Gjest Swarovski Skrevet 19. august 2012 #4961 Skrevet 19. august 2012 Wow. Imponert over at så mange har svart på spørsmålene mine Og beklager at ett av de skapte en diskusjon. Er ikke alltid jeg tenker like langt, dessverre 0 år, 0 dager og 0 timer. Jeg er nok ikke beredskapshjem. Jobber for mye og reiser for mye til det. De tre som bor med meg har selv adoptert meg, og de er bofaste Og jeg som var sikker på at du tok inn katter både titt og ofte da. Lurer på hvem jeg egentlig tenker på da Men det holder at 3 stk har adoptert deg, regner jeg med Swarovski: Har du noen spesielle talenter? Ikke som jeg kommer på akkurat nå. Swarowski: Du kan få tre gaver av meg(hypotetisk sett da); hva velger du? Kan jeg få de mørke lange øyenvippene dine? Om ikke, så ønsker jeg meg av den mer materialske sorten: - de perfekte sommer/vår/høst skoene som ikke er for varme, med halvhøye hæler og som ikke er åpne. Jeg har lett i evigheter. - En kollage av inspirasjon for smykker, siden jeg er litt tom for øyeblikket. - En bok med gode tanker, minner, historier ol, som kan gjøre en vond dag til en bedre dag. Absolutt ikke. 25 år, året ser ut som blir et bra år for meg. Burde jeg være urolig? Nei, overhodet ikke. Jeg fikk ikke min første alderskrise før jeg var 31 Swarowski: Om du måtte leve som fugl i tre døgn, hva slags fugl ville du vært? En av de som migrerer til sydligere strøk akkurat nå. Eventuellt en snakkende papegøye, så kunne jeg sagt alle mulige frekke og sjokkerende ting, som jeg ville blitt belønnet for Cornflake-Girl: Skal du noe spesiellt i løpet av høsten? Kristian82: Hva er den beste måneden i året? Gaby: Hva er den beste kaken du har smakt? Kosemose: Kuleis eller pinneis?
mammamora90 Skrevet 20. august 2012 #4962 Skrevet 20. august 2012 (endret) Tre, alle med samme person. Står opp 0630, dusjer og spiser. Drar på jobb 0655, hvor jeg begynner 0700. Klokken 1600 er jeg ferdig, da drar jeg hjem og slapper av i ca 1 time. Det innebærer å se en episode av mine favorittserier mens jeg konsumerer noe som gir meg ekstra energi. Så stikker jeg ned på SATS og trener en times tid. Umiddelbart etter trening lager jeg middag. Resten av kvelden bruker jeg på serier, bøker eller bare trolle på internett Først i helgene det skjer noe spennende i livet mitt! (akkurat nå) Men straks er jeg student igjen, skal bli så utrolig deilig å få en litt mer fleksibel hverdag!!! Mammamora90: Hva er dealbreakers for deg? (Feks: røyking, politisk syn, religion, vegetarisme(denne er faktisk en av mine) ,høyde, skallethet osv) Edit: Var så utrolig fornøyd med det spørsmålet mitt at jeg ønsker å stille det samme til et par andre også: Maya76, Tonje! og norah Jeg har tre dealbreakers som jeg kommer på i farten: 1. Jeg kunne aldri blitt sammen med noen som var veldig på høyresiden politisk. Tror heller ikke ytterste venstreside hadde blitt en så veldig god match. 2. Rusmissbruk, det er vel egentlig unødvendig å uttdype. Har nulltoleranse for rusmissbruk. 3. Psykiske lidelser: Jeg snakker ikke om forbigående depresjoner eller litt angst av og til, som de fleste opplever en eller annen gang i livet sitt, men alvorlige psykiske lidelser er noe jeg helst vil holde meg litt unna, i hvertfall som kjærestemateriale. NozMonster: Hvilket fylke bor du i? Endret 20. august 2012 av mammamora90
mammamora90 Skrevet 20. august 2012 #4963 Skrevet 20. august 2012 (endret) 24 Svampelura: Hvor gammel trodde du jeg var? Jeg har aldri forsøkt, men er sikker på at jeg får det til. Jeg har derimot blitt fortalt at hjernen min er som en rubiks kube, dersom det er av interesse. Aldrisur: For eller imot pelsoppdrett? NozMonster: Skrev du dagbok som barn/tenåring? : Mammamora90: Er du mamma?? Ja, det er jeg Yme: Hvor gammel er du? Endret 20. august 2012 av mammamora90
Gjest O___o Skrevet 20. august 2012 #4964 Skrevet 20. august 2012 God morgen, tråden! Jeg har riktignok ikke sovet ennå, bare trent Jeg var mest glad i naturfag, forming og gym, fordi det var det jeg fikk til best. Nei. Når jeg er ferdig med maleriene mine (de få gangene det skjer) putter jeg dem i skapet, eller lar de ligge rundt og bli ødelagt. Hvis noen spør om de får kjøpe, gir jeg dem enten bort gratis, eller så blir jeg eiesyk og vil ha det for meg selv (så jeg kan legge det i skapet, eller la det bli ødelagt) O___o: Jeg vil se avatren din i full størrelse. Hvor kan jeg gjøre det? Godt spørsmål! Google wonderwoman Tror dessverre ikke tegningen er å finne i stor oppløsning :| Yme: Hva skal du med bildet?
Gjest NozMonster Skrevet 20. august 2012 #4965 Skrevet 20. august 2012 NozMonster: Hvilket fylke bor du i? jeg bor i akershus.. mammamora: har du møtt noen fra kg?
Solsenga Skrevet 20. august 2012 #4966 Skrevet 20. august 2012 jeg bor i akershus.. Nord eller sør for Oslo? mammamora, Cornflake-Girl, Swarovski, maya76, O___o: Hva er øvre grense for sexpartner? Giacomo_P, CadillacJack, SemperFi, Bandit: Hvilke verdensdeler har dere besøkt?
TheHairyToothfairy Skrevet 20. august 2012 #4967 Skrevet 20. august 2012 Giacomo_P, CadillacJack, SemperFi, Bandit: Hvilke verdensdeler har dere besøkt? Stort sett alle hjørnene av Europa, Nord-Amerika, pluss Argentina. Nordvest i Russland. Midtøsten, hovedsaklig rundt Kashmir, men også Irak/Iran/SA. Vestkysten av Afrika, samt nord i Afrika. Svalbard og Jan Mayen samt Island og Grønland. mayaseventysix: det lengste du har gått på en dag. solsenga: hva gjør du om vinteren? giacomo: ditt forhold til harald sæverud?
Solsenga Skrevet 20. august 2012 #4968 Skrevet 20. august 2012 solsenga: hva gjør du om vinteren? Fryser! Samtidig som jeg hater å fryse er jeg en av de som mener det også er sunt (er aldri syk), så går uten skjerf, men med 2-3 strømpebukser.. CadillacJack: Hvilke steder vil du anbefale/ fraråde?
Gjest EryMax Skrevet 20. august 2012 #4969 Skrevet 20. august 2012 Solsenga: Har du gitt kjøleskapet ditt et navn?
TheHairyToothfairy Skrevet 20. august 2012 #4970 Skrevet 20. august 2012 CadillacJack: Hvilke steder vil du anbefale/ fraråde? Jeg anbefaler på det sterkeste å oppleve USA, men å unngå de store turistfellene. Togreise i statene er en fantastisk opplevelse, og få turister benytter seg av dette Når ting blir noe fredeligere i områdene rundt Kashmir og nordøst av Afghanistan så er dette en flekk på jorden som er verd å få med seg. Naturen er helt ufattelig varierende Silfen: den største severdigheten i Bergen? og, hva er den mest oppskrytte? 1
Solsenga Skrevet 20. august 2012 #4971 Skrevet 20. august 2012 Solsenga: Har du gitt kjøleskapet ditt et navn? Hahaha, nei er det vanlig?? Har ikke noe navn nei.. Har ditt?
Gjest EryMax Skrevet 20. august 2012 #4972 Skrevet 20. august 2012 Hahaha, nei er det vanlig?? Har ikke noe navn nei.. Har ditt? Det heter Snykvit, hahaha NozMonster: Kebab eller burger etter en kveld på byn? 1
kristian82 Skrevet 20. august 2012 #4973 Skrevet 20. august 2012 Kristian82: Hva er den beste måneden i året? Soleklart Desember SemperFi: Er det deg det er bilde av på avataren?
Solsenga Skrevet 20. august 2012 #4974 Skrevet 20. august 2012 EryMax og kristian82: Hender det at dere kikker i kjøleskapet når dere kjeder dere?
Gjest EryMax Skrevet 20. august 2012 #4975 Skrevet 20. august 2012 EryMax og kristian82: Hender det at dere kikker i kjøleskapet når dere kjeder dere? Ja stadig vekk, til og med når jeg er på besøk hos mamma eller pappa kikker jeg i kjøleskapene deres. Giacomo_P hva er det beste du har i kjøleskapet nå? 1
kristian82 Skrevet 20. august 2012 #4976 Skrevet 20. august 2012 EryMax og kristian82: Hender det at dere kikker i kjøleskapet når dere kjeder dere? Det kan absolutt skje. EryMax: Spiller du hockey?
skruf Skrevet 20. august 2012 #4977 Skrevet 20. august 2012 mammamora, Cornflake-Girl, Swarovski, maya76, O___o: Hva er øvre grense for sexpartner? Har egentlig ikke tenkt så mye over det.......men en 10-12 år eldre enn meg kanskje? Mannen min er 39, så han er ikke så mye eldre enn meg. Solsenga; Øvre og nedre grense for sexpartner?
skruf Skrevet 20. august 2012 #4978 Skrevet 20. august 2012 mayaseventysix: det lengste du har gått på en dag. Det var et lite stykke å gå opp til Galdhøpiggen...men husker ikke hvor mange timer jeg brukte. Ellers så har jeg gått en del fra hytte til hytte-turer i den norske fjellheimen, blir fort noen timers vandring i løpet av en dag. SemperFi; Fem ting du MÅ gjøre hver dag? Fem ting du MÅ ha hver dag?
Gjest EryMax Skrevet 20. august 2012 #4979 Skrevet 20. august 2012 Det kan absolutt skje. EryMax: Spiller du hockey? Yarp Kristian82: Hva er din favoritt sport?
kristian82 Skrevet 20. august 2012 #4980 Skrevet 20. august 2012 (endret) Yarp Kristian82: Hva er din favoritt sport? Å se på så er det fotball og spille selv så er det sjakk. (Om det regnes som sport da ) Hogwash: tandem hopp med meg i falskjerm eller stupe fra 10 meteren? Endret 20. august 2012 av kristian82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå