Gjest Skrevet 19. mars 2013 #14021 Skrevet 19. mars 2013 Calavi: om du fikk være gutt/mannfolk for en dag, beskriv hva du ville gjort Hmm, en del jeg ville gjort da altså. Jeg ville våknet opp og kjent hvordan det er å ha morrabrød. Kjent hvordan det ville være å hatt sex, bli sugd, osv... Rett og slett bare følelsen av å ha noe dinglende mellom bena Jeg ville fått noen til å slå eller sparke meg drithardt midt i nøttene, bare for å kjenne hvor vondt det faktisk gjør.Jeg ville slått lens ute, bare fordi det virker så enkelt osv... Siden jeg er mann for en dag, har jeg også dame, og jeg ville ha startet en skikkelig krangel med henne, kun for å vite hva gutter tenker og føler. Jeg ville lest bøker som har fått meg som jente til å hulke, og se om jeg som mann sipper overhodet. Jeg ville ha besøkt min mor for å føle hvordan mor-sønn forholdet er i forhold til mor-datter forholdet, og jeg ville ha vært med kompiser og bare snakket shit... Jaah, litt av hvert Calavi: Er du en stamkunde i noen butikker? Ja, på meny-butikken like ved meg. Den er jeg innom omtrent daglig, og er på hils med en del av personalet. Calavi hva er drømmeboligen din? Og hvor ligger den? Akkurat nå må det bli en bolig som ligger i Ullevål Hageby tror jeg. Eller litt nedenfor... Jeg synes det området er fryktelig fint, og nå som jeg er ung og uten barn så vil jeg gjerne bo et sted som er relativt sentralt. Når jeg blir eldre kunne jeg gjerne bodd nære vannet, kanskje på Snarøya eller noe. Huset er bygget i en minimalistisk stil, med store vinduer og nøytrale farger. Jeg ville ikke hatt et gigantisk hus, det blir for ukoselig, men stort nok til at jeg får plass til alt. Hagen er stor, med masse planter og blomster. Det er innredet koselig, men igjen ganske minimalistisk. Jeg er ikke glad i for mye dill-dall, men vil heller ikke ha et sterilt uttrykk. Fargene innendørs er lyse og delikate, og gulvene er lyse. Også har jeg et stort walk-in-closet.. Jeg kunne sikkert fortsatt en stund til, men orker ikke skrive mer Nygift, til og med! Gifta meg for under en måned sia. Gratulerer så masse, kisskiss! Bandit: Hvilke tre sanger hører du mest på for øyeblikket? Søsterliten: Første barndomsminne?
Gjest padawan Skrevet 19. mars 2013 #14022 Skrevet 19. mars 2013 padawan: Beste gitarsoloen ever? det er definitivt når Slash tusler opp på pianoet og drar i gang gitaren sin på slutten av November rain. Noz: Du må ikke ta slikt negativt dritt til deg. Bandit: hvorfor har du kun tredagers?
Gjest Drue Skrevet 19. mars 2013 #14023 Skrevet 19. mars 2013 Ja, jeg spiser det Sunt digg! Er det planlagt noe neste treff? Har ikke rukket å ta stilling til det. Frister litt, men jeg er ikke så tøff. Har jo utlevert meg selv en del her Aner ikke! Du får starte en sånn fire-stjerners-gjeng, så blir det litt mindre skummelt. Men da må du diske opp tre retter + underholdning! Drue: Ditt favorittsitat? Those who can, do. Those who can't do, teach. Those who can't teach, teach gym. SøsterLiten: foretrekker du brown sugar? Nimmel: hva slags øyenbryn har du? Tykke, tynne, brede, høye, lave etc.?
Gjest Skrevet 19. mars 2013 #14024 Skrevet 19. mars 2013 Calavi: Hvor ser du deg selv om 5 år? Jeg studerer og jobber ved siden av, bor i en fin leilighet sammen med samboer/mann, og har det generelt veldig bra Hjärterdam: Fineste disney-sang?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 19. mars 2013 #14025 Skrevet 19. mars 2013 Dreamdrops: Er du fornøyd med livssituasjonen din? Ganske! Jeg bor for meg selv, jobber og tjener mine egne penger. Eneste jeg savner er å ha bedre råd.. Har veldig sjelden råd til å unne meg selv f. eks et par nye sko, men det er vel kanskje noe jeg må vende meg til. Ellers så har jeg det ganske bra Bare håper jeg snart finner ut av hva jeg skal studere! Kom gjerne med forslag Dreamdrops: Den ultimate fredagskvelden i dine øyne? Oo, den er hjemme hos meg selv! Helst alene egentlig. Med en god film eller serie, fri dagen etter, en pakke cookies, masse iste, og noe godt snacks. Bandit: Om du skal kjøpe blomster til dama; velger du en bukett roser eller får du blomsterhandleren til å sette sammen en pen bukett av ulike typer? Claudette: Hvorfor navnet? Det er ikke valgt pga Roy Orbisons herlige kjærlighetssang vel? Drue: Synes om Louis Armstrong da?
kisskissbangbang Skrevet 19. mars 2013 #14026 Skrevet 19. mars 2013 kisskiss: Hva får deg stum? Det er vel ikke helt det du mener, men når mannen min kysser meg i nakken og på halsen mister jeg rett og slett evnen til å snakke. En ganske rar (og digg ) følelse! Gratulerer så masse, kisskiss! Tusen takk! Bandit: Hva får deg stum? Claudette:Hva er det aller kjedeligste du vet? Snerk: Er du mørkeredd, og hva er du evt. redd for?
Gjest Bandit Skrevet 19. mars 2013 #14027 Skrevet 19. mars 2013 Bandit: Hvilke tre sanger hører du mest på for øyeblikket? Handle With Care, White Room og Precious. Bandit: hvorfor har du kun tredagers? Blir det for langt blir det ubehagelig og lite praktisk. Lite sjarmerende med niste etter hvert måltid. Og jeg liker det ikke helt glatt. Dreamdrops: Dersom du fikk samlet 3 brukere til speed-dating, hvem ville det vært? -lykke-: Når var det du sist lo så fælt at drikken bare sprutet ut av munnen din?
Gjest Drue Skrevet 19. mars 2013 #14028 Skrevet 19. mars 2013 Drue: Synes om Louis Armstrong da? Ikke noe for meg. Jeg hører ikke på jazz pre Charlie Parker. Calavi: hva spiser du til lunsj vanligvis? Kisskiss: leser du noen blogger?
Gjest Bandit Skrevet 19. mars 2013 #14029 Skrevet 19. mars 2013 Bandit: Om du skal kjøpe blomster til dama; velger du en bukett roser eller får du blomsterhandleren til å sette sammen en pen bukett av ulike typer? Jeg liker å gjøre slikt litt personlig, jeg da. Ved at jeg for eksempel vet at enkelte typer blomster betyr mye for henne, og sørger for at det på en måte blir et budskap i det hele også. I samarbeid med blomsterhandleren selvsagt. Jeg er ikke en Blomster-Finn, for å si det slik... Claudette: Favorittplagg? Bandit: Hva får deg stum? Jeg synes du svarte bra, jeg. Nakke og hals får meg også ganske så stum... Men ikke av din mann da... Ellers så fungerer et slikt "Kom og ta meg"-blikk så det holder...
Gjest Skrevet 19. mars 2013 #14030 Skrevet 19. mars 2013 Calavi: hva spiser du til lunsj vanligvis? Ikke veldig ofte jeg spiser lunsj altså, men om jeg gjør det, så blir det på jobb og da slår jeg til med et helt frokostknekkebrød med brunost. Kjempespennende! Drue: Hva synes samboeren din om at du er på kg? Får hun full tilgang til å titte på det du skriver, eller er det privat?
kisskissbangbang Skrevet 19. mars 2013 #14031 Skrevet 19. mars 2013 Kisskiss: leser du noen blogger? Nei, ikke fast. Googler av og til "moteblogg" når jeg trenger inspirasjon, men det pleier igrunn å være lite fruktbart da jeg gjerne mener mote som i klær og ikke mote som i plastpupper og restylane. Og av og til, aav og til snikleser jeg bloggen til fotballfrue, fordi nysgjerrigheta tar overhånd. Men stort sett er det jo mest restylane der og, så går fort tilbake til litt mer givende ting som oppvask og klesbretting og sånt. Gjør du? Ser du ser på Paradise, så svaret på dette kan jo overraske?
Gjest NozMonster Skrevet 19. mars 2013 #14032 Skrevet 19. mars 2013 nozmonster er det du som har fått tittelen dronningen? Omfavn det og begynn alle svar fremover med dronningen befaler!!!! hahaaa jaaaaaa det skal jeg faktisk gjøre! spesielt hvis noen duste ab`er skriver noe til meg... Noz: Du må ikke ta slikt negativt dritt til deg. neida, jeg vet det egentlig.. drue: hva er det minst sexy dama di gjør?(utenom å bæsje og den type ting) 1
Claudette Skrevet 19. mars 2013 #14033 Skrevet 19. mars 2013 Ganske! Jeg bor for meg selv, jobber og tjener mine egne penger. Eneste jeg savner er å ha bedre råd.. Har veldig sjelden råd til å unne meg selv f. eks et par nye sko, men det er vel kanskje noe jeg må vende meg til. Ellers så har jeg det ganske bra Bare håper jeg snart finner ut av hva jeg skal studere! Kom gjerne med forslag Oo, den er hjemme hos meg selv! Helst alene egentlig. Med en god film eller serie, fri dagen etter, en pakke cookies, masse iste, og noe godt snacks. Bandit: Om du skal kjøpe blomster til dama; velger du en bukett roser eller får du blomsterhandleren til å sette sammen en pen bukett av ulike typer? Claudette: Hvorfor navnet? Det er ikke valgt pga Roy Orbisons herlige kjærlighetssang vel? Drue: Synes om Louis Armstrong da? Det er nok helst p.g.a. undertøyserien Claudette som jeg er litt svake for. Calavi: Har du noen gode TVtips forr kvelden?
Gjest Drue Skrevet 19. mars 2013 #14034 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Ikke veldig ofte jeg spiser lunsj altså, men om jeg gjør det, så blir det på jobb og da slår jeg til med et helt frokostknekkebrød med brunost. Kjempespennende! Drue: Hva synes samboeren din om at du er på kg? Får hun full tilgang til å titte på det du skriver, eller er det privat? Lunsj er viktig! Hva er det med deg?! Svar på spørsmålet: hun synes det er gøy, men bryr seg ingenting om hva jeg skriver her. Hun tok det berømte trusebildet av meg, og da var hun nysgjerrig på hva de andre damene syntes om typen hennes. Gjør du? Ser du ser på Paradise, så svaret på dette kan jo overraske? Klart jeg gjør. Jeg leser matblogger og noen pedagogikkblogger. Niennas: kjenner du noen med downs? Endret 19. mars 2013 av Drue
alkasil Skrevet 19. mars 2013 #14035 Skrevet 19. mars 2013 alkasil: Hva har du gjort i helgen? Jobbet og fest med jobben min. Og sett avslutningen på skiskytingssesongen. Alkasil: I sin helhet; hva synes du om 50'tallet? Egentlig ingenting Ja, jeg spiser det Sunt digg! Alkasil: Hva er det beste som kunne hendt deg i morgen? At jeg vant i lotto. alkasil: Hvem var den siste kjendisen du så på ordentlig? (ikke konsert) Alexander Rybak alkasil: Kildesorterer du? Det gjør jeg! lykke: liker du brettspill?
-lykke- Skrevet 19. mars 2013 #14036 Skrevet 19. mars 2013 lykke-: Når var det du sist lo så fælt at drikken bare sprutet ut av munnen din? Jeg ler egentlig veldig mye hver dag (heldige meg!), men jeg kommer ikke helt på sist drikken faktisk sprutet ut av munnen på meg, selv om det er en veldig typisk ting for meg å få til. Claudette: Har du noen gang begynt å le så drikken spruter ut av nesen på deg? Hjärterdam: Om du skulle stått for underholdningen på firestjerners middag, hva skulle du ha funnet på for noe gøy da?
Claudette Skrevet 19. mars 2013 #14037 Skrevet 19. mars 2013 Det er vel ikke helt det du mener, men når mannen min kysser meg i nakken og på halsen mister jeg rett og slett evnen til å snakke. En ganske rar (og digg ) følelse! Tusen takk! Bandit: Hva får deg stum? Claudette:Hva er det aller kjedeligste du vet? Snerk: Er du mørkeredd, og hva er du evt. redd for? Å vaske hus er det kjedeligste som finnst. Dernest å lage mat til en mann som sluke den i seg uten å i hele tatt smake eller sette pris på. Er nok ikke så husleg av meg. lykke: Hva er den største ulykke for deg?
-lykke- Skrevet 19. mars 2013 #14038 Skrevet 19. mars 2013 lykke: liker du brettspill? Ja, men det blir så alt for sjeldent til at jeg spiller! Er ikke alle som synes det er like morsomt å spille med meg for jeg er både en dårlig vinner og taper Noz: Er du singel? Hva er i så fall det beste med det?
Claudette Skrevet 19. mars 2013 #14039 Skrevet 19. mars 2013 Jeg ler egentlig veldig mye hver dag (heldige meg!), men jeg kommer ikke helt på sist drikken faktisk sprutet ut av munnen på meg, selv om det er en veldig typisk ting for meg å få til. Claudette: Har du noen gang begynt å le så drikken spruter ut av nesen på deg? Hjärterdam: Om du skulle stått for underholdningen på firestjerners middag, hva skulle du ha funnet på for noe gøy da? Det kan ha forekomme en del ganger under både russetia og fadderuka, hehe. Bandit: Er du ein kjeltring?
Gjest Skrevet 19. mars 2013 #14040 Skrevet 19. mars 2013 Calavi: Har du noen gode TVtips forr kvelden? Nope, overhodet ikke. Har ikke peiling på hva som går på tv i dag. Eneste jeg prøver å få med meg er Helt Perfekt på mandager, ellers ser jeg minimalt på tv.. Lunsj er viktig! Hva er det med deg?! Svar på spørsmålet: hun synes det er gøy, men bryr seg ingenting om hva jeg skriver her. Hun tok det berømte trusebildet av meg, og da var hun nysgjerrig på hva de andre damene syntes om typen hennes. Klart jeg gjør. Jeg leser matblogger og noen pedagogikkblogger. Niennas: kjenner du noen med downs? Lunsj er jo ikke viktig det, vel. Jeg klarer meg med middag jeg kanskje frokost om jeg er flink! Hallo, hvilket trusebilde? Jeg har aldri fått med meg dette, og om det er berømt så må jeg jo få se. Nå ble jeg jo dritnysgjerrig! Drue: Kan jeg få se trusebilde? Claudette: Du får 10 000 kr og må bruke det på deg selv i løpet av en time, hva kjøper du? Alkasil: Hva er den værste jobben du kan tenke deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå