-lykke- Skrevet 26. mars 2013 #14181 Skrevet 26. mars 2013 Neinei, det ser bare rart ut. Se på linja fra nedsida av hofta og ned. Firkanta, null femininitet. Jeg går for tits. Vi er nok helt uenig der, Drue! Fridus: Når var du sist på konsert, og hvilken var det?
Gjest Drue Skrevet 26. mars 2013 #14182 Skrevet 26. mars 2013 De fleste er uenige med meg, så du er ikke aleine. lykke: har du mørkt hår? Alltid sett for meg deg som blond.
-lykke- Skrevet 26. mars 2013 #14183 Skrevet 26. mars 2013 lykke: har du mørkt hår? Alltid sett for meg deg som blond. Ja, omtrent sort.. Men jeg farger det. Min egentlige farge er kommunefarget. Kjempe kjedelig, hverken blondt eller mørkt. Har prøvd å vært blond to ganger, men føltes bare veldig feil. KateW: Fjerner du håret på overleppa? Drue: Høydeforskjellen mellom deg og dama?
Gjest Drue Skrevet 26. mars 2013 #14184 Skrevet 26. mars 2013 Ja, omtrent sort.. Men jeg farger det. Min egentlige farge er kommunefarget. Kjempe kjedelig, hverken blondt eller mørkt. Har prøvd å vært blond to ganger, men føltes bare veldig feil. KateW: Fjerner du håret på overleppa? Drue: Høydeforskjellen mellom deg og dama? Hun er ca. 10 cm lavere enn meg. Lykke: synes du det er lite mandig av menn å sitte å pisse? Adele Bethune: røyker du?
-lykke- Skrevet 26. mars 2013 #14185 Skrevet 26. mars 2013 Lykke: synes du det er lite mandig av menn å sitte å pisse? Kunne ikke brydd meg mindre om hvordan noen pisser. Det har i alle fall ikke noe å si for hvor mandig man er! I grunn så er det jo mer renslig? Slipper å sprute på lokket Men jeg husker jeg var forelsket i Leonardo DiCaprio da Titanic kom ut, og da fikk jeg høre fra pappa: "Han guttevalpen der sitter sikkert og pisser!" Drue: Hvordan er vennegjengen din? Guybrush: Hvor har du blitt av?
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 26. mars 2013 #14186 Skrevet 26. mars 2013 Nerd: Rareste gave du har fått? Husker jeg ble litt bitter på mamma da jeg fikk en appelsin i pakkekalenderen som liten. Ellers har jeg egentlig ikke fått så mye rart, er generelt sett ikke så glad i å få gaver. Føler jeg har det jeg trenger. KristineS: Hvilken sang får deg lyst til å danse? Drue: Har du tættis? Hvis ikke, hva ville du tatt om du måtte ta en?
Guybrush Skrevet 26. mars 2013 #14187 Skrevet 26. mars 2013 Kunne ikke brydd meg mindre om hvordan noen pisser. Det har i alle fall ikke noe å si for hvor mandig man er! I grunn så er det jo mer renslig? Slipper å sprute på lokket Men jeg husker jeg var forelsket i Leonardo DiCaprio da Titanic kom ut, og da fikk jeg høre fra pappa: "Han guttevalpen der sitter sikkert og pisser!" Drue: Hvordan er vennegjengen din? Guybrush: Hvor har du blitt av? Er på Lerkendal og jobber Lykke: vurdert rødt? :D Drue: oslo ca mid april, du er still game?
Jellybean78 Skrevet 26. mars 2013 #14188 Skrevet 26. mars 2013 Jelly: Din verste date? Hmm.....kan ikke si at jeg har hatt noen direkte tragiske egentlig, men husker på en av de første jeg hadde for leeeenge siden, så visste jeg ikke helt hvor hun jenta bodde, (fikk forklaring) men måtte kjøre meg en tur og titte hvor blokka lå....(dette var midt på vinteren) Da jeg så skulle plukke henne opp ut på kvelden, så greide jeg, tro det eller ei, å kjøre meg fast, (hadde en BMW med bakhjulstrekk, som er udugelige om vinteren) slik at hun måtte hjelpe til med å skyve meg løs.....litt pinlig kan du si. Jellybean: Hva med dine favoritter? Favoritten min uber alles er Day Tripper tror jeg, elsker riffet i begynnelsen på låta og kjenner meg godt igjen i sangens tema pluss videoen er sinnsykt kul også, med de jentene som gjør en sånn kort sketsj før vi liksom ser gutta spille.... På plass nr.2, kanskje Twist & Shout, skikkelig gladlåt, hørte den først gjennom Springsteen, som regelmessig drar denne på slutten av sine konserter.... Siste plass, A hard Day's Night tror jeg.....(liker de litt rocka, upbeat nummerene deres) Er ikke så voldsomt kjent med musikken deres, har alltid vært mer Rolling Stones fan, enn Beatles. Lykke: Når du er ut på byen, blir du ofte forsøkt sjekka opp av innpåslitne gutter? Dolly: Glad i frilutsliv? Kenzi: Siste film du så? HedvigR: Kunne du amputert en finger for å se de originale medlemmene av Beatles opptre? (se bort ifra at 2 er døde, og McCartney er lettere senil) KristineS: Hva syns du om Hobitten? grei nok? nedtur?
hjärterdam Skrevet 26. mars 2013 #14189 Skrevet 26. mars 2013 hjerterdãm: hvordan liker/ønsker/ pleier du å feire bursdagen din? Liker å feire med familien, har fått gjort det de siste to årene Men dog veldig variert, i fjor var vi på ferie sammen (jeg, foreldre, søsken m/barn), året før ble nevøen min døpt på bursdagen min. I år aner jeg ikke, vet sønnen min skal være med faren sin, så det blir iallefall uten han =\ Hjärterdam: Har du en favorittsjokolade? Ja, den stratosen som er hvit inni :D NAM Jeg tror dere to er veldig søte sammen, Drue Hjärterdam: Hva synes du om bolere? Edit: Den trusa var kanskje litt vel høyt oppe, Drue? Men hver sin smak De er søte sammen Og jeg er enig med Drue i undertøy, om man bare kunne hatt på litt blonder eller noe på dem Back OT: Bolere er ikke min smak utseendemessig, og forøvrig har jeg inntrkk av at de er under det jeg ønsker å tilbringe tid med intellektuelt sett også... Drue: Lager du egen påskemarsipan? -lykke-: Hvilke tre egenskaper setter du høyest på lista over ting du ønsker med din neste kjæreste? Guybrush: Kjenner du noen KG'ere fra utenom KG, altså at du ble kjent med dem IRL før du enten fikk dem inn på KG eller fant dem her?
Gjest padawan Skrevet 26. mars 2013 #14190 Skrevet 26. mars 2013 Padawan: Ser du på noe påskekrim på tv? så "På innsiden" på NRK i går og den var svært lovende. Tror jeg skal prøve å få med meg andre del når den går også. Ellers har jeg sett ferdig en serie på 9 episoder om Ark Royal på Netflix. Satser på å få sett en del filmer ellers i påske. (er forøvrig enig i at hipster er klartmest sexy) Drue: hva slags filmer liker du?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 26. mars 2013 #14191 Skrevet 26. mars 2013 Calavi: Favorittkunstner? Å si jeg har en favorittkunstner blir litt feil, etter som jeg ikke har satt meg godt nok inn i hva de forskjellige kunstnere har "produsert" og ikke. Men, jeg synes Salvador Dali har mye interessant. Da jeg så bildene første gang husker jeg at jeg bare synes de var rare, men etterhvert så vokste de mer og mer på meg. Jeg liker at de er så spesielle, og jeg hadde en del av disse bildene i min forrige leilighet da det var min daværende samboers favorittkunstner. Calavi: Har du noe problem med å sjekke opp en mann du har lyst på? Problem og problem, men jeg har aldri sjekket opp en mann før faktisk. Jeg har null problem med å snakke med gutter, så det er ikke der det ligger, men jeg interesserer meg liksom ikke for de på den måten helt i starten. Jeg er ikke jenta som blir betatt etter første møte da, for å si det sånn. Jeg er ganske mongo på det punktet der egentlig, og tar heller ikke tegninga om en gutt tydeligvis er interessert i meg. Jeg er som regel den aller siste som skjønner det... Så blir liksom aldri til at jeg går bort til en gutt og sjekker han opp. Calavi: hva bestilte du sist du spiste mat ute? Da bestilte jeg kyllingburger, cola og pistasjemilkshake Dreamdrops: Hva sover du helst i? Drue: Fineste noen har gjort for deg noen gang? Guybrush: Når var du sist forelsket? Jelly: Planene for påsken? Lykke: På en skala fra 1-10, hvor ligger du utseendemessig? Padawan: Hvilken kvalitet setter du størst pris på hos det motsatte kjønn?
Gjest Sakone Skrevet 26. mars 2013 #14192 Skrevet 26. mars 2013 Sakone: hvor i landet er det finest å feriere? Jeg er vokst opp med å feriere i Kragerø, så jeg må nesten svare Kragerø. Jeg synes det er en fantastisk sommerby, herlig å være ute på vannet, fiske, gå i byen osv osv ^^ Sakone: Har du noen spesielle middager du forbinder med påska? Nei. Jeg har absolutt ikke noe forhold til påske, og ingen tradisjoner som medfølger. Eneste var påskeegg da jeg var liten. Harlequin: Hvordan nyter du ferien så langt?
-lykke- Skrevet 26. mars 2013 #14193 Skrevet 26. mars 2013 Lykke: vurdert rødt? :D Har vekslet mye mellom rødt og mørkt/sort. I høst så bytta jeg fra rødt etter å ha vært rødtopp i to år. Men har aldri vært ginger, heller mørkerød Lykke: Når du er ut på byen, blir du ofte forsøkt sjekka opp av innpåslitne gutter? Nå og da. Ikke mer enn andre jenter, tror jeg. -lykke-: Hvilke tre egenskaper setter du høyest på lista over ting du ønsker med din neste kjæreste? Ærlig, snill og morsom Kunne lagd til en hel del andre egenskaper jeg setter pris på, men siden du spør etter tre så... Lykke: På en skala fra 1-10, hvor ligger du utseendemessig? Dette med utseendet er jo så individuelt. Er sikkert flere som synes jeg er attraktiv, og så er det helt sikkert flere som ikke synes det. Så den klarer jeg rett og slett ikke svare på Josefin: Har du noen gang hatt fisker? Guybrush: Har du og Drue møtt hverandre tidligere?
Charmander Skrevet 26. mars 2013 #14194 Skrevet 26. mars 2013 Charmander: bruker du tennissokker? Kun på trening en gang i blant... Oftest blir det sokker som går til hælen når jeg trener. Uteom det aldri. HedvigR: Hva gjør deg misunnelig? Drue: Hva gjør at hjertet ditt banker fortere?
Gjest Drue Skrevet 26. mars 2013 #14195 Skrevet 26. mars 2013 Drue: Hvordan er vennegjengen din? Morsomme. Det er en veldig rar sammensetning av forskjellige folk. De er kanskje litt vel opphengt i alkohol, og jeg har liksom blitt en kontrast til akkurat den biten. Drue: Har du tættis? Hvis ikke, hva ville du tatt om du måtte ta en? Nei, ass! Om jeg måtte ta det, så hadde jeg gått all inn og tattovert en ørn eller drage på ryggen, med flammer rundt som ebber ut i en tribal som stikker opp fra t-skjorta opp mot øret. Drue: oslo ca mid april, du er still game? Seffolini! Vi må få med norah, kateW, og cuntzilla, så vi får litt likevekt mellom kjønna (ja, vi to må ha tre damer for å balansere ut den ekstreme mengden testo som vi utstråler). Drue: Lager du egen påskemarsipan? Blæ, marsipan! Men jeg har faktisk malt opp mandler, så vi får se hva det blir til. Drue: hva slags filmer liker du? Jeg ser ikke på film, men om jeg må, så foretrekker jeg komedier fra 90-tallet. "Se han snakker" er favoritten. Drue: Fineste noen har gjort for deg noen gang? Jeg må si faren min. Han hadde en tøff oppvekst, og har hele livet hatt ett mål i livet sitt, nemlig at barna hans ikke skal måtte ha det så tøft som ham. Ellers så må jeg nevne en annen person som faktisk har tatovert navnet mitt. Det var ganske smigrende. Drue: Hva gjør at hjertet ditt banker fortere? Tja, trappene opp der jeg jobber pleier å gjøre susen. Bikkja: er du fra Sunnmøre? 1
Strange Doll Skrevet 26. mars 2013 #14196 Skrevet 26. mars 2013 Dolly: Glad i frilutsliv? Både og. Spørs på humøret Strange Doll: Er du opptatt av kosthold? Kunne vært mer opptatt av det, men prøver Lykke: får du påskeegg i år?
