Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gia: Noen annen mann enn Hellstrøm som får plodpumpa di til å gå litt kjappere?

Kanskje Jussi Björling - men han er jo ikke en mann, men en gud.

Gia: Hva syntes du om folk som ikke greier å se egne feil? Men fortsetter å trampe på andre? (Gjerne nære venner)

Det gjør meg takknemlig for at drab er forbudt, og at vi har en streng våbenlovgivning.

Jeg synes det er patetisk, og det gjør meg kvalm og rasende.

Slike er forkrøblede sjeler.

Urr: Hvor vilde du helst vært akkurat nu?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til alle;

Hva gjør man for å få familien til å gå å legge seg....(har besøk av svigers og føler for å finne senga...)

Skrevet

Kanskje Jussi Björling - men han er jo ikke en mann, men en gud.

Der har du fått meg på kroken! Jussi Bjorling er fantastisk!

Skrevet (endret)

Til alle;

Hva gjør man for å få familien til å gå å legge seg....(har besøk av svigers og føler for å finne senga...)

Skal de overnatte?

Når det er svigers som er på besøk kan du legge deg, det er mannen din som må sitte oppe! ;)

Endret av Solsenga
Skrevet

Til alle;

Man sier hut dere i seng.

Yme:Hva er det mest kinky du kunne tenkt deg?

Skrevet

Snakker du om programlederen? Det er i såfall Ingrid Bolsø Berdal tror jeg. Synes utringningen var litt drøy jeg da, men.. :P

Ikke si sånt! Hu er den vakreste dama i hele verden, og utrigna hennes kan aldri bli for drøy.

*Cuddlