Solsenga Skrevet 21. august 2012 #5041 Skrevet 21. august 2012 (endret) Solsenga: blei du lagt ann mer på som "hoe" enn ellers, og ble du litt fornærma over det isåfall ? Hahaha, nei det ble jeg nok ikke og det var helt greit! Men han "pimpen min" vet jeg likte meg i mange år (bare jeg som ikke visste det den gang). Guybrush: Hvilken jobb kunne du aldri hatt uansett hvor bra betalt det var? CadillacJack: Hva har du på hjemmelaget pizza? SemperFi: Kommenterer folk når du bruker fargerike klær? maya76: Har du grønne fingre? Drue: Hvor på Romerike er det finest? Endret 21. august 2012 av Solsenga
Solsenga Skrevet 21. august 2012 #5042 Skrevet 21. august 2012 Solsenga: 63. Hmmm, hvorfor akkurat 63?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. august 2012 #5043 Skrevet 21. august 2012 Cadillac_Jack: værste amerikanske bil lagd under muskelglansdagene? Det blir jo fra 64 til 72. De er egentlig alle ganske like konstruksjonsmessig, Det obviouse målet er jo Ford Pinto, som er en ganske skrekkelig konstruksjon. Men jeg har faktisk lyst å kicke på en bil som mange andre setter i store fortegn: 1972 Ford Mustang. Svak konstruksjon blant annet ved travers og x-linkrammen. Helt ubrukelig sikt bakover. Den eneste trøsten er at Mustangen som kommer rett etter, spesielt '74-modellen er tusen ganger verre. Drueboy: når du setter deg med pc'en for første gang for dagen, hva er surfe-rutinene dine?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. august 2012 #5044 Skrevet 21. august 2012 CadillacJack: Hva har du på hjemmelaget pizza? Scampi, marinert biffkjøtt, rødløk, sopp, godt med krydder og obligatorisk saus. Bud og Bandit: beste bratpack-film fra 80-tallet?
Wednesday Skrevet 21. august 2012 #5045 Skrevet 21. august 2012 (endret) Wednesday: Beste konsertopplevelse? Tool i Texas i 2007!!! DET var en opplevelse!! CadJack: Jeg har funnet bilen min!!!!!! hva tror du ? http://www.dagbladet...agato/23048771/ Endret 21. august 2012 av Wednesday
Gjest Raindrops Skrevet 21. august 2012 #5046 Skrevet 21. august 2012 raindrops: sniktitter du inn her i tråden? eller er det ikke noe vits å spørre deg om ting? Jeg snoker av og til, men hvis noen har spurt meg om noe tidligere så har jeg ikke fått det med meg. Må jeg stille et spørsmål nå? (see what I did there?) 3
skruf Skrevet 21. august 2012 #5047 Skrevet 21. august 2012 maya76: Har du en favoritt shampo&balsam? Isåfall, hvilken ? Akkurat nå liker jeg veldig godt en fra Sebastian som pleier håret veldig godt (har ikke behandlet håret mitt, men er ganske solbleket), og balsamen er super mot floker! Har skikkelig flokehår, og når det er langt er det helt håpløst å børste ut. Wednesday; Bortsett fra shampo og balsam, hva er et must som du må bruke hver dag til håret ditt?
skruf Skrevet 21. august 2012 #5048 Skrevet 21. august 2012 maya76: Har du grønne fingre? Jeg var akkurat og kjøpte meg en falsk hortensia........det sier vel litt om mine grønne fingre.. Men har noen grønnplanter som merkelig nok opplever nær-døden-opplevelse regelmessig. Har helt angst nå, for jeg passer moren min sin Flittige Lise og den skal visst ha vann HVER dag! (egentlig bra jeg fikk dette spørsmålet, for nå kom jeg på at jeg har helt glemt av å vanne mamma sin plante på noen dager........fader, håper hun henter den snart!) Bandit; Liker du shopping? Er du opptatt av at klærne skal matche eller merker? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 21. august 2012 #5049 Skrevet 21. august 2012 CadJack: Jeg har funnet bilen min!!!!!! hva tror du ? http://www.dagbladet...agato/23048771/ Jeg tror du er en skjønn kvinne med en forferdelig smak når det gjelder biler. Alt for tung, alt for lukseriøst til å være en fungerende roadster. Og den var omtrent like pen som en gnu. I en sånn forventer jeg å finne en feit gammel mann som ikke får plass i sexy og søte roadstere/ragtops. Jeg hadde til og med heller kjøpt SL maya76: 80-tallsparty, topp fem sangliste!
skruf Skrevet 21. august 2012 #5050 Skrevet 21. august 2012 maya76: 80-tallsparty, topp fem sangliste! Hmmm...........var en del ok musikk der, men kanskje; Born in the Usa-Bruce Springsteen Africa- Toto Dont you forget about me- Simle Minds Forever young- Alphaville With or without you- U2 Pluss mange andre:-) Wednesday; Hvilke sanger hører du mest på nå for tiden? 1
Wednesday Skrevet 21. august 2012 #5051 Skrevet 21. august 2012 Wednesday; Bortsett fra shampo og balsam, hva er et must som du må bruke hver dag til håret ditt? Hva heter den du bruker ? Jeg er på evig jakt etter den perfekte shampo/balsam Jeg bruker ikke noe spesielt, men er glad i saltvannspray nå på sommeren.. får litt sånn beach-look av det Jeg tror du er en skjønn kvinne med en forferdelig smak når det gjelder biler. Alt for tung, alt for lukseriøst til å være en fungerende roadster. Og den var omtrent like pen som en gnu. I en sånn forventer jeg å finne en feit gammel mann som ikke får plass i sexy og søte roadstere/ragtops. Jeg hadde til og med heller kjøpt SL synes den var dritlekker jeg Solsenga: Er du redd for veps ?
Wednesday Skrevet 21. august 2012 #5052 Skrevet 21. august 2012 Wednesday; Hvilke sanger hører du mest på nå for tiden? John Legend - P.D.A hører jeg om igjen og om igjen om dagen.. blir i sååå godt humør av den hva med deg? 1
skruf Skrevet 21. august 2012 #5053 Skrevet 21. august 2012 (endret) Den heter Sebastian light, weightless shine, både i shampo og balsam:-) Kjøper de hos frisør Ble redigert bort for mye her, men svarer på hva den heter:-) Endret 21. august 2012 av maya76
skruf Skrevet 21. august 2012 #5054 Skrevet 21. august 2012 John Legend - P.D.A hører jeg om igjen og om igjen om dagen.. blir i sååå godt humør av den hva med deg? Akkurat nå hører jeg endel på det siste albumet til Kent, særlig den sangen 999:-) Får skikkelig sommerfeeling av den! Også har 9-åringen min Adele-dilla, så hører endel på henne også..
Gjest EryMax Skrevet 21. august 2012 #5055 Skrevet 21. august 2012 EryMax: beste ishockeyfilm? Det er et ganske vanskelig spørsmål, da det ikke finnes like mange filmer om ishockey som det gjør om feks baseball eller fotball. Å de fleste ishockey filmene er rimelig ukjente i Norge, kanskje bortsett fra Walt Disney sin Mighty Ducks. Det er den eneste jeg tror kan være litt kjent i Norge siden det er en Disney film. Å snakker vi om bra ishockey filmer, så er Miracle fra 2004 bra. maya76: Favoritt kake?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. august 2012 #5056 Skrevet 21. august 2012 kent <3 maya76: skal du på konserten i Bergen på lørdag?
skruf Skrevet 21. august 2012 #5057 Skrevet 21. august 2012 maya76: Favoritt kake? Den som Silfen la ut oppskrift på! Noe av det beste jeg har smakt, en slags dobbel sjokoladebrownies med ostekrem. Og jeg er egentlig ikke en kakemoms, men den gikk unna. Ellers så bruker jeg å lage en gele og fromasjkake som jeg liker godt, frisk og syrlig på smak. Ery; Din favorittkake? Bud; Samme til deg, favorittkake?
skruf Skrevet 21. august 2012 #5058 Skrevet 21. august 2012 kent <3 maya76: skal du på konserten i Bergen på lørdag? Nei, men gjett om jeg kunne ha tenkt meg! Nesten så jeg vurderer å sette meg på et fly og besøke faren min.. Skal du?
Gjest EryMax Skrevet 21. august 2012 #5059 Skrevet 21. august 2012 Ery; Din favorittkake? Det må være himmelsk marengs. Guybrush: Favoritt sport?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. august 2012 #5060 Skrevet 21. august 2012 Nei, men gjett om jeg kunne ha tenkt meg! Nesten så jeg vurderer å sette meg på et fly og besøke faren min.. Skal du? Har paven rar hatt? Ikke ti ville hester ville klart å holde meg unna. Ikke en date med Carmen Electra ville fått meg på andre tanker, engang. Jeg får til og med betalt for å være der! ^^ HunterLady: favoritt-banneord?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå