skruf Skrevet 25. august 2012 #5281 Skrevet 25. august 2012 Veldig ofte Hver eneste lørdag! Akkurat nå drikker jeg melk med masse honning, og spiser pizza. Etterpå skal jeg spise en pizza til, en klase bananer, så skal jeg spise egg med tomatbønner og bacon, og til slutt blir det pannekaker med lønnsirup. Det er veldig viktig med sånne spisedager, siden jeg er på en ekstremdiett, og det er ikke så veldig bra for kroppen i lengden. Maya76: Hvorfor i all verden tror du at du greier å lure meg?? Fordi jeg kan være ganske lur;-) Yme; Lar du deg lure?
TheHairyToothfairy Skrevet 25. august 2012 #5282 Skrevet 25. august 2012 CadJack: Hvilken ketchup synes du er best? Ketchup er djevelens verk. It ain't happening. Yme: beste dataspillet ever?
Gjest Raindrops Skrevet 25. august 2012 #5283 Skrevet 25. august 2012 Si ifra om du blir hjemme og lager kanelboller isteden, så kommer jeg og hjelper deg å spise dem Jeg multitasker! Dette blir beste nattmaten ever.
Gjest badeand1 Skrevet 25. august 2012 #5284 Skrevet 25. august 2012 Lutetium71, sorry for spørsmålet men er du mann eller dame? Syns jeg husker at du sa det sto feil på profilen din?
SemperFi Skrevet 25. august 2012 #5285 Skrevet 25. august 2012 Raindrops. Blir du med på togaparty i kveld?
Gjest Bandit Skrevet 25. august 2012 #5286 Skrevet 25. august 2012 Bandit: Fortell om noe flaut du har opplevd Noe av det flaueste må være da jeg var 17 år og alene hjemme. Jeg hadde tatt en treningsrunde og glemte å dra for gardinene på gutterommet. Utenfor var det en stor lekeplass med masse unger og mammaer. Jeg kom ut av dusjen og så at det var fritt innsyn, så jeg knøt et håndkle rundt livet, og gikk inn for å dra for gardinene for litt privatliv. Men gardinene satt fast, så jeg sto oppå en stol for å dra skikkelig igjen. Problemet var at det var en kontorstol. En sånn med hjul. En sånn som rullet da jeg kom meg opp. Og jeg holdt meg fast i gardinene. Enden på visa var at jeg lå naken på gulvet og sprellet, fordi håndkle løsnet da jeg falt, og jeg dro med meg gardinstanga og gardiner i samme slengen. Fallet gjorde at flere av mammaene kom løpende for å se om det gikk greit. Der lå jeg, dritflau, med full ereksjon og forsøkte å få gardinen jeg lå på foran mine edlere deler. Jeg var også sent utviklet... Bandit: Hva er du mest redd for? At noe skal skje med poden. Han ble stemplet på treninga med de eldre gutta sist. Da merket jeg pulsen økte voldsomt. Han har strukket leddbåndet i det beinet fra før. Så det ble litt ekstra avslapping og kos i går. maya76: Er du en luring? 1
skruf Skrevet 25. august 2012 #5287 Skrevet 25. august 2012 Noe av det flaueste må være da jeg var 17 år og alene hjemme. Jeg hadde tatt en treningsrunde og glemte å dra for gardinene på gutterommet. Utenfor var det en stor lekeplass med masse unger og mammaer. Jeg kom ut av dusjen og så at det var fritt innsyn, så jeg knøt et håndkle rundt livet, og gikk inn for å dra for gardinene for litt privatliv. Men gardinene satt fast, så jeg sto oppå en stol for å dra skikkelig igjen. Problemet var at det var en kontorstol. En sånn med hjul. En sånn som rullet da jeg kom meg opp. Og jeg holdt meg fast i gardinene. Enden på visa var at jeg lå naken på gulvet og sprellet, fordi håndkle løsnet da jeg falt, og jeg dro med meg gardinstanga og gardiner i samme slengen. Fallet gjorde at flere av mammaene kom løpende for å se om det gikk greit. Der lå jeg, dritflau, med full ereksjon og forsøkte å få gardinen jeg lå på foran mine edlere deler. Jeg var også sent utviklet... At noe skal skje med poden. Han ble stemplet på treninga med de eldre gutta sist. Da merket jeg pulsen økte voldsomt. Han har strukket leddbåndet i det beinet fra før. Så det ble litt ekstra avslapping og kos i går. maya76: Er du en luring? Litt........;-) Bandit; Er du? Gia_P; Fikk du sove godt idag?
