Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

CadillacJack: Er du en ølmann eller vinmann? Hva er favorittølet/vinen din?

jeg er neither, jeg drikker ikke alkohol. jeg er fanta-mann! :)

Mortem: hvis du kunne lære å spille et instrument til det perfekte på en dag, hvilket ville det blitt?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

jeg er neither, jeg drikker ikke alkohol. jeg er fanta-mann! :)

Mortem: hvis du kunne lære å spille et instrument til det perfekte på en dag, hvilket ville det blitt?

Fele/fiolin. :) Veit ikke helt hva som er forskjellen.

Auroressa, hvordan går det med deg?

Skrevet (endret)

Solsenga: Det beste du liker å spise som ikke er varmmat?

Er det lov å si potetgull? :fnise: Ellers er jeg veeeldig glad i salat med ost og skine!

Solsenga: Den beste musikken å vaske huset/leiligheten til?

Det aller meste jeg hører på kan man fint vaske huset til, men her er en liste med noen nyere favoritter:

- Chiddy Bang- Mind Your Manners/ Ray Charles

- Redrama: I Don`t know What To Tell You

- Fort Minor: Believe Me

- Emmanuel Jal- Baaki Wara

- Ratatat- Drugs

- The Baseballs- Hot`n Cold

Var de jeg kom på :)

Solsenga: favoritt sydensted å feriere? eller trives du best i norge?

Aldri vært i syden! Men skulle gjerne prøvd en gang. Liker godt Norgesferie ja, vant med bilferier fra jeg var 1 mnd gammel. Hva med deg? Noe du kan anbefale?

Solsenga: hva gjør du om vinteren, når solen er dratt på ferie?

Hmmm, så lenge det er tørt så er jeg glad! Men er en frossenpinn deluxe, så pakker meg godt inn!

CaddyJack: Er du mentalt klar for høst og vinter?

Dreamdrops: Hvilken frukt liker du best og hvordan spiser du den?

Swarovski: Samme spørsmål til deg! Kanskje man får noen gode tips ;)

maya76: Vasker du halvfulle maskiner eller venter du?

Mortem: Liker du best bølger, krøller eller slett hår? Og hva har du selv?

Giacomo: Siv Jensen kommer på middag! Hva serverer du av mat og drikke?

Endret av Solsenga
Skrevet

For å være ærlig, er jeg ikke så flink til å spise frukt.. Det går mest i bær egentlig!

Men jeg er veldig glad i avocado og da spesielt i taco. Da bare tar jeg vekk steinen og skjærer den i mindre biter. Tadaa!

Ellers er det digg med mango dyppa oppi youghurt. Egentlig ikke så glad i youghurt ellers, men til noe frukt funker det :)

Cad.Jack: Hvem kunne du tenkt deg å spise middag med (du kan velge hvem du vil), og hva ville du lagd og servert av drikke?

Solsenga: Noe du må gjøre hver kveld før du legger deg og hvordan liker du å ha det på rommet? Kjølig, varmt, lyst, mørkt, e.l.?

Skrevet

Er det lov å si potetgull? :fnise: Ellers er jeg veeeldig glad i salat med ost og skine!

Det aller meste jeg hører på kan man fint vaske huset til, men her er en liste med noen nyere favoritter:

- Ratatat- Drugs

Aldri vært i syden! Men skulle gjerne prøvd en gang. Liker godt Norgesferie ja, vant med bilferier fra jeg var 1 mnd gammel. Hva med deg? Noe du kan anbefale?

Hmmm, så lenge det er tørt så er jeg glad! Men er en frossenpinn deluxe, så pakker meg godt inn!

Vasker av og til halvfulle maskiner, f.eks ullvask, og av og til finvask.

Dreamdrops;

Hva er det kjedeligste husarbeidet du gjør?

Skrevet

OM jeg er! ut i alpinbakkene å herje, rase rundt med snødekte veier og bakhjulsdrift eller firehjulstrekker-beistet mitt! vinter er lek og moro! og skamløs sjekking under julebordene, harr harr!

Cad.Jack: Hvem kunne du tenkt deg å spise middag med (du kan velge hvem du vil), og hva ville du lagd og servert av drikke?

akkurat nå frister det mest med en hyggelig kveld med middag og dype/mindre dype samtaler sammen med min venn giacomo, jeg har vel allerede lovet ham en smak av min fantastiske grillede laksekreasjon. drikke, der tror jeg nesten han må velge selv, på tross av at jeg er avholdsmann selv så har jeg artig nok et rikholdig lager av alkoholholdig drikke. kjenner jeg ham rett så blir han nok mest begeistret for de noe dyrere cognacer jeg har fått i gave oppigjennom. selv går jeg, kjedelig som jeg er, for fanta.

Drømmedrops: er det bare meg, eller er det et ork å tømme oppvaskmaskinen for deg også?

Maya7+6: har du ligget mer enn et døgn på sykehus, forutenom ved fødsel?

Skrevet

OM jeg er! ut i alpinbakkene å herje, rase rundt med snødekte veier og bakhjulsdrift eller firehjulstrekker-beistet mitt! vinter er lek og moro! og skamløs sjekking under julebordene, harr harr!

akkurat nå frister det mest med en hyggelig kveld med middag og dype/mindre dype samtaler sammen med min venn giacomo, jeg har vel allerede lovet ham en smak av min fantastiske grillede laksekreasjon. drikke, der tror jeg nesten han må velge selv, på tross av at jeg er avholdsmann selv så har jeg artig nok et rikholdig lager av alkoholholdig drikke. kjenner jeg ham rett så blir han nok mest begeistret for de noe dyrere cognacer jeg har fått i gave oppigjennom. selv går jeg, kjedelig som jeg er, for fanta.

Maya7+6: har du ligget mer enn et døgn på sykehus, forutenom ved fødsel?

Lå 15 netter på sykehus for ikke så lenge siden. Da var jeg så lei at jeg bæljet meg hjem, og fikk fra hjelpemiddelsentralen sykehusseng som sto i stua.

Right back;

Har du ligget lenge på sykehus?

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

- Ratatat- Drugs

Mortem: Liker du best bølger, krøller eller slett hår? Og hva har du selv?

Har slett langt hår. I det siste har jeg syns at slett hår er litt kjedelig når det er langt, så har fått sansen for svake bølger i håret. ^^ Men har man halvlangt hår så er slett hår finest. Krøller liker jeg ikke i det hele tatt.

Swarovski, hvor kommer nicket ditt fra og hvordan kom du på det?

Endret av Mortem
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

dobbelpost.

Endret av Mortem
Skrevet

Lå 15 netter på sykehus for ikke så lenge siden. Da var jeg så lei at jeg bæljet meg hjem, og fikk fra hjelpemiddelsentralen sykehusseng som sto i stua.

Right back;

Har du ligget lenge på sykehus?

lå fire dager etter et lite hyggelig blødende magesår for noen år siden. hadde et søtt uhell med bil når jeg var ung og idiot, ble kastet ut av bilen og ryggen fikk seg en smell. også vært innlagt pga to forskjellige kamprelaterte skader, en i halsen og en i ryggen. jeg hater sykehus :P

Arabella: den aller beste actionfilmen?

Skrevet (endret)

Jeg er egentlig aldri ute, men hvis jeg hadde så hadde jeg nok vært dårlig på flørtinga. Sjenert som få :) Hva med deg?

Litt både og. Jeg kan være en skikkelig flørteklump, og jeg kan ha kvelder hvor jeg synes at alle andre enn de jeg kjenner er teite og dumme, og må føyses bort. Kommer så veldig an på humøret og settingen og dagsformen og alt.

Tonje!; Hva er det villeste du har gjort som du kommer på nå, på stående fot?

Vill kan jo bety så mye forskjellig, men jeg har blant annet sovet på en strand på en bitteliten og nesten turistfri øy i Hellas (Anafi). Kom i land med fergen om kvelden, alt var bekmørkt og stille, nesten ingen gatelamper noe sted. Fulgte en veibeksrivelse langs en bratt eselsti vi fant i en turistbok, fire jenter med to lommelykter i tussmørket. Tok følge med to franske backpackere vi møtte på fergen. Kom fram og prøvde å få det så behagelig som mulig i sanden før vi la oss til å sove. Ante ikke hvordan det så ut rundt oss før solen sto opp neste morgen.

Morsom opplevelse :) Men veldig slitsomt å bo ute på den måten, så det var nok for min del med to netter.

Tonje!: Hvilken låt nynnet du på sist?

Ikke høyt, men i hodet:

Tonje!: Kjipeste daten du har vært på ever?

Har egentlig aldri vært på en ordentlig date-date med en jeg ikke var kjæreste med. Det er kjipt, det :P

Tonje!: Sol og strand, eller snø og kakao?

Egentlig vil jeg si «ja takk begge deler», men om jeg velge blir det nok sol og strand. Jeg fungerer bedre i varmen enn i kulden.

Tonje: pleier du å dra ut i Oslo? I så fall, hvor?

Ikke så ofte nå lenger, men innimellom. Har ingen faste steder jeg drar til, blir ofte nye steder hver gang. Men jeg liker steder hvor man kan sitte å prate og ikke danse hele tiden, og steder med god musikk - selv om det er veldig subjektivt, så klart.

Tonje: Har du noen gang blitt gjenkjent her inne?

Jeg tror ikke det, men har visst blitt gjenkjent på gaten pga. KvinneGuiden. Men ingen har gått bort til meg og sagt hei ennå :(

Tonje!: Er det en farge du virkelig ikke kler?

Synes ikke jeg kler disse fargene så godt. Eller, blå, knallrosa og gusjegrønn kunne jeg vel kledd, men jeg er som oftest ikke så glad i de fargene på klær. Duse pastellfarger har derimot aldri vært så fine på meg.

tboPP.png

Maya76: Har du en liten ekshibisjonist i magen?

Endret av Tonje!
Skrevet

Litt både og. Jeg kan være en skikkelig flørteklump, og jeg kan ha kvelder hvor jeg synes at alle andre enn de jeg kjenner er teite og dumme, og må føyses bort. Kommer så veldig an på humøret og settingen og dagsformen og alt.

Vill kan jo bety så mye forskjellig, men jeg har blant annet sovet på en strand på en bitteliten og nesten turistfri øy i Hellas (Anafi). Kom i land med fergen om kvelden, alt var bekmørkt og stille, nesten ingen gatelamper noe sted. Fulgte en veibeksrivelse langs en bratt eselsti vi fant i en turistbok, fire jenter med to lommelykter i tussmørket. Tok følge med to franske backpackere vi møtte på fergen. Kom fram og prøvde å få det så behagelig som mulig i sanden før vi la oss til å sove. Ante ikke hvordan det så ut rundt oss før solen sto opp neste morgen.

Morsom opplevelse :) Men veldig slitsomt å bo ute på den måten, så det var nok for min del med to netter.

Ikke høyt, men i hodet:

Har egentlig aldri vært på en ordentlig date-date med en jeg ikke var kjæreste med. Det er kjipt, det :P

Egentlig vil jeg si «ja takk begge deler», men om jeg velge blir det nok sol og strand. Jeg fungerer bedre i varmen enn i kulden.

Ikke så ofte nå lenger, men innimellom. Har ingen faste steder jeg drar til, blir ofte nye steder hver gang. Men jeg liker steder hvor man kan sitte å prate og ikke danse hele tiden, og steder med god musikk - selv om det er veldig subjektivt, så klart.

Jeg tror ikke det, men har visst blitt gjenkjent på gaten pga. KvinneGuiden. Men ingen har gått bort til meg og sagt hei ennå :(

Synes ikke jeg kler disse fargene så godt. Eller, blå, knallrosa og gusjegrønn kunne jeg vel kledd, men jeg er som oftest ikke så glad i de fargene på klær. Duse pastellfarger har derimot aldri vært så fine på meg.

tboPP.png

Maya76: Har du en liten ekshibisjonist i magen?

Nei, tror ikke det. Iallefall er den godt gjemt! Hater oppmerksomhet.....

Fashionistaen;

Hva er ditt favorittplagg?

Skrevet

Heter hun Carmencita? ;)

Ja, og hun er utrolig deilig, men moren hendes er lidt snerpete og vanskelig. Carmencita er flink til å danse tango, men merker fort om man har baktanker, og hun slipper ikke sine beilere ind i familiebedriften.

Jeg har liden tro på at hun kan sette pris på god mad, så jeg har egentlig lyst til å bare kjøbe en happy meal til hende, som jeg varmer i mikrobølgeovnen.

Hun får vel få en løvstek med pommes frites og béarnaise. Det tror jeg er Frp-mad. Og øl. Helst noe som er sterkt nok til at hun sovner fort.

Tonje: Vil du helst kline med Napoléon Bonaparte eller Otto von Bismarck?

• Liker 2
Skrevet

Dreamdrops;

Hva er det kjedeligste husarbeidet du gjør?

Vaske opp :sleeping:

Drømmedrops: er det bare meg, eller er det et ork å tømme oppvaskmaskinen for deg også?

Fanta er da ikke kjedelig! Det jeg også velger om jeg skal drikke noe veldig godt. Selv på restaurant når jeg kan velge hva jeg vil.

Det hadde nok vært et ork, men her hjemme har vi ikke oppvaskmaskin, så jeg vasker opp for hånd.

Jeg har liden tro på at hun kan sette pris på god mad, så jeg har egentlig lyst til å bare kjøbe en happy meal til hende, som jeg varmer i mikrobølgeovnen.

Hun får vel få en løvstek med pommes frites og béarnaise. Det tror jeg er Frp-mad. Og øl. Helst noe som er sterkt nok til at hun sovner fort.

:fnise:

Tonje: Hvilken øl er det du liker best?

Swarovski: Den beste drinken du har smakt?

Gia: Den beste lukten?

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, og hun er utrolig deilig, men moren hendes er lidt snerpete og vanskelig. Carmencita er flink til å danse tango, men merker fort om man har baktanker, og hun slipper ikke sine beilere ind i familiebedriften.

Du tok denne, du :ler: .

Skrevet

Gia: Den beste lukten?

Blandingen av parfume som stiger opp fra varm kvinnehud, duften av velpleiet hår, og kjønn.

Arabella: Ditt forhold til Evert Taube?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Blandingen av parfume som stiger opp fra varm kvinnehud, duften av velpleiet hår, og kjønn.

Arabella: Ditt forhold til Evert Taube?

Lidenskapelig :) ! Mine yndlingssanger er "Nocturne", "Min älskling, du är som en ros" og "Så skimrande var aldrig havet". Jeg er nok en romantisk, lengtende kvinne innerst inne.

CadillacJack: Du har en flott stemme, synger med innlevelse. Kommer du til å utgi en CD?

Endret av Arabella
Skrevet

CadillacJack: Du har en flott stemme, synger med innlevelse. Kommer du til å utgi en CD?

det er målet, ja. men jeg selger ikke noe skinn før bjørnen er skutt i begge kneskålene.

Tonje: hvordan gir man deg raskest gåsehud og ståpels?

Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: Kjøper du noen gang farris bris?

Nei. Jeg har smakt flere farris versjoner, og hatet alle like inderlig mye.

Swarovski: Yndlingssjokolade?

:daane: Er det meningen at jeg bare kan svare en?

Kanskje stratos dobbel... eller fruktnøtt... eller freia melkesjokolade... eller chocolove med appelsin... eller toppris... eller kvikk lunsj.... :bond: :bond: Nei, jeg bli gal, og sjokoladesugen. Jeg kan ikke velge. :bond:

Jeg er fullstendig håpløs på musikk for tiden. Så hvis jeg er heldig står radioen på, og har noen sanger som kan spilles på full guffe og vaskedanse til :tongue:

Swarovski, hvor kommer nicket ditt fra og hvordan kom du på det?

Swarovski er et firma som produserer krystall. Både figurer og smykkebestanddeler. Jeg lager smykker på hobbybasis, og hadde masse swarovskikrystaller liggende fremme da jeg laget meg bruker på KG.

Swarovski: Den beste drinken du har smakt?

Ofte så er det omgivelsene og selskapet som gjør en drink ekstra minneverdig og god for meg. Men en mojito er vel det jeg bestiller oftest.

Arabella: Har du noen hemmelige husmortriks?

Maya76: Den beste iskremen er...?

Skrevet

Ofte så er det omgivelsene og selskapet som gjør en drink ekstra minneverdig og god for meg. Men en mojito er vel det jeg bestiller oftest.

Mm, jeg smakte den beste mojitoen da jeg var i Spania. Den ville du virkelig likt, tror jeg!

Arabella: Den fineste pyntegjenstanden du har i huset?

Bandit: For eller i mot legalisering av cannabis og hvorfor/hvorfor ikke?

Sempi: Den kuleste tegneseriefiguren?

Gia: Beskriv deg selv med 6 ord; 3 negative og 3 positive.

Cad.Jack: Har du selvironi? Og på hvilken måte i så fall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...