Strange Doll Skrevet 26. mars 2013 #14201 Skrevet 26. mars 2013 Strange Doll: legg tilsides janteloven og si hvorfor du tror de har likt dem så godt ooooh... i dont like you right now! Fordi de er ganske store og faste Guybrush: Hvilken kroppsdel får DU mest komplimenter for i adams drakt? (nåå er det din tur ) Fridus: Følger du med på paradise hotel?
Guybrush Skrevet 26. mars 2013 #14202 Skrevet 26. mars 2013 Guybrush: Hvilken kroppsdel får DU mest komplimenter for i adams drakt? (nåå er det din tur ) *kremt* ingen kommentar - og nei jeg skal ikke skryte på meg å være godt over gjennomsnittet eller noe slikt men nå har det seg vel sånn at det er sannheten Arabella: kleineste opplevelse i tenåra av romantisk karakter ? Fridus: største tenåringscrush? Strange Doll: tror Drue setter pris på en litt mer inngående beskrivelse
Strange Doll Skrevet 26. mars 2013 #14203 Skrevet 26. mars 2013 *kremt* ingen kommentar - og nei jeg skal ikke skryte på meg å være godt over gjennomsnittet eller noe slikt men nå har det seg vel sånn at det er sannheten Arabella: kleineste opplevelse i tenåra av romantisk karakter ? Fridus: største tenåringscrush? Strange Doll: tror Drue setter pris på en litt mer inngående beskrivelse Hva mer skal jeg si da?
Harlequin Skrevet 26. mars 2013 #14204 Skrevet 26. mars 2013 Harlequin: Er du student, og hva studerer du i så fall? Jeg studerer psykologi, har søkt journalistikk neste år, fortsatt usikker på hva jeg kommer til å velge - kommer uansett til å være student en stund til! Harlequin: Styggeste dialekt? Jeg er egentlig veldig glad i dialekter, men grøsser litt når jeg hører skikkelig inngrodd østfolding. Harleq: Nydeligste sangen du vet om? Veldig vanskelig å velge, kommer an på situasjonen - men, er fan av This is Your Life - The Killers, den er veldig enkel og rett fram, liker også Dance so good - Wakey Wakey. Etter jeg har posta dette svaret detter det nok ned ti gode kandidater til, men disse var de første jeg kom på. Harlequin: Hvordan nyter du ferien så langt? Jeg chiller i finværet, med solbriller og superundertøy! Nerdms: hva skjer i påsken? Charmander: verste fysiske skade du har hatt, og historien bak? Lykke: favorittbok?
KristineS Skrevet 27. mars 2013 #14205 Skrevet 27. mars 2013 Kristine S: Hva er ditt beste påskeminne? Jeg tror faktisk ikke jeg kan nevne et konkret minne. Men generelt sett har jeg ingen dårlige minner fra alle de koselige påskene på hytta med familien. I dag drar vi igjen innover for enda ei hyttepåske ^^, Kristine: Fineste gaven du har gitt din kjære? Jeg har nok vært lite kreativ på gaver. Men jeg tror ihvertfall han ble veldig fornøyd når han fikk "James Bond 50th anniversary edition"-samleboks. Og tidligere har han og fått en del gaver som har bestått av mange småting han har ønsket seg/hatt behov for. Kristine: Har du mange gode venninner? Nei. Jeg har mange bekjente, og venninner, men bare to jeg vil kalle ordentlig gode venninner. Disse to kan jeg gå måneder uten å se, og når vi møtes igjen er ting slik de alltid har vært. KristineS: Hvilken sang får deg lyst til å danse? Veldig få. Liker dårlig å danse, så kan ikke komme på noen konkrete sanger som får meg dansehumør KristineS: Hva syns du om Hobitten? grei nok? nedtur? Jeg likte den godt jeg. Så jeg gleder meg til de neste dele kommer. Men som en storfan av boka er det jo alltid ting jeg synes mangler. -lykke-: Påskeegg fra Freia eller Sjokoladeappelsin?
Charmander Skrevet 27. mars 2013 #14206 Skrevet 27. mars 2013 Charmander: verste fysiske skade du har hatt, og historien bak? Nå har jeg vært en ulykkesfugl så har vært borti litt av hvert.. Det mest alvorlige var vel nå i julen hvor jeg tryna på ski. Kom ned et heng så var det jævlig mye folk i bakken. Jeg har stått aktivt tidligere så det bruker ofte å gå fort. Jeg skulle prøve å være smart å bruke hele bakken så jeg stod på kanten av løypa, det eneste var at når jeg kom ned dette henget så var det så flatt lys så jeg kunne ikke se skikkelig. Når jeg da hadde press på ytterski og kjenner at den drar ut av løypa får jeg en rotasjon. Jeg blir så slengt ut av løypa og ned en sktrent, jeg følte meg som en dukke som ble filleristet. Heldigvis løser skiene ut fort, men nedi kanten der ligger det masse isballer på størrelse med fotballer. Jeg trodde først at jeg traff stein fordi det føltes så hardt. Jeg ble slått luften ut av, men utover det var det ikke så vondt der og da. Jeg kjente litt smerte når jeg bøyde meg og litt shaky så jeg dro hjem og la meg på sofaen. Etter et par timer så begynner det å gjøre sykt vondt så finner ut av at det er best å dra til legevakten. Når jeg kommer inn døren der så holder jeg på å svime av, og de finner ikke ut hva det er. Blir så sendt med ambulanse til Ullevaal der man blir møtt av traume-team og hele pakka. Jeg følte det var litt overkill. Det viste seg at jeg hadde brukket 3-4 ribbein, håndleddet og sprukket milten. Det første de sa etter CT scan var at milten var så skadet at de vurderte å fjerne den eller kun operere. Heldigvis ble det med en nøkkelhull operasjon og en uke omtrent liggende på sykehus... Hadde jeg blitt hjemme hadde jeg blødd ihjel uten å se noe som helst blod. Jeg bor i utlandet så når jeg først hadde ferie var det jævlig tullete å måtte være på sykehuset i julen.
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 27. mars 2013 #14207 Skrevet 27. mars 2013 Nerdms: hva skjer i påsken? Ikke så mye spennende egentlig. Har jobbet litt hittil også drar jeg hjem til mor og far i morgen. Er muligens snakk om hyttetur med noen kompiser til helgen, men vet aldri hva det blir til. Ellers skal jeg vel gjøre det jeg alltid gjør. Høre på masse digg musikk og slappe av. Harleq: Samme spørsmål til deg. Guybrush: Hvilket spill har du vært mest hektet på?
Charmander Skrevet 27. mars 2013 #14208 Skrevet 27. mars 2013 (endret) Harlequin: Hvor ofte klipper du deg? NerdMedSverd: Hvem er den mest kjente personen du har møtt? Guybrush: Hva er din merkeligste rutine? Endret 27. mars 2013 av Charmander
Kenzi Skrevet 27. mars 2013 #14209 Skrevet 27. mars 2013 Kenzi: hvordan merker du på ei dame om hun sender ut bitch-vibber? Ehm.. Er ikke det bare noe en vet da? Måten hun snakker på, hvordan hun ser på deg o.l. Er nok ikke så vanskelig å se det. Kenzi: Siste film du så? Faktisk så tror jeg det er en god stund siden jeg så film sist.. Men tror kanskje det er "The Descent 2", *Grøss*. Har to flotte venninner som vet at jeg misliker den første filmen så da tvang de meg like så godt til å se nummer 2 da. Jelly: Har du kjøpt noe spennende på ebay i det siste? Drue: Hvordan vet du om en mann misliker deg? Guybrush: Hva er det "største" du har gjort for å imponere en dame og hva er det "største" en dame har gjort for å imponere deg? Kristines: Handler du skjønnhetsprodukter på nett? Hvor isåfall?
Guybrush Skrevet 27. mars 2013 #14210 Skrevet 27. mars 2013 Ikke så mye spennende egentlig. Har jobbet litt hittil også drar jeg hjem til mor og far i morgen. Er muligens snakk om hyttetur med noen kompiser til helgen, men vet aldri hva det blir til. Ellers skal jeg vel gjøre det jeg alltid gjør. Høre på masse digg musikk og slappe av. Harleq: Samme spørsmål til deg. Guybrush: Hvilket spill har du vært mest hektet på? Tro det eller ei men soltaire - altså vanlig kabal. Jeg SKULLE ha max score og konkurrerte mot andre Yme: merkeligste en fremmed person har sagt eller gjort forann deg?
Guybrush Skrevet 27. mars 2013 #14211 Skrevet 27. mars 2013 Guybrush: Hva er din merkeligste rutine? Hmm ikke så mye å meddele. Kanskje at jeg sjekker automatisk de lommene jeg har nøkler, kortholder og telefon i når jeg forlater en bygning automatisk ? Padawan: noen gang måtter såre en person?
Guybrush Skrevet 27. mars 2013 #14212 Skrevet 27. mars 2013 Guybrush: Hva er det "største" du har gjort for å imponere en dame og hva er det "største" en dame har gjort for å imponere deg? Min siste kjæreste og jeg kom i prat over filmer og bøker. Viste seg at vi var sjokkerende enige og hadde samme topp5 filmliste med True Romance som et wildcard. Første jula jobba jeg 3 måneder med en kar i USA og klarte å få det ikoniske bildet fra filmen hvor hovedpersonene står ved en cadillac signert av patricia aquette og christian slater - som spilte hovedrollene Det andre er da jeg leide småfly og instruktør til oss siden hin hadde drømt om å bli flyver siden hun var liten. En kjempeopplevelse Drue: har du vært på Tilt? Hur tycks?
Yme Skrevet 27. mars 2013 #14213 Skrevet 27. mars 2013 Yme: merkeligste en fremmed person har sagt eller gjort forann deg? Det må ha vært en gang jeg så to karer som begynte å slåss, etter utestedene i Oslo stengte for natta... Han ene karen slang han andre i bakken, dro av seg buksa og stakk to fingre i rumpa, som han fiska ut en liten bæsj med, og forsøkte å smøre utover leppene til han som lå under... Veldig spesiell opplevelse! Hva er det særeste du har opplevd? Strange Doll: Har du noen gang sleppi en skikkelig dundrefis, på en offentlig plass? 1
-lykke- Skrevet 28. mars 2013 #14214 Skrevet 28. mars 2013 (endret) Lykke: korteste periode mellom 2 partnere ? Har ikke så lyst til å svare på den, jeg. Så da dropper jeg det *kremt* ingen kommentar - og nei jeg skal ikke skryte på meg å være godt over gjennomsnittet eller noe slikt men nå har det seg vel sånn at det er sannheten Hmm.. nå trigget du veldig nysgjerrigheten min! Er det sånn at du er godt utstyrt, Guy? Må bare forsikre meg at jeg forsto rett Lykke: favorittbok? Alkymisten Gir meg alltid en veldig god følelse. -lykke-: Påskeegg fra Freia eller Sjokoladeappelsin? Er egentlig ikke så fryktelig glad i sjokolade, men om jeg måtte velge så hadde det blitt sjokoladeappelsin. Det må ha vært en gang jeg så to karer som begynte å slåss, etter utestedene i Oslo stengte for natta... Han ene karen slang han andre i bakken, dro av seg buksa og stakk to fingre i rumpa, som han fiska ut en liten bæsj med, og forsøkte å smøre utover leppene til han som lå under... Veldig spesiell opplevelse! Æsj.. om jeg hadde sett det der hadde jeg fått brekninger så det holdt.. *grøss* Drue: I hvilke situasjoner blir du sjalu? Harlequin: Når var du sist på fylla? Kenzi: Noen gang hatt trekant? Yme: Er det viktig for det at en evt. kjærste er god på kjøkkenet? Endret 28. mars 2013 av -lykke-
Gjest Drue Skrevet 28. mars 2013 #14215 Skrevet 28. mars 2013 Drue: Hvordan vet du om en mann misliker deg? Men du må jo prøve å beskrive de tegna som gjør at det er tydelig da! Jeg tror at menn er mer direkte enn kvinner - du kan ofte se at de prøver å overgå det du sier, i tillegg til generelt å tøffe seg, gjerne på din bekostning overfor andre damer. Har ikke så lyst til å svare på den, jeg. Så da dropper jeg det Haha! Drue: I hvilke situasjoner blir du sjalu? Jeg blir ikke sjalu sånn som det er nå. Hvis vi omformulerer spørsmålet til "i hvilke situasjoner hadde du blitt sjalu", så må det jo være hvis kjæresten min hadde gitt signaler om at hun følte noe for andre. En ting er at hun kan tenne på noen, men det er verre med følelser. Men uansett, det er ikke en problemstilling som er aktuell for meg pr. i dag. Det er faktisk sånn at jeg skulle ønske jeg hadde litt grunn for å være sjalu, for å kjenne litt ekstra passion. Drue: har du vært på Tilt? Hur tycks? Hva er Tilt? Tror ikke jeg har vært der lykke: er du en size queen? kisskiss: foretrekker du å gi blowjob i seng eller fra gulvet?
-lykke- Skrevet 28. mars 2013 #14216 Skrevet 28. mars 2013 lykke: er du en size queen? Hva i alle dager er det?
kråkefjas Skrevet 28. mars 2013 #14217 Skrevet 28. mars 2013 Drue: har du dokumentert noe vektervold i det siste?
Gjest Drue Skrevet 28. mars 2013 #14218 Skrevet 28. mars 2013 Hva i alle dager er det? At du liker det stort Drue: har du dokumentert noe vektervold i det siste? Haha! En av de få som kjenner den ordentlige Drue. Kenzi: hvor ofte vasker du håret ditt?
Jellybean78 Skrevet 28. mars 2013 #14219 Skrevet 28. mars 2013 (endret) Jelly: Planene for påsken? Være hjemme, spise god mat, gjøre litt skolearbeid, (fåfengt håp) treffe gamle kompiser, henge litt her inne og var faktisk på ett jobbintervju for en sommerjobb forleden tirsdag.... Jelly: Har du kjøpt noe spennende på ebay i det siste? En ny bukse og en ny hoodie ifra favoritt jeansmerket mitt - True Religion.... Kriminellt at de ikke er representert i noe særlig grad her i Norge! Calavi: Hva syns du om Paradise Hotell? kult/ikke? Guybrush: Ett minne ifra barndommen som har satt dype spor? (siden du alltid stiller slike spm. ) Tirkes: Favoritt bokserie/forfatter? Lykke: Hvor lang tid bruker du på badet om morgenen? Endret 28. mars 2013 av Jellybean78
Guybrush Skrevet 28. mars 2013 #14220 Skrevet 28. mars 2013 (endret) Hva er det særeste du har opplevd? Hmm litt jernteppe nå men husker godt da en voksen kar kom inn i en butikk jeg jobba hos da jeg studerte og presterte å se på meg før han uttalte at han mente jeg ligna på Damien fra filmen Omen Jeg bare "ehhh okei?" Hmm.. nå trigget du veldig nysgjerrigheten min! Er det sånn at du er godt utstyrt, Guy? Må bare forsikre meg at jeg forsto rett Haha, nei nå må du lese hva jeg skriver da Jeg skrev jo at jeg ikke er langt over gjennomsnittet. Hva er Tilt? Tror ikke jeg har vært der Det er en plass i oslo visstnok. Bar/utested/cafe? Iallefall de har masse gamle arcadespill og flipperspill der Guybrush: Ett minne ifra barndommen som har satt dype spor? (siden du alltid stiller slike spm. ) Hmm, blir vel en hel serie minner egentlig. Men det påvirka meg endel å ha en far som glemte bursdagene mine, aldri ga komplimenter men masse kritikk og brukte samværet til å benytte meg som gratis arbeidskraft Kenzi: noen gang tråkka i salaten offentlig? NMS: hvis du måtte gjøre et "brekk", noen tanker om hva det skulle være (hva/hvordan osv) Kristine: påskas høydepunkt? Endret 28. mars 2013 av Guybrush
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå