: studerer du, i så fall hva?

For å ta kortversjonen: Siviligeniør=)

Charmander: Når var du sist på date, og hvordan var det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jellybean: er du i besittelse av en såkalt nesehårtrimmer?

Skrevet

Jelly: Netflixtips til meg i kveld?

Hmm....hva med filmen Equilibrium med Christian Bale? (om du ikke har sett den allerede)

Så den igjen forrige dagen, liker den veldig godt....:)

Jelly: favorittrett?

Elgesteik med poteter, kokte grønnsaker, surkål og sjysaus......the best! :ler:

skikkelig rik på smak iallefall...

Jelly: Det første du legger merke til ved en jente?

Utstrålingen hennes tror jeg, om den er oppløftende, (positiv) eller ikke.....dette gir meg en

en veldig god pekepinn på hva slags person hun er på rent generellt basis....

Men sånn rent utseendemessig er det kanskje mer formen på ansiktet og håret hennes, som

virkelig beruser sanseinntrykket mitt....

Harlequin: Hvor mange søsken har du?

Lykke: 3 ting som er essensielle for å få ett forhold til å fungere?

Kenzi: Hva skal til for å sjarmere deg?

Skrevet

Lykke: 3 ting som er essensielle for å få ett forhold til å fungere?

Tillit, vennskap og et godt sexliv (og selvfølgelig kjærlighet, men det sier seg jo selv :) )

Lillesiren: Hva var det aller første du hadde gjort om du fikk vite at du har vunnet mange millioner i lotto?

Harlequin: Er lønn viktig når man skal velge yrke?

Skrevet

Harlequin: Singel? (mulig du har svart på det før)

Å, blir sikkert kos med påske-eggjakt! Og ja, det er jeg.

Harle: tror du damer som er gode til å ri er bedre enn snittet til å ri-ri? :P

Du er ikke den første som spør - men jeg aner ikke! Mulig utholdenheten er bedre pga. lår- og setemuskulatur, utover det skal jeg ikke påstå noe :P

Harlequin: Hvor mange søsken har du?

En lillebror.

Harlequin: Er lønn viktig når man skal velge yrke?

Njaei. Føler den bør stå noenlunde i stil med utdanning og kvalifikasjoner, og være rimelig. Utover det burde interessen være det viktigste.

Drue: tror du de som i utgangspunktet kan ri er bedre til å... Ri-ri?

Josefin: tre ting du liker ved deg selv?

Lykke: hvis du kunne velge utdanning uavhengig av senere jobbmuligheter og relevans for økonomisk framtid, hva hadde du valgt?

Gjest padawan
Skrevet

Padawan: Hva er det fineste stedet i Oslo?

Helt klart Grefsenkolen. Bildet øverst på denne siden er derfra.

Padawan: Har du noen serier du følger med på?

tja, How I met your mother, Big bang Theory og Game of thrones prøver jeg å følge regelmessig med på. Jeg er ikke flink til å benke meg foran tv'n for å se på seriene så jeg kjøper de heller på DVD/BD og ser de når det passer meg (eller på Netflix hvis de er der).

Harlequin: Når var du sist på date?

Gjest Steve Cook
Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har vært aktiv her. Jeg kjører en sex på gata:

Lykke: hva synes du om analsex? Får bare tanken på det deg til å knipe igjen alt du har, eller gir det deg de mest intense orgasmene, hvor du ikke engang klarer å gå etterpå?

Harlequin: hva/hvem ga deg orgasme sist? Var det en mann? En dame? Deg selv? Hvem fantaserte du om? Var det noen på KG? Eller tok du på deg selv mens du leste "tor tør" fra en gammel utgave av bladet Topp?

Jellybean: kline etter blowjob...er det greit for deg eller ikke? Dama tar deg i munn - er det virkelig så ekkelt å kline litt etterpå da?

Drue: er du omskåret? Once you go asian, you never go caucasian? Eller anser du deg selv som kjønnslemlestet?

lillesiren: er du høylytt? Ikke ved middagsbordet, nei.

norah: svelger du? Eller takker du nei til den omstridte mannefløten, hvis smak og ernæringsmessig innhold er gjenstand for uendelig debatt?

Hvis jeg får minst seks plusser på dette innlegget, lager jeg en ny sex på gata.

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Calavi: Hva syns du om Paradise Hotell? kult/ikke?

Jeg synes Paradise er veldig ukult. Jeg kan til en viss grad forstå hvorfor noen ser på det, etter som det er hjernedød underholdning, men for meg blir det borkastet tid og jeg blir regelrett flau når jeg ser på det.

Calavi: Dine 3 favorittingredienser på pizza?

Jeg er vel den kjedeligste når det kommer til pizza, jeg vil kun ha tomatsaus, ost og tomater på. Også noe krydder da.

Lillesiren: Er du flink med barn?

Harle: Hvilken "venn" slettet du sist på facebook, og hvorfor?

Lykke: Favorittvin?

Jelly: Hvilken filmsjanger liker du best?

Drue: Fem ting du synes er harry?

Kristine: Hvilke land har du vært i?

Steve: Når gråt du sist? Og hvorfor gråt du?

Skrevet

Kenzi: Fortell tre funfacts om deg selv

1. HATER tenner...

2. Avhengig av tv serier.

3. Flink til å bruke penger på unødvendige ting.

Vet ikke om det var funfact nok men men.

Kenzi: Hvis du skulle vært en skuespiller for en dag, hvem ville det vært?

Angelina Jolie. Hun virker ganske lykkelig med familielivet, kjendisstatusen og hun hjelper andre. Kunne vært morsomt å få sett hva som foregår inne i hodet hennes og hvordan hun balanserer alt, hennes perspektiv på livet osv.

Men det kunne også vært interessant å sett hva som faktisk foregår oppi Britney Spears sitt hode.

Kenzi: Noen gang hatt trekant?

Nei.

Men du må jo prøve å beskrive de tegna som gjør at det er tydelig da! Jeg tror at menn er mer direkte enn kvinner - du kan ofte se at de prøver å overgå det du sier, i tillegg til generelt å tøffe seg, gjerne på din bekostning overfor andre damer.

Åja, men da så!

Når personen ikke ser på deg i det hele tatt, vil ikke snakke med deg, ser alle andre veier enn på deg.

Eller når personen bare rett og slett er frekk i kjeften og gjør alt veeeeldig tydelig. Slenge med leppa, snakke dritt om deg når du står rett bak henne eller snakke dritt om deg til vennene sine/mine.

Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det er ikke vanskelig å oppdage liksom :P

Kenzi: hvor ofte vasker du håret ditt?

Sånn ca annen hver dag.

Kenzi: noen gang tråkka i salaten offentlig?

Er vel slike ting man legger i glemmeboken det.. Har nok tråkka i salaten, men kommer ikke på noe for øyeblikket.

En morsom en da..:

Snakka engelsk med en kunde som skulle vite hvor kokebøkene var og jeg svarer "cockbooks..". Det var skikkelig kleint men vet ikke om kunden fikk det med seg. Sjefen lå ihvertfall halvveis på gulvet av latter hun..

Kenzi: Hvor i Stavanger går du aller helst ut?

Checkpoint (før), cementen, gnu, martinique, bar bache.

Kenzi: Skal du på Viking Stadion i år?

På konsert opplegg eller fotballkamp? Tror ikke det.

Kenzi: Hva skal til for å sjarmere deg?

Merker at menn som har et vinnende smil, latter og en god dose humor får automatisk et pluss hos meg. Men hva som faktisk skal til for å sjarmere... Har aldri blitt skikkelig sjarmert så det er et veldig vanskelig spørsmål! Men godt humør er veldig viktig for meg.

Drue: Kjøper du ofte kokebøker?

Jelly: Er du avhengig av noe? (snop, leppe pomade, andre ting?)

Lykke: Om du hadde våknet opp i kroppen til en annen person, hva hadde du gjort?

Dolly: Hvilken matrett lager du oftest?

Lillesiren: Hva synes du om mennesker som plystrer eller nynner på gata?

Gjest Nin Meleth
Skrevet

Nin Meleth: Høyde?

Ca nøyaktig 168,5 cm. :)

Nin Meleth: Hvem fra KG har du truffet irl?

Mog og Gunfreak. Kunne tenke meg å møte flere. ^^,

Alle: Påsken så langt har vært...?

Skrevet

Lykke: hvis du kunne velge utdanning uavhengig av senere jobbmuligheter og relevans for økonomisk framtid, hva hadde du valgt?

I fjor hadde jeg innføringsemne i sosiologi, og det var virkelig interessant. Måtte nok ha blitt noe sånt. Bachelor/Master i sosiologi :)

Lykke: hva synes du om analsex? Får bare tanken på det deg til å knipe igjen alt du har, eller gir det deg de mest intense orgasmene, hvor du ikke engang klarer å gå etterpå?

Det der er ikke helt min greie, altså. Klarer liksom ikke helt å slappe av. Kjennes ikke helt "naturlig", om jeg kan si det sånn.

Lykke: Favorittvin?

Jeg er virkelig ikke noen vinperson. Er så glad i øl :fnise: Men foretrekker hvit foran rød. Det er så langt jeg har kommet!

Lykke: Om du hadde våknet opp i kroppen til en annen person, hva hadde du gjort?

Hadde det vært permanent så hadde jeg mildt sagt freaka ut! Men om det var et lite "eksperiment" så hadde jeg håpet på å våkne i en mannskropp. Måtte jo ha testet ut litt saker og ting :fnise:

Harlequin: Samme spørsmål til deg (ang. utdanning)

Steve Cook: Hvem er du?

Drue: Har du grått til en film før (fordi du ble rørt, altså)?

Jelly: Sprøeste stedet du har hatt sex?

Skrevet

Drue: er du omskåret? Once you go asian, you never go caucasian? Eller anser du deg selv som kjønnslemlestet?

:laugh:

Ja, jeg er omskåret, og har ingen problem med det. Så definitivt det første! Damer craver bratwursten!

Drue: Fem ting du synes er harry?

Dette er alt jeg kommer på nå, som ikke er helt obvious:

T-skjorter med "morsomme" motiv

Folk som tar bilde av øl

Vide G-star bukser og hettegenser + caps på voksne menn

Drue: Kjøper du ofte kokebøker?

Nei, men det hender. Det er stort sett litt mer "i dybden" bøker på enkelte ting ved matlaging, som f.eks. en bakebok. Men jeg har nå et par kokebøker som jeg en sjelden gang blar litt i, men det er veldig sjeldent jeg følger oppskrifter fra dem.

Drue: Har du grått til en film før (fordi du ble rørt, altså)?

Ja, det er klart jeg har :(

Nin Meleth: hvilke 4 Kg-brukere kan du mest av alle tenke deg å møte?

Skrevet

jellybean: er du i besittelse av en såkalt nesehårtrimmer?

Sjarmerende spørsmål som alltid Drue! :ler:

Eh, nei....har faktisk ikke så veldig mye hår oppi der...

Jellybean: kline etter blowjob...er det greit for deg eller ikke? Dama tar deg i munn - er det virkelig så ekkelt å kline litt etterpå da?

Hmm....merkelige greier, har jeg ikke vært inne på dette, lengre baki her ett steds? :ler:

Nei, gjør meg ikke noe særlig.....om hun er såpass grei at hun gjør noe slikt, så er det

jo litt feigt gjort av meg å ikke ville kysse henne etterpå...er jo min egen kropp vi snakker

om tross alt...

Jelly: Hvilken filmsjanger liker du best?

Drama definitivt....elsker gjerne litt dype karakterstudier av mennesker som kommer ut

for tøffe, vanskelige valg i løpet av begivenhetenes forløp....Jason Bourne, The Grey og

Taxi Driver er gode eksempler på dette...Du identifiserer deg selv mer med hovedpersonen

og setter deg mer inn i hva som skjer, har jeg lagt merke til....

Utrolig mer givende enn bare sånne hjernedøde popcornflicks.....selv om de kommer til

sin rett av og til, de også....:)

Jelly: Er du avhengig av noe? (snop, leppe pomade, andre ting?)

Næææh, egentlig ikke.....er litt for glad i godteri skal det sies, men det er også

det eneste, pluss jeg vil ikke si at jeg er direkte avhengig....greier fint å kontrollere

behovet selv....

Trening kan faktisk merkelig nok sies å være noe jeg bare må gjøre regelmessig,

får skikkelig dårlig samvittighet om jeg ikke gjør det over ett lengre tidsrom...

(men har jo drevet aktivt hele mitt voksne liv også, skal det sies.

Deilig, godt å ha fri....:)

Jelly: Sprøeste stedet du har hatt sex?

hahaha....må nok skuffe deg litt her, har ikke noen skikkelige rare plasser

på merittlista mi desverre....

Har fått munnsex mens jeg satt på en buss engang.....(skal sies at den var nesten tom

for folk, da)

:blush:

Drue: Har du/dere planer om å lansere en ny utgave av denne tråden snart?

(hvilke endringer blir det isåfall?)

Calavi: 3 merker du har masse av i garderoben din?

Lykke: Sivilstatus?

Nin Meleth: Dater du noen for øyeblikket?

Skrevet

Hjärterdam: Hender det at du går naken rundt hjemme en hel dag/kveld?

Hahaha, ikke en hel kveld/dag, men jeg er glad i å tusle naken. Dog liker jeg ikke å sitte i møbler naken, så da begrenser det seg liksom til å surre på badet mellom trening/dusjing f,eks. :fnise:

Min påske har vært delvis kjedelig/lite påskete (jeg skriver bacheloroppgave og sliter med motivasjonen når sola står rett inn i stua =\ ), men også krevende tankemessig. Har måttet bestemme meg for en del ting i "dateverdenen" noe som har vært skummelt, har også savnet minien som er med pappan på påskeferie, så påsken har vært... så där...

Nin Meleth: Beste artist?

Calavi: Hvilken sang hører du mest på for tiden?

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

badebing: jeg leste at samboeren din er veganer og du er vegetarianer. Det hørtes komplisert ut spør du meg - Hva pleier dere å spise til middag? .. og finnes det noen som ber dere på middag av venner og sånt? :fnise:

Hehe.. Det kan du si.. Vi pleier å si at vi tar med oss selv, men heldigvis har vi en del venner og familie som er vegetarianere, pescetarianere, og som i alle fall er åpne for den livsstilen. Så det har gått helt fint. :)

Men etter at vi fikk cabaret med reker hos noen som ikke visste helt hva vegetarisme var (og at vi ikke turte annet enn å spise), pleier vi å spørre hva de skal ha. Hvis de f.eks skal ha karbonader, så tar vi med linsekarbonader og spiser sammen med dem. Men det virker som folk gjerne vil teste ut, så sist vi var på middagsbesøk hadde de vi var hos laget både en vegetarisk og en vegansk lasagne. Og bare så jeg har sagt det, det er ikke noe vi forventer. :) Vi spiser det samme som alle andre, bare har andre ingredienser. Tacokjøttdeigen er byttet ut med bønner som vi steker på samme måte. Melk er byttet med soyamelk, smør med kokosolje eller vegansk smør osv. Eneste forskjellen er at det er mer tidkrevende siden vi må lage det meste fra bunnen.

Norah: er du her, bare med et annet nick? Savner deg!

Niennas: heiteste karakter i en tv-serie?

Dreamdrops: hvilken påsketradisjon har du satt mest pris på opp gjennom, og har du tatt den med deg videre?

Skrevet

Guybrush: når var sist du motorboata?

Ehhh, litt usikker, sikkert en god del måneder siden :P

Jellybean: noen gang opplevd at ei venninne plutselig har vist seg å likt deg som noe mer enn bare en venn?

Steve Cook: hva har du fått mest skeptisk/negativ reaksjon på av forslag du har gitt sengepartnere?

Nin Meleth: hvor gammel (ca) er du og hvor gammel føler du deg ?

Lykke: unntatt klær, hva er det dyreste du har kjøpt som befinner seg hjemme?

Harlequin: tatoveringer piercinger? Har du noen evt har du hatt noen/har lyst på ?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Påsken har vært helt super :)

Calavi: 3 merker du har masse av i garderoben din?

Har nok ikke 3 merker som dominerer i garderoben min altså. Jeg har nok sikkert mest av Burberry og Gant om du tenker på "ordentlige" merker, men jeg har sikkert mest klær fra Zara eller liknende butikker.

Calavi: Hvilken sang hører du mest på for tiden?

Det må nok bli denne. Blir i så godt humør :)

http://www.youtube.com/watch?v=EwqhJyUyoHU

Kenzi: Hva løy du sist om?

Nin: Sist du var skikkelig sint?

• Liker 1
Gjest Nin Meleth
Skrevet (endret)

Nin Meleth: hvor gammel (ca) er du og hvor gammel føler du deg ?

Svarer aldri på den første type spørsmål på et åpent forum. Sorry. ^_~

Men jeg kan si at jeg føler meg overhodet ikke som alderen min. ^^,

Nin Meleth: Beste artist?

Sinatic. ^^, <3

Nin Meleth: hvilke 4 Kg-brukere kan du mest av alle tenke deg å møte?

Bare fire? :(

Kan ikke bare velge kun fire. :sjenert: Kunne tenke meg å møte de fleste her jeg. ^^,

Nin Meleth: Dater du noen for øyeblikket?

Nope. Veldig single. :P

Nin: Sist du var skikkelig sint?

Kan jeg ikke huske helt når var, for lenge siden til å huske tidspunkt. Skremte noen som ikke trodde at jeg kunne bli sånn sint. <.<

(Men la meg si det sånn at de hadde godt av å bli skremt- jeg tåler ikke folk som plager andre, på den ene eller andre måten). >.<

Er veldig kjedelig som stiller de samme spørsmålene tilbake til:

Guybrush: ?

hjärterdam: ?

Drue: ?

Jellybean78: ?

Calavi: ?

Alle: Hvis du kunne vært en Harry Potter- karakter, hvem ville du vært, og hvorfor?

Endret av Nin Meleth
Skrevet

Josefin: tre ting du liker ved deg selv?

Jeg liker at jeg er matinteressert, nysgjerrig og min egen humor selvsagt (som sikkert er teit for alle andre enn meg :fnise: ).

Steve Cook: Hva pleier du å gjøre i påsken?

Hjärterdam: Pynter dere til påske?

Padawan: Fikk du påskeegg i år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...