TheHairyToothfairy Skrevet 3. september 2012 #5502 Skrevet 3. september 2012 Swarovski: jaggu, er du singel? 1
Gjest Swarovski Skrevet 3. september 2012 #5503 Skrevet 3. september 2012 Swarovski: jaggu, er du singel? Selvsagt. Om ikke så hadde jeg vel ikke sagt ja til å flytte sammen med deg på et småbruk? Hva tar du meg for? En utro flyfille? Maya76: Hva gjør dere med dyrene når dere er på de lange utenlandsoppholdene deres? Cuddlegirl: Frokost på en strand ved soloppgang, eller middag i måneskinn? Dreamdrops: Hvis du skulle byttet navn; hva ville du byttet det til? (altså, ikke nick, men virkelig navn.) 1
TheHairyToothfairy Skrevet 3. september 2012 #5504 Skrevet 3. september 2012 Selvsagt. Om ikke så hadde jeg vel ikke sagt ja til å flytte sammen med deg på et småbruk? Hva tar du meg for? En utro flyfille? og jeg som så for meg dette som håpløse drømmer fra min side! da er det jo bare å bygge fjøs, da! *nynne på bonderomantikk* Cuddlegørl: alltid fargematchende undertøy? BusteBarteMinn: sløyfe i håret, hverdagssak eller pynt for spesielle dager?
Gjest Swarovski Skrevet 3. september 2012 #5505 Skrevet 3. september 2012 og jeg som så for meg dette som håpløse drømmer fra min side! da er det jo bare å bygge fjøs, da! *nynne på bonderomantikk* Fjøs Jeg sa jo at jeg ikke ville ha kuer. Elendige mannfolk som aldri hører etter. Nå husker jeg sannelig hvorfor jeg skal være singel en stund til ja Drue: Har jeg fjaset litt for mye i tråden i det siste? Og hvordan skal vi få flere til å delta? hogwash: Hvor mange timer går med til spilling i løpet av en uke? Guybrush: Er du flyttbar?
Guybrush Skrevet 3. september 2012 #5506 Skrevet 3. september 2012 Guybrush: Er du flyttbar? Man gjør da vel det som må til for løøøøve (btw du har fått viljen din) CadillacJack & Swarovski: blir det stort eller lite bryllup? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 3. september 2012 #5507 Skrevet 3. september 2012 Fjøs Jeg sa jo at jeg ikke ville ha kuer. Elendige mannfolk som aldri hører etter. Nå husker jeg sannelig hvorfor jeg skal være singel en stund til ja Det skal ikke være kuer der! det skal være en hest og en bønsj Cadillacer! Kuer skal være på maten eller på tv, jeg har ingen planer om å lukte kumøkk. CadillacJack & Swarovski: blir det stort eller lite bryllup? OM jeg skal gifte meg, så er det dessverre få sjanser til at det blir noe lite bryllup. Her snakker vi masse uniformerte offiserskompiser, arch of sables (google it) og mye familie. Mange gode grunner for samboerstatus, med andre ord. Maya76: paragliding eller rent fallskjermhopp? hva frister mest?
skruf Skrevet 3. september 2012 #5508 Skrevet 3. september 2012 Selvsagt. Om ikke så hadde jeg vel ikke sagt ja til å flytte sammen med deg på et småbruk? Hva tar du meg for? En utro flyfille? Maya76: Hva gjør dere med dyrene når dere er på de lange utenlandsoppholdene deres? Katten flytter inn til broren min, hamsteren drar til venninna mi, og berneren er det litt forskjellig hvem som passer:-) Som oftest er det en kollega av mannen som passer henne, hun elsker bernere og har tre halvvoksne sønner og en mann som er like glade i hunder. De lever et ganske aktivt liv, så hunden får masse turer med de. Dessuten får hun lov til å sove i sengen sammens med den ene sønnen der......(her er det strengt forbudt med dyr i sengene..).. Vi planla litt i forkant av dyrene hva vi skulle gjøre når vi er ute å reiser. CadJack; Hadde du ei kjekk helg?
Gjest Drue Skrevet 3. september 2012 #5509 Skrevet 3. september 2012 Drue: Når føler du deg mest sexy? Når jeg går på badet for å pusse tennene om kvelden. Aner ikke hvorfor. Drue: Hva lager du når du skal lage et romantisk måltid til din kjære? Noe fra havet. Gjerne blåskjell. Drue: Har jeg fjaset litt for mye i tråden i det siste? Og hvordan skal vi få flere til å delta? Synes bare det er bra at du lager liv, jeg Jeg tror flere hadde deltatt om de samme ikke stilte hverandre spørsmål hele tida, og om folk begrensa seg til færre spørsmål av gangen, for da slipper de som ikke er faste deltakere, å bla langt tilbake for å finne eventuelle spørsmål. Xaphan: hva kjennetegner en dyktig kysser?
skruf Skrevet 3. september 2012 #5510 Skrevet 3. september 2012 Det skal ikke være kuer der! det skal være en hest og en bønsj Cadillacer! Kuer skal være på maten eller på tv, jeg har ingen planer om å lukte kumøkk. OM jeg skal gifte meg, så er det dessverre få sjanser til at det blir noe lite bryllup. Her snakker vi masse uniformerte offiserskompiser, arch of sables (google it) og mye familie. Mange gode grunner for samboerstatus, med andre ord. Maya76: paragliding eller rent fallskjermhopp? hva frister mest? Helst ingen av delene....... Men må jeg velge så blir det fallskjermhopp:-) Helst da tandemhopp.... Swarkovski; Hvilken hunderase liker du best?
Gjest Swarovski Skrevet 3. september 2012 #5511 Skrevet 3. september 2012 Man gjør da vel det som må til for løøøøve (btw du har fått viljen din) CadillacJack & Swarovski: blir det stort eller lite bryllup? Bryllup?!? Det skal ikke være kuer der! det skal være en hest og en bønsj Cadillacer! Kuer skal være på maten eller på tv, jeg har ingen planer om å lukte kumøkk. OM jeg skal gifte meg, så er det dessverre få sjanser til at det blir noe lite bryllup. Her snakker vi masse uniformerte offiserskompiser, arch of sables (google it) og mye familie. Mange gode grunner for samboerstatus, med andre ord. Du skal ha en stall, med andre ord. Sikker på at et småbruk er det rette stedet for deg? Jeg har sikkert dobbelt så mye familie som deg, så bryllup er utelukket. Vi kan evt rømme til et eller annet ferieparadis og gifte oss på en strand i solnedgangen. Bare oss to og en 'prest av noe slag' Tonje!: Hvordan kan du ha en blogg når du aldri oppdaterer den? Mammamora90: Har du en favoritt te-type?
TheHairyToothfairy Skrevet 3. september 2012 #5512 Skrevet 3. september 2012 CadJack; Hadde du ei kjekk helg? helgen har vært veldig ok, den. men denne uken blir bedre Drue: gitt scenario;kvinnen låner mannens truser, fordi hun selv er fri - ok eller creepy?
TheHairyToothfairy Skrevet 3. september 2012 #5513 Skrevet 3. september 2012 Bryllup?!? Du skal ha en stall, med andre ord. Sikker på at et småbruk er det rette stedet for deg? Jeg har sikkert dobbelt så mye familie som deg, så bryllup er utelukket. Vi kan evt rømme til et eller annet ferieparadis og gifte oss på en strand i solnedgangen. Bare oss to og en 'prest av noe slag' Kjære, jeg er nordlending. Nordpå har man fjøs, ikke stall. Jeg skal ha en diger bygning hvor Geir kan bo, kanskje en og annen geit (de er kule) og som sagt, abnorme mengder detroit-okser (også kalt Cadillacer) og høy som du og jeg kan hoppe i. Hmmmmgreit, men det er mulig vi må holde det skjult en tid slik at de forskjellige kan få svelge det litt sakte at de ikke fikk komme i noe bryllup. Ellers risikerer vi bare tvang om enda en seremoni, men under tvang. Jeg vil nødig bli gjort arveløs, vet man. Tonje!: beste DumDum Boys-sang?
Gjest Error Sapiens Skrevet 3. september 2012 #5514 Skrevet 3. september 2012 (endret) Error Sapiens: Jeg må jo bare spørre; hva er bakgrunnen til brukernavnet ditt? Godt spm. Da må jeg grave litt i netthinna.. joda, jeg holdt på med en konseptprosjekt til musikk en gang som gikk ut på at det er ok å være menneske, men at vi kanskje ikke er så perfekte og hevet over naturen som mange liker å tro. At vi har videreutviklet oss fra Homo Sapiens, til Error Sapiens. Siden det var dels 8bits inspirert (Commodore 64 musikk) Syns jeg det var fint å låne litt fra "syntax Error" en tekst jeg har sett mer enn 1000 gang på min gamle C64. Altså et konseptband, ikke mine personlige meninger.. selv om...ja..... Wednesday: Hva er din største guilty pleasure av alkohol? Feks. Favorittøl, om du drikker det? Maya76: Er det en fotvarmerovn som er under setet på gamle busser jeg ser på profilbildet ditt? Cadillacjack: Har du hatt noen superflaue "musikken stoppet og du prater høyt" øyeblikk? Endret 3. september 2012 av Error Sapiens
TheHairyToothfairy Skrevet 3. september 2012 #5515 Skrevet 3. september 2012 Cadillacjack: Har du hatt noen superflaue "musikken stoppet og du prater høyt" øyeblikk? haha, garantert - jeg er en mester på å gjøre flaue ting. Wednesdag: hva candy kjøpes på lørdager?
skruf Skrevet 3. september 2012 #5516 Skrevet 3. september 2012 Godt spm. Da må jeg grave litt i netthinna.. joda, jeg holdt på med en konseptprosjekt til musikk en gang som gikk ut på at det er ok å være menneske, men at vi kanskje ikke er så perfekte og hevet over naturen som mange liker å tro. At vi har videreutviklet oss fra Homo Sapiens, til Error Sapiens. Siden det var dels 8bits inspirert (Commodore 64 musikk) Syns jeg det var fint å låne litt fra "syntax Error" en tekst jeg har sett mer enn 1000 gang på min gamle C64. Altså et konseptband, ikke mine personlige meninger.. selv om...ja..... Maya76: Er det en fotvarmerovn som er under setet på gamle busser jeg ser på profilbildet ditt? Jepp, det er det:-) Men ikke på en buss da.....under en kirkebenk. Mannen min kjedet seg i kirken og tok bilder.. Guybrush; Hva er den verste måten du har blitt dumpet på?
Guybrush Skrevet 3. september 2012 #5517 Skrevet 3. september 2012 Jepp, det er det:-) Men ikke på en buss da.....under en kirkebenk. Mannen min kjedet seg i kirken og tok bilder.. Guybrush; Hva er den verste måten du har blitt dumpet på? Tja.....å finne ut 12 timer før at samboeren din blir henta og flytter på andre siden av landet og tar med seg sønnen din? Type uten forvarsel. Livet mitt gikk ganske i grus der og da kan du si - heldigvis fortid og det viktigste ordna seg. maya76: hva er det beste og det kjipeste med å være sammen med en lege (passende spørsmål føler jeg, eller hva sier du Wednesday? ) Error Sapiens: morsomste enkeltopplevelse ?
Wednesday Skrevet 3. september 2012 #5518 Skrevet 3. september 2012 Wednesday: Hva er din største guilty pleasure av alkohol? Feks. Favorittøl, om du drikker det? Vanligvis drikker jeg bayer, men hvis ingen følger med hender det jeg bestiller meg en jack&cola Wednesdag: hva candy kjøpes på lørdager? lakriskuler!! sånn liten pose fra malaco ..troor den heter dark shots. mmmmmmm nammenam:) Guybrush: Blir du litt oppgitt over at jeg skriver her istedenfor å følge med på det som foregår her ?;p
skruf Skrevet 3. september 2012 #5519 Skrevet 3. september 2012 Tja.....å finne ut 12 timer før at samboeren din blir henta og flytter på andre siden av landet og tar med seg sønnen din? Type uten forvarsel. Livet mitt gikk ganske i grus der og da kan du si - heldigvis fortid og det viktigste ordna seg. maya76: hva er det beste og det kjipeste med å være sammen med en lege (passende spørsmål føler jeg, eller hva sier du Wednesday? ) Det er det verste!! Trodde ikke det var lov engang jeg.....ikke når det er barn involvert..... Verste med å være gift med lege...; mye ugunstig arbeidstid, generelt mye arbeidsbelastning (har av og til følt at han har vært gift med sykehuset.....), var veldig kjipt da han tok spesialisering i en by langt unna her vi bor og var hjemme fredag-søndag 3 helger i måneden (heldigvis flyttet hjem nå). En litt spesiell ting er at mange vet hvem mannen min er pga stillingen hans, og ergo vet mange jeg ikke kjenner hvem jeg er. Vi går ytterst sjeldent ute på byen pga fulle folk som har et medisinsk problem og oppsøker mannen..(men hjemmefester er mye morsommere uansett:-)) En annen ting er at det kan være litt småkleint for meg hvis jeg har et helseproblem da mange leger her er kompiser med hverandre. Fastlegen min er bl.a en god venn av mannen min. Det beste har jeg egentlig ikke tenkt så mye over, det er jo bare jobben hans... Men jeg opplever at jeg slipper ventelisten hvis jeg trenger til lege. Gikk f.eks sabla fort da jeg måtte operere ryggen, en spesialist fra Oslo tok flyet oppover for å sjekke bildene mine, deretter bars det rett til St Olav og fikk de beste ortopedene der. Også er det kjekt at han kan ta endel avspasering pga mye overtid, sånn at vi får reist litt!
Guybrush Skrevet 3. september 2012 #5520 Skrevet 3. september 2012 Guybrush: Blir du litt oppgitt over at jeg skriver her istedenfor å følge med på det som foregår her ?;p hahahaha, kjenner deg såpass at det forundrer meg ikke et sekund. Vet dessuten at du er smart nok til å få med deg det viktigste og kan få med deg resten på egenhånd maya76: er du bittelita? ser ikke ut som du rekker ned til gulvet ? CadillacJack: når bodde du i Narvik ? Wednesday: blir det hardt å konsentrere seg under middagen på fredag ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå