Gjest Skrevet 28. august 2012 #5321 Skrevet 28. august 2012 Siden det er høst, anbefaler jeg disse to: http://www.vinmonopo...009/sku-2035701 http://www.vinmonopo...007/sku-5043901 Tusen takk for svar! Wednesday: Hva henger over senga di?
BusteMartePinn Skrevet 28. august 2012 #5322 Skrevet 28. august 2012 (endret) BusteMartePinn: kan du lage brun saus fra bånn? Faktisk ja, eller, i alle fall i teorien. Jeg fikk farmor til å lære meg hennes oppskrift nå i sommer. Den er veldig god, men jeg har ikke samvittighet til å spise den ofte. Lager stort sett fra pose og prøver å fortrenge hvor mye smør og kalorier som går med i å lage den farmor lager BusteMartePinn: Hvorfor har du det brukernavnet? Det sitter igjen fra da jeg var liten. Hvis jeg ikke retter ut håret og gjør alt jeg kan for at det ikke skal bli frizzy, så er håret mitt fullstendig bananas. Farmen-Gaute og jeg deler eller annet udugelig gen. Da jeg var liten var det en annen i barnehagen som hadde fått med seg bustebartepinn-sangen... VIPS.... BusteMartePinn. Maya76: Hvis du ser bort fra bilbulking (om det har skjedd), hva er det dyreste du har ødelagt? Er du klønete? Endret 28. august 2012 av BusteMartePinn
Auroressa Skrevet 29. august 2012 #5323 Skrevet 29. august 2012 Auroressa: hvilken frossenpizza er den beste? Hmmmm. Rema sin.. Auroressa: hvor har du vært i de siste ukene!?! jeg har "lett" etter deg! Har vært litt nede, rettelse, dypt deprimert. Men er litt på vei opp igjen nå, kommer i perioder. Auroressa: Hvor i alle dager har du vært? Du har vært savnet! Jeg har vært i senga mi og i skogen! Og koselig at noen har savnet meg, spesielt du Bandit Giacomo_p : Kan du kun rødvin? Vist du kan hvitvin vil du anbefale meg en? Trenger et glass vin, vi kan godt dele altså. Cyber dele.
Gjest Swarovski Skrevet 29. august 2012 #5324 Skrevet 29. august 2012 Swarovski: det er søndag, du er bakfull/sliten og valget står mellom en feit cheeseburger eller en sunn salat. Hva velger du? Uten tvil, feit cheeseburger. (I hvert fall hvis jeg slipper å lage den selv...) Solsenga: Den beste musikken å vaske huset/leiligheten til? Dreamdrops: Har du et favoritt reisemål?
Giacomo_P Skrevet 29. august 2012 #5325 Skrevet 29. august 2012 Giacomo_p : Kan du kun rødvin? Vist du kan hvitvin vil du anbefale meg en? Trenger et glass vin, vi kan godt dele altså. Cyber dele. Egentlig lidt for sommerlig, men det er det jeg har lyst på nå: http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/hvitvin/frankrike/ch-coing-de-st-fiacre-comte-de-st-hubert-2008/sku-4746801 Jack: Vil du være med og ri over pampasen i Argentina? Jeg ved om en veldig pen dame i Samborobón!
TheHairyToothfairy Skrevet 29. august 2012 #5326 Skrevet 29. august 2012 Jack: Vil du være med og ri over pampasen i Argentina? Jeg ved om en veldig pen dame i Samborobón! Glatt med! jeg vet av en veldig hyggelig kvinne i buenos aires, så dette passer jo veldig bra. Gia: hvilke språk forstår du/hvilke språk snakker du? Auroressa: har du savnet meg litt?
skruf Skrevet 29. august 2012 #5327 Skrevet 29. august 2012 Haha åja Det beste var at alt var så utrolig billig (fine ringer til 7 kroner per og en halv liter mojito til 40 kroner!), varmen, være sammen med kjæresten min, men også at jeg endelig kunne bruke de lårkorte kjolene mine! Det kjipeste var nok at kjæresten ikke følte seg så bra, så en kveld besto av spying og de andre av og rett og slett ikke føle seg så bra. Men det gikk jo fint for det, da fikk vi lagt oss tidlig og på den måten være opplagt dagen etterpå Var i dyreparken også, det likte jeg veldig godt:) Maya 76: Yndlingsis? Er veldig glad i Ben&Jerrys strawberry cheesecake... Drue; Hva er det beste med vinteren?
skruf Skrevet 29. august 2012 #5328 Skrevet 29. august 2012 Faktisk ja, eller, i alle fall i teorien. Jeg fikk farmor til å lære meg hennes oppskrift nå i sommer. Den er veldig god, men jeg har ikke samvittighet til å spise den ofte. Lager stort sett fra pose og prøver å fortrenge hvor mye smør og kalorier som går med i å lage den farmor lager Det sitter igjen fra da jeg var liten. Hvis jeg ikke retter ut håret og gjør alt jeg kan for at det ikke skal bli frizzy, så er håret mitt fullstendig bananas. Farmen-Gaute og jeg deler eller annet udugelig gen. Da jeg var liten var det en annen i barnehagen som hadde fått med seg bustebartepinn-sangen... VIPS.... BusteMartePinn. Maya76: Hvis du ser bort fra bilbulking (om det har skjedd), hva er det dyreste du har ødelagt? Er du klønete? Ikke bulket bil, og ikke ødelagt noe som var veldig dyrt....Men jeg klarte å knuse 2 Vebjørn Sand-glass, på en og samme kveld. Det var litt dyrt, og vurderte tutekopp etter glass nr to. Dessuten knuste jeg visst tven da jeg var lita. Klatret oppå den, og den ramlet ned. Jack; Hva er den verste konserten du har jobbet på?
Giacomo_P Skrevet 29. august 2012 #5329 Skrevet 29. august 2012 Gia: hvilke språk forstår du/hvilke språk snakker du? Jeg forstår selvfølgelig de skandinaviske, og danskene påstår at jeg snakker godt dansk. Engelsk og fransk er bra. Jeg klarer meg på tysk. En hel del italiensk Jeg forstår en del spansk, portugisisk og nederlandsk - lettest skriftlig. Russisk forstår jeg lidt basale strukturer i, og kan udtrykke enkle fraser, det samme gjelder i lidt mindre grad for japansk. Jeg kan dechiffrere lidt av de slaviske sprogene. Og i bunden har jeg lidt latin. Jeg skulde gjerne ha kundet gresk. Nyx: Du, undertegnede, Silfen, Jack, Rumle og Noz på karaokebar i Tokyo. Hva synger vi?
TheHairyToothfairy Skrevet 29. august 2012 #5330 Skrevet 29. august 2012 Jack; Hva er den verste konserten du har jobbet på? Her må jeg nevne to. Iron Maiden, 2005. Alt for mange hissige gjester kontra vakter. Jeg endte i slosskamp med tre stykker på en gang, fikk påstatt den ene håndjern på en hånd - men han kom seg vekk i tumultene. Hva gjorde makkeren min? Jo, han så på. Guns 'n' Roses 2010. Forbannet jævlig å høre på. Bandet var 2 1/2 time for sene på scenen. Denne idioten av en gitarist de har greide å spille feil stort sett introen på hver eneste klassiker som tilhører GnR, og redneck-Axl var tydelig ruset av både det ene og det andre. Fadesen var komplett da han kom på scenen med det svenske flagget. Nyx: hva er du best på? spark, slag eller lock?
Gjest Nyx Skrevet 29. august 2012 #5331 Skrevet 29. august 2012 Nyx: Du, undertegnede, Silfen, Jack, Rumle og Noz på karaokebar i Tokyo. Hva synger vi? Helt klart, hahahahaahah!! Nyx: hva er du best på? spark, slag eller lock? Lock tror jeg. Men jeg er en jævel på noen av sparka også. Solsenga: favoritt sydensted å feriere? eller trives du best i norge? Guybrush: hvis du hadde valget mellom å spise cheeseburger eller agurk resten av livet.. hva hadde du valgt? CJ: hvor sulten må du være for å spise en hel hest? fra en 1-10?
TheHairyToothfairy Skrevet 29. august 2012 #5332 Skrevet 29. august 2012 CJ: hvor sulten må du være for å spise en hel hest? fra en 1-10? Jeg kunne aldri spist en hel hest, da hadde Geir blitt lei seg! Solsenga: hva gjør du om vinteren, når solen er dratt på ferie?
Wednesday Skrevet 29. august 2012 #5333 Skrevet 29. august 2012 Tusen takk for svar! Wednesday: Hva henger over senga di? Dreamdrops!!! har savna deg ..hmm..over senga mi er det ingenting.. men på ene "stolpen" (?) henger det er skilt hvor det står "always kiss me goodnight" ...men jeg legger meg jo alene hver natt.. så.. ja Dreamdrops: Hvor har du vært ? Swarovski: Kjøper du noen gang farris bris?
Guybrush Skrevet 29. august 2012 #5334 Skrevet 29. august 2012 Guybrush: Hvilken tannkrem bruker du? Ehhh Solidox G eller noe sånt? Rosa tror jeg Guybrush: hvis du hadde valget mellom å spise cheeseburger eller agurk resten av livet.. hva hadde du valgt? Kan man leve kun på agurk ? Er ikke det nesten bare vann ? Isåfall må jeg vel si cheeseburger. Får satse på en "sunn" versjon Nyx: flaueste opplevelse på hurrabrus? CadillacJack: av alle kulturer/folk du har møtt og opplevd som har føltes ekte. Hvilke har du likt mest og minst? Maya76: hvor studerte du? BusteMartePinn: har du gitt noen juling engang ?
TheHairyToothfairy Skrevet 29. august 2012 #5335 Skrevet 29. august 2012 CadillacJack: av alle kulturer/folk du har møtt og opplevd som har føltes ekte. Hvilke har du likt mest og minst? Ikkeno er som nordlands-jentene ^^ Men sånn utenfor grensene så har jeg følt et godt bånd til nordamerikanere, fordi det er en så enkel aksept og imøtekommelse når man deler erfaringer og interesser. Jeg har fått så mye invitasjoner hjem til folk bare fordi vi deler samme fellesinteresser, være det seg som våpenbærere, som bilentusiaster eller som musikere. Den ubegrensede interessen for mine erfaringer og viljen til å dele av seg selv, den er det faktisk få andre "kulturer" som har kunnet skilte med. Jeg får fremdeles julekort og -gave fra damen jeg kjøpte Eldorado av i Texas, det kommer stadig bilder i mail og post fra andre bilentusiaster jeg har handlet med. Av de jeg liker minst? Jeg hater albanere. Grunnen er dyp og to døgn lang. Guybrush: rent bortsett fra Monkey Island, hva spill er det du har brukt mest tid på? BusteMartePinn: liker du bustebarter? Bandit: beste country-sang ever?
Gjest Skrevet 29. august 2012 #5336 Skrevet 29. august 2012 Dreamdrops: Har du et favoritt reisemål? Som jeg allerede har vært i? Har ikke vært i så veldig mange land; De skandinaviske, England, Tyrkia, Tunisia, Spania og Kreta. Likte alle på hver sin måte Selv om jeg ikke husker så mye fra Tyrkia (10 år siden). Men likte meg veldig godt i Spania da, det må jeg si! Om du mente et sted jeg ikke har vært i, må jeg si at Mauritzius og Fiji-øyene står høyt på lista. Dreamdrops!!! har savna deg ..hmm..over senga mi er det ingenting.. men på ene "stolpen" (?) henger det er skilt hvor det står "always kiss me goodnight" ...men jeg legger meg jo alene hver natt.. så.. ja Dreamdrops: Hvor har du vært ? Hei!! Savna deg oog Jeg var i Spania i leiligheten til familien til kjæresten BusteMartePinn: Hva bruker du fast hver dag av sminke? Swarovski: Yndlingssjokolade? Bandit: Den kuleste filmen du har sett på kino? Guybrush: Bruker du spotify? I så fall, del din beste spilleliste her Maya76: Er du en person som tar mye bilder på ferie?
skruf Skrevet 29. august 2012 #5337 Skrevet 29. august 2012 Som jeg allerede har vært i? Har ikke vært i så veldig mange land; De skandinaviske, England, Tyrkia, Tunisia, Spania og Kreta. Likte alle på hver sin måte Selv om jeg ikke husker så mye fra Tyrkia (10 år siden). Men likte meg veldig godt i Spania da, det må jeg si! Om du mente et sted jeg ikke har vært i, må jeg si at Mauritzius og Fiji-øyene står høyt på lista. Hei!! Savna deg oog Jeg var i Spania i leiligheten til familien til kjæresten Maya76: Er du en person som tar mye bilder på ferie? Nei, jeg tar ikke så mange bilder. Men mannen min er ivrig fotograf, så han tar endel:-) Jeg hater å bli tatt bilde av da.. BusteMartePinn; Er du klønete? Hva er det mest klønete du har gjort?
Gjest Eurodice Skrevet 29. august 2012 #5338 Skrevet 29. august 2012 Egentlig lidt for sommerlig, men det er det jeg har lyst på nå: http://www.vinmonopo...008/sku-4746801 Jack: Vil du være med og ri over pampasen i Argentina? Jeg ved om en veldig pen dame i Samborobón! Heter hun Carmencita?
TheHairyToothfairy Skrevet 29. august 2012 #5339 Skrevet 29. august 2012 Heter hun Carmencita? Hun heter Eleonora, og er en av de søteste kvinnene jeg har tilbragt tid sammen med. Nesten litt teit at det ikke ble noe mer enn de månedene vi var sammen. Arabella: søndager, hva bruker man dem til?
BusteMartePinn Skrevet 29. august 2012 #5340 Skrevet 29. august 2012 BusteMartePinn: har du gitt noen juling engang? Nei. Jeg er en liten spirrevipp både i høyde og vekt, så så det hadde jeg neppe klart. og så liker jeg ikke å slå folk. BusteMartePinn: liker du bustebarter? Jeg liker ikke barter i det hele tatt, kanskje bortsett fra Burt Reynolds sin (Bandit ). Skal mye til før jeg synes det ikke ser harry ut. Jeg liker skjegg da, både helskjegg og tredagers, men da må barten merkelig nok være med. BusteMartePinn: Hva bruker du fast hver dag av sminke? Jeg bruker foundation, mascara og kajal. Av og til litt rouge, men er ikke alltid jeg gidder. Dropper av og til kajalen hvis jeg har dårlig tid, fordi..... BusteMartePinn: Er du klønete? Hva er det mest klønete du har gjort? ....ja, jeg er klønete, og er av typen som fort stikker meg selv i øyet hvis jeg stresser når jeg skal legge den. Er mest småkløn jeg holder det til da, type miste en kebab i bakken etter å ha spist én munnfull. Var en gang under en flytting hvor jeg kjørte med en sånn vippetralle med to kasser på når jeg selvfølgelig snublet i mine egne ben. Den ene kassen var full med kasseroller og stekepanner og klarte seg ganske bra. Den som sto øverst var full av servise. Det klarte seg ikke like godt. Heldigvis var omtrent alt fra IKEA, men jeg hadde mest lyst til å gjemme meg i pappkassen likevel. Bortsett fra det har jeg heldigvis holdt meg til å fryse fast tungen på ting og slikt. Vet ikke helt om jeg kan sette ryggskaden fra snowboardtrynet (ref. funfact-tråden) som kløn. Det var mer en ulykke. CadillacJack: Er du en ølmann eller vinmann? Hva er favorittølet/vinen din?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå