Yme Skrevet 30. august 2012 #5381 Skrevet 30. august 2012 MIN??!?! jeg bare sover og jobber her, jeg nekter å ha noen annen befatning med dette regnhølet! ^^ men ja, glatt - vi kan snekre sang. Det er forståelig, og det er ikke heller noe pluss når all forurensningen fra bilder og dritt, ligger så tykt i lufta at folk blir råda til å holde seg inni, og det i tillegg blir stengt en hel del veier, så folk ikke skal kjøre bil. Koslig at leilighetene der nede er fulle av mugg også Ymulf: hva i all verden skal du her, når kommer du, blir du å tenke på meg med kvinnekropp fremdeles, og kan du spille noe instrument? Jeg kjenner masse dårlige mennesker der, så jeg reiser på besøk fra tid til annen, pluss at jeg må låne psykologi og filosofi-bøkene til en kamerat, siden han har alt som dekker første studieåret i begge fagene. Jeg kan spille litt trommer, saksofon og piano, men jeg er flinkest på sang, gitar og lignende instrumenter, siden det er det jeg har tilgang til selv. Hva spiller du? lillesiren: Er det kult å ha pupper? Finnes det tøffe bruksområder, som folk ikke alltid tenker over?
TheHairyToothfairy Skrevet 30. august 2012 #5382 Skrevet 30. august 2012 Hva spiller du? Jeg er guitarded. Storkoser meg med seks strenger og helst strøm. Så kan jeg helt fint håndtere trommer, jeg har et par synther stående som jeg godt vet hvordan de fungerer. Skulle ikke dette være nok, jeg har hardingfele og trekkspill står i nabohuset. Jeg finner godt frem på dem. Så er det de som mener jeg kan synge, jeg trekker det i tvil - men det er det jeg bedriver med for tiden allikevel. Saksofon høres forresten veldig interessant ut - hvor god er du? Kan du bidra på saks i studiosammenheng? lillesiren: hva synes du om bergensregnet idag?
Gjest Drue Skrevet 30. august 2012 #5383 Skrevet 30. august 2012 Drue: Hallo der. Vil du kjøpe gullet mitt? Da må jeg først vurdere om gullet ditt er verdt å kjøpe. Drue: Hva er i kjøleskapet ditt akkurat nå? Hmm, det er jo en del forskjellig. Har en hylle med glass som ikke brukes så ofte, som f.eks. sylta estragon, som jeg bruker til bærnessaus når jeg lager det en gang i året, rød curry paste, trappeys jalapenos. Ellers har jeg pålegg i form av chorizo, parmaskinke, hjemmelagd pesto, kremost, kremost med sjokoladesmak (ville prøve, var litt for godteri-aktig. ugh), meierismør. Lettmelk, ketchup/sennep (obligatorisk), egg, matfløte, vårløk, en pose blanda salatblader, og hvitløk. Ja, det er det jeg kommer på. Drue; Hva er det beste med vinteren? Æsj, jeg hater vinteren. Jeg må være såpass lur å si at det beste med vinteren, er at våren kommer og tar over for den. Jeg hadde ikke satt så stor pris på våren og sommeren, om jeg ikke mislikte vinteren. Drue: Hvor er det best å bo: i ei bygd med 1000 mennesker eller midt i oslo sentrum? Du er søt som har en liste. Hehe. Romantikeren i meg sier at ei bygd med tusen mennesker er det beste. Drue, hva er favorittfilmen din? American History X. Må føye til at jeg generelt ikke er så glad i film. Voldsomt mye inntrykk på kort tid. Formatet passer meg ikke så godt. Jeg ser mye heller på tv-serier. Opphypa filmer som Avatar, Ringenes Herre, Inception, og dagsaktuelle Kon-Tiki, gir meg ingenting. Drua: Den kuleste Løvenes Konge-karakteren? Jeg tror jeg er litt for gammal for den løvenes konge hype'n. Men om jeg ikke husker feil, så må jeg si det villsvinet. Husker ikke om det var Timon eller Pumba. (Tror han heter Pumba?) CadillacJack: har du en favorittakkord? Hvilken er det i såfall? Og skriv gjerne voicing på gitar. Altså, som D: xx0232
Solsenga Skrevet 30. august 2012 #5384 Skrevet 30. august 2012 Solsenga: Noe du må gjøre hver kveld før du legger deg og hvordan liker du å ha det på rommet? Kjølig, varmt, lyst, mørkt, e.l.? Vaske bort sminke, (gjerne) dusje, pusse tenner og gå på do. Liker det aller best om det er mørkt og kjølig, med mindre jeg skal opp tidlig. Da må det være litt varmere, ellers klarer jeg ikke å stå opp! Solsenga: Har du barn? Nei Swarovski: Har du prøvd å google "do a barrel roll"? Dreamdrops: Har det hendt at du har drømt den samme drømmen flere ganger? Guybrush: Har du lyst på barn? I såfall, jente eller gutt? Wednesday: Hvilken cider er best? Bandit: Eier du bukser som ikke er blå/hvite/svarte?
Solsenga Skrevet 30. august 2012 #5385 Skrevet 30. august 2012 Giacomo: Kan du gi et eksempel på humoren din? Bilde/ vits osv
Gjest NozMonster Skrevet 30. august 2012 #5386 Skrevet 30. august 2012 (endret) NozMonster: Går det bra på skolen? (Jeg regner med du har begynt nå ) ja, takk som spør begynte denne mandagen. det går bra enn så lenge,men jeg har virkelig ikke et snev av en anelse hvordan jeg skal klare å komme meg igjennom halve pensumet en gang..Men fagene så langt virker veldig spennende da! Men jeg har allerede stiftet noen nye bekjentskaper, så det virker ihvertfall lovende! Drua: har du noen forslag til hvordan vi kan rekrutere nye medlemmer inn i denne tråden? Raindrops: hvor er du fra? (hvor i landet drar du i lange skoleferier) Endret 30. august 2012 av NozMonster
2ne2 Skrevet 30. august 2012 #5387 Skrevet 30. august 2012 Lenge siden jeg har vært innom KG sånn skikkelig, har registrert at jeg har fått et spm, men orker ikke finne det igjen, men: Nei, jeg kan ikke hekle, strikke, sy eller noe i den dure. Jeg har begynt å strikke uttallige skjerf og pannebånd, men aldri fullført fordi det ikke ble seende ut! 2ne2: Din beste egenskap? Tja, det var det da. Hva andre folk synes er min beste egenskap er jeg ikke sikker på. Men det jeg er mest fornøyd med selv er at jeg er jækla god til å vaske og holde orden! :D Yme: Er du homofil? NozMonster: Har du begynt på skolen? Hva studerer du?
Gjest Drue Skrevet 30. august 2012 #5388 Skrevet 30. august 2012 ja, takk som spør begynte denne mandagen. det går bra enn så lenge,men jeg har virkelig ikke et snev av en anelse hvordan jeg skal klare å komme meg igjennom halve pensumet en gang..Men fagene så langt virker veldig spennende da! Men jeg har allerede stiftet noen nye bekjentskaper, så det virker ihvertfall lovende! Drua: har du noen forslag til hvordan vi kan rekrutere nye medlemmer inn i denne tråden? Raindrops: hvor er du fra? (hvor i landet drar du i lange skoleferier) Man kan jo stille spørsmål til brukere som ikke er i denne tråden, også sende dem en PM og si at de har fått et spørsmål. Det kan forresten også være en ond sirkel at vi spør folk vi veit er pålogga og som ser i tråden. Det blir jo en klikk-effekt av det, det blir mye trafikk skapt av de regelmessige "spørrerne", som igjen gjør at spørsmål stilt til brukere som ikke er er her så ofte, faller langt bak. Men vanskelig å si, det er jo en hyggelig gjeng de som bruker denne tråden Badabing: har du møtt noen fra KG? I så fall, hvem?
Wednesday Skrevet 30. august 2012 #5389 Skrevet 30. august 2012 Wednesday: Hvilken cider er best? Jeg har knapt smakt cider (kanskje en gang når jeg var veeldig ung), så det vet jeg ikke. ..Liker ikke sånt søtt skvip Hva synes du da? Drue: Hva er din favoritt dag ? 1
Gjest Drue Skrevet 30. august 2012 #5390 Skrevet 30. august 2012 Jeg har knapt smakt cider (kanskje en gang når jeg var veeldig ung), så det vet jeg ikke. ..Liker ikke sånt søtt skvip Hva synes du da? Drue: Hva er din favoritt dag ? Jeg liker torsdager. Får alltid helgefølelse da. Hehe! Bortskjemt student. Wednesday: er du god i fifa? Tør du å spille mot meg? NozMonster: har du noen gang vært utro?
Wednesday Skrevet 30. august 2012 #5391 Skrevet 30. august 2012 Wednesday: er du god i fifa? Tør du å spille mot meg? Jeg er sånn passe god .. sjelden jeg vinner når jeg spiller med kompisene egentlig.. men det hender jeg glimter til ..mot jentene vinner jeg alltid, men de gidder nesten aldri spille.... Jeg kan invitere til turnering en gang, my place det hadde vært gøy! CadJack: Har du lappen på sykkel ?
TheHairyToothfairy Skrevet 30. august 2012 #5392 Skrevet 30. august 2012 Da må jeg først vurdere om gullet ditt er verdt å kjøpe. Hmm, det er jo en del forskjellig. Har en hylle med glass som ikke brukes så ofte, som f.eks. sylta estragon, som jeg bruker til bærnessaus når jeg lager det en gang i året, rød curry paste, trappeys jalapenos. Ellers har jeg pålegg i form av chorizo, parmaskinke, hjemmelagd pesto, kremost, kremost med sjokoladesmak (ville prøve, var litt for godteri-aktig. ugh), meierismør. Lettmelk, ketchup/sennep (obligatorisk), egg, matfløte, vårløk, en pose blanda salatblader, og hvitløk. Ja, det er det jeg kommer på. Æsj, jeg hater vinteren. Jeg må være såpass lur å si at det beste med vinteren, er at våren kommer og tar over for den. Jeg hadde ikke satt så stor pris på våren og sommeren, om jeg ikke mislikte vinteren. Du er søt som har en liste. Hehe. Romantikeren i meg sier at ei bygd med tusen mennesker er det beste. American History X. Må føye til at jeg generelt ikke er så glad i film. Voldsomt mye inntrykk på kort tid. Formatet passer meg ikke så godt. Jeg ser mye heller på tv-serier. Opphypa filmer som Avatar, Ringenes Herre, Inception, og dagsaktuelle Kon-Tiki, gir meg ingenting. Jeg tror jeg er litt for gammal for den løvenes konge hype'n. Men om jeg ikke husker feil, så må jeg si det villsvinet. Husker ikke om det var Timon eller Pumba. (Tr CadillacJack: har du en favorittakkord? Hvilken er det i såfall? Og skriv gjerne voicing på gitar. Altså, som D: xx0232 Humm... E|-0 H|-0 G|-6 D|-9 A|-7 E|-5? Jeg vetta faen, er litt vanskelig å velge en favoritt., spesielt når jeg ikke akkurat er noen sjangerfast peron. Giacomo: om du skulle investere i en eksisterende vinprodusent, hen hadde du havnet da?
Gjest Raindrops Skrevet 30. august 2012 #5393 Skrevet 30. august 2012 Raindrops: hvor er du fra? (hvor i landet drar du i lange skoleferier) Jeg er så kjip at jeg helst bor hjemmefra i feriene også, men opprinnelig er jeg fra Nordmøre Wednesday: Hva er den beste vitsen du vet om?
TheHairyToothfairy Skrevet 30. august 2012 #5394 Skrevet 30. august 2012 Jeg er sånn passe god .. sjelden jeg vinner når jeg spiller med kompisene egentlig.. men det hender jeg glimter til ..mot jentene vinner jeg alltid, men de gidder nesten aldri spille.... Jeg kan invitere til turnering en gang, my place det hadde vært gøy! CadJack: Har du lappen på sykkel ? Nei, og med god grunn. Jeg blir alt for modig på sykkel, WildThing våkner veldig med noen kubikk mellom beina. Jeg hadde drept meg selv to ganger daglig om jeg kjørte sykkel. Det får holde med byens galeste Corvette. Wednesdag: liker du badboys med skinnjakker og svære sykler?
Wednesday Skrevet 30. august 2012 #5395 Skrevet 30. august 2012 (endret) Wednesday: Hva er den beste vitsen du vet om? hmm.. nå måtte jeg tenke litt... tror det må bli denne: En amerikaner, en tysker og en japaner er de eneste overlevede etter et flykrasj i jungelen. Amerikaneren tar ledelsen, og sier "Fritz and I are going to search the area, and you can take care of the supplies!" To dager senere kommer amerikaneren og tyskeren tilbake, men kan ikke se noe til japaneren. Plutselig hopper han frem fra en busk og roper med stor innlevelse "SUPPLIES!!!!" har du er god vits, Raindrops? Endret 30. august 2012 av Wednesday 2
Wednesday Skrevet 30. august 2012 #5396 Skrevet 30. august 2012 Wednesdag: liker du badboys med skinnjakker og svære sykler? neeei, ikke nødvendigvis ;p liker du eksosryper ? 1
Gjest NozMonster Skrevet 30. august 2012 #5397 Skrevet 30. august 2012 NozMonster: Har du begynt på skolen? Hva studerer du? ja,endelig så blir det kanskje noe av meg også har startet på vernepleier på høyskolen! hogwash: om du fikk tilgang til freia sin fabrikk og ingredienser- hvordan sjokolade hadde du lagd? hunterlady: har du glemt å logge deg på her i det siste!?
Gjest NozMonster Skrevet 30. august 2012 #5398 Skrevet 30. august 2012 (endret) NozMonster: har du noen gang vært utro? ja desverre men jeg er et levende bevis på at "en gang utro, alltid utro!" IKKE ER SANT!!! Swe: er du streng med deg selv? er det noe som du nekter deg selv? Endret 30. august 2012 av NozMonster
Gjest badeand1 Skrevet 30. august 2012 #5399 Skrevet 30. august 2012 ja desverre men jeg er et levende bevis på at "en gang utro, alltid utro!" Swe: er du streng med deg selv? er det noe som du nekter deg selv? Så du har vært utro flere ganger?
Gjest Nyx Skrevet 30. august 2012 #5400 Skrevet 30. august 2012 Giacomo_P: hvilken sang får deg i godt humør?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå