Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Yme: hva gjorde vi i dine fantasier, sist gang du nappet?

Naturligvis at du satt barn i meg (den den måten man setter barn i de russiske babushkadukkene) på en fjellknaus i Hardanger. Etterpå lekte vi med den kule, nye turtles-legoen, og du fikk være Rafael.

Farnesina: Har du noen gang lagd syltetøy av egenplukka bær?

Edit: Død over autokorekt!

Endret av Yme
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og maneater: kan du tenke deg en god gammeldags DP?

Nei, kvart hol si tid :P

Steve Cook: Kven fantaserte du om sist du runka?

Steve Cook: Kven fekkdin sperm i seg sist?

Steve Cook: Har du fantasert om ei Tranny?

Steve Cook: Har du nokon gong sendt "nastye" bileter til ei dama?

Steve Cook: Tenner du på deep troat?

Steve Cook: Er du dom eller sub?

Steve Cook: Gilf,silf, milf eller filf?

Steve Cook: Har du runka på skype?

Steve Cook: Om eg sender ei PM til deg og tilbyr mine seksuelle tenester; kva må det stå i den mld for at du skal tenkje ; mmm, ja, kanskje det, kanskje?

Gunny: Lever du?

Skrevet (endret)

Charmander: Hatt ei fin påske?

Ja. Har bare vært hjemme på ferie. Vært med venner og familie for det meste. Har hatt min siste påske med hunden min som jeg har hatt fra jeg var 10 år (25 år nå)

Studerer i utlandet så det er deilig å bare være hjemme i feriene. Har også hatt en barndoms-kamerat på besøk over helgen som jeg har vært bestevenn med av og på fra jeg var 5-6 år. Han har forandret seg så ekstremt fra han var mindre (rebell) til å bli en skikkelig real og skikkelig person med veldig mange gode kvaliteter som jeg setter pris på.

Charmander: Finnes det noen spesielle grunner for at det er en sjiraff i din avatar?

Ingen spesielle grunner. Jeg liker dyr egentlig bare, for de skrur ikke folk. De lyver ikke. De er alltid "for real". Nesten uansett.

Endret av Charmander
Gjest Tirkes
Skrevet

Tirkes: Hva er dagens/kveldens planer? :)

Slappe av med hostesaften min, ibuxen og ca to liter kakao. Halsbetennelsen min nekter å godta noe annet et overlunken væske. Og jeg er skrekkelig sulten på andre ting enn delvis avkjølt tomatsuppe. Urk.

Yme: Hva er beste/verste kollektivtransport for deg?

Charmander: Hund, katt eller ilder som skreller sokkene av beina dine og gjemmer i en haug bak TV'en?

NozMonster: Jobber du som frisør? (Har sett mange hårete råd fra deg...)

Drue: Hvilke fem ting ligger nærmest din dominante hånd(høyre om du er høyrehendt) akkurat nå?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Calavi: barberer/vokser du låra dine?

Jeg pleier ikke gjøre det, men noen ganger på sommeren så kan det hende jeg gjør det.

Calavi: Hva er det mest spennende du skal denne uka?

Jeg skal være med mine flotte venner til helgen, og det ser jeg frem til :)

calavi: egg. skal de være bløt- eller hardkokte?

Egentlig så synes jeg bløtkokt egg er sykt godt, men etter en litt uheldig hendelse for noen år siden, så klarer jeg ikke nyte det da jeg er livredd for at det er kokt for lite. Jeg prøvde meg på det her for en måneds tid tilbake (bløtkokt altså) men det ble med et par skjeer. Så jeg må svare hardkokt her.

Farnesia: Hva har fått deg til å smile i dag?

Tirkes: Favorittis?

Drue: Hva sover du i?

Yme: Brukte du smokk eller liknende da du var barn?

Daybreak: Hva har du gjort i påsken?

Husk å stille spørsmål tilbake Charmander ;)

Gjest Animula
Skrevet

Farnesina: Har du noen gang lagd syltetøy av egenplukka bær?

Teller det om man bare har rørt de sammen med sukker eller hjulpet mamma litt? I tilfelle så ja, ellers nei.

Svarer på et gammelt spørsmål fra Noz som jeg ikke finner (dere får bøtlegge meg om det er mot reglene) Noe jeg liker som får meg til å virke yngre enn det jeg er (eller noe i den duren?) er å tråle barneavdelingen på IKEA etter ting til meg selv!

Josefine88: Liker du å gå ut og danse?

Yme: Hva er det rareste komplimentet du har fått?

Skrevet (endret)

Jelly: Er du kreativ?

I alle tenkelige sammenhenger!?.....nei, er nok ikke det, er nok høyst A4 dessverre.

Men er ganske god til å tenke "outside the box" når det trengs, ja....skal ikke stå

på det....

Jellybean: Bilferie – med campingvogn eller telt? (eller den o fantastiske combicampen? )

Om jeg ønsker rottegift eller cyanid oppi kaffen min, spørr du!!!? :P

Helst ingen av delene om jeg har ett valg.... Foretrekker definitivt å hvile legemet

på ett vanlig hotellrom, enn i en sovepose eller baki en kjempetrang campingvogn.

Selv om det skal sies at jeg er åpen for å prøve begge deler da, under rette omstendigheter.... :ler:

Jellybean: beste til Tarantino?

Oioioi.....enda ett kongespørsmål!

Har fyren laget en dårlig film egentlig? Næææh, selv om Jackie Brown kanskje ikke var helt

opp på det nivået jeg forventet av han.

Tror nok at jeg må stemme Pulp Fiction faktisk.....rett og slett pga. hvor innovativ og nyskapende

den var innen filmsjangeren dengang, dvs. ingen andre filmskapere hadde brukt ikke-linære

tidslinjer innen ulike historier og flettet de sammen like storslått som han gjorde....og filmen er

stappfull av ikoniske scener, som dansescenen mellom Travolta og Thurman, footmassage -dialogen

til Jackson og Travolta og hele den "Do you speak english!? scenen til Jackson :ler:

Filmen ooooser rett og slett kulhet og klasse, og ble forsøkt rippa off av alle tenkelige up and comin' filmskapere etterpå....

Nå skal det sies at jeg elsker Reservoir Dogs og Kill Bill også på hver sitt individuelle grunnlag,

men Pulp Fiction er kronjuvelen hans uten tvil!...

Tirkes: Beste Zombie film?

Dolly: Katt eller hund?

Farnesina: 3 favoritt band?

Stjerner: Fin påske?

Drue: Kommer det en ny spørr en bruker tråd etterhvert?

(hva vil forskjellene være eventuellt?)

Daybreak: Har du ikke internett-tilgang når du tar ferie?

(siden du liksom forsvinner her inne hver gang)

Endret av Jellybean78
Gjest Steve Cook
Skrevet

Steve Cook: Kven fantaserte du om sist du runka?

En gammel flamme.

Steve Cook: Kven fekkdin sperm i seg sist?

En ganske så tilfeldig person. Kunne like godt ha latt mine edle dråper renne ned i sluket i dusjen.

Steve Cook: Har du fantasert om ei Tranny?

Jeg liker alle damer, også de med pikk.

Steve Cook: Har du nokon gong sendt "nastye" bileter til ei dama?

Selvfølgelig.

Steve Cook: Tenner du på deep troat?

Jo lengre ned, desto bedre.

Steve Cook: Er du dom eller sub?

Dom av groveste sort.

Steve Cook: Gilf,silf, milf eller filf?

Milf. De andre vet jeg ikke hva er.

Steve Cook: Har du runka på skype?

Ja.

Steve Cook: Om eg sender ei PM til deg og tilbyr mine seksuelle tenester; kva må det stå i den mld for at du skal tenkje ; mmm, ja, kanskje det, kanskje?

Sorry, det der funker nok ikke. Jeg har sagt det før: Du vil ikke ha noe med meg å gjøre.

Skrevet

Stjerner: Fin påske?

Heilt einig i Tarantino-resymeet ditt!

Påska starta med familiefeiring. Heile bøtteballetten på besøk. Onsdag reiste mini til faren. Langfredag traff eg to KG-brukare i byn. Søndag vakna eg til ei stor overrasking, og det vart ei endå betre kveld/natt/formiddag :P Ei fin påske som vart betre og betre!

Same spm til deg Jelly!

Yme: Er du BDSM-ar?

Skrevet (endret)

hjärterdam: har frøkenenenen en sang til meg i dag?

Det har hun:

Hjärterdam: beste boken du har lest i trappen din?

Hmm, i trappen må det være Keplers Hypnotisøren. Ikke bodd her mer enn snart 6 mnd, så trappa er begrenset brukt.

Edit: Glemte spørsmål! Sorry Noz & Drue!

Noz: Da du var barn, hadde du bestemt deg for hva barna dine skulle hete om du fik noen? Og har du ombestemt deg nå?

Endret av hjärterdam
Skrevet (endret)

Dolly: Katt eller hund?

Ja takk begge deler.

Dolly: Gikk du på en aprilsnarr idag?

Dreamdrops: Er du lett å lure?

NEI, for en gangs skyld ikke! :D

et par, så du ikke det på facebook? "whoho! ny bil! http://tinyurl.com/y8ufsnp"

Jo, men jeg åpna den ikke :P

Spør igjen jeg, Steve Cook, har du møtt noen fra KG?

Daybreak: Tror du det noen gang blir fred i verden?

Endret av Strange Doll
Gjest Tirkes
Skrevet

Tirkes: Favorittis?

Ben and Jerry, phish food :)

Tirkes: Beste Zombie film?

Hmmm. Best er 28 days later. Morsomst er Shaun of the Dead :)

Strange doll: Har du en guilty pleasure blant TVprogrammer?

Skrevet

Strange doll: Har du en guilty pleasure blant TVprogrammer?

Åja... mange! :fnise: Top Model, Paradise Hotel, Sex dager.... Sånne teite programmer :P

Tirkes: Eier du mange dvder?

Noz: Godt å være tilbake? :)

Gjest Inggolf
Skrevet

NozMonster: Jobber du som frisør? (Har sett mange hårete råd fra deg...)

Nei, ikke nå lenger :)

Ble aldri helt ferdig med utdannelsen.

Ryggen streika..

Noz: Da du var barn, hadde du bestemt deg for hva barna dine skulle hete om du fik noen? Og har du ombestemt deg nå?

Njaaaa, jeg husker ikke helt jeg? Jeg hadde nok (ikke så veldig seriøse) navnvalg ja, men de er nok langt i fra like med de navnene jeg kunne tenkt meg i dag :)

hjärterdam: Hvilke andre navnevalg hadde dere enn det som ble valgt til sønnen deres?

Og hvorfor ble det det det det det det (..oisann, jeg hang meg visst litt opp :laugh: ) ble?

Drue: Hva synes du om cameltoe? er det sexy eller usexy?

Calavi: Hva er det beste ved deg selv?

S&P: Har du noen gang ringt politi, brannvesen eller anbulansen fordi du eller noen i nærheten av deg trengte bistand? fortell!

Gjest Inggolf
Skrevet

Noz: Godt å være tilbake? :)

Ja..KG-pause er oppskytt!

Niennas: Har du gjort noe du skammer deg sånn over at du ikke kommer over det?

(fortell gjerne om du vil/tørr)

Skrevet

S&P: Har du noen gang ringt politi, brannvesen eller anbulansen fordi du eller noen i nærheten av deg trengte bistand? fortell!

ringte ein gong til brannvesenet då nabohuset sto i full fyr

ringte ein gong til politiet då eg var vitne til blind vold i ei bakgate i Bergen. Eg sa at dei måtte få ræven i gir, då fekk eg beskjed om å tenkte meg om kven eg snakka med! Istadenfor å rykke ut til han stakkaren som fekk gjennomgå.

ja, også ringte eg ein gong til politiet fordi ein semitrailer kjørte som ein idiot, på E6

Hjerterdam: Er du den eg trur du er?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: åssen går det med kjærligheten?

Jau, jeg er jo som du vet sammen med eksen igjen:)

Lillesiren: Hva var det aller første du hadde gjort om du fikk vite at du har vunnet mange millioner i lotto?

Kjøpt meg leilighet. Driver å kikker for tiden, men ender alltid opp med å falle av budrundet fordi de går så himla langt over takst,arg!

Lillesiren: Er du flink med barn?

Hehe, nei ikke spesielt. Men veldig flink med babyer synes jeg da, elsker f.eks å kose og dulle med de to babynevøene mine :danse:

Lillesiren: Hva synes du om mennesker som plystrer eller nynner på gata?

Hehe, kommer sikkert litt an på hvilket humør jeg er i selv:P Men stort sett litt koselig da:)

Lillesiren: Bruker du å spare på gamle kort (bursdagskort, bryllup, konfirmasjon)?

Jeg gjordet det tidligere, men i langt mindre grad nå.

Hjarterdam/Preacher: Er det slik å forstå at sivilstatusen din faktisk har endret seg;)?

• Liker 1
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Calavi: Hva er det beste ved deg selv?

Umulig å bare si en ting, jeg er bra på alle måter :danse:

Nei, men kanskje det at jeg har mye empati. Jeg klarer å sette meg inn i annens situasjon og forstå hvorfor noen handler som de gjør.

Jack: Hva er det beste du kan bli servert?

Charmander: Hvordan ser tannbørsten din ut?

Skrevet

Preacher: Er det slik å forstå at sivilstatusen din faktisk har endret seg;)?

jeg vetta faen, er ikke sikker på om jeg har vært truende nok på pm til henne, eventuelt om jeg kanskje bør være litt mer stalkende? noen som har tips? kanskje det er effektfullt om jeg registrerer en ny bruker og sender pm via den? som en slags wingman/usynlig beskytter/whatnot? jeg har jo forstått at jeg må være mest mulig psykotisk for at noe skal funke, akkurat som han der edward i twilight. glitre glitre.

hjärterdam: hvilket av mine psykotiske trekk tenner deg mest?

Skrevet

Jack: Hva er det beste du kan bli servert?

Roastbeef på baguetten.

Charmander : hvor mye kronasjer skal du ha i neven før du vurderer å ta permanent på skulderlangt hår og bære dette i et år. minst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...