Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest Error Sapiens
Skrevet

Error Sapiens: morsomste enkeltopplevelse ? :)

Jeg gikk meg fysisk på Ray Charles en gang på Moldejazz, og det var visstnok han som var blind.

Guybrush: Hvorfor skal jeg stemme på deg om du blir statsminister?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wednesday: blir det hardt å konsentrere seg under middagen på fredag ? ;)

hihi jah, blir nok andre tanker som dukker opp da :lur:

og jada, jeg får med meg det viktigste.. mye repetisjon for min del egentlig.. :sjokkbla:

Error Sapiens: brunetter eller blondiner?

Guybrush: Tør du å sitte bakpå? :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg gikk meg fysisk på Ray Charles en gang på Moldejazz, og det var visstnok han som var blind.

Guybrush: Hvorfor skal jeg stemme på deg om du blir statsminister?

Fordi jeg vil jobbe beinhard for å sikre din rett til personlig frihet uten offentlig innskrenkning, gjøre det enklere å stå på egne ben samt senke kostnadene som direkte og indirekte gjør hverdagen vanskeligere for vanlige folk.

hihi jah, blir nok andre tanker som dukker opp da :lur:

og jada, jeg får med meg det viktigste.. mye repetisjon for min del egentlig.. :sjokkbla:

Guybrush: Tør du å sitte bakpå? :fnise:

Challenge accepted. Etterhvert, skal vi skaffe oss matchende ducatier og kjøredresser? :kosteskaft:

Error Sapiens: hahaha kanon ! hva er det mest klissete/romantiske du har gjort noen gang ? :P

Drue: hva er det sprøeste du har gjort noen gang?

Wednesday: tør du å sitte på med meg på ACR en gang ?

Endret av Guybrush
Skrevet

Challenge accepted. Etterhvert, skal vi skaffe oss matchende ducatier og kjøredresser? :kosteskaft:

haha NEI !!!

Skrevet

hahahaha, kjenner deg såpass at det forundrer meg ikke et sekund. Vet dessuten at du er smart nok til å få med deg det viktigste og kan få med deg resten på egenhånd ;)

maya76: er du bittelita? ser ikke ut som du rekker ned til gulvet ? :P

He-he; siden jeg hadde kjole på meg så satt jeg litt ladylike med ene beinet over det andre;-) Er 1.72 barbeint, så ikke så veldig lita:-)

Guybrush;

Hva disker du opp med til middag da? Og hvilken drikke og dessert?

Skrevet (endret)

He-he; siden jeg hadde kjole på meg så satt jeg litt ladylike med ene beinet over det andre;-) Er 1.72 barbeint, så ikke så veldig lita:-)

Guybrush;

Hva disker du opp med til middag da? Og hvilken drikke og dessert?

Hvilke gjester og hvilken setting isåfall? Hva jeg bruker diske opp med avhenger veldig av sesong :) Er veldig glad i vilt når det passer seg, hjort/reinsdyr i gryte med masse god fersk sopp, løk, fløte, rømme, einebær osv. Nammnamm. Kanskje med hjemmelagd potetstappe og masse fløte/hvitløk? Gratinert med litt ost på toppen

Ellers er jeg veldig glad i indisk og også prøvd meg på noe litt thai-inspirert. Karri og kokosmelk - fant også ut at samosa er dødsgodt. Der går det veldig mye i kylling og lam :)

Ellers, baconsurret kyllingfilet med en hjemmelagd saus med litt fløte og masse sopp. Samt hasselbachpoteter eller hva det nå heter i min egen vri.

Av desserter er jeg sucker for panna cotta, creme brulee, sjokoladefondant med hjemmelagd is....,mmmmmm

Noz: hva er det mest romantiske noen har gjort for deg ? :)

Vampen: fikk vi noen gang en avklaring på om du er singel eller ei? tror det var endel som var nysgjerrige ;)

Endret av Guybrush
Skrevet

CadillacJack: når bodde du i Narvik ?

mens jeg studerte der oppe i 2004/2005. bodde for så vidt der mine første fire år også. dessverre ligger det an til at jeg en gang i fremtiden vil tilbringe mye tid der. fin by, men det å bo der er egentlig ikke helt drømmen.

når bodde du der, og hen er du fra?

noz: beste vitsen du har hørt i det siste?

Skrevet

mens jeg studerte der oppe i 2004/2005. bodde for så vidt der mine første fire år også. dessverre ligger det an til at jeg en gang i fremtiden vil tilbringe mye tid der. fin by, men det å bo der er egentlig ikke helt drømmen.

når bodde du der, og hen er du fra?

Er fra "nord trøndelags største by", aka Stjørdal. Sikker på at det er stedet i norge med størst tettehet av friidrettsbaner, fotballbaner og idrettshaller :P

Bodde i Narvik fra 98-04

Hogwash: glemte vel å svare, men ja, det gjorde jeg iallefall :) Siden vi har en greie med spill gående, hva er de spilla du husker best fra barndommen?

Gjest Error Sapiens
Skrevet

Begge. Snille brunetter og smarte blondiner.

Error Sapiens: hahaha kanon ! hva er det mest klissete/romantiske du har gjort noen gang ? :P

Hva i huleste? ppffh.. Gikk 1,5 mil opp til en hytte på fjellet for å "kjøpe vaffler" av ei jente jeg hadde møtt dagen før. Her må det legges til at jeg var i ond bakrus. Funka det.

Ikke så klissete kanskje men det var det for meg.

Drue: Har du noen som helst oversikt over hvor mange innlegg du har på denne tråden?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Idag har vi vært på ladehammerenfestivalen på barneprogrammet deres :) ellers har jeg hengt med en kompis og sønnen hans før det ble shopping og rett hjem på soafen. Imorra tar jeg som det kommer - absolutt ingen planer.

Dreamdrops: enn du?

Var med en venninne både fredag og lørdag, og bare slappet av :) Ganske rolig helg!

Dreamdrops: Hva er de beste egenskapene til kjæresten din?

Han er en veldig tålmodig person, intelligent, snill og han er virkelig til å stole på.

Og siden jeg ikke orker å finne på nye spm, gjentar jeg lista mi :gjeiper:

O___o: Er du wonderwomen en gang i blandt?

2ne2: Din beste egenskap?

Arabella: Er du en kakemons?

Badabing: Er du kattemenneske eller hundemenneske?

BM2: Hva er den beste måten å lage egg på? (eggerøre, kokt, egg benedict osv )

Bud: A eller B menneske?

Cornflake-girl: Hva er din mest verdifulle ting? (Verdifull for deg, ikke nødvendigvis i kr.)

Cuddlegirl: Hvilken pizza er best?

Era_vulgaris: Hva er det beste spillet?

EryMax: Hva er den beste tiden på døgnet?

Fairydust: Føler du deg noengang som en liten fe?

Fresi: Hva er du skikkelig god på?

HedvigR: Hvor mange bloggere leser du fast?

Kaffemor: Pleier du å ønske deg noe til bursdagen din?

Karpuzi: Sjokoladekake eller bløtkake til bursdagen din?

Kråkefjas: Hva er dine 5 beste egenskaper?

LillePus: Er du alltid pent kledd, eller liker du å tusle rundt i onepiece? :fnise:

Lille solstråle: Er du ofte en solstråle for de rundt deg?

Mammamora90: Har du et favorittantrekk?

nattjenta: Plastpose eller tøynett?

NerdMedSverd: Bruker du bokbind på bøkene dine?

Norah: Har du noengang blitt gjenkjent på gata av en KG bruker?

Nyx: Har du noengang måttet bruke kampsporttriks for å forsvare deg 'i det virkelige liv'?

SemperFi: Hvor lang tid brukte du på å vaske bort alle tusjmerkene etter fadderuka-festen du viste oss bilde av?

Skreppamedleppa: Hva liker du best å gjøre på en mandag?

Stueloff: Hvor mye sminke har du?

Svampelura: Hva lukter best av gran og bjørk?

Tonje!: Har du en egen sminkeblogg?

Vampen: Drømmer du noengang om KG situasjoner/brukere/diskusjoner?

Viernes: Hvor kommer nicket ditt fra?

Kan ikke tro at jeg ble glemt i den lange lista :snurt:

Dreamdrops: Hvis du skulle byttet navn; hva ville du byttet det til? (altså, ikke nick, men virkelig navn.)

Hm, vanskelig å si. Vil jo ikke bytte navn; rart og plutselig skulle bli kalt noe annet. Navnet jeg har er jo en del av personligheten min :) Men navn jeg synes er fine er Olivia, Chanine og Emma.

Til deg som spurte langt baki her om jeg kunne lage brunsaus fra bunnen av og jeg svarte nei: Jeg kunne det uten å vite det selv! Så jeg kan det. Så vet du det.

Swarovski: Hva slags headphones liker du best: sånne store som man må tre over hodet, sånne gummigreier man må stappe langt inni øret eller "de vanlige"?

Drua: Hvilken radiokanal spiller den beste musikken?

Noz: Hvilken farge har du på neglene akkurat nå?

Error Sapiens: Hva putter du på den beste pizzaen?

Endret av Dreamdrops
Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: nevn noen positive og negative ting med å være lita :)

Det negative er at man ofte ser yngre ut når en er såå lav, pluss at det er irriterende vanskelig å finne lange kjoler og skjørt som ikke er 20 cm for lange :sur:

Det positive er vel at jeg er spretten og rask- jeg tar heller ikke særlig stor plass, så jeg klarer omtrent bestandig å svise rumpa mi neddi for.eks sofaen når det enkli ikke er plass til flere i den :ler:

Noz: Du har helt vanvittig fint hår. Hva gjør du med det om morgen?

hæææ?? har jeg? :overrasket:

jeg føner deg halvtørt ned hodet opp-ned, så bruker jeg fingrene til å forme det mens jeg føner det tørt med huet den rette veien.. såååå bruker jeg rettetanga til å lage volum fra helt inne ved røttene.

såååå kliner jeg paste mellom henda for ønsket resultat, og avslutter med spray!

(noen ganger flette, noen ganger tuperer jeg å får en "50talls-frisyre" og så videre....)

Noz Topp 5 smilyer på kg?

(ikke rekkefølge)

denne er veldig søt! ----> :sur:

denne liker jeg veldig godt og representerer mitt alltid gode humør ---> :strix:

denne burde virkelig brukes oftere ----> :scorpis:

denne fordi jeg tror jeg ser veldig likedan ut når jeg er fustrert ----> :bond:

denne er rett og slett tøff! ---> :skya:

cuddlegirl: om du går inn på en matbutikk for å kjøpe deg noe mat du skal spise med en gang, hva kjøper du?

Gjest Badabing
Skrevet

Swarovski: jeg er et hundemenneske :) Jeg elsker hunder, og har to selv.

Dreamdrops: hvordan klesstil har du?

Maya: hva slags smykker bruker du, og hvilket av smykkene dine er din favoritt?

Noz: om du skulle dra på utveksling til utlandet, hvilket land ville du studert i? Ps: virker studiene bra og du trives? :)

Skrevet

Dreamdrops: hvordan klesstil har du?

Oi, vanskelig å si. Kan like å se klassisk ut (highwast skjørt/bukser, svarte og hvite klær og perleøredobber for å gi et visst inntrykk), men kan også gå i hullete bukser med tunikaer og masse smykker og hårbånd. Vanskelig å forklare det her :fnise: Handler i alle fall på vero moda, hm, Gina tricot og noe Cubus.

Badabing: I hvilke butikker kjøper du klær?

Guybrush: Noe fysisk umulig du skulle ønske gikk an?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: hva er det mest romantiske noen har gjort for deg ? :)

både kjæresten og jeg var 15 år, så vi bodde begge hjemme. Jeg skulle komme på besøk til han en kveld, og da jeg kom til han så overrasket han meg med at han hadde kjøpt gavekort på kino til foreldrene, slik at de kunne fordufte for kvelden, for han vill lage middag til meg og kose oss i fred!

Meeeen, da foreldrene hans dro, så fant han ut at de ikke hadde så altfor mye å lage middag av, så han lagde ostesmørbrød inni ovnen.

Jeg tenker i blant på det enda, for det var så hyggelig gjort!

og jeg kommer aldri til å glemme smaken av de ostesmørbrødene :fnise:

det er såpass lenge siden jeg har hørt en ny vits nå, så da tar jeg en av mine favoritter:

to melkekartonger satt på en hylle.

så faller den ene ned, og den andre roper

"ER DU HEEEEL MELK!?!"

(også har jeg funnet på et svar fra den nedramla melkekartongen):

"NEEIIII- JEG BLE GANSKE SÅ SKUMMET!"

:skratte:

bandit: hva forestiller du deg at mitt fornavn er? (om du av en eller annen grunn vet det, så bare dropp å svar :P )

Gjest Error Sapiens
Skrevet

Error Sapiens: Hva putter du på den beste pizzaen?

Rød chili, Ot hiem Do, Kylling, hjemmelaget pizzasaus, cashew nøtter (som ikke er nøtter) og ost. Her skal det være sterkt! Kanskje habaneros om bare jeg skal spise.

Dreamdrops: Brennmanet eller huggorm?

Skrevet

:hoppendeglad::strix:

Bryllup?!? :daane::daane:

Du skal ha en stall, med andre ord. Sikker på at et småbruk er det rette stedet for deg? :sjenert:

Jeg har sikkert dobbelt så mye familie som deg, så bryllup er utelukket. Vi kan evt rømme til et eller annet ferieparadis og gifte oss på en strand i solnedgangen. Bare oss to og en 'prest av noe slag' :jepp:

Tonje!: Hvordan kan du ha en blogg når du aldri oppdaterer den?

Mammamora90: Har du en favoritt te-type?

Jeg elsker grønn te med litt (kanskje litt formye) sukker i :D

CadillacJack: Hvilken musikk hører du helst på?

Skrevet

Dreamdrops: Brennmanet eller huggorm?

Med tanke på hva? Hvilken jeg liker best? Ingen, men huggormen har jeg i alle fall ikke sett noe til.

Om jeg skulle velge om jeg skulle blitt bitt av en huggorm eller brent av en manet, ville jeg valgt det første.

Error: Beste filmen med Russell Crowe?

Drua: Kjenner du til serien Freaks and Geeks, og hva synes du i så fall?

Gjest Error Sapiens
Skrevet

Error: Beste filmen med Russell Crowe?

Ah! filmspørsmål! L.A Confidential

Fågel: 2 timer med sekkepipe eller panfløytesolo på øret?

Skrevet

Ah! filmspørsmål! L.A Confidential

Fågel: 2 timer med sekkepipe eller panfløytesolo på øret?

Du liker filmspørsmål? :) Da vet jeg det!

Bandit: Morsomste tegnefilmen?

Skrevet

...

Hogwash: glemte vel å svare, men ja, det gjorde jeg iallefall :) Siden vi har en greie med spill gående, hva er de spilla du husker best fra barndommen?

Ufo en og to, warcraft, doom, quake var jo absurd når det kom.. Duke Nukem, SkiOrDie, screamer (?)

Helt sikkert mye jeg har glemt nå :)

Guybrush: Hang du noensinne på gamle ungdommenshus? Gråtta fritidsklubb?

LightBulb: Har du troen på despicable me 2?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...