Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

EryMax: Hva gjør du helst på en søndag?

Spiser søndagsmiddag og dessert

Cuddlegirl: Liker du pistasj is?

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Wednesday: er du litt tv-slave/ film-avhengig/ spill-glad eller? :overrasket::sjokkert:

Endret av NozMonster
Skrevet

Wednesday: er du litt tv-slave/ film-avhengig/ spill-glad eller? :overrasket::sjokkert:

hehe ja det kan du godt si. Jeg har en lidenskap for lyd og bilde..elsker elektriske duppeditter og huset mitt er fullt av de ;) Ser ikke så mye på "TV" ..men blir en del film, serier og FIFA :)

Noz: Favorittfilm?

Nyx: Hvilken karakter er du i løvenes konge ?

• Liker 1
Skrevet (endret)

hehe ja det kan du godt si. Jeg har en lidenskap for lyd og bilde..elsker elektriske duppeditter og huset mitt er fullt av de ;) Ser ikke så mye på "TV" ..men blir en del film, serier og FIFA :)

Jeg er med på fifa! Jeg setter på Giroud, sånn at du mister konsentrasjonen :)

Nyx: har du noen gang sparka en gutt/mann i balla?

Endret av Drue
Skrevet (endret)

Jeg er med på fifa! Jeg setter på Giroud, sånn at du mister konsentrasjonen :)

haha ja da spørs det.. mmmm han er så deilig.. :lur:

....apropos deilg .....Guybrush: Beskriv drømmedama

Endret av Wednesday
  • Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Spun, Harold and Maud og en haug av johnny depp filmer :sminkedokke:

maya: tenker dere å flytte til afrika? evt når jentene blir litt eldre?

Skrevet

Solsenga: har du snoket her en stund før du ble medlem? du virker så veldig erfaren her.. hehe...

Hmm, nei det har jeg ikke. Men vært fascinert av KG lenge, for uansett hva man googler, så ender man her :P

Noz: Hvorfor strøk du over spørsmålet og hva mener du med erfaren? :)

Skrevet

maya: tenker dere å flytte til afrika? evt når jentene blir litt eldre?

Ja, vi har tilbud om å bo og jobbe i Malawi, men vi vil vente litt. Men jeg regner med det blir før minstejenta begynner på ungdomskolen (hun går på 4de trinn nå). Jeg tviler på at størstejenta blir med, men hvis hun vil ha et friår på Vgs når den tid kommer så skal hun absolutt få bli med:-) Minstejenta blir å gå på internasjonal skole der, så hun går ikke glipp av noe undervisning.

• Liker 1
Skrevet

Nyx: Hvor liker du å handle?

Mango eller Shana.

Nyx: har du noen gang sparka en gutt/mann i balla?

Ja, men det var ikke med vilje. Jeg ble så ivrig en trening så gikk den rett inn..... Han lå nede noen minutter ja... Han ble sånn her i sparringen etterpå :kjempesinna: ....

Uhm, jeg tror jeg er Rafiki :tronderbart:

Solsenga: tar du solarium? Hvor masse tar du da?

Noz: Liker du yoghurt? Åssen yoghurt liker cu?

Maya76: liker du ribbe? og forbinder du det med jul? :nisseblunk:

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hvorfor strøk du over spørsmålet og hva mener du med erfaren? :)

fordi jeg mulig fant ut svaret :sjenert:

med erfaren så mente jeg at du virker så godt kjent her inne, hvordan ting funker og sånt!

Noz: Liker du yoghurt? Åssen yoghurt liker cu?

jaaa- Tine sin kirkebæryoghurt er desidert den beste!

og så den brune go`morgen yoghurten!

Nyx: du gjorde meg veldig nyskjerrig på dine yoghurt-meninger? :)

Skrevet

Nyx: du gjorde meg veldig nyskjerrig på dine yoghurt-meninger? :)

Jeg er veldig glad i de fra Q-meieriene med sånne kuler på toppen med forskjellige farger. De er namme! :-D

Noz: burde ikke du sove? :O *leke mamma*

Skrevet

Maya76: liker du ribbe? og forbinder du det med jul? :nisseblunk:

Nei, jeg liker ikke ribbe.... Hos meg er det jul når jeg kjenner lukta av pinnekjøtt:-D

Nyx;

Gleder du deg til jul??

Skrevet

Hun får meg til å smile når jeg tenker på henne, savner henne når hun er borte, gjør meg stolt over å være hennes :)

Frekk i kjeften men omtenksom. Glad og positiv men også sårbar og følsom. At vi deler mange interesser men likavel tar oss tid til våre venner og oss selv.

Hun er verdens peneste i mine øyne, et fyrverkeri i senga og bak øynene gnistrer både intelligens, åtrå, stahet og sterke meninger. Hun gir meg daglige utfordringer og jeg ser opp til henne på samme måte som hun ser opp til meg. Når vi "diskuterer" tar jeg meg i å bli irritert fordi hun faktisk kan ha rett :P Vi trenger ikke være enige i alt og utfordrer hverandre og hun liker det :)

Eventyr og reiselysten. Hun vil utfordre verden sammen med meg og er ikke den som vil ligge på stranda i solfylte strøk på hver eneste ferie. Skaper og deler minner sammen.

Hun har vært ute en vinternatt. Kjent motgang men overvunnet det. "ser" meg på samme måte som jeg ser henne, forstår og aksepterer det man måtte slite med.

Hun er den jeg vil dele resten av livet med. Som provoserer, gjør meg glad, får meg til å le samt riste oppgitt på hodet av fra tid til annen. Min beste samtalepartner og venn, som gjør meg til et bedre menneske. Jeg kjenner alle hennes positive og negative sider og jeg vil ikke endre noe med henne :)

Wednesday: beskriv drømmetypen :)

Lillesiren: hva var det absolutt beste og verste med å bo i Trondheim før du flytta til Bergen?

• Liker 2
Skrevet

tror det var mange jenter her som tenkte "aaaaaw" nå, hihi.

men drømmemannen for meg er.. snill og omtenksom, passer på at de rundt han har det bra. enten det er små ting som å legge et teppe over meg når jeg slukner på sofaen, eller komme hjem med blomster en gang i blant, uten grunn.

han er stort sett i godt humør, blid og fornøyd. Gjerne ha like tørr humor som meg.. se noe morsomt i det meste.. le masse sammen. ha mange interne ting som ingen andre skjønner, slik at det er nok at vi ser på hverandre og bryter ut i latter!

Han bør være litt nerdere.. gjerne like TV-spill, data, teknologi generelt.. gjerne like å lese og fordype seg i emner han er interessert i, for så å fortelle meg om de når vi tar oss noen øl på verandaen en fredag kveld ... han er engasjert og lidenskapelig i alt han foretar seg.

han er triviell - kan litt om alt, og gjerne om ting jeg ikke kan, slik at vi utfyller hverandre. han må elske å prate... om alt mulig...

han bør være fotball-gutt.. slik at vi kan diskutere høylydt over noen øl en lørdag kveld!

han må like barn, og helst ønske seg barn sammen med meg. være en god far.. konsekvent, trygg, og kjærlig.

han er sexy og har mørkt hår ;)

han har egne venner og et liv utenom forholdet vårt...vi går gjerne på hvert vårt vors og møtes på samme sted på byen, men trenger ikke sitte å holde i hånda.. vi er trygge på det vi har sammen og har ikke noe å bevise for resten av verden.

Nyx: Har du vært i Asia ?

• Liker 2
Gjest Swarovski
Skrevet

Hun får meg til å smile når jeg tenker på henne, savner henne når hun er borte, gjør meg stolt over å være hennes :)

----snip---

tror det var mange jenter her som tenkte "aaaaaw" nå, hihi.

men drømmemannen for meg er.. snill og omtenksom, passer på at de rundt han har det bra. enten det er små ting som å legge et teppe over meg når jeg slukner på sofaen, eller komme hjem med blomster en gang i blant, uten grunn.

-----snip-----

Tror det er flere enn meg som synes dere er utrolig søte. :smilorange:

Liker det faktum at det er masse kjærlighet i KG-lufta for tiden :strix: :strix: :strix:

O___o: Hva er 63? (finner ikke tilbake til det originale spørsmålet :sjenert: )

EryMax: Har du alltid hatt kort hår, eller har du eksperimentert med både langt, crazy farger osv?

• Liker 3
Skrevet

EryMax: Har du alltid hatt kort hår, eller har du eksperimentert med både langt, crazy farger osv?

Jeg har hatt både kort og langt hår, akkurat nå så når håret nesten ned på skuldrene. Jeg har dog ikke hatt noen crazy farger.

Swarovski: Liker du ombre hår?

Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg har hatt både kort og langt hår, akkurat nå så når håret nesten ned på skuldrene. Jeg har dog ikke hatt noen crazy farger.

Swarovski: Liker du ombre hår?

yay. Noen er våkne :hoppendeglad:

Av en eller annen grunn så tror jeg du er veldig fin med langt hår, uten at jeg kan huske å ha sett bilder av det :)

Ombre hår er... ikke noe for meg. Men for all del, det passer sikkert til noen :)

EryMax: Liker du dip-dye?

CadillacJack: Hva ville du brukt pengene dine på, hvis du ikke hadde brukt de på bil?

Hogwash: Noen spesielle hobbier?

Gjest hogwash
Skrevet

...

Hogwash: Noen spesielle hobbier?

Kampsport, lesing, utover vanlig sosialisering. Hverken spesielt eller spennende dessverre :)

Swarovski: Er du våken med vilje eller fordi Jon Blund er vanskelig?

Raindrops: Liker du å være ute i duskregnet hvis det ikke er kaldt?

Gjest Swarovski
Skrevet

Kampsport, lesing, utover vanlig sosialisering. Hverken spesielt eller spennende dessverre :)

Swarovski: Er du våken med vilje eller fordi Jon Blund er vanskelig?

Jeg må vel innrømme at jeg hjalp Jon Blund litt med oppgaven sin, siden jeg sovna i noen timer i ettermiddag :sjenert:

Hogwash: Hva slags kampsport? Og kan du knekke en planke i to ved å sparke til den?

Giacomo_P: Ditt beste tips for å snu døgnet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...