Gjest NozMonster Skrevet 30. august 2012 #5401 Skrevet 30. august 2012 Så du har vært utro flere ganger? naaaaai ! jeg glemte å skrive "IKKE ER SANT" det fikk jaggu en stikk motsatt betydning gitt.... har retta på det nå! puuuh!
TheHairyToothfairy Skrevet 30. august 2012 #5402 Skrevet 30. august 2012 neeei, ikke nødvendigvis ;p liker du eksosryper ? jeg liker kvinner som liker at jeg kjører hardt og rått, og som setter pris på at jeg presser på i svingene. som lar meg brøle på og være kreativ. men jeg setter også pris på at hun tar kontroll og viser hva hun kan selv. jeg har ikke noe imot å være passasjer innimellom. men det kan lønne seg at kvinnen setter pris på villetingen, så ok - jeg liker vel litt eksosryper ^^ nUxx: fortell hvordan du vil få meg i bakken, på raskest mulig tid. hva tror du funker best?
Gjest badeand1 Skrevet 30. august 2012 #5403 Skrevet 30. august 2012 naaaaai ! jeg glemte å skrive "IKKE ER SANT" det fikk jaggu en stikk motsatt betydning gitt.... har retta på det nå! puuuh! Begynte å bli litt redd jeg nå! Goodgood. ^^
Gjest Nyx Skrevet 30. august 2012 #5404 Skrevet 30. august 2012 nUxx: fortell hvordan du vil få meg i bakken, på raskest mulig tid. hva tror du funker best? Herregud, de kallenavna dine altså.... Jeg vet jo ikke hvordan eksakt sterk du er eller hvordan kroppen din ser ut. Men jeg er veldig svak for armer. Jeg er veldig "flink" til å gå rett på armene. I bred forstand. Alt fra riving ned i bakken ved snurring av arm osv. (Jeg er så forbanna dårlig til å forklare.) Men det funker ikke alltid, så noen ganger så må jeg tenke alternativt, så da blir det armer/hals. Jeg syntes ikke det er noe lurt å bruke spark. Selvom det funker jævlig bra når det blir brukt riktig. Det blir nok en lock av et slag! Kan vise deg engang vettu Mortem: Sov du godt inatt? Guybrush: Har du noe forhold til teletubbies? Hva syntes du om teletubbies? 1
Gjest badeand1 Skrevet 30. august 2012 #5405 Skrevet 30. august 2012 Herregud, de kallenavna dine altså.... Jeg vet jo ikke hvordan eksakt sterk du er eller hvordan kroppen din ser ut. Men jeg er veldig svak for armer. Jeg er veldig "flink" til å gå rett på armene. I bred forstand. Alt fra riving ned i bakken ved snurring av arm osv. (Jeg er så forbanna dårlig til å forklare.) Men det funker ikke alltid, så noen ganger så må jeg tenke alternativt, så da blir det armer/hals. Jeg syntes ikke det er noe lurt å bruke spark. Selvom det funker jævlig bra når det blir brukt riktig. Det blir nok en lock av et slag! Kan vise deg engang vettu Mortem: Sov du godt inatt? Guybrush: Har du noe forhold til teletubbies? Hva syntes du om teletubbies? Jepp, sov godt de fire timene jeg fikk. ^^ Guybrush, hva betyr nicket ditt egentlig?
Gjest Badabing Skrevet 30. august 2012 #5406 Skrevet 30. august 2012 Badabing: har du møtt noen fra KG? I så fall, hvem? Har ikke møtt noen. Er ikke typen som drar på treff selv om det høres hyggelig ut. Jeg var på et annet nettsamfunn veldig lenge, og derfra møtte jeg faktisk ei, men det var etter å ha skrevet med henne lenge. Vi har fortsatt kontakt. Swarovski: hvis du fikk 10.000 i gave som du skulle bruke på noe til deg selv, hva ville du brukt dem på? Wednesday: om det begynte å brenne hos deg, hvilke tre ting (materielle) ville du reddet ut? Dreamdrops: om du skulle bekjenne deg til en religion, hvilken føler du deg mest hjemme i? Drue: hvilket av verdens underverk har du mest lyst til å besøke? Og feirer du Id/Eid?
Wednesday Skrevet 30. august 2012 #5407 Skrevet 30. august 2012 Wednesday: om det begynte å brenne hos deg, hvilke tre ting (materielle) ville du reddet ut? Et bilde som henger på kjøleskapet, ringen min, en bamse som ligger i senga mi Badabing: Hvilke tre ting ville du reddet ? Raindrops: Hva drikker du på byen ?
Guybrush Skrevet 30. august 2012 #5408 Skrevet 30. august 2012 Guybrush: Har du noe forhold til teletubbies? Hva syntes du om teletubbies? Det er vel sånn flere evigheter etter "min tid" som barnetvseer at det gikk. Har bare fått med meg at det er syretrip om noen snodige figurer med ting på huet som hopper opp og ned. Fandens verk! Guybrush, hva betyr nicket ditt egentlig? I "gamle dager" var det en datamaskin som het Amiga500. Til denne produserte Electronic Arts (Dagens EA Games) et fantastisk tegneprogram som het Deluxe Paint. Man kunne tegne maler som igjen kunne brukes som animasjoner i for eksempel spill - disse het "brushes". Da Lucas Games skulle lage det fantastiske spillet Monkey Island lagde de en hovedkarakter som de enkelt kalte "Guy-brush" altså en animasjon av en fyr. Dette ble til slutt navnet på karakteren du styrer "Guybrush Threepwood". Så der har du den, og ja, jeg spilte det masse da jeg var liten Guybrush: Har du lyst på barn? I såfall, jente eller gutt? Ja takk begge deler ? Planen var opprinnelig å først få en gutt, så ei jente - så kunne storebroren banke alle krypa som prøvde seg Hva med deg Guybrush? Har du lurt noen noengang? Hahaha fønni Hmmm lurt og lurt, alltid gøy å dra den "har du hørt eller?! søttende mai er på fredag den trettende i år!!!". Av mer skikkelig karakter, jeg og ei venninne ringte en kompis midt på natta. Jeg visste han hadde vært i nord norge i forsvaret og sikkert hadde vært litt vel bedrukket noen ganger ute på byen. Så venninna mi som er nordlending ringer midt på natta og setter igang og hinter frempå om at de har hatt en greie en lørdag for en stund siden. Kompisen min som selvsagt aner muligheten for å få seg noe mer flørter jo på og husker henne selvsagt Så kommer selvsagt greia med at hu jo har en liten unge - og har noe å fortelle ham..... Wednesday: hvis du skulle fridd til meg en dag, hvordan skulle det isåfall gått for seg BusteMartePinn: hvor lita er du egentlig ? 2
Auroressa Skrevet 31. august 2012 #5409 Skrevet 31. august 2012 Auroressa: har du savnet meg litt? Savnet hele kg folket jeg så må si ja Auroressa, hvordan går det med deg? Ikke så bra egentlig.. Auroressa: Har du en favorittserie på TV? Har alt for mange... Men skal jeg nevne en må jeg si True Blood Auroressa: Liker du flamenco? Du tenker dansen? Vist ja så har jeg ingen spesiell formening om den , heh.. Auroressa: Hvilken film føler du beskriver livet ditt, og hvem skulle spilt DEG? Den var vanskelig, har ikke sett en film som beskriver livet mitt, og er veldig dårlig på skuespillernavn.. Guybrush; Har du noengang flørtet med flere jenter på en gang?
Wednesday Skrevet 31. august 2012 #5410 Skrevet 31. august 2012 Wednesday: hvis du skulle fridd til meg en dag, hvordan skulle det isåfall gått for seg Beklager å måtte skuffe deg kjære, men jeg kommer ALDRI til å fri til noen Synes det er mannen sin jobb jeg ....... (er jeg gammeldags ?) Nyx: Skal du noe spennende i helgen ? 2
mammamora90 Skrevet 31. august 2012 #5411 Skrevet 31. august 2012 Wednesday: Hva er den merkeligste drømmen du noensinne har hatt?
Wednesday Skrevet 31. august 2012 #5412 Skrevet 31. august 2012 Wednesday: Hva er den merkeligste drømmen du noensinne har hatt? en gang drømte jeg at jeg våknet på sykehuset, og alle vennene mine var der også.. vi hadde vært i en ulykke, men husket ingenting. Døren ut av rommet vårt var låst, og det var bare vi der.. plutselig oppdaget vi at vi alle hadde tall tatovert i nakken .. fra 1-6 .....og så datt vi om og døde i tur og orden.. jeg var den siste og akkurat i det jeg døde våkna jeg..... wtf hva med deg mammamora90? Mortem: Hvilke 3 ting MÅ du ha med deg på ferie (utenom det som er obvious)
mammamora90 Skrevet 31. august 2012 #5413 Skrevet 31. august 2012 en gang drømte jeg at jeg våknet på sykehuset, og alle vennene mine var der også.. vi hadde vært i en ulykke, men husket ingenting. Døren ut av rommet vårt var låst, og det var bare vi der.. plutselig oppdaget vi at vi alle hadde tall tatovert i nakken .. fra 1-6 .....og så datt vi om og døde i tur og orden.. jeg var den siste og akkurat i det jeg døde våkna jeg..... wtf hva med deg mammamora90? Mortem: Hvilke 3 ting MÅ du ha med deg på ferie (utenom det som er obvious) Jeg hadde en veldig ekkel og bisarr drøm en gang for noen år siden, jeg hadde sett en eller annen skrekkfilm i forkant. I drømmen var jeg i midten av 20 - årene, hadde giftet meg og fått en sønn. Han jeg hadde giftet meg med drepte og lemlestet meg, og solgte kroppsdeler av meg til en eller annen fyr som samlet på slik, utenom lillefingeren, den beholdt han og laget ett eller annet sykt smykke til sønnen min av den. Jeg drømte liksom at jeg så ned på alt som skjedde etter jeg liksom var "død" og husker jeg ble så forbanna.
BusteMartePinn Skrevet 1. september 2012 #5414 Skrevet 1. september 2012 (endret) BusteMartePinn: Hvis du hadde muligheten, ville du bodd sammen med munker i Tibet i 2 måneder? Ja, det tror jeg hadde vært gøy. Ikke at jeg er alternativ eller noe, men hver gang jeg ser et kloster i en eller annen film etc. synes jeg alltid det ser så koselig ut å bo der oppå en kolle i en tåkedott. Og så er det god tid til å slappe av og kanskje lese litt bøker. Men to måneder hadde holdt, da hadde jeg trengt pcen min igjen MartePinneBust: Hva er det første du gjør om morgenen? Det første jeg gjør er å slå av alarmen på telefonen, det gjør jeg sånn ca 4 ganger. Stort sett mange, mange timer før jeg må stå opp. Elsker å våkne, se at det er mange timer til jeg trenger å stå opp, og så snu meg og sove videre. Skal jeg opp 8 er gjerne første alarmen halv 5. Det første jeg gjør når jeg våkner er pinlig nok å sjekke facebook/twitter/instagram om det har skjedd noe siden sist. Det har det stort sett aldri siden jeg sjekker det like før jeg sovner og. Jeg er avhengig, jeg vet. BusteMartePinn: hvor lita er du egentlig ? 159 cm Og et hemmelig sted rundt 50 kg. En eks sa alltid at jeg var som å løfte en brødrister, vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment. Raindrops, hvor langt unna sannheten er dette? Dreamdrops, hva er det rareste du noen gang har fått i gave? Endret 1. september 2012 av BusteMartePinn
Gjest Raindrops Skrevet 1. september 2012 #5415 Skrevet 1. september 2012 (endret) Raindrops, hvor langt unna sannheten er dette? Det synes jeg er vanskelig å svare på, for jeg er ikke så flink til å se mine egne ansiktstrekk å sånn. Men jeg synes hun ligner mye mer på en alv enn jeg gjør, hun er jo utrolig søt, og har et uskyldig preg som jeg tror jeg mangler. Og jeg har større øyne som i tillegg er ganske mørke. Stilen hun har i Sin City er ikke så langt unna stilen jeg liker å kjøre om høsten da, og jeg er mørkhåret, bortsett fra det så er jo jenta nydelig og jeg vil ikke si jeg er på hennes nivå. :gjeiper: Rambling, jeg vet, men klokka er snart 3. Når vi er inne på det, hvilken kjendis ville du sammenlignet deg selv med? ^^ Endret 1. september 2012 av Raindrops
Gjest Swarovski Skrevet 1. september 2012 #5416 Skrevet 1. september 2012 Swarovski: bodd et år på småbruk med dyr eller et år i en europeisk storby? Jeg elsker både hage og dyr, så småbruk hadde bare vært koselig. Til og med i mer enn et år Swarovski: Har du prøvd å google "do a barrel roll"? Nei. Og siden du skriver det på den måten, så skal jeg prøve å stå imot lysten til å gjøre det så lenge som mulig. Helst til jeg glemmer at jeg har hørt om det Bustemartepinn: Den beste måten å tilbringe en solfyldt lørdag på er...? Raindrops: Hvor mange baseballcapser har du?
Gjest Raindrops Skrevet 1. september 2012 #5417 Skrevet 1. september 2012 (endret) Raindrops: Hvor mange baseballcapser har du? Jeg vet ikke om jeg har baseballcap, men jeg har en caps og den får meg til å føle meg skikkelig gangstah. Swarovski: Hvilken melk blander du oboypulver i? Endret 1. september 2012 av Raindrops 1
TheHairyToothfairy Skrevet 1. september 2012 #5418 Skrevet 1. september 2012 Jeg elsker både hage og dyr, så småbruk hadde bare vært koselig. Til og med i mer enn et år Når flytter vi?
Gjest Swarovski Skrevet 1. september 2012 #5419 Skrevet 1. september 2012 (endret) Jeg vet ikke om jeg har baseballcap, men jeg har en caps og den får meg til å føle meg skikkelig gangstah. Swarkovski: Hvilken melk blander du oboypulver i? Hahaha. Ja, jeg ser at du er skikkelig gangstah der ja Ypperlig variant av nicket mitt forresten. Hvis jeg har oboy, så blander jeg det i den melken jeg har stående. Hvilket er lettmelk eller ekstra lett. Maya76: Er det mulig å ha en så våt våtlinje, at ingen eyelinere vil bli sittende? (Jeg gir snart opp letingen ) Bandit: Er det best å være våken til klokka 4, eller er det best å stå opp klokka 4? Edit: slettet bilde Endret 1. september 2012 av Swarovski
Gjest Raindrops Skrevet 1. september 2012 #5420 Skrevet 1. september 2012 Hahaha. Ja, jeg ser at du er skikkelig gangstah der ja Ypperlig variant av nicket mitt forresten. Hvis jeg har oboy, så blander jeg det i den melken jeg har stående. Hvilket er lettmelk eller ekstra lett. Haha, jeg så det var noe feil men klarte ikke å sette fingeren på hva det var
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå