Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

the pursuit of happiness :) fin film!

duda?

BM2: Jeg har ei søt venninne fra Volda.. skal jeg hooke dere opp ? ;)

He he. Hun er nok i feil aldersgruppe ;)

Men dialekten :hjerter_rundt::hjerte::strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm nei det tror jeg faktisk ikke at jeg har!

har du ?

På sett og vis. Som betaling for taxi-tur...

Skrevet

Giacomo_P: Hvit, rød eller rose vin?

Man kan da ikke velge mellom slikt? Det kommer helt an på omgivelser, anledning og mad. Hvis jeg må velge, kan du like gjerne spørre hvorledes jeg har lyst til å dø!

Giacomo_P: Hvorfor liker du Leo Graf så godt?

Fordi han er verdens herligste, mest arketypiske rettsmedisiner. Og han har en helt fantastisk festlig aksent!

Limonade: hva gleder du deg mest til i høst?

Skrevet

Wednesday: bubbles? ;)

hihi blossom er favoritten :) har bamse tilogmed!

Gjest Badabing
Skrevet

Åja, i så fall beklager jeg :) Jeg har i alle fall ikke hørt det før.

Ah :) Hvordan går franskkurset så langt da?

Jeg var best i samfunnsfag/sosiologi & norsk.

Wednesday: Er det noe du gjør fast med håret hver dag; retter det/krøller det/hårspray e.l.?

Jeg måtte google, og du var nok bedre i geografi enn hva jeg var. ;)

Tja, det går litt smått, jeg gaper nok over litt for mye for tiden. :) Og så er det jammen forferdelig vanskelig! Tysk var simpelt i forhold. Jeg var god til å huske verb og bøyninger, men språkøre har jeg definitivt ikke.

Swarowski: ville du valgt en enkel bungalow på stranden eller luksushotell med alle fasiliteter på ferie?

Skrevet

He he. Hun er nok i feil aldersgruppe ;)

Men dialekten :hjerter_rundt::hjerte::strix:

tjaaa hun er 33.. er det for ungt/gammelt for deg ?

Skrevet

tjaaa hun er 33.. er det for ungt/gammelt for deg ?

Ligger i nedre grenseland.

Jeg er gammel ser du ;) Med unger på vei ut av heimen.

Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: Favoritt eventyr?

Tror ikke jeg har noe spesiellt favoritteventyr fra barndommen. Vi leste mest andre slags bøker. Var glad i teskjekjerringa da ;)

Swarowski: ville du valgt en enkel bungalow på stranden eller luksushotell med alle fasiliteter på ferie?

Tja, ingen av delene er optimalt. Jeg liker opplevelsesferier, gjerne roadtrip'er.

Etter litt debatt, ender jeg på hotellet. Der kan jeg trekke meg tilbake etter en slitsom dag. Mens en bungalow vil bety altfor mye sol og sand. (Jeg hater å sole meg)

Wednesday: Siden Guybrush ikke tør å svare: Vil du lage en dagbok som utbroderer hver minste lille kjærlighetsytring mellom dere? :fnise:

BM2: Synes du det er skummelt med sånne skjulte brukere som sniker rundt på forumet?

• Liker 1
Skrevet

BM2: Synes du det er skummelt med sånne skjulte brukere som sniker rundt på forumet?

Nei, bare patetisk. Skulte brukere og Anonym Bruker er siste sort!

Drømmedråper: Liker du båter?

Skrevet

Wednesday: Siden Guybrush ikke tør å svare: Vil du lage en dagbok som utbroderer hver minste lille kjærlighetsytring mellom dere? :fnise:

hihi nei tror ikke det :fnise:

Skrevet

Ligger i nedre grenseland.

Jeg er gammel ser du ;) Med unger på vei ut av heimen.

hvor gammel er du ?

Skrevet

hvor gammel er du ?

Er nærmere 50 en 30 for å si det slik ;)

Skrevet

Er nærmere 50 en 30 for å si det slik ;)

alltid trodd du var noenogtredve jeg :vetikke:

Skrevet

Jeg er barnslig :nigo:

indeed ;p

Skrevet

Cuddlegirl: Noen grunn til at du ikke har mer fargesterk undertøysutvalg?

Tjaa, sikkert fordi jeg er glad i lyse farger. :) Jeg har både svart, blå og lilla og da, så er ikke baare kjedelig!

Cuddlegirl: Hvilken farge/hvilket mønster, har du på sengetøyet ditt og matcher det lakenet?

Akkurat nå har jeg et rutete, som er lilla og svart. Ja, lakenet er svart, så det matcher.

Cuddlegirl: Skal du ut i mårra ? :)

Hmm, jeg har ikke bestemt meg. Tror kanskje jeg holder meg hjemme, men hvem vet. Får nesten se i morgen. :)

Wednesday: Har du og Guybrush vært på date?

Swarowski: Hvilken farge har du på undertøyet ditt?

Skrevet

Wednesday: Har du og Guybrush vært på date?

Tror jeg velger å ikke svare på flere spørsmål om meg og Guybrush jeg.. hehe.. må bevare spenningen litt :fnise:

Cuddlegirl: Bruker du håndkrem? Isåfall, har du en favoritt ? (jeg trenger ny håndkrem, lyst å prøve noe nytt!! ;) )

Skrevet

Tror jeg velger å ikke svare på flere spørsmål om meg og Guybrush jeg.. hehe.. må bevare spenningen litt :fnise:

Cuddlegirl: Bruker du håndkrem? Isåfall, har du en favoritt ? (jeg trenger ny håndkrem, lyst å prøve noe nytt!! ;) )

Søren, jeg som er så nysgjerrig! :sukk:

Men hehe jaa, jeg er avhengig! Akkurat nå går det i spenol og en body lotion fra apoteket, siden jeg er tom for den jeg egentlig bruker. (http://mona.cosmopha...anic-Hand-Cream) Veldig god! :)

Guybrush: Har dere vært på date?

Neida, skal gi meg...

Dreamdrops: Hva skal du i morgen?

• Liker 2
Skrevet

Sider dere fjaser så inatt, tar en søvnløs Swarovski på seg oppdraget med å stille masse spørsmål :jepp:

Maya76: Har du lyst på flere barn?

Ja, kunne tenkt meg et barn til:-)

Skrevet

Bandit: Når gråt du sist?

Det må være da jeg ble sengeliggende med ME. Jeg trodde jeg var frisk etter å ha hatt det flere år tilbake, men da jeg skjønte det ble langvarig igjen, og at jeg ikke kunne følge opp poden som vanlig, samt at han var veldig lei seg selv, så felte jeg noen tårer.

Bandit: Telttur eller temapark-tur?

Skulle jeg hatt med poden, måtte det nok blitt en temapark-tur. Ellers liker jeg godt å sove i telt, men det blir lenge mellom hver gang.

maya76: Når slapper du aller best av?

Wednesday: Hva drikker du til Tottenham-kampene?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...