Guybrush Skrevet 26. mars 2013 #14197 Skrevet 26. mars 2013 Guybrush: Har du og Drue møtt hverandre tidligere? Ikke enda, men vi har visst avtalt date med Norahs ABC-prat og Cuntzillas bukser blant annet. Bare å hive seg med Guybrush: Når var du sist forelsket? For inntil ca 2 år siden muligens? Guybrush: Kjenner du noen KG'ere fra utenom KG, altså at du ble kjent med dem IRL før du enten fikk dem inn på KG eller fant dem her? Lillesiren, Kristines1990, Nenne87, Surriball iallefall Guybrush: Er du av den oppfatning at det å bade i badekar er som å "vaske seg i sin egen dritt"? Hmm, kan ikke si jeg tenker sånne tanker Badekar er ikke det jeg bruker til vanlig men ganske digg av og til om det er stort og med bobler. Og enda bedre med passende selskap Guy: Lengste og korteste forhold? Sommerflørt / 4 år. Guybrush: trener du sit ups? Kan ikke skryte på meg så mye treningsrutiner for øyeblikket. Da jeg trente mer styrke var ikke situps en del av det faste programmet heller Guybrush: Har du et område på kvinnekroppen du finner sexy, som ikke er sånn standard, tits and arse? Nakken, ryggen, magen og beina blant annet Strange Doll: hva har du fått mest komplimenter for i adams drakt? Sakone: merkeligste/dårligste dateopplevelse? Lykke: korteste periode mellom 2 partnere ? Bustemartepinn: hvordan går det med han karen du var på date med ifjor og var så spent den gangen ? Hjärterdam: beste aktiviteten i påska nå eller tidligere?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 26. mars 2013 #14198 Skrevet 26. mars 2013 Dreamdrops: Hva er ditt favorittklesplagg? Det er ikke et jeg går så veldig ofte med, men det må bli 50's kjolen min. Rød med hvite prikker Dreamdrops: Hva har du i vesken akkurat nå? Solbriller, mini-lommebok, munnspray, fast shine til sko, lebestift, lypsyl, håndkrem, parfyme, pudder og pudderkost. Og det i en sånn liten veske [quote nam e='Calavi' timestamp='1364308919' post='12446873'] Dreamdrops: Hva sover du helst i?
Strange Doll Skrevet 26. mars 2013 #14199 Skrevet 26. mars 2013 Strange Doll: hva har du fått mest komplimenter for i adams drakt? My boobies! Guybrush: Hvilken kroppsdel er viktigst for deg, pupper eller rumpe? (på kvinner)
Guybrush Skrevet 26. mars 2013 #14200 Skrevet 26. mars 2013 Guybrush: Hvilken kroppsdel er viktigst for deg, pupper eller rumpe? (på kvinner) Det der blir jo som å spørre "hvilken av ungene dine liker du best" Tror jeg kanskje må si rumpa Strange Doll: legg tilsides janteloven og si hvorfor du tror de har likt dem så godt Dreamdrops: blir det noe på deg Charmander: hvilken tråd/svar har gitt deg størst hakeslipp her inne?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå