Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BM2: Vil du bo sammen med meg og Bud?

I såfall mangler vi bare en mann og en løve, og en gammel gris med stjernekikkert, så har vi hele Kardemommeby i boks! :D

Skrevet

Kosemose: er du i gammel dame humør idag?

Jeg er humørløs, kronisk, så skjønner egentlig ikke spørsmålet?

EryMax: Hva spiste du til middag i dag? :)

Skrevet

Jeg er humørløs, kronisk, så skjønner egentlig ikke spørsmålet?

EryMax: Hva spiste du til middag i dag? :)

Jeg spiste hjemmelaget nachos. Å jeg tenkte på den gamle tanta i avataren din hehe

Guybrush: Indisk eller mexikansk mat?

Skrevet

Bud: Har du en moderatorfetisj? Ref noe most kos.

Ja, men ikke på Kosemose (lenger).

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

LillePus: Hvor lenge har du vært beredskapshjem for katter?

0 år, 0 dager og 0 timer.

Jeg er nok ikke beredskapshjem. Jobber for mye og reiser for mye til det.

De tre som bor med meg har selv adoptert meg, og de er bofaste :)

BM2: Synes du det burde vært noen aldersgrenser (øvre/nedre) på KG. Og i så tilfellet; hva burde disse aldersgrensene vært ?

Endret av Lille-pus
Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hva er dine største hobbyer?

jeg har desverre ingen hobbyer jeg, og det irriterer meg ganske mye egentlig...jeg vil finne noen hobbyeeeeer!

Det er umulig for meg å svare på, da jeg hverken kjenner dine preferanser på menn eller din omgangskrets. Men sånn generelt så er det sikkert noe av det samme. Hvorfor du uthever enkeltindivider i en gjennomsnittshypotese skjønner jeg dog ikke.

er det noe bedre å genneralisere da, og rakke ned på flere tusen kvinner i ett og samme innlegg???

Skrevet

Tråden er ryddet for personhets og siteringer av dette

Sophie-Ann, mod

Skrevet (endret)

er det noe bedre å genneralisere da, og rakke ned på flere tusen kvinner i ett og samme innlegg???

Hvordan skal jeg IKKE generalisere når spørsmålet er hva jeg liker best av KG-damer og damer ellers? Resten av innlegget ditt er bare tull jeg ikke gidder svare på.

Innlegget mitt ble faktisk slettet. Alvorlig talt, Sophie-Ann. Dette er lavmål. Slik du legger lista nå er det altså heretter ikke lov å ytre at man foretrekker en gruppe fremfor en annen.

Spent på å se om dere holder den.

Endret av kråkefjas
Skrevet

Jeg hadde bare NES, men spilte mest Super Mario Bros 3 og Megaman 3, 4 og 5. Har den konsollen fortsatt stående hjemme hos mor og far. Hva med deg?

Jeg elsket Super Mario World og The Legend of Zelda: A Link to the Past, men jeg spilte Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time ganske mye også.

Era_Vulgaris: Samler du på noe?

Eh, dette er egentlig pinlig, men jeg har en ganske stor frimerkesamling. Jeg pleide å samle på dyreskjeletter også, men moren min kastet hele samlingen en gang jeg var bortreist.

Swarovski: Har du noen spesielle talenter?

Skrevet (endret)

norah: Du kan velge mellom følgende statsministerkandidater, hvem velger du og hvorfor?

Bjørnar Moxnes, Per Willy Amundsen, Valgerd Svarstad Haugland, Steinar Bastesen og Fabian Stang er de du kan velge mellom.

Gaaaaaad, på mange måter er det pest eller kolera fordi ingen av de er egnet til å være statsministre. Veldig få i dette landet klarer den rollen......Per Willy Amundsen og Steinar Bastensen....Kødder du meg meg?? Fabian har jeg sansen for som snill ordfører(feil parti dog, men jeg synes han gjør seg bra som ordfører i Oslo).,

Du tvinger meg til det: Bjørnar Moxnes, Nei, vettu hva: ingen av dem.

norah: hvor ofte er du på byen? Og hva tar du på deg når du skal ut?

Om du "på byen" regner med konsert og så drikke øl eller gå ut litt generelt: Noen ganger 2 ganger i uka, noen ganger 2 ganger i måneden(sistnevnte mest vanlig, jeg er geriatrisk og blir fort sliten).

Jeg tar på meg: litt kort kjole eller ei jæskla trang bukse(jeg har bare litt trange bukser faktisk) med en litt gjennomsiktig topp - begge akkompagnert av semihøye hæler(skoletter eller pumps) og øredobber. Alltid. Gidder ikke variere.

Norah: Hvor mye sminke bruker du?

Mitt beste trekk tror jeg er øynene(fin farge og høvelig lange vipper), så jeg bruker øyensminke i nude/jordfarger. Og jeg MÅ ha litt blush fordi jeg er litt sånn "lys som Casper". Det gjør jeg faktisk hver dag nesten.

Skal jeg noe ekstra gøy tar jeg også på litt foundation og - selvsagt lipgloss!

Jeg kunne droppet sminke(ser grei ut da også), men jeg synes absolutt alle(kvinner) har vakrest øyne når de fremhever dem litt ekstra.

Norah: bruker du ønske deg noe når du ser stjerneskudd? tør du i så fall fortelle hva du ønsket deg sist?

Hallo! Da går det ikke i oppfyllelse.

NozMonster:

25 fra KG på facebook? Jeg tør knapt ha èn. Hvordan i alle dager kom du i (frivillig) kontakt med så mange KG`ere?

Swarowski: Du kan få tre gaver av meg(hypotetisk sett da); hva velger du?

Cornflake_girl: Du skal på date med meg og Badabing, og må sjarmere oss. Hva gjør du?

De 3 skjulte brukere her nå: Hvem er dere?

Endret av norah
Skrevet

Wednesday: hva blir dagens middag :)

crispy chicken :) kommer du ?

• Liker 1
Skrevet

Karpuzi: I hvilken del av Norge kunne du ALDRI bosatt deg?

Hmm. Av steder jeg har vært. Østfold.

Karpuzi: Gresk eller italiensk?

Gresk.

Cornflake_girl Hvor i landet er du fra?

Skrevet

N

Hallo! Da går det ikke i oppfyllelse.

AHA! Så du ønsker faktisk noe når du ser dem? ^^

Noz: fryser du lett?

Bud:

bbs_ch_ci3_l.jpg

eller

enkeiperf_wdm_gmml_ci3_l.jpg

182741_125182194219939_4931965_n.jpg

? Please advice, jeg klarer ikke velge.

Skrevet

Det forespeiler meg at jeg må tenke lenge og vel for å få svart riktig, så jeg foreslår en skål istedet!

:skaal:

Kristian82: En time med Liv Tyler eller en dag med Magnus Carlsen?

Crow: Valgte du nicket pga. The crow?

Ah, vanskelig....men velger en dag med Magnus Carlsen. :ler:

Gaby: 10 poser sursild eller 1 par nye sko?

Skrevet

Ah, vanskelig....men velger en dag med Magnus Carlsen. :ler:

Gaby: 10 poser sursild eller 1 par nye sko?

Siden du ikke har satt noen øvre grense når det gjelder pris, velger jeg glatt 1 par nye sko :nigo:

Alyah: Hvis du kunne bodd hvor som helst i landet, uten å tenke på jobb/stuff, hvor ville du bodd?

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster:

25 fra KG på facebook? Jeg tør knapt ha èn. Hvordan i alle dager kom du i (frivillig) kontakt med så mange KG`ere?

heheee.. jeg var på et KG-treff hvor vi var rundtomkring 14 stykker, og så fikk jeg god kontakt med ca 8 av dem, og noen av dem har blitt kjent med nye her inne som har blitt dratt med inn i "gjengen", og så har jeg møtt noen fler her inne også som jeg har fått på facebukken :briller:

tror faktisk det bare er hunterlady som jeg har på facebook uten å ha møtt..

Noz: fryser du lett?

oooh yes!!

jeg fryser så lett og mer enn normalt at jeg får gratis varme fra hjelpemiddelsentralen :fnise:

norah: hva har du gjort i helgen? :)

Gjest Badabing
Skrevet

(plus for fint spørsmålsbidrag)

Nei. Nå begynner jeg på mitt niende år som student, og jeg begynner å bli klar for å gjøre noe annet.

Badabing: har du tattis? Hvis du måtte ta en (ny), hva hadde du tatovert og hvor på kroppen hadde du gjort det?

Jeg har ingen tatoveringer og i dag er jeg glad jeg ikke har tatt noen av de jeg hadde lyst på da jeg var yngre.. Jeg kommer nok aldri til å ta tatovering nå. Jeg synes veldig mange kler det, men jeg tror ikke det hadde passet meg.

Men hvis jeg måtte ta en, ville jeg tatt en som minnet om min søster, hun er og kommer alltid til å være den viktigste i livet mitt.

Era_vulgaris: beste tegnefilm/animasjonsfilm?

Drue: ville du vært varulv, shape shifter eller vampyr?

• Liker 1
Skrevet

Så utrolig koselig gjort. :smilyblomst:

Det beste jeg har smakt er nok de tingene jeg husker best.

Jeg liker egentlig ikke lammekjøtt, men i Kina smakte jeg det beste kjøttet noensinne. Og det var lammekjøtt på spyd med ukjent krydderblanding.

Et annet sted i Kina smakte jeg noen skjell (aner ikke type) som var gratinerte og med noen småstrimlete grønnsaker oppi skjellet. Fantastisk nydelig.

I Usa smakte jeg en hjemmebakt frokost"greie". Mellomting mellom kake og bolle, som smakte herlig karamell med nøtter på. Aner ikke hva det var. Dessverre :(

Leser, maler (jeg kan ikke tegne et tre som ligner på virkeligheten en gang, men det er gøy allikevel ;) ), puslespill ol. Alt utenom sport :tongue:

Siden jeg er lat idag, så bare gjentar jeg spmlista mi, siden det er endel som ikke har svart/vært innom :sjenert:

2ne2: Hvilken sjokolade er din favoritt?

Aaleyah: Er det en bakgrunn bak brukernavnet ditt?

Arabella: Vet barna dine at du er på KG?

Badabing: Beste verdensdel?

Bandit: Telttur eller temapark-tur?

BM2: Hvor ville du helst bodd? (Økonomi, venner, familie osv er uten betydning)

Bud: Fremdeles like nyforelska?

CadillacJack: Beste periode i livet ditt?

Cornflake-girl: Den beste frokosten er?

Cuddlegirl: Noen grunn til at du ikke har mer fargesterk undertøysutvalg?

Dreamdrops: Hva er best av høststorm og vinterstorm?

Drue: Kan du tenke deg å være evig student?

Era_vulgaris: Dusj eller badekar?

EryMax: Har du noen hobbier utenom ishockey?

Fairydust: Det beste med sommeren er?

Giacomo_P: Hvit, rød eller rose vin?

Guybrush: Hvis det blir et par av deg og wednesday: lager du en dagbok slik at resten av KG kan følge kjærlighetshistorien deres?

HedvigR: Hva får deg lit å le?

Hogwash: Vil du ha innekatt eller utekatt?

Kaffemor: Er du kresen på kaffen din?

Karpuzi: Gresk eller italiensk?

Kråkefjas: Er KG-damer bedre eller verre enn 'virkelighetens' damer?

LillePus: Hvor lenge har du vært beredskapshjem for katter?

lillesiren: Er du liten?

Lydia: Hvilket land vil du aller helst besøke?

Maya76: Har du lyst på flere barn?

Mortem: Har du en spesiell klesstil?

nattjenta: Hvor ofte er du våken om nettene?

Norah: Hvor mye sminke bruker du?

NozMonster: Er du generelt en samler, eller gjelder det bare sjiraffer?

Nyx: Bruker du mye Nyx sminke?

SemperFi: Har du angst fordi du er blitt et kvart århundre? ;)

Solsenga: Er du brun hele året?

Stueloff: Hvor lang tid liker du å bruke, på å gjøre deg klar, om morgenen?

Svampelura: Kaffe eller te?

Tonje!: Finnes det noe dyr du er litt redd for?

Vampen: Din beste matrett?

Viernes: Hjemmekos eller ut på byen?

Wednesday: Hvor gammel er barnet ditt?

Yme: Har du solgt noen kunstverk?

Jeg drikker verken kaffe eller te, men skal jeg velge en av de må det vel være te.

Yme: Favorittfag på skolen?

Skrevet

Era_vulgaris: beste tegnefilm/animasjonsfilm?

L'homme qui plantait des arbres.

Kosemose: Liker du gyngestoler og/eller strikking?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...