TheHairyToothfairy Skrevet 24. august 2012 #5261 Skrevet 24. august 2012 Maya76: hender det at du fantaserer om andre menn enn typen? norah: hva synes du om straigth-edge're? CadillacJack: Hvilken sang er ditt glansnummer på nashespil? Du har din egen stemme, akustisk gitar, og "korister" til rådighet. Jeg har et par trusefuktere. Men når jeg drar igang åge aleksandersens dains me dæ har frøkenene en tendens til å få god fart på sine biologiske klokker. Drue: enn dem selv? Noz: for å smelte deg, hva sang skal jeg rive igang?
Auroressa Skrevet 25. august 2012 #5262 Skrevet 25. august 2012 Auroressa: Hva tenker du når jeg sier magisk? Lykke. Auroressa: Klø eller stryke på rygg? På meg? Isåfall det å bli stryket på ryggen, på andre klø, for da kan jeg pelle haha. Auroressa: om en som var veeeldig slem mot deg fra barneskoletiden hadde hengt utenfor en klippe, ville du risikert din sikkerhet ved å prøve å berge vedkomne? Tviler, er nok ikke et så godt menneske. Er kun to mennesker jeg hadde ofret livet mitt for. Auroressa. Hva er dine særpreg? Utdyp? Auroressa; Hvis du har ubegrenset med penger, hva ville du ha gjort? Kjøpt hus og bil til mamma, gitt henne såpass mye penger at hun kunne gjort hva hun ville for resten av livet. Operert det meste på meg selv, fikset alle tennene mine. Kjøpt meg hus og bil , rest jorden rundt, gitt penger til dem jeg bryr meg om, gitt en enorm sum til flere dyrevernsorginasjoner . Og kjøpt en villa og leid inn veterinærer/mennesker som bryr seg om dyr for og la det bli et hjem for dyr som er blitt kastet på gaten / ikke har et hjem. Det jeg kommer på Auroressa: Ser du helst 2D eller 3D-filmer? Kunn sett i 3D en gang i mitt liv... Så må bli vanlig tenker jeg. Bandit ; Har du noen gang gjort noe du aldri kan fortelle noen? Noz; Når du var tenåring hvordan så du for deg livet du har i dag? Arabella; Hva betyr bildet ditt?
TheHairyToothfairy Skrevet 25. august 2012 #5263 Skrevet 25. august 2012 CadillacJack: Hvis du plutselig oppdaget at du egentlig var en kvinne som var født i en mannekropp, hadde du (med dagens teknologiske begrensninger) valgt å gjennom gå et totalt kjønnsskifte? Hvorfor, hvorfor ikke? Jeg tror nok jeg hadde beholdt junior, siden jeg har stor sans for disse eventyrene vi bruker å havne på sammen. Kunne bare latet som det var en gedigen klitoris. Cad.Jack: Hvor danser man swing i Bergen? Det er flere plasser, men jeg hører rykter om at det er et infamøst band som skal begynne spille til dans på Ricks utover høsten. Ikke bli forbauset om bandnavnet har noe med Cadillacer å gjøre. Yme: tenker du ofte på meg i kvinnekropp? Stille Vann: 14 dagers ferie, meg og deg. Hen drar vi?
Gjest Drue Skrevet 25. august 2012 #5264 Skrevet 25. august 2012 Holder på med Brødrene Karamazov og Amtmandens Døtre nå, sistnevnte er pensum. Virker småkjip hittil Nei Aldri hatt noen interesse for sverd, men har en ordentlig fin kjøkkenkniv Mortem: Hvilken musikksjanger hører du mest på? Tar du nor1300?! fuck..spørsmål..og jeg må være på jobb om 6 minutter. Auroressa: hvilken frossenpizza er den beste?
Gjest NozMonster Skrevet 25. august 2012 #5265 Skrevet 25. august 2012 Noz: Yndlingslek da du var liten? jeg var en guttejente, som hata alt av barbie og dukker.. jeg lekte stort sett med gutter, og jeg likte best å spille fotball og boksen går. Noen av ynglingslekene mine var leker som innholdt tennisballer og/eller sprettballer, så i blant så kunne jeg finne på å leke med jenter også. Noz: for å smelte deg, hva sang skal jeg rive igang? om du spiller en sang fra Nirvana sitt album " Unplugged in New York", for.eks "where did you sleep last night" , "oh, me" eller "all apologies" , så smelter jeg nok bokstavelig talt som en saftis i sahara! Noz; Når du var tenåring hvordan så du for deg livet du har i dag? vel...ganske så anderledes! men jeg vil ikke utdype det så veldig, annet enn at jeg trodde nok at jeg skulle ha kommet litt lengre i livet enn det jeg har gjort..(mht utdanning, samboer ect) Auroressa: hvor har du vært i de siste ukene!?! jeg har "lett" etter deg!
Gjest norah Skrevet 25. august 2012 #5266 Skrevet 25. august 2012 (endret) Fordi han snakket så pent om at alle skulle være glad i hverandre og forsvarte regjeringens politikk Han hørtes særdeles overbevisende ut som radikal AUFer, tro meg. Pluss den dialekten, da... OG, han er ikke akkurat stygg, selv om han prøver litt for hardt å få den der hipster-looken Spist frokost med Rotevatn? Hvordan i alle dager kom det i stand...? norah: Er venstrepolitikere turn off? Badablingbling: Vil du bli med på dæit? Høhø....jeg overdrev med den frokosten altså. Jeg har ikke ligget med fyren, bare vært på frokostseminar på jobb. Ifølge han selv er Civitas frokost mye bedre, så jeg tror du kan hanke han inn for et morgenlig..jeg mener diskusjon om du dukker opp der. Haha! Han skal faktisk sitte i panelet neste frokostmøte: http://www.civita.no...gerlig-politikk Løp og kjøp! (nei, det ble litt feil......) Venstrepolitikere i seg selv er ikke turn-off, men de jeg kjenner til drar jeg overhodet ikke med meg hjem for å si det slik. Norah: Hva er galt med å være frimurer? Du mener lukkede losjer bestående av gubber med velfylte lommebøker og posisjoner i nærsamfunnet i form av gutteklubben grei? Alt, sånn ca. Tullete er det også. norah: hva synes du om straigth-edge're? Du mener avhold fra rusmidler som alkohol, tobakk og narkotika og fra promiskuøs seksuell adferd? Alkohol: JATAKK(spesielt snobbeøl) Tobakk: Ellers veldig neitakk Narkotika: Nulltoleranse Promiskuøs seksuell atferd: Min favoritthobby! Hvis ikke skittensex, hva da? Kan vi si at jeg er en slags promiskuøs variant av straight edg`er selv? norah: beste indiske i Oslo? Jeg burde jo si Mother India, men jeg har hørt at den nederst på Løkka skal være innmari god. norah, hvor mange dyr har du hatt opp gjennom åra? Og hvilke raser var det? Det er ikke mange du. En katt og to fugler og....var det engang en hamster mon tro? Litt usikker. Men jeg vil innmari gjerne ha hund, staffordshire bull terrier! Jeg tror det er den rasen som passer best til meg. Raindrops: Hva er signaturretten din på kjøkkenet? Endret 25. august 2012 av norah
Gjest Bandit Skrevet 25. august 2012 #5267 Skrevet 25. august 2012 Bandit ; Har du noen gang gjort noe du aldri kan fortelle noen? Nei, jeg har vel alltid hatt noen jeg kunne betro meg til, og dessuten er jeg ganske så åpen av meg. Har jeg surret det til, møter jeg heller konsekvensene enn å gjemme meg og håpe det går over av seg selv. Auroressa: Hvor i alle dager har du vært? Du har vært savnet! Vampen: Hva skjer i helgen?
Gjest NerdMedSverd Skrevet 25. august 2012 #5268 Skrevet 25. august 2012 Tar du nor1300?! fuck..spørsmål..og jeg må være på jobb om 6 minutter. Hehe, så det var deg jeg så i forelesningen ja. Kjente deg igjen, men tenkte jeg skulle droppe å si noe her. Virker litt creepy..
Gjest Eurodice Skrevet 25. august 2012 #5269 Skrevet 25. august 2012 Arabella; Hva betyr bildet ditt? Det er Angela Gheorghiu, rumensk operasangerinne, født i 1965. Hun har en aldeles overjordisk stemme og er slående vakker .
Wednesday Skrevet 25. august 2012 #5270 Skrevet 25. august 2012 Wednesday: Liker du østers? Det gjør jeg! gjør du? Drue: Hvilken butikk har de beste trusene? maya76: Hva er ditt favoritt reality-program? CadJack: Hvilken ketchup synes du er best? norah: Liker du skrekkfilmer? Bandit: Fortell om noe flaut du har opplevd Arabella: Hva er den lengste flyturen du har vært med på?
Gjest Raindrops Skrevet 25. august 2012 #5271 Skrevet 25. august 2012 (endret) Raindrops: Hva er signaturretten din på kjøkkenet? Teller kanelboller? Jeg lager virkelig verdens beste. Ellers spiser jeg mest wok-retter, raskt og enkelt når man bor alene. Edit: Spørsmål ja. Bandit: Hva er du mest redd for? Endret 25. august 2012 av Raindrops
Yme Skrevet 25. august 2012 #5272 Skrevet 25. august 2012 Teller kanelboller? Jeg lager virkelig verdens beste. Ellers spiser jeg mest wok-retter, raskt og enkelt når man bor alene. Kanelboller?? Det er helt drøyt digg! Raindrops: Skal vi gifte oss? Jeg lover å betale for alle ingrediensene, hver eneste gang du lager kanelboller.
Gjest lillesiren Skrevet 25. august 2012 #5273 Skrevet 25. august 2012 Kanelboller?? Det er helt drøyt digg! Raindrops: Skal vi gifte oss? Jeg lover å betale for alle ingrediensene, hver eneste gang du lager kanelboller. Kan du spise det da, Yme;)? 1
Giacomo_P Skrevet 25. august 2012 #5274 Skrevet 25. august 2012 Du mener lukkede losjer bestående av gubber med velfylte lommebøker og posisjoner i nærsamfunnet i form av gutteklubben grei? Alt, sånn ca. Tullete er det også. Norah, jeg mener du har et fordomsfuldt syn på frimureriet, og at du her udtaler deg om ting du ikke ved noe om. Det er trist, da du ellers er en debattant som pleier å være redelig og nuancert, og som jeg setter svært høyt. Derfor kommer følgende spørsmål: -Synes du jeg er et dårlig menneske, siden jeg er frimurer? -Hvilke posisjoner tror du jeg har i nærsamfundet? -Synes du det er greit å kalde noe som er betydningsfuldt for svært mange mennesker for tullete, når du ikke engang ved hva det indeholder?
Yme Skrevet 25. august 2012 #5275 Skrevet 25. august 2012 Yme: tenker du ofte på meg i kvinnekropp? Veldig ofte Kan du spise det da, Yme;)? Hver eneste lørdag! Akkurat nå drikker jeg melk med masse honning, og spiser pizza. Etterpå skal jeg spise en pizza til, en klase bananer, så skal jeg spise egg med tomatbønner og bacon, og til slutt blir det pannekaker med lønnsirup. Det er veldig viktig med sånne spisedager, siden jeg er på en ekstremdiett, og det er ikke så veldig bra for kroppen i lengden. Maya76: Hvorfor i all verden tror du at du greier å lure meg??
Gjest norah Skrevet 25. august 2012 #5276 Skrevet 25. august 2012 Norah, jeg mener du har et fordomsfuldt syn på frimureriet, og at du her udtaler deg om ting du ikke ved noe om. Det er trist, da du ellers er en debattant som pleier å være redelig og nuancert, og som jeg setter svært høyt. Derfor kommer følgende spørsmål: -Synes du jeg er et dårlig menneske, siden jeg er frimurer? -Hvilke posisjoner tror du jeg har i nærsamfundet? -Synes du det er greit å kalde noe som er betydningsfuldt for svært mange mennesker for tullete, når du ikke engang ved hva det indeholder? Det er godt mulig du har rett, men det får vi jo aldri vite da frimurerlosjen er lukket og hemmelig. Det er hva jeg har imot enhver gruppering og organisasjon av den typen. Men hvis du vil gi meg litt innsikt i hva som skjer i frimurerlosjen utover de vanlige så tar jeg gjerne imot, men det tipper jeg du ikke kan - siden det jo er lukket og hemmelig 1
Gjest Raindrops Skrevet 25. august 2012 #5277 Skrevet 25. august 2012 (endret) Kanelboller?? Det er helt drøyt digg! Raindrops: Skal vi gifte oss? Jeg lover å betale for alle ingrediensene, hver eneste gang du lager kanelboller. Done deal. Jeg lager alltid 48 stykker i slengen så jeg håper du ikke blir fort mett! Æsj, nå fikk jeg lyst til å bli hjemme å bake kanelboller istedenfor å dra ut å drikke. Endret 25. august 2012 av Raindrops
Giacomo_P Skrevet 25. august 2012 #5278 Skrevet 25. august 2012 Det er godt mulig du har rett, men det får vi jo aldri vite da frimurerlosjen er lukket og hemmelig. Det er hva jeg har imot enhver gruppering og organisasjon av den typen. Men hvis du vil gi meg litt innsikt i hva som skjer i frimurerlosjen utover de vanlige så tar jeg gjerne imot, men det tipper jeg du ikke kan - siden det jo er lukket og hemmelig Jeg kan fortelle deg veldig mye, Norah - men ikke alt. Det er veldig mange fordommer og misforståelser og vildledende informasjon rundt omkring. Yme: Har du noen sinde reparert dagen derpå?
Yme Skrevet 25. august 2012 #5279 Skrevet 25. august 2012 Jeg kan fortelle deg veldig mye, Norah - men ikke alt. Det er veldig mange fordommer og misforståelser og vildledende informasjon rundt omkring. Yme: Har du noen sinde reparert dagen derpå? Ja, på festivaler. Da er det opp tidlig med en irish breakfast (en halvliter med to råe egg i) så er det pånn igjen. Jeg skjønner ikke hvorfor det heter å repaerer, for jeg er like fyllesjuk uansett hehehe Done deal. Jeg lager alltid 48 stykker i slengen så jeg håper du ikke blir fort mett! Æsj, nå fikk jeg lyst til å bli hjemme å bake kanelboller istedenfor å dra ut å drikke. Si ifra om du blir hjemme og lager kanelboller isteden, så kommer jeg og hjelper deg å spise dem lillesiren: Hvorfor er folk så sinte på Jens Stotlenberg om dagen?
skruf Skrevet 25. august 2012 #5280 Skrevet 25. august 2012 Det gjør jeg! gjør du? maya76: Hva er ditt favoritt reality-program? Jeg følger ikke med på noen reality-program.......men jeg fulgte med 71g nord en gang for noen år siden:-) Eller; Jeg likte Oppdrag sognefjord norah; Klarer du å forholde deg rolig og saklig i en diskusjon, eller tar du helt av og går i taket?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå