Gjest padawan Skrevet 28. mars 2013 #14221 Skrevet 28. mars 2013 (endret) Hva er Tilt? Tror ikke jeg har vært der Det er et av de kuleste stedene i Oslo. Drue: hvorfor har du ikke vært der da? Endret 28. mars 2013 av padawan
Gjest Lillesiren Skrevet 28. mars 2013 #14222 Skrevet 28. mars 2013 Drue: Hvilken matrett har du fått mest skryt for? Guybrush: Hva var det siste komplementet du fikk? Padawan: Hva gjør du i påsken? Hjarterdam: Hva synes du om Jilians' program sålangt:)? Kenzi: Hvor i Stavanger går du aller helst ut? Strange Doll: Er det noen bøker du kan lese om igjen og om igjen?
Purple Basil Skrevet 28. mars 2013 #14223 Skrevet 28. mars 2013 Josefin: Har du noen gang hatt fisker? Min mor har alltid hatt fisker, jeg kommer nok aldri til å skaffe meg det da jeg er redd for levende fisk Josefin: Hvordan var din første forelskelse? Den var lang. Varte i 4 år. Jeg har aldri fortalt noen om den, det er min egen lille hemmelighet -lykke-: Hvor mange dater har du vært på i år? Calavi: Dine 3 favorittingredienser på pizza? Guybrush: Fortell om dine verste ferieopplevelser Dreamdrops: Fortell om første gangen du var på fylla
Strange Doll Skrevet 28. mars 2013 #14224 Skrevet 28. mars 2013 Det må ha vært en gang jeg så to karer som begynte å slåss, etter utestedene i Oslo stengte for natta... Han ene karen slang han andre i bakken, dro av seg buksa og stakk to fingre i rumpa, som han fiska ut en liten bæsj med, og forsøkte å smøre utover leppene til han som lå under... Veldig spesiell opplevelse! Hva er det særeste du har opplevd? Strange Doll: Har du noen gang sleppi en skikkelig dundrefis, på en offentlig plass? Nei, faktisk ikke Har du? Strange Doll: Er det noen bøker du kan lese om igjen og om igjen? Ja. Tore Renberg sine bøker har jeg lest utallige ganger. Jeg har også en del gamle TL-bøker som jeg har tatt vare på og som jeg leser igjen om jeg føler jeg trenger å tenke tilbake på den tiden der alt var enkelt. Det å lese bøker jeg leste da minner meg om en tid der jeg ikke bekymret meg. Jeg kan også lese om igjen jentene fra balletten, fordi den boken gir meg inspirasjon til å se hva yrket jeg utdanner meg til kan utrette for enkeltmennesker. -lykke- : Hva er den dårligste filmen du har sett? Guybrush: Hva er din guilty pleasure? Jelly: Hva er det første barndomsminnet du fremdeles husker? Kenzi: Skal du på Viking Stadion i år?
Guybrush Skrevet 28. mars 2013 #14225 Skrevet 28. mars 2013 Guybrush: Hva er din guilty pleasure? Hmm junkfood og cola Type kebab/burger. Men ikke mac'ern og slikt - må være good stuff. Guybrush: Fortell om dine verste ferieopplevelser Hmmm vet ikke om jeg har hatt noen dårlige egentlig. Må vel bli da jeg var liten og ble skikkelig bilsjuk på en busstur Guybrush: Hva var det siste komplementet du fikk? "Du har helt sykt grønne øyne!" uttalt på salsaarrangement nylig av ei jeg dansa med. Virka som hun mente det positivt iallefall:) Tror jeg var heldig med sollyset som kom rett inn der og da:P Padawan: hva er kult på Tilt Lillesiren: vrir det rundt - hva er det mest "anti kompliment" du kan huske å ha fått? Strange Doll: det mest slitsomme fysisk eller mentalt du noensinne har gjort?
Gjest padawan Skrevet 28. mars 2013 #14226 Skrevet 28. mars 2013 Padawan: hva er kult på Tilt det må vel være hele atmosfæren. Padawan: Hva gjør du i påsken? koser meg. prøver å få lest ferdig flest mulig av den stabelen jeg har ved siden av sengen, se endel filmer, trene, sosialisere ++ Lillesiren: Hva er det du får mest komplimenter for? josefi88: hva er de tre fineste sangene du vet om?
Purple Basil Skrevet 28. mars 2013 #14227 Skrevet 28. mars 2013 josefi88: hva er de tre fineste sangene du vet om? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå Skal prøve å svare på dette senere. Det er så mange fine sanger der ute Padawan: Simpsons eller Family guy? Hjärterdam: Hvem/hva drømte du om sist? Dreamdrops: Hund eller katt? Hva foretrekker du?
Gjest padawan Skrevet 28. mars 2013 #14228 Skrevet 28. mars 2013 Padawan: Simpsons eller Family guy? egentlig ingen av de. Hadde du puttet en pistol mot hodet mitt og jeg måtte velge ville jeg nok sagt Simpsons da jeg synes humoren i Family Guy tidvis grenser mot det usmakelige. Drue: hva er det mest romantiske du har gjort for kjæresten din i det siste? josefin88: når var du sist på date? Guybrush: Hva hadde du til middag i dag?
Harlequin Skrevet 28. mars 2013 #14229 Skrevet 28. mars 2013 Harleq: Samme spørsmål til deg. Kom akkurat hjem fra familiehytta i dag, etter å ha tilbakelagt noen obligatoriske mil på ski og noen timer i solveggen med solo og kvikk lunsj. Nå er jeg hjemme igjen, blir nok noen timer i stallen, en skitur til og bursdagsfest på lørdag Harlequin: Hvor ofte klipper du deg? Varierer - akkurat nå kjemper jeg en innbitt kamp for litt lengre hår. så blir vel 4-5 ganger i året. Harlequin: Når var du sist på fylla? For sånn... Tre uker siden eller noe, i forbindelse med bursdagsfeiringen min. Det var bare fryd og gammen, så klager ikke! Josefin88: by- eller fjellpåske? NerdMS: kleineste one lineren du har vært borti? Lillesiren: trives du best på landet eller i byen?
Purple Basil Skrevet 28. mars 2013 #14230 Skrevet 28. mars 2013 josefin88: når var du sist på date? Det må ha vært i 2011 tror jeg Josefin88: by- eller fjellpåske? I år blir det bypåske, men jeg skulle helt klart ønske at jeg var på fjellet akkurat nå Harlequin: Hva slags godbiter finner man i ditt "drømmepåskeegg"? Padawan: Hvilket instrument skulle du ønske at du kunne spille?
Gjest padawan Skrevet 28. mars 2013 #14231 Skrevet 28. mars 2013 Padawan: Hvilket instrument skulle du ønske at du kunne spille? etter å ha sett for mye på er det helt klart cello. josefin88: Har du eller familien din hytte på fjellet?
Gjest Lillesiren Skrevet 28. mars 2013 #14232 Skrevet 28. mars 2013 Lillesiren: vrir det rundt - hva er det mest "anti kompliment" du kan huske å ha fått? Tror det må være siste året på barneskolen der jeg stakk av med 9 plass(av 10 mulige) i rangering av hvem som var penest i klassen Lillesiren: Hva er det du får mest komplimenter for? Hm, har liksom ikke èn ting som jeg får utpreget mye komplement for, men tja, at jeg er flink til å lage mat er jo noe jeg får høre relativt ofte da:) Lillesiren: trives du best på landet eller i byen? I byen, liker å bo sentralt:) Likevel, den dagen unger og sånt kommer inn i bildet er kanskje forstad å foretrekke=) Josefin88: Hvordan vil du karakterisere klesstilen din? Harlequin: ASL?
Purple Basil Skrevet 28. mars 2013 #14234 Skrevet 28. mars 2013 josefin88: Har du eller familien din hytte på fjellet? Min far sin familie har ei hytte på fjellet, men der er vi veldig sjeldent =( Familien til min mor har ei hytte i et av våre "hjemland", og der har jeg vært ganske mange ganger - men den ligger ikke i noe fjellområde da. Lillesiren: Hvilke tv-serier og filmer er du "nødt" til å få med deg i påsken?
Guybrush Skrevet 28. mars 2013 #14235 Skrevet 28. mars 2013 Guybrush: Hva hadde du til middag i dag? Lammestek josefin: hvordan var førsteinntrykket av drue i forhold til bildet du hadde av ham fra KG ? harlequin: er det noe du er svært god på kunnskapsmessig ? padawan: noen andre bra steder i oslo å anbefale ?
Purple Basil Skrevet 28. mars 2013 #14236 Skrevet 28. mars 2013 Josefin88: Hvordan vil du karakterisere klesstilen din? Klesstilen min er veldig blandet. Den er ikke så veldig fargerik (bortsett fra gule bukser f.eks), jeg er glad i beige, mørkeblått og pasteller. Har alt for mange forskjellige plagg, og det et problem for meg faktisk Jeg må bli flinkere til å gå etter en spesiell stil Guybrush: Hva er din favorittbrus?
Gjest Lillesiren Skrevet 28. mars 2013 #14237 Skrevet 28. mars 2013 Hvor bor du? I Bergen:) Lillesiren: Hvilke tv-serier og filmer er du "nødt" til å få med deg i påsken? Ingen..faktisk. Josefin88: Noen gode forslag:)? Guybrush: Nevn 5 brukere du liker godt på dette forumet, og hvorfor:) Kråkefjas: Hva jobber du med/studerer du?
Purple Basil Skrevet 28. mars 2013 #14238 Skrevet 28. mars 2013 josefin: hvordan var førsteinntrykket av drue i forhold til bildet du hadde av ham fra KG ? Jeg ante ikke hvem Drue var da jeg møtte ham, så jeg hadde ikke noe inntrykk av ham i det hele tatt Padawan: Vanilje, jordbær eller sjokoladeis?
Guybrush Skrevet 28. mars 2013 #14239 Skrevet 28. mars 2013 Guybrush: Hva er din favorittbrus? Pepsi max og cola Guybrush: Nevn 5 brukere du liker godt på dette forumet, og hvorfor:) Fisker du nå eller Hmm si det, er jo folk jeg har diskutert/"prata"/kranglet med lengre og noen kortere her inne. Deg - fordi du er djevelsk god til å lage mat, tuppa meg i ræva så jeg fikk ut fingern, er utrolig enkel å prate med og har et stort hjerte ++ Norah (selv om hun har sletta seg...) fordi hun er utrolig gøyal, sterk personlighet, morsom å diskutere med selv om vi er skrekkelig uenige om det meste Drue - fordi han starta denne tråden som har gitt meg mye underholdning og fordi han har lovt å dra meg med på byen en kveld i Oslo Lykke - fordi hun er gjennomført koslig og pratsom Nummer 5 klarer jeg ikke da det er flere som kunne stått der . Lillesiren: ditto:) Josefin: kleineste/flaueste opplevelse med det motsatte kjønn;)
Gjest padawan Skrevet 29. mars 2013 #14240 Skrevet 29. mars 2013 (endret) padawan: noen andre bra steder i Oslo å anbefale ? Nja, har litt sansen for brune steder så det må enten bli sir Winston på Karl Johan eller Eilefs Landhandleri. Sistnevnte har ganske alright mat og billige mugger med øl mandag til torsdag. Padawan: Vanilje, jordbær eller sjokoladeis? Sjokoladeis. josefin88: "hjemland" = Setesdalheiene? Endret 29. mars 2013 av padawan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå