Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

kisskissbangbang: Hvordan var bryllupet deres? :)

Det var veldig fint. :)

Lite, med bare våre aller nærmeste. Var ca. 30 stk, og de fleste av de var venner av oss. Akkurat sånn som vi ville ha det. :)

Drue: Har du/ønsker du deg barn?

Noz: Tror du på spøkelser?

Strange Doll: Hvordan var du som tenåring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var veldig fint. :)

Lite, med bare våre aller nærmeste. Var ca. 30 stk, og de fleste av de var venner av oss. Akkurat sånn som vi ville ha det. :)

Strange Doll: Hvordan var du som tenåring?

Jeg var en bitch jeg :P haha..

samme spørsmål til deg, kisskissbangbang

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg tror det finnes en del mellom himmel og jord, men er usikker på hva...

spøkelser? njaaa, skeptisk...

muskekatt: hva er det beste påskegodteriet?

Skrevet

Jeg var en bitch jeg :P haha..

samme spørsmål til deg, kisskissbangbang

Haha.

Vel. Jeg drakk tidligst av alle, hadde sex tidligst av alle, og jeg røykte. Men jeg var snill, inkluderende og ble ofte "mammaen" i vennegjengen likevel. Så jeg tror jeg var en god blanding, egentlig.

Og så rakk jeg ikke å være uansvarlig tenåring så lenge, jeg flyttet ut og til en annen by da jeg var seksten, og da ble jeg tvunget til å vokse opp. Veldig greit, egentlig, husker tiden på ungdomsskolen som kjempeslitsom. :)

Musekatt: Hva var det siste som gjorde deg så flau at du ønsket deg et hull i bakken?

Skrevet (endret)

søsterliten: Har du sendt en meldig feil før, som ble heeelt feil? (fortell)

Hehe... Ja.... Det var en skikkelig dirty melding til mannen min, da kjæresten. Heldigvis var mottakeren bestevenninnen min så hun tok det med et smil og skrev bare: godt å se du holder liv i dyna, men neste gang kanskje du skal sende den til ___ istedet for meg? :dåne:

Akkurat nå må det bli en bolig som ligger i Ullevål Hageby tror jeg. Eller litt nedenfor... Jeg synes det området er fryktelig fint, og nå som jeg er ung og uten barn så vil jeg gjerne bo et sted som er relativt sentralt. Når jeg blir eldre kunne jeg gjerne bodd nære vannet, kanskje på Snarøya eller noe.

Huset er bygget i en minimalistisk stil, med store vinduer og nøytrale farger. Jeg ville ikke hatt et gigantisk hus, det blir for ukoselig, men stort nok til at jeg får plass til alt. Hagen er stor, med masse planter og blomster. Det er innredet koselig, men igjen ganske minimalistisk. Jeg er ikke glad i for mye dill-dall, men vil heller ikke ha et sterilt uttrykk. Fargene innendørs er lyse og delikate, og gulvene er lyse. Også har jeg et stort walk-in-closet.. Jeg kunne sikkert fortsatt en stund til, men orker ikke skrive mer :fnise:

Søsterliten: Første barndomsminne?

Nice! Er ikke så langt unna mitt drømmehjem, minus den store hagen og med et STORT kjøkken! :jepp:

Første barndomsminne er fra barnehagen. Jeg husker jeg leste i et barbie blad som bestevenninnen min eide at røde roser betydde 'i love you' og hvite roser betydde 'det er slutt' Jeg troppet opp i barnehagen og proklamerte at jeg elsket Joakim og fikk mitt første kyss i en alder av 4 år! Uken etter eller noe fikk han en hvit rose.... :fnise:

det er definitivt når Slash tusler opp på pianoet og drar i gang gitaren sin på slutten av November rain.

WEEEEE! Da jeg så spørsmålet var det den soloen jeg tenkte på med en gang! :dåne:

Så signerer denne!

SøsterLiten: foretrekker du brown sugar?

Usikker hva du sikter til, men om jeg forstår deg rett så: i drømmescenarioer ja, irl har jeg blitt skuffa ved flere anledninger så da nei. Er veldig fornøyd med min hvite sukkerklump. ;)

Søsterliten: ser du på paradise?

Ja, men det er det bare dere og mannen som vet. :fnise: ingen andre ville trodd meg om jeg sa det. Hehe...

Edit: glemte spøsmål!

Josefin88 Angrer du på noe du ikke har gjort?

Harlequin liker du romantiske dramaer. Film, bøker...

Endret av SøsterLiten
Skrevet

Hehe, nei, jeg vet ikke. Blir bare litt stressa av det. Spiser du det? :laugh:

lykke: kommer du på neste KG-treff?

Kaffemor: ser du på sex dager?

Nei :)

kaffemor siste bok du leste, trenger påske tips!

swarovski flaueste tingen du noen gang har gjort

Husker faktisk ikke siste bok jeg leste :sjokkert: Leser bare i feriene, ettersom jeg er student og leser så mye pensum i hverdagen. Tror den siste jeg leste var Linnea Myhre- evig søndag. MEN i påsken må du jo lese krim :) Jeg er veldig glad i Harry Hole bøkene til Jo Nesbø. Hvis du ikke liker krim, så likte jeg veldig godt Øya av Victoria Hislop.

SøsterLiten: Hva slags bøker liker du å lese? Har du noen tips til meg?

Kisskiss: Hvor gammel er du?

Skrevet

Kaffemor, jeg er 24. :)

Padawan: Beste fiskeopplevelse?

Skrevet (endret)

Nei :)

Husker faktisk ikke siste bok jeg leste :sjokkert: Leser bare i feriene, ettersom jeg er student og leser så mye pensum i hverdagen. Tror den siste jeg leste var Linnea Myhre- evig søndag. MEN i påsken må du jo lese krim :) Jeg er veldig glad i Harry Hole bøkene til Jo Nesbø. Hvis du ikke liker krim, så likte jeg veldig godt Øya av Victoria Hislop.

SøsterLiten: Hva slags bøker liker du å lese? Har du noen tips til meg?

Evig søndag har jeg ikke lest, var den bra?

Jeg har lest alle harry bøkene unntatt den siste! Takk for påminnelsen! Kjøpe på vei til hytta imorgen! :)

Jeg liker bøker om det virkelige liv fra rundt om i verden, ikke biografier altså, men skjønnlitteratur.

Siste bok jeg leste var 'maleren fra shanghai' veldig bra bok! Anbefaler den på det sterkeste.

Hvis du tåler lange bøker er min all time favorite balansekunst http://bokelskere.no/folk/rohinton-mistry/458409/ Helt fantastisk!

Drageløperen er også nydelig.

50shades of grey triologien var lett underholdende og lettlest. Storyen er ganske tynn, men som festlig krydder ihverdagen var den bra. :)

Men tankene mine får du aldri er også en utrolig bra bok. Norsk, fra oslo og veldig gripende. Anbefales!

kaffemor hva studerer du?

padawan beste reisetips?

Endret av SøsterLiten
Skrevet

Evig søndag har jeg ikke lest, var den bra?

Jeg har lest alle harry bøkene unntatt den siste! Takk for påminnelsen! Kjøpe på vei til hytta imorgen! :)

Jeg liker bøker om det virkelige liv fra rundt om i verden, ikke biografier altså, men skjønnlitteratur.

Siste bok jeg leste var 'maleren fra shanghai' veldig bra bok! Anbefaler den på det sterkeste.

Hvis du tåler lange bøker er min all time favorite balansekunst http://bokelskere.no...-mistry/458409/ Helt fantastisk!

Drageløperen er også nydelig.

50shades of grey triologien var lett underholdende og lettlest. Storyen er ganske tynn, men som festlig krydder ihverdagen var den bra. :)

Men tankene mine får du aldri er også en utrolig bra bok. Norsk, fra oslo og veldig gripende. Anbefales!

kaffemor hva studerer du?

padawan beste reisetips?

Har lest flere av bøkene du nevner :) Utenom 50shades. Kanskje det blir strandlektyren i år! Har du lest noe av Cecilia Samartin? Nydelige bøker. Og man blir litt sulten når man leser dem, hun har en slik fantastisk måte å beskrive mat på :ler:

Går på en litt spesifikk master, så redd for å bli gjenkjent hvis jeg nevner den :/

Kisskiss: Hvor lenge har du vært sammen med mannen din? :)

Skrevet

Singha: Hvilken linje gikk du på videregående?

Allmenn

Singha: Favorittøl?

Shiner Bock.

Jellybean78: Beste mat du har smakt laget av profesjonelle (altså spist og kjøpt på restaurant e.l.)?

SøsterLiten: Beste opplevelse du har hatt på jobb?

Skrevet

Drue: hva het hun brukeren her inne som mange mente ligna på Penny i Big Bang Theory?

Aner ikke. Vet ikke engang hvem Penny er.

Drue: Samme spørsmål, motsatt fortegn,,,,

Jeg hadde bare ledd, og mest sannsynligvis hadde jeg syntes det var tøft, fordi det viser at hun har litt baller.

Jeg ønsker meg det.

SøsterLiten: hva får du opp når du googler deg selv? får du opp noe flaut?

Gjest padawan
Skrevet

padawan beste reisetips?

Portugal, fortrinnsvis området fra Lisboa og nordover. Digger landet og folket i det.

Padawan: Beste fiskeopplevelse?

Det er så mange å velge i mellom at jeg ikke kommer på noen enkeltopplevelser i farten.

pandamann: hvorfor har du ikke fått moddejobben?

godt spørsmål egentlig. :vetikke:

SøsterLiten: hvem er du egentlig?

Skrevet

Kisskiss: Hvor lenge har du vært sammen med mannen din? :)

Fem år. :)

Kaffemor: Hvorfor lurer du på dette og alder? ;)

Skrevet

Har lest flere av bøkene du nevner :) Utenom 50shades. Kanskje det blir strandlektyren i år! Har du lest noe av Cecilia Samartin? Nydelige bøker. Og man blir litt sulten når man leser dem, hun har en slik fantastisk måte å beskrive mat på :ler:

Går på en litt spesifikk master, så redd for å bli gjenkjent hvis jeg nevner den :/

Skjønner! :jepp:

Jeg har lest noe av samartin ja, hun skriver godt om mat ja! Nesten så man smaker det! :)

Perfekt strandlektyre! Hvis du leser på engelsk så anbefaler jeg det!

SøsterLiten: Beste opplevelse du har hatt på jobb?

Det var nå i julen. Liten baby som gikk i stans og jeg og legen klarte å få liv i barnet før stansteamet kom. Var den værste og beste opplevelsen på samme tid. Helt jævlig da jeg skjønte hvor det bar, og en enorm lettelse da jeg var med å flytte han opp på intensiven. Fantastisk følelse da jeg bysset han i søvn en uke senere. <3

SøsterLiten: hva får du opp når du googler deg selv? får du opp noe flaut?

Nei, bare noen gamle laiv greier på mitt gamle navn og et bilde av min datter in utero på mitt nye. :)

Portugal, fortrinnsvis området fra Lisboa og nordover. Digger landet og folket i det.

SøsterLiten: hvem er du egentlig?

Har hørt at portugal er fantastisk!

-Tja si det.... :lur:

drue: du da?

kisskiss: Ble du fridd til? Og hvis ja, fortell! :) (hvis du vil da... ;) )

Skrevet

drue: du da? [hva kommer opp hvis du googler deg selv?]

Før fikk du opp et bilde i lokalavisa der jeg var helt grønn i ansiktet, men det er heldigvis blitt bumpa utrolig langt ned på lista, og kommer ikke opp i bildesøk heller. Ellers er det et intervju på førsteplass, også er resten av søket prega av at jeg har et foretak, sånn at det kommer opp en haug med "liste over selvstendig næringdrivende fra [hjemstedet] - Drue". Litt lengre ned på lista kommer det noen jobbrelaterte infosider, og helt til slutt kan du se hva jeg har kommentert på offentlige facebooksider.

Josefin88: når var sist du ble klapsa på rumpa?

Gjest Nimmel
Skrevet

Nimmel: Bor du alene eller sammen med noen?

Bor sammen med foreldre av den enkle grunn av at jeg er en slags støtte for moren min som har hatt kreft. <.<

Så da hjelper jeg litt til og slikt.

Nimmel: flaueste opplevelse i voksen alder? :D

Har heldigvis vært forskånet for noe slikt. ^^

Nimmel: Beste kaken du har smakt?

Du spør altså en som elsker kaker hvilken som er den beste? Umulig spørsmål. :P Men kan vel si at Jordbær Malakoff kommer ganske høyt opp. ^^,

Nimmel: hva slags øyenbryn har du? Tykke, tynne, brede, høye, lave etc.?

Hæh? <.<

Sånne her: http://greatlivingdecisions.com/wp-content/uploads/2012/03/Perfect-Eyebrows.jpg

med ca samme øyenfarge.

NozMonster: Hvordan er dagen så langt idag? :)

Skrevet

Tenker du da på kåper du skal bruke på vinterstid eller som en type overgangsjakke? Er ikke den beste til å komme med råd her, da jeg ikke interesserer meg så alt for mye.. Men, jeg har både kåper fra billige kjeder og litt dyrere, så kommer jo an på hvor mye penger du ønsker å legge i det også? Både Zara, Mango og Oasis har masse fine kåper som ligge rundt 1000-2000 kr. Kvaliteten er ikke den beste, men de holder seg fine flere sesonger om du bruker de pent. Ellers har du kåper fra ToS og Burberry. Disse koster følgelig mer, men det merkes også på kvaliteten. Du kan jo også bestille på nett fra f.eks J.Crew. Her har de masse fine kåper i sesong, men du må jo huske på at toll kommer i tillegg :)

Takk for gode tips! Har sjekket ut litt forskjellig, men jeg blir ikke særlig klokere :P Ser for meg noe jeg kan bruke om våren og høsten, men jeg skal rett og slett se hva jeg finner og hva som føles riktig :)

Josefin88 Angrer du på noe du ikke har gjort?

Angrer på at jeg ikke dro til utlandet for å studere.. Nå føler jeg at jeg er "for gammel" til slikt.

Josefin88: når var sist du ble klapsa på rumpa?

Husker ikke, men må ha vært i sommer en gang :fnise:

Drue: Nevn 3 ting du alltid har i kjøleskapet/kjøkkenskapet :)

Nimmel: Din største kjøkkentabbe?

Skrevet

Hjärterdam: hvis du skulle velge en musikksjanger du måtte høre på resten av livet, hvilken ville det vært?

Det måtte bli vise/folklore tror jeg, for jeg er så glad i Cornelis Vreeswjik og Lars Winnerbäck ;) Men siden jeg er temmelig altetende på musikk ville jeg nok savnet mye da...!

Hjärterdam (Nå er jeg nemlig på min egen data, der vi har normale ä'er! :nigo: ) : Hva slags undertøy har du på deg når du skal føle deg råsexy?

Sort BH med blonder og matchende hipster, burde sikkert ha sorte stayups, men så avansert er jeg sjelden :fnise:

Dreamdrops: Hvor mange ganger i uka er du innom KG?

Drue: Hvordan møtte du samboeren din?

Calavi: Har du noen sommerplaner du gleder deg til i år?

Claudette: Har du, evt ønsker du deg barn?

Pene sko: Hvilken by i Europa synes du er undervurdert?

Pinar: Hva er din sivilstatus?

Sakone: Hvilken film så du sist på kino? Anbefaler du den?

Swarovski: Hvem bor du sammen med?

Gjest KateW
Skrevet

Jeg hadde bare ledd, og mest sannsynligvis hadde jeg syntes det var tøft, fordi det viser at hun har litt baller.

Takk!

Får ikke flere spørsmål jeg, så jeg regner med det var min lille tur innom tråden. :wink:

Skrevet

Takk!

Får ikke flere spørsmål jeg, så jeg regner med det var min lille tur innom tråden. :wink:

Du svarte ikke på mitt et stykke bak her ... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...