Gjest Bandit Skrevet 25. august 2012 #5288 Skrevet 25. august 2012 Litt........;-) Bandit; Er du? Litt jeg og... Men du hadde nok lurt meg... Raindrops: Hva må du alltid ha med deg når du går hjemmefra?
Giacomo_P Skrevet 25. august 2012 #5289 Skrevet 25. august 2012 Gia_P; Fikk du sove godt idag? Nei. Men nå har jeg bare fem netter igjen.... Cadjack: Hvilken er den mest "harry" bilen du kan tenke deg? Og hva er det mest idiotiske tilbehøret?
Gjest O___o Skrevet 26. august 2012 #5290 Skrevet 26. august 2012 http://www.nupxl.com/wp-content/uploads/2011/02/wonderwoman.jpg Sjå ka eg fant
TheHairyToothfairy Skrevet 26. august 2012 #5291 Skrevet 26. august 2012 Nei. Men nå har jeg bare fem netter igjen.... Cadjack: Hvilken er den mest "harry" bilen du kan tenke deg? Og hva er det mest idiotiske tilbehøret? BMW X6. Og andre ubrukelige mongodyre biler som rett og slett ikke har livets rett fordi de ikke fungerer. Porsche Cayenne er et annet godt eksempel, samme med Audi A7. Idiotiske biler som ikke kan annet enn å se dyre ut. Det mest idiotiske addon er hekkspoilere på forhjulsdrevne biler. Hva skal den tjene til, lissom. Bandit: hen blir der egentlig av den der sokken som alltid forsvinner fra klesvasken?
Gjest Nyx Skrevet 26. august 2012 #5292 Skrevet 26. august 2012 NYX: Hva er ditt favorittsitat? Let me tell you something you already know. The world ain't all sunshine and rainbows. It is a very mean and nasty place and it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't how hard you hit; it's about how hard you can get hit, and keep moving forward. How much you can take, and keep moving forward. That's how winning is done. Now, if you know what you're worth, then go out and get what you're worth. But you gotta be willing to take the hit, and not pointing fingers saying you ain't where you are because of him, or her, or anybody. Cowards do that and that ain't you. You're better than that! Mortem: Hvor glad er du i deg selv? Drue: Blir du noen gang oppgitt over at noen ikke følger reglene her? Haha :D
Gjest badeand1 Skrevet 26. august 2012 #5293 Skrevet 26. august 2012 Let me tell you something you already know. The world ain't all sunshine and rainbows. It is a very mean and nasty place and it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't how hard you hit; it's about how hard you can get hit, and keep moving forward. How much you can take, and keep moving forward. That's how winning is done. Now, if you know what you're worth, then go out and get what you're worth. But you gotta be willing to take the hit, and not pointing fingers saying you ain't where you are because of him, or her, or anybody. Cowards do that and that ain't you. You're better than that! Mortem: Hvor glad er du i deg selv? Drue: Blir du noen gang oppgitt over at noen ikke følger reglene her? Haha :D Skala fra en til ti - 3. Raindrops, kan du fargenes rekkefølge i regnbuen?
Guybrush Skrevet 26. august 2012 #5294 Skrevet 26. august 2012 BMW X6. Og andre ubrukelige mongodyre biler som rett og slett ikke har livets rett fordi de ikke fungerer. Porsche Cayenne er et annet godt eksempel, samme med Audi A7. Idiotiske biler som ikke kan annet enn å se dyre ut. Det mest idiotiske addon er hekkspoilere på forhjulsdrevne biler. Hva skal den tjene til, lissom. Bandit: hen blir der egentlig av den der sokken som alltid forsvinner fra klesvasken? Så du mener FF biler ikke har behov for å holde bakhjula kontrollert på bakken? evt at BTCC og masse lag innen racing er dumme?
TheHairyToothfairy Skrevet 26. august 2012 #5295 Skrevet 26. august 2012 Så du mener FF biler ikke har behov for å holde bakhjula kontrollert på bakken? evt at BTCC og masse lag innen racing er dumme? jeg mener at hverdagsbiler a la vw passat ikke har en shit å hente av en hekkspoiler på størrelse med toten
Gjest Raindrops Skrevet 27. august 2012 #5296 Skrevet 27. august 2012 Skala fra en til ti - 3. Raindrops, kan du fargenes rekkefølge i regnbuen? Seff, roggbif! :D
Gjest Bandit Skrevet 27. august 2012 #5297 Skrevet 27. august 2012 Bandit: hen blir der egentlig av den der sokken som alltid forsvinner fra klesvasken? Det er da almennkunnskap. Det er selvsagt sokkemonsteret (sniffus vulgaris) som stjeler den ene sokken som alltid forsvinner. Sokkemonsteret er en mester i formering, og tiltrekker seg make med sin utrolige redebygging. Jo flere forskjellige sokker, jo bedre. Nyx: Sett bort i fra din egen gren i kampsportens verden, hvilken annen gren kunne du tenke deg å flørte litt med? 1
Gjest Nyx Skrevet 27. august 2012 #5298 Skrevet 27. august 2012 Nyx: Sett bort i fra din egen gren i kampsportens verden, hvilken annen gren kunne du tenke deg å flørte litt med? Judo eller taekwondo. Men føler at det er for seint nå til å begynne på noe nytt nå. Raindrops: er du glad i høsten? CJ: flaueste bilen noen gang NOEN kan kjøre i?
TheHairyToothfairy Skrevet 27. august 2012 #5299 Skrevet 27. august 2012 Judo eller taekwondo. Men føler at det er for seint nå til å begynne på noe nytt nå. Raindrops: er du glad i høsten? CJ: flaueste bilen noen gang NOEN kan kjøre i? Baksetet på en politibil. Evt bak rattet på en Toyota Prius. Megafail. Tammie: har du førerkort?
Guybrush Skrevet 27. august 2012 #5300 Skrevet 27. august 2012 (endret) Guybrush: Er du i godt humør om dagen ? Veldig Guybrush: hvor mange KG'ere har du på facern? 1 Guybrush: Har du sagt "Jeg elsker deg" til noen? Ja Guybrush: Spaghetti med pølse eller kjøttdeig? Hmm spørs hvilken pølse. Snakker vi skikkelige choritzo eller no annet snadder er det utrolig digg, hvis ikke safer jeg med kjøttdeig (eller helst karbonadedeig) Guybrush: Du er på et arrangement i regi av UIO, hvor du kommer i kontakt med Janne Haaland Matlary. Hun tilbyr deg 2 mnd gratis bilferie i USA, all inclusive - mot at du er sammen med henne, Gry Janniche Jarlum og Hanne Nabintu Herland hele tiden. Janne skal 5 ganger om dagen holde et foredrag om hvordan Krf bør bli mer religiøst og blått, Gry Janniche skal ha høytlesning om automatskrift og astralplanet fra denne boka her samt synge for deg: http://bokelskere.no...u-er-jeg/61533/ - og Hanne skal holde dette foredraget 3 ganger daglig: Tar du imot? Stappa i bil med 2 sosialkonservative gærninger og ei som er loco?! NEVVAH! Jeg tror jeg hadde følt meg som ei billig hore om jeg gikk med på noe sånt gitt. Hadde ikke klart å glede meg over noe og følt meg skitten etterpå Guybrush: hva skal du og Wednesday gjøre når dere møtes til helga? Nå har ikke jeg møtt henne i helga, men ifølge rykter ville det innebært digg burger på Nighthawk Guybrush: Har du spilt xcom/ufo spillene? Selvsagt! de var jo bare awesome! På amiga 1200 til og med Swarovski: det er søndag, du er bakfull/sliten og valget står mellom en feit cheeseburger eller en sunn salat. Hva velger du? CadillacJack: leste du denne artikkelen: http://www.dagbladet...varet/23101371/ - og klarte du det uten å få allergianfall ? Wednesday: hva med deg ? Endret 27. august 2012 av Guybrush
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå