Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

norah: på en skala fra 1 til 7 der 1 er kjipest i absolutt hele verden og 7 er mer fantastisk enn man noen gang kunne forestille seg: hvor fornøyd blir du hvis Ludovie og jeg dukker opp på akuaku på daten med Drue? (Kunne forsåvidt også stilt Drue det samme spørsmålet, men er litt usikker på om det er forbudt og gidder ikke sjekke akkurat nå)

Hahaha! Ja, jeg venter på svar.

Drue: Hvilken sport er du flinkest i?

Vektløfting (eller kanskje heller styrkeløft nå) og fotball.

Nyx: hva studerer du?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Tenker du musikk-album anno 2012? Hmm si det, nå er jeg litt konservativ på musikkfronten :P Er på en måte lite av mine favoritter som har sluppet noe i år

Ja, tenkte på fra 2012. Konservativ på musikkfronten?

Jeg elsket Super Mario World og The Legend of Zelda: A Link to the Past, men jeg spilte Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time ganske mye også.

Spilte dessverre ikke Zelda før Ocarina, men Turtels er jeg helt med på! Ordentlig morsomt. Fikk lyst til å hente nintendoen min jeg nå

Mammamora: Hva gjør du om du har en hel dag for deg selv?

Norah: Neste konsert du skal på? Og hvilket band er du mest glad for å ha sett live?

Skrevet

Hahaha! Ja, jeg venter på svar.

... mens vi venter: Hvor fornøyd hadde d u blitt? Du må være hundreogtiprosent ærlig og mor og far i døden og ti kniver i hjertet.

Skrevet (endret)

norah: på en skala fra 1 til 7 der 1 er kjipest i absolutt hele verden og 7 er mer fantastisk enn man noen gang kunne forestille seg: hvor fornøyd blir du hvis Ludovie og jeg dukker opp på akuaku på daten med Drue? (Kunne forsåvidt også stilt Drue det samme spørsmålet, men er litt usikker på om det er forbudt og gidder ikke sjekke akkurat nå)

Det er faktisk en klar 7`er, for er det noen på KG jeg vil date så må det jo være dere :nigo:

Eller; går dere også kledd i joggesko og dashiki? Ikke at jeg skal dømme dere, men bare vit at jeg trenger noen sekunder på å summe meg.

Dette fordrer selvsagt at dere ikke lengre er utestengt fra Aku Aku. Dessuten tror jeg Drue bare liker at det kommer flere dødsenslekre damer i sin beste alder.

Norah: Neste konsert du skal på? Og hvilket band er du mest glad for å ha sett live?

Litt usikker på neste, skal kanskje på en greie på Blå om et par uker(men gidder ikke nevne navn fordi det blir så sykt obvious fort kjente hvem jeg er når jeg så nevner de neste igjen);

De andre neste jeg vet helt sikker om er 80% sikkert Anathema, og 1mill% sikkert Meshuggah i november.

Gæd, jeg har sett så mye! Men hjertet banket aller høyest når jeg så Tool, og jeg gir mye for å se dem igjen. ELSKER TOOL! elskerelskerelskerelskerelsker.

Jo! Og Verdis Requiem og Anja Garbarek. Og Mathias Eick Quartet(dødskult med to trommiser!)

Fræsi: Fortell om Drues minst sjarmerende trekk. Vær HELT ærlig nå.

Mammamora90: Nevn 5 viktigste saker for deg. Enten politisk/samfinnsmessig/humanitært/relatert til hva som helst i universet.

Endret av norah
Gjest lillesiren
Skrevet (endret)

lillesiren: måtte gå med capsen høyt ala east 17 i én time hver eneste dag, eller å se på Tina og Bettina én time hver eneste dag?

East-17-272x348-20kb-media-1115-media-88293-1079727901.jpg

nydalen_714375q.jpg

Hehe. tror jeg går for tina & bettina jeg. Har faktisk aldri sett på de, så er kanskje ikke klar over om jeg har tatt et skikkelig dårlig valg nå ;)?

lillesiren: BARE ketchup eller BARE sennep?

Bare ketchup, definitivt. Er egentlig ganske glad i ketchup, så det skulle blitt en smal sak;)

lillesiren: mobilen til typen - greit å snoke eller forbudt område?

First thing first: :klemmer:

Hm..Kommer vel helt an på hva slags type man har, og hva han er komfortabel med:) Men egentlig har jeg ikke særlig snokebehov på akkurat det området, selv om jeg er ganske så nysgjerrig ellers.

Wednesday: Anser du deg selv som en litt guttejente?

Fysikeren: Har skoleoppstarten så langt vært bra?

Endret av lillesiren
Gjest Badabing
Skrevet

Bandit: Morsomste tråden du har lest på KG?

norah: Hva synes du om John Christian Elden?

Badabing: Har du noe badedyr?

Norah: har du noen gang fulgt med på en realityserie?

Cornflake_girl: hvordan endte det da du sjekket opp Moxnes? Og hvor gammel er du, sånn omtrent?

Drue: kan du danse? Hva danser du ev til?

Gjest Raindrops
Skrevet

Raindrops: Liker du å være ute i duskregnet hvis det ikke er kaldt?

Jeg elsker regnet. Duskregn er ikke like kult, for da blir jeg rar på håret og det klør i ansiktet, men jeg liker heftig tordenværregn som gjør deg gjennomvåt på under et minutt. Det er da jeg vil stå med ansiktet vendt mot himmelen, armene ut og vente på buldrende torden mens regnet sildrer nedover meg. DusteTrondheim har aldri tordenvært har jeg hørt :(

Raindrops: Hva gjør du på en regnværsdag?

Stort sett det samme som jeg gjør andre dager, jeg er en veldig inneaktivitetperson. Hvis det regner veldig heftig er jeg helst ute i altfor tynne klær og pådrar meg en forkjølelse (se svaret over).

Raindops: hva driver du med i hverdagen? jobb, studier?

Jeg studerer humanistiske intetsigende fag på NTNU.

CadillacJack: Hva er du flinkest til å bake?

Skrevet

Drue: kan du danse? Hva danser du ev til?

Jeg kan danse! Danser til det som måtte være: slagere, hiphop, rock. Anser meg også som over snittet flink til å spille luftbass. Dog er det ikke ofte jeg er i dansehumør på fest, men det hender jeg rister av meg en move når jeg er hjemme alene (evt. at samboeren er her).

Sist jeg fikk trang til å danse var nå i helga, til denne: Baloji – Liège Bruxelles Gand (fra 5:25) Bare hør bassen!

Danser du? Og anser du dansen din som sexy, eller mer sånn "tonight is the night" hemningløs hopping med armene ut til sida som et fly?

lillesiren: Tina og Bettina er det verste jeg veit.

Fresi: Jeg hadde blitt glad tilsvarende 7 på skalaen, selv om det hadde innebært at vi måtte ha dratt opp til café 33.

NerdMedSverd: skriver du og får du mange PM'er?

Skrevet (endret)

Nyx: hva studerer du?

Samfunnsfag. Rett og slett. Visste ikke hva jeg ville etter VGS så jeg har tatt årsenheter. Men neste år så tenker jeg at jeg vil ta PPU eller noe slikt. Jeg hadde veldig lyst til å ta geologi i Oslo også, men jeg hadde bare tatt Geologi på VGS som valgfag, men det var visst anbefalt med vanskeligere matte og fysikk eller noe. Og det hadde ikke jeg. Jeg tror nok at jeg ender opp som lærer, uten å være altfor sikker.

Nyx: Favorittdrikke?

Når jeg tillater meg det så er Fanta Exotic verdens beste.. Eller Pepsi Max etter trening. Men begge deler skjer kanskje hver skuddår... :P

Drue: Hvis du kan velge en ting du kan få gratis resten av livet hva velger du?

Karpuzi: Liker du ombre-trenden?

Endret av Nyx
Skrevet (endret)

Wednesday: Anser du deg selv som en litt guttejente?

artig spørsmål :) på sett og vis så gjør jeg vel det.. jeg liker jo fotball, tv-spill, mørkt øl, bil, osv osv.. men samtidig er jeg skikkelig jente-jente som interesserer meg for sminke (jobba faktisk mange år i parfymeri), hår, sko, klær, shopping, elsker å se på top model....og jeg vet ikke om du har sett bilde av meg, men føler ikke jeg ser ut som en guttejente. jeg bryr meg egentlig ikke om ting er "forbeholdt" gutter eller jenter jeg... jeg er bare meg selv :)

lillesiren: Oppfatter du meg som en guttejente ? :)

Drue: Når var sist du spiste fisk?

Endret av Wednesday
  • Liker 1
Skrevet

SemperFi: Kommenterer folk når du bruker fargerike klær?

Jeg gir komplimenter om jeg syntes noen kler seg fint, pent eller noe jeg syntes er kult. Og om det er ikke så fult pent, så holder jeg kjeft.

Skrevet

Nei, jeg syns det er veldig veldig lite pent.

Hva med deg?

Skrevet

Nei, jeg syns det er veldig veldig lite pent.

Hva med deg?

Noe av det styggeste jeg vet om :P

SemperFi: har du begynt på skolen?

Skrevet

CadillacJack: Hva er du flinkest til å bake?

fact is, jeg er en jævel på kjøkkenet. true story. men jeg suger så abnormt på å bake at det er både flaut og latterlig. mine bakverk hører hjemme i en Roald Dahl-roman, jeg har til og med greid å trylle frem hule brød.

men jeg har vel helg klart størst suksess på å snekre sjokoladekake, og det er jo en grei ting - siden jeg liker sånt.

Nyxxxxh: har du svær hage?

Karpuzi: det verste du vet med hele KG?

Skrevet

Drue: Hvilke matblogger følger du? Og synes du matprogrammet til de to danske brødrene er gøyalt?

Og Drue/Ludovie: Kan dere forklare meg hvorfor min eltefrie fullkornsdeig ikke hever selv om jeg har fulgt oppskriften til punkt og prikke og i tillegg har kjøpt ei JÆVLIG DYR men veldig fin lyseblå retroaktig jerngryte til formålet(og andre formål, da)?

Skrevet

Kosemose: Hva spiser du hvis du skal kose deg litt ekstra en dag?

Drue: Hva er ditt yndlingsplagg?

lillesiren: Er "avataren" din, deg?

Skrevet

Nei :) Men jeg merker meg flere par her om dagen, så det hadde jo vært litt artig og hatt KG-par-date. Bud og Tarandus, Wednesday og Guybrush, Pene sko og dama, noen flere?

Arabella: DrGreve eller Asan?

Hvor og når?

Nekter å snakke om vegetasjon, politikk og biologi.

Ellers hadde det vært moro!

Pene_sko: Hvem er du sammen med? (ser lite innlegg fra Blomsten for tiden....???)

Skrevet

Samfunnsfag. Rett og slett. Visste ikke hva jeg ville etter VGS så jeg har tatt årsenheter. Men neste år så tenker jeg at jeg vil ta PPU eller noe slikt. Jeg hadde veldig lyst til å ta geologi i Oslo også, men jeg hadde bare tatt Geologi på VGS som valgfag, men det var visst anbefalt med vanskeligere matte og fysikk eller noe. Og det hadde ikke jeg. Jeg tror nok at jeg ender opp som lærer, uten å være altfor sikker.

Når jeg tillater meg det så er Fanta Exotic verdens beste.. Eller Pepsi Max etter trening. Men begge deler skjer kanskje hver skuddår... :P

Drue: Hvis du kan velge en ting du kan få gratis resten av livet hva velger du?

Kult. Da er vi jo litt like. Jeg har også forskjellige fag, også bygger jeg på med PPU :)

Jeg tror jeg velger gratis mat. Det sto mellom det og gratis klær, men om jeg får gratis mat, så kan jeg bruke det jeg sparer på klær, og det bør i grunn være nok til å tilfredstille dere damers behov for at menn kler seg pent.

Drue: Når var sist du spiste fisk?

To dager sida, og jeg skal akkurat til å spise sushi, også er det bacalao etterpå. Jeg spiser veldig mye fisk! Billig, sunt og utrolig godt (så lenge man ikke oversteker det (bacalao ikke medregna)).

Drue: Hvilke matblogger følger du? Og synes du matprogrammet til de to danske brødrene er gøyalt?

Og Drue/Ludovie: Kan dere forklare meg hvorfor min eltefrie fullkornsdeig ikke hever selv om jeg har fulgt oppskriften til punkt og prikke og i tillegg har kjøpt ei JÆVLIG DYR men veldig fin lyseblå retroaktig jerngryte til formålet(og andre formål, da)?

Heiamat, Trine, Kjøkkentjeneste, Mat på bordet, Hobbykokken, osv.

Heving og fullkornsdeig er to ord som ikke går sammen. Hvilken oppskrift følger du? Og hva slags fullkorn er det snakk om? Husk at du trenger dannelse av gluten for at deigen skal heve, og dette får du ikke i en tilfredstillende mengde fra annet enn hvetemel. En sterk og elastisk deig holder på lufta. Hvis deigen din har små hull på toppen etter at den har "heva", så må du vite at lufta har gått ut av den fordi det ikke er nok hold i deigen.

Hvor og når?

Pene_sko: Hvem er du sammen med? (ser lite innlegg fra Blomsten for tiden....???)

Hadde vært rått om det hadde skjedd!

Silfen: trener du PC-musklene?

Skrevet

Hvor og når?

Jeg foreslår lagspilling med Trivia Persuit og/eller Bezzerwizzer :P bring it on!!

Nyx: hva pokker er "ombre"? (nope jeg gidder ikke gogle :P )

Skrevet

Jeg foreslår lagspilling med Trivia Persuit og/eller Bezzerwizzer :P bring it on!!

men Guybrush, det blir jo så kjedelig for de andre :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...