Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fem år. :)

Kaffemor: Hvorfor lurer du på dette og alder? ;)

Ingen spesiell grunn, er da helt vanlige spørsmål å stille folk det? Er ikke så lett å finne på spørsmål i farta ;)

Bandit: Drømmeyrke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dolly: Beste med å jobbe på røde kors hjelpeleir for barn?

Alle man blir kjent med og følesen av å gjøre noe for andre.

Skrevet

Harlequin: Hva er du mest redd for ved å bli gammel?

At jeg skal bli en byrde for de jeg har igjen rundt meg, i form av at jeg feks blir alvorlig syk og trenger mye pleie uten å være bevisst på det selv, for eksempel.

Harlequin liker du romantiske dramaer. Film, bøker...

Njaei. Hvis det er velskrevet uten å bli klissete og uten for mange klisjeer, kan det være greit. Blir det for mye av det gode gidder jeg bare ikke - eller, kan alltids se en film, men vil nok legge fra meg boka. Foretrekker en god roman :)

SøsterLiten: bortoverski eller nedoverski?

Kaffemor: du må velge en typsik Hollywookd-kjendis du skal bo og leve med i en måned, inkludert gå på den røde løper, bli etterfulgt av paparazzier osv. Hvem velger du

Kisskiss: leiligheten din ser bombet ut, det er klær over alt, hybelkaniner i hjørnene og benken er full av oppvask. Du får vite at du får besøk om fem minutter - hvordan rydder du mest mulig effektivt?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hva er ditt forhold til kroppshår på menn? Hvor skal det være, og hvor skal det IKKE være?

jeg er ikke så glad i kroppshår annet enn en helt normalt vekst på armer og bein, litt på bryst og på magen er ok :)

Liker ikke veldig hårete rygger og rumper :redd:

Noz: Har du ett normalt kosthold? Du går ikke og teller kalorier og slikt?

ja, det har jeg, (alle har kanskje forskjellige betegnelser og synspunker på hva som er normalt)

josefin: heeeelt ærli nå, Spiser du av og til ferdig mat? (Toro, fjordland etc). er det noe av hel/halv-fabrikataen du faktisk synes er kjempegod?

Skrevet

Calavi: Har du noen sommerplaner du gleder deg til i år?

Jeg gleder meg veldig til jeg skal på ferietur med venninner, det blir stas! Ellers så gleder jeg meg generelt bare til sommeren jeg altså :)

Calavi: Hva skal du bli når du blir "stor"?

Nei, si det :klo: Jeg tenker som bare rakkern om dagen, spør meg om en måneds tid så kanskje jeg vet litt mer! haha

Calavi: Har du et favorittplagg, som du alltid føler deg smashing i?

Tror ikke det altså. Ingen plagg jeg føler meg særlig smashing i. Lenge siden jeg har følt meg det overhodet egentlig :fnise:

Calavi: Hvor mange par sko?

Oi.. Det har jeg ikke kontroll på, og jeg har masse sko som står i kjelleren i ekser og poser.. Men jeg vil gjette på rundt 50 stk jeg... Kanskje 60...

Josefin: Hvordan ser en "vanlig" dag ut for deg? Hva gjør du?

Skrevet

Drue: Hvilket kjøkkenredskap greier du deg ikke uten?

En god kniv er viktig. Ellers er trykkokeren min noe jeg har blitt veldig avhengig av! Skal vi trykkoke noe digg en dag eller?

drue: beste brettspill er....?

Monopol. Ingen tvil.

NozMonster: tror du du finner en mann med tett skjeggvekst som ikke har masse hår på rumpa? OG, hvis ikke, vil du helst at han barberer seg?

KateW: hvor mye eldre enn deg er den eldste mannen du har klina med? og hvor mye yngre enn deg er den yngste du har klina med?

Lykke: hvilken KG-bruker ville du helst blitt invitert ut på date med?

Skrevet

Lykke: hvilken KG-bruker ville du helst blitt invitert ut på date med?

Date og date, men tror jeg ville at Guybrush skulle ha tatt meg med ut og danset litt salsa :) Og kanskje litt bachata :fnise:

Drue: Måtte du jobbe litt for å få dama di?

Josefin: Hvilken KG-bruker ville du helst ha gått ut med?

Calavi: Hender det at du ser deg selv i speilet og tenker "fy ***, så bra jeg ser ut nå"?

Skrevet

Calavi: hvorfor har du valgt nicket ditt? :) (du har nok svart på det før men jeg orker ikke lete :ler: )

Nyyx: Hva betyr mest for deg i livet?

Skrevet

Calavi: Hender det at du ser deg selv i speilet og tenker "fy ***, så bra jeg ser ut nå"?

Haha, nei jeg gjør nok ikke det altså :fnise:

Calavi: hvorfor har du valgt nicket ditt? :) (du har nok svart på det før men jeg orker ikke lete :ler: )

Ja, har fått det noen ganger ja, men det går fint det :)

Jeg ville ha et nøytralt navn, som ikke noen hadde noen assosiasjoner med. Jeg hadde nettopp sett et moteshow av Cavalli og hentet inspirasjon derifra :) Ikke så veldig spennende, med andre ord.

Strange doll: Har du møtt noen fra kg? I såfall, hvem?

Skrevet

Drue: Måtte du jobbe litt for å få dama di?

Nei. Begge var klare på at vi ville ha hverandre, og det hele var egentlig helt smertefritt :)

Calavi: har du en sånn homovenn du kan snakke om penisstørrelser osv. om?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dreamdrops: Hvor mange ganger i uka er du innom KG?

Hvor mange ganger i uka eller hvor mange ganger om dagen? :ler: Ofte når jeg f. eks sitter på toget, venter på noen, osv, må jeg innom å sjekke. Så blir noen ganger :P

Dreamdrops: Ditt syn på bloggeren fotballfrue?

Altså, jeg kunne ikke brydd meg mindre om den dama. At det har vært en tråd her inne med flere tusen innlegg, kan jeg seriøst ikke fatte og begripe. Ekstremt tragisk, for å være ærlig.

Drue: Tråden din har nådd over 700 sider, er du stolt?

Swarovski: Yndlingsblomst?

• Liker 1
Skrevet

Nei. Begge var klare på at vi ville ha hverandre, og det hele var egentlig helt smertefritt :)

Calavi: har du en sånn homovenn du kan snakke om penisstørrelser osv. om?

Nei, jeg har ikke det altså. Men jeg skulle gjerne hatt det. Og ikke fordi han var homo, men fordi det hadde vært sykt digg å bare hatt en ordentlig kompis jeg kunne vært skikkelig venn med. Alle andre gode guttevenner jeg har hatt har blitt borte med tiden, noe jeg synes er skikkelig trist :(

Drue: Hva liker du best med kg, og hva liker du minst?

Skrevet

Strange doll: Har du møtt noen fra kg? I såfall, hvem?

Ja :) Jack og Rofl som jeg ikke vet om er her inne enda?

Har du?

Skrevet

Drue: Tråden din har nådd over 700 sider, er du stolt?

Ja! På 1000 så skal jeg arrangere en fest.

Nei, jeg har ikke det altså. Men jeg skulle gjerne hatt det. Og ikke fordi han var homo, men fordi det hadde vært sykt digg å bare hatt en ordentlig kompis jeg kunne vært skikkelig venn med. Alle andre gode guttevenner jeg har hatt har blitt borte med tiden, noe jeg synes er skikkelig trist :(

Drue: Hva liker du best med kg, og hva liker du minst?

Mange hyggelige folk her. Jeg synes faktisk det er det forumet som gjenspeiler "folk flest" best. Tro det eller ei. (Det er jo jævli mange rare mennesker her). Det verste er å gå inn på skråblikk og generalisering-forumet som utlending å lese. Noen som egentlig har tenkt over hvorfor man har et eget forum for generalisering? :laugh:

Dreamdrops: hva synes du om rimming? (enten å gi eller å få)

Calavi: prater du ofte om penisstørrelse?

Strange Doll: gir du klem til venner du møter daglig?

Skrevet

Drue: Hvor kommer du/foreldrene dine fra? Ble veldig nysgjerrig :)

Skrevet

Strange Doll: gir du klem til venner du møter daglig?

Er et par stykker jeg gir klem til selv om jeg møter de daglig ja :) men de fleste får bare et hei.. jeg klemmer liksom igjen om noen klemmer meg :P

Drue: Har du tatoveringer?

Hjarterdam (klarer ikke lage den tingesten oppå a-en :P ) : Liker du å spille kort?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Har du?

Jeg har møtt en god del ja. For å nevne noen: Sakone, Wonders, Drue, Dreamdrops, de pene skoa, Noz, Niennas, Cindi, Josefin88, Gunfreak osv.... Masse fine folk :)

Calavi: prater du ofte om penisstørrelse?

Jepp, prater omtrent ikke om annet.

Drue: Hvis du var en bowlingkjegle, hvor på "banen" ville du da stått?

Lykke: Er du ofte ute på byen?

Skrevet

Drue: Har du tatoveringer?

Nei. Er du skuffa eller glad for det? :P

Drue: Hvis du var en bowlingkjegle, hvor på "banen" ville du da stått?

Må være sidekicken til han som står foran. Dvs bak den forreste, til venstre.

Mortem: har du lys eller mørk stemme?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hjarterdam (klarer ikke lage den tingesten oppå a-en :P ) : Liker du å spille kort?

Blir OT dette, men jeg ville bare fortelle deg hvordan du får til en svensk "æ". Du trykker først på den tasten med de to prikkene (jeg husker ikke i farten hva tegnet kalles. Kom plutselig på det, "trema" heter det), så på "a", da får du "ä". På mitt tastatur sitter denne tasten like til venstre for entertasten.

Endret av Arabella
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...