Guybrush Skrevet 1. september 2012 #5461 Skrevet 1. september 2012 Cuddlegirl: har du en pinlig opplevelse å fortelle oss ?
Wednesday Skrevet 1. september 2012 #5462 Skrevet 1. september 2012 Hahaha, tipper det er ei som er fornøyd nå Hmmm: 1. utrolig god humor 2. vannvittig smart (1 % ) 3. "dødspen" 1. stjeler denne - er langt unna 2. at hun ikke elsker lord of the rings/game of thrones (slipper unna siden film og seriesmaken ellers er meeeget bra) 3. veldig sta og egen (men det ser jeg igrunn også på som positivt ) Wednesday: fornøyd ? sta og egen ????? 2
Cuddlegirl Skrevet 1. september 2012 #5463 Skrevet 1. september 2012 (endret) Cuddlegirl: har du en pinlig opplevelse å fortelle oss ? Hmm, har tenkt litt på denne nå og kommer ikke frem til noe som er kjempe pinlig. Men må jeg komme med noe, så var det kanskje den gangen jeg tok superbowl(en vannsklie) i Bergen og bikinitoppen sklei av. Litt vanskelig å forstå for de som ikke vet hva det er, men er en sklie der et helt publikum kan stå å se når en og en sklir rundt. Var ikke så høy i hatten da kan man si. Arabella: Når var sist du gråt? Endret 1. september 2012 av Cuddlegirl
Gjest NozMonster Skrevet 1. september 2012 #5464 Skrevet 1. september 2012 historien om mormor og de syv ungene Guybrush: hvor mange ganger har du lest "mormor og de syv ungene" ? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 1. september 2012 #5465 Skrevet 1. september 2012 Guybrush: hvor mange ganger har du lest "mormor og de syv ungene" ? den ene var adoptert. ^^
Gjest Bandit Skrevet 2. september 2012 #5467 Skrevet 2. september 2012 Bandit: Eier du bukser som ikke er blå/hvite/svarte? Nei... Så kjedelig er jeg faktisk! Bandit: Er det best å være våken til klokka 4, eller er det best å stå opp klokka 4? Den er todelt for min del. Jeg liker å være oppe om natten, men da mister jeg mye av dagen. Vanskelig.... Jeg tror jeg må si at det er best å stå opp klokka 4. Da sover jeg ikke bort dagen. Bandit: Hva er din favorittgrillmat? Det beste man kan slenge på grillen er en real biff og bakte poteter. Selv om jeg i det siste har fått veldig sansen for grillet fisk også... Bandit: Hvordan går det med poden? Her er det full fart. Nå drar vi snart på fotballtrening, og etterpå blir det skikkelig søndagskos. Masse fotball på tv. Det må han jo få med seg... Raindrops: Er du vant til å få viljen din? Jeg bare ser på det nydelig smilet ditt, og tenker meg at det er et farlig våpen du burde hatt bæretillatelse for! Cuddlegirl: Planene for i dag? CadJack: Hva er best med Noz? Noz: Hva er best med CadJack? PinneBusteMart: Topp 3 på spillelista di?
Gjest Drue Skrevet 2. september 2012 #5468 Skrevet 2. september 2012 norah: hva er den ultimate roligdanssangen? Guybrush: beste reklamefilmen gjennom tidene? (gjerne med youtube-link)
Gjest NozMonster Skrevet 2. september 2012 #5469 Skrevet 2. september 2012 Noz: Hva er best med CadJack? Jeg liker at han har så mye spennende og fortelle fra ting som ikke alle og enhver har opplevd.. man veit liksom aldri hva slags historier han kommer med, han har jo erfaringer fra omtrent alt her i verden.. så selvom jeg stadig blir overrasket, så blir jeg liksom ikke det alikevell...for det er jo jack! Desuten så er han så innmari flink til å innerst inne bry seg om sine medmennesker- jeg må innrømme at jeg smeltet litt da jeg leste skravvelen mellom Jack og Hogwash hvor de pratet om at rebound-greier bare er dust og jack sa at om han fikk meg seg en jente hjem som viste seg å ha kjærlighetssorg, så vil han ikke ha sex med henne, men heller titte på serier, lage god mat og skravle Jeg liker altså at han er morsom, omtenksom, spontan, hensynsfull og til å stole på. Hunterlady: har du møtt Yme enda? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 2. september 2012 #5470 Skrevet 2. september 2012 CadJack: Hva er best med Noz? Noz er en fantastisk blanding av vittig jente og lynskarp kvinne! Jeg liker humoren og jeg synes hun utstråler en personlighet som rett og slett bare er dønn enkelt instant happyness. Hun er direkte og sier det hun mener og føler, og sånt liker jeg veldig. Hun er utrolig skjønn, og jeg biter meg merke til en person som bobler over av eventyrlyst og spontanitet! Det er ikke alltid man vet helt hvor man har henne, og så rart det høres ut så er det jaggu meg litt forfriskende. Jeg liker ganske enkelt mennesker som får meg til å smile på måten hun gjør. Hyyxx: formen bedre idag?
Feskboillen Skrevet 2. september 2012 #5471 Skrevet 2. september 2012 Enda mere krem. CadillacJack; er du glad i rim som i ost og prim?
TheHairyToothfairy Skrevet 2. september 2012 #5472 Skrevet 2. september 2012 (endret) Enda mere krem. CadillacJack; er du glad i rim som i ost og prim? når jeg sitter og skriver med min gitar langt på kveld så er rimet og ordene det siste jeg tenker på selv dette betyr gjerne at jeg må sitte en time eller to for å få denne flyten som gjør lytteren fornøyd og god med min musikksjanger så er det nok sånn at noe avansert tekstgang er forventet å ligge til bånn og jeg vet det kan være litt rart å lese uten musikk derfor skal du komme og høre meg synge mine "dikt" Yme: favorittsangen din med Village People? Endret 2. september 2012 av CadillacJack
Gjest lillesiren Skrevet 2. september 2012 #5473 Skrevet 2. september 2012 lillesiren: Har du uggs ? Hehe, nei. Uggs er absolutt ikke min greie:) lillesiren: tenker du bli med på KG-kino på tirsdag, sammen med oss andre raringer? Hm, nei tror faktisk jeg må bruke kommende uke på å være superstudent. Jeg pådro meg noe influensaliknende greier denne uken som var, og merker panikken begynner å spre seg litt, tiden fram til jul går overraskende fort som regel.. Men kos dere=)!!
Cuddlegirl Skrevet 2. september 2012 #5474 Skrevet 2. september 2012 Cuddlegirl: Planene for i dag? Være med tanteungen og slappe av. Feskboillen: Er du glad i fiskeboller?
Gjest hogwash Skrevet 2. september 2012 #5475 Skrevet 2. september 2012 ... Hogwash: beste point'n'click adventuregame? Hmm, må bli Sam & Max eller Full throttle. Likte alltid FPS og RTS bedre dog (Warcraft II ) mest sansynlig hogwash: Hvor fort løpte du 60-metern på barneskolen ? Jeg var nest raskest i klassen, men jeg husker dessverre ikke tiden.. HedvigR: Hvor i Trondheim (bydel) trives du best? EryDash: Hva gleder du deg mest til i den kommende tiden? Lutetium: Hva måtte til for å overbevise deg om at spøkelser finnes? (Ikke at jeg tror altså )
Guybrush Skrevet 2. september 2012 #5476 Skrevet 2. september 2012 norah: hva er den ultimate roligdanssangen? Guybrush: beste reklamefilmen gjennom tidene? (gjerne med youtube-link) Elsker denne Cuddlegirl: du har kasta opp på en fyr? do elaborate! Noz: nevn noen positive og negative ting med å være lita Wednesday: hva med morragave da ?!
Gjest Nyx Skrevet 2. september 2012 #5477 Skrevet 2. september 2012 Noz er en fantastisk blanding av vittig jente og lynskarp kvinne! Jeg liker humoren og jeg synes hun utstråler en personlighet som rett og slett bare er dønn enkelt instant happyness. Hun er direkte og sier det hun mener og føler, og sånt liker jeg veldig. Hun er utrolig skjønn, og jeg biter meg merke til en person som bobler over av eventyrlyst og spontanitet! Det er ikke alltid man vet helt hvor man har henne, og så rart det høres ut så er det jaggu meg litt forfriskende. Jeg liker ganske enkelt mennesker som får meg til å smile på måten hun gjør. Hyyxx: formen bedre idag? Jeg antar at du prater om meg nå, men jeg vet ikke. Den er dritt, hahaha.. Noz: Du har helt vanvittig fint hår. Hva gjør du med det om morgen? Guybrush: hvilket av underforumene liker du best? Bandit: Beste film noengang?
mammamora90 Skrevet 2. september 2012 #5478 Skrevet 2. september 2012 (endret) Jeg skulle egentlig vært i forlovelsesfest, men.. Jeg er syk. Så nei, jeg glor på tv og spiser ritz. En innholdsrik lørdag med andre ord.. *kremt* Mammamora90: Hva gjør deg mest lykkelig en mandagsmorgen? BusteMartePinn: (håper jeg stavet navnet riktig) hvor mange GODE venner har du? CJ. har du noe forhold til Disney Channel? En kopp kaffe og en god frokost før jeg tar fatt på dagen Mammamora90: Har du et favorittantrekk? Jeg har egentlig ikke noe favoritt hverdagsantrekk, men har jo favorittkjolen min da, det er en fotsid ballkjole med slep og åpen rygg Men får jo aldri brukt den Yme: Er du en kjempe? Endret 2. september 2012 av mammamora90
Gjest Bandit Skrevet 2. september 2012 #5479 Skrevet 2. september 2012 Bandit: Beste film noengang? Shichinin no Samurai av den store mester Akira Kurosawa. Har du ikke sett den, så er det et must. Humor, varme og action, og en fantastisk Toshiro Mifune i hovedrollen. HedvigR: Hvordan tilbringes søndagsmorgenen?
Gjest Raindrops Skrevet 2. september 2012 #5480 Skrevet 2. september 2012 Raindrops: Middag med Roberth smith (The cure), Björk eller Marylin Manson? Idag ville jeg valgt Manson. Regndrops: hvor glad er du egentlig i regn? Til tross for at regn og fukt gir meg fugly hår (virkelig, det ser forferdelig ut) så elsker jeg regn. Tordenværregn er det aller beste. Jeg liker jo sol best sånn hvis jeg skal gå til skolen eller noe, men sterke naturkrefter er vakkert. Storm, regn og skremmende bølger er fantastisk. Raindrops: Er du vant til å få viljen din? Jeg bare ser på det nydelig smilet ditt, og tenker meg at det er et farlig våpen du burde hatt bæretillatelse for! Jo, jeg får vel egentlig stort sett viljen min, men det er fordi jeg er sneaky Drue: Når føler du deg mest sexy?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå