Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wednesday: hva med deg ?

:rodmer:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

CadillacJack: leste du denne artikkelen: http://www.dagbladet...varet/23101371/ - og klarte du det uten å få allergianfall ?

jeg forsøker lese minst mulig sånt. jeg vet om det, det får holde. med viten om at jeg kan egentlig når som helst være i slike områder selv, så vil jeg ikke ha de tankene i hodet. straks jeg begynner bekymre meg over sånt, da er det over. da er jeg risiko for meg selv og for gutta.

jeg vil være udødelig inni hodet mitt, når jeg er der. så får jeg heller tenke når jeg blir gammel.

tankene om det jeg har vært involvert i selv er ille nok, men jeg døyver det med at de fikk meg ikke. jeg er bedre enn fi, jeg er helvete på jord. der nede er jeg wildthing.

Raindrops: har du noen gang truffet noen som har vært veldig lik deg selv utseendemessig? like som to dråper vann, nesten?

Gjest Raindrops
Skrevet

Raindrops: er du glad i høsten?

Artig at du spør, for i natt drømte jeg faktisk at det var høst, og hvor glad jeg var fordi jeg fikk se alle de pene fargene. Jeg er generelt glad i naturkrefter, og høststormer er flotte, selv om jeg helst sitter innendørs når det står på. Og så kan jeg gå i myke ullgensre, store skjerf, jordfarger som hører til høsten og boots.

Ja, jeg liker høsten. Gjør du?

Raindrops: har du noen gang truffet noen som har vært veldig lik deg selv utseendemessig? like som to dråper vann, nesten?

Nei, og det er egentlig skikkelig kjedelig. Det er heller ingen som har påpekt en kjendis jeg ligner på eller noe. Jo bortsett fra en i klassen min som mente jeg lignet på Minerva McGonagall, men han prøvde å være slem håper jeg.

En gang så jeg et bilde noen la ut på et forum jeg hang på for en tid tilbake, og der var det en jente som ikke akkurat lignet på meg, men hun lignet utrolig på moren min og broren min. I den grad at jeg fikk frysninger nedover ryggen for jeg kunne ikke forstå hvem hun var. Hun kunne sklidd rett inn i søskenflokken, og lignet mer på moren min enn jeg gjør selv tror jeg.

MEN jeg skulle ønske jeg møtte noen, det hadde vært gøy. Jeg har heller aldri møtt noen med samme fornavn.

Cadillac spiller du kabal på pc'n? Eller andre tidsfordriv? Unicorn Attack? Bubble Shooter?

Skrevet

Cadillac spiller du kabal på pc'n? Eller andre tidsfordriv? Unicorn Attack? Bubble Shooter?

Jeg spiller SnuggleTruck som sånn enkelt tidsfordriv, anbefales! Og så er jeg en jævel på Tetris.

Bandit: hvem er tøffest, Bear Grylls eller Lars Monsen?

Yme: når du tenker på meg, hvor store bryster har jeg?

Skrevet

Jeg er så glad i deg :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Yme: beste dataspillet ever?

Det er ikke lett å si, egentlig... Det må jo være noen av de gamle, på den tiden hvor spill faktisk var vanskelige og utfordrene. Det er mange spill jeg runna lett da jeg var en ung mann, men som jeg bare ikke har mulighet til å greie idag, fordi jeg har blitt avstumpa av dagens trendye "tilgjengelig for alle"-spill.

Jeg må jo si at jeg er utrolig glad i de gamle MegaMan-spillene (1,2,3) og det første Kid Ikarus (som var veldig forut for sin tid), men av spill jeg spiller nå om dagen, vil jeg si at Dragons Dogma er ganske kult. Det har noen av de gamle "hard core"-elementene, også er det forbanna kult å klatre opp beinet på en cyclop og stikke han i pikken.

Hvilke er dine nåtids, og datids-favoritter?

Yme: når du tenker på meg, hvor store bryster har jeg?

Så store at jeg kan drukne mellom dem :rodmer:

Raindrops: Hvordan blei kanelsnurrene? Blei det noe til overs?

• Liker 1
Skrevet

Drue hvilken film tittel ville best beskrive deg?

LA Gigolo?

Drue: Hvor mange truser har du, og har du i det hele tatt noen boxere? :fnise:

Jeg har flere boxere enn truser.

Drue: Hvilken butikk har de beste trusene?

Første gang jeg kjøpte truse var faktisk på Kiwi. Jeg trengte en boxer (bestemte meg spontant for å sove hos foreldrene mine). Jeg bestemte meg for å prøve en truse istedenfor boxer, og da jeg omsider fikk skifta til den, var både jeg og samboeren min enig i at det så ganske sexy ut. Så de trusene (Pierre Robert, eller Per Robert, som jeg kaller det), er faktisk ganske bra. Nå har trusene dessverre utgått fra soritmentet, men den nye Beckhamkolleksjonen på HM er faktisk ganske kul.

Drue: Blir du noen gang oppgitt over at noen ikke følger reglene her? Haha :D

Ikke så ofte, men det har skjedd.

Hehe, trodde faktisk ikke at de lagde truser til menn lenger. Du handler vel ikke i barneavdelingen, Drue? :P

Haha, gubber handler i gubbeavdelinga!

Finner ikke spørsmålet ditt, men tar det manuelt.

CadillacJack skrev:

Drue: hvilken låt spiller du på nachspiel?

Hvis jeg har "korister" tilgjengelig, så smeller jeg til med Puff Daddy - I'll be missing you med rap, etter at jeg har lagt ut om at jeg har skrevet låta selv til en kompis som ble skutt. Etter at publikum har avslørt at det er Puff Daddys låt, så insisterer jeg på at Police har covra Puff Daddy. Dette er fast rutine.

norah: hva hadde skjedd dersom mannen din fortalte deg at han hadde klina med ei annen dame på byen?

• Liker 2
Skrevet

norah: hva hadde skjedd dersom mannen din fortalte deg at han hadde klina med ei annen dame på byen?

Åh inni helvete. Jeg hadde spurt ham om når i alle dager det ble kult å kline med randoms på byen, og hvorfor han valgte å kline med ei drita full dame på byen når han anyday kunne hatt trekant med meg. Høhø. Da hadde han angra seg litt :lur:

Hva hadde DU gjort om dama di kom hjem og sa hun hadde klina med en på byen - og hva hadde DU gjort om hun kom hjem og sa hun hadde klina med ei på byen?

Skrevet

Tonje!: Er det en farge du virkelig ikke kler?

Skrevet (endret)

Hva hadde DU gjort om dama di kom hjem og sa hun hadde klina med en på byen - og hva hadde DU gjort om hun kom hjem og sa hun hadde klina med ei på byen?

Haha. Det ville ikke fått noen direkte konsekvenser i hvert fall. Jeg veit egentlig ikke hvordan jeg hadde reagert - jeg savner å føle litt sjalusi, må jeg innrømme. Hadde nok bare straffa henne litt *naughty smiley*. Om det hadde vært dame, så hadde jeg bare ledd - det hadde kommet som et sjokk! Men binysgjerrige damer vender alltid tilbake til penisen, så jeg hadde i hvert fall ikke følt meg trua.

BusteMartePinn: kan du lage brun saus fra bånn?

Endret av Drue
Skrevet

Maya76: Du gir bort et gavekort på thai-massasje til mannen din i bursdagsgave. Seinere forteller han at han fikk happy ending etter massasjen. (Han klarte ikke å si nei). Hva gjør du?

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Raindrops: Hvordan blei kanelsnurrene? Blei det noe til overs?

De ble helt jævlige.

Eller, de smakte godt (det er jo kanelboller) men de så helt forferdelige ut for jeg måtte bruke hybelkjevle. Dessuten rakk jeg ikke å lage alle fordi jeg skulle på fest, så nå har jeg deig i fryseren som jeg ikke helt vet om jeg gidder å gjøre noe med.

Edit: Nei ingen til overs, jeg spiste alle da jeg kom hjem. Jeg lå dritfull i sengen og gumlet kanelboller mens jeg så på Survivor og lo meg ihjel. Våknet opp med klissete, brunt, smeltet sukker overalt og brukte 3-4 minutter på å forstå hva som faktisk hadde skjedd.

BusteMartePinn: Hvorfor har du det brukernavnet?

Endret av Raindrops
  • Liker 4
Skrevet
Bud hvilken vei skal toalettrullen henge?

Selvfølgelig med papiret ut.

Gjest NozMonster
Skrevet

hahaaa- nå fikk jeg meg en god latter raindrops :skratte:

jeg ser det nemlig veldig godt for meg! ..altfor godt!

så over til spørsmål- var du ikke ufattelig stinn i magen da du våkna etter å spist

alt det?

Gjest Raindrops
Skrevet

hahaaa- nå fikk jeg meg en god latter raindrops :skratte:

jeg ser det nemlig veldig godt for meg! ..altfor godt!

så over til spørsmål- var du ikke ufattelig stinn i magen da du våkna etter å spist

alt det?

Neida, jeg lagde som sagt ikke alle, og jeg er vant til å spise sykt mange kanelboller :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Maya76: Du gir bort et gavekort på thai-massasje til mannen din i bursdagsgave. Seinere forteller han at han fikk happy ending etter massasjen. (Han klarte ikke å si nei). Hva gjør du?

Går litt i spinn, tar en runde joggetur, drikker ei flaske skotsk malt.......(og ler litt hvis det var mannlig massør)........

Nei, jeg aner ikke! Men ville blitt lettere muggen...

Drue;

Hva ville du gjort?

Skrevet

Drue: Hallo der. Vil du kjøpe gullet mitt?

Skrevet

Nå er jeg tilbake i tråden! :) Var en uke i Spania så null internett, men nå er jeg back. Om noen har stilt meg noen spørsmål, så får jeg ikke svart på akkurat de.

Solsenga: Det beste du liker å spise som ikke er varmmat?

Noz: Hva har du på nattbordet/bordet ved siden av senga?

Drue: Hva er i kjøleskapet ditt akkurat nå?

Gjest NozMonster
Skrevet

Nå er jeg tilbake i tråden! :) Var en uke i Spania så null internett, men nå er jeg back. Om noen har stilt meg noen spørsmål, så får jeg ikke svart på akkurat de.

Noz: Hva har du på nattbordet/bordet ved siden av senga?

det er ikke veldig spennende du..... et brett med jerntabletter :ler:

hva var det beste og det kjipeste med ferien dreamdrops? fortell oss gjerne om

deres opplevelser :)

Skrevet

det er ikke veldig spennende du..... et brett med jerntabletter :ler:

hva var det beste og det kjipeste med ferien dreamdrops? fortell oss gjerne om

deres opplevelser :)

Haha åja :fnise:

Det beste var at alt var så utrolig billig (fine ringer til 7 kroner per og en halv liter mojito til 40 kroner!), varmen, være sammen med kjæresten min, men også at jeg endelig kunne bruke de lårkorte kjolene mine!

Det kjipeste var nok at kjæresten ikke følte seg så bra, så en kveld besto av spying og de andre av og rett og slett ikke føle seg så bra.

Men det gikk jo fint for det, da fikk vi lagt oss tidlig og på den måten være opplagt dagen etterpå :)

Var i dyreparken også, det likte jeg veldig godt:)

Gia: Jeg skal kjøpe en god flaske rødvin som ikke er altfor dyr til min "svigermor" som takk for at jeg fikk være med til Spania. Har du en å anbefale?

Guybrush: Hvilken tannkrem bruker du?

Maya 76: Yndlingsis?

Skrevet

Gia: Jeg skal kjøpe en god flaske rødvin som ikke er altfor dyr til min "svigermor" som takk for at jeg fikk være med til Spania. Har du en å anbefale?

Siden det er høst, anbefaler jeg disse to:

http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/rodvin/frankrike/jaboulet-beaumes-de-venise-le-paradou-2009/sku-2035701

http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/rodvin/frankrike/jaboulet-crozes-hermitage-domaine-de-thalabert-2007/sku-5043901

Maruu: Hva slags forhold har du til smurfer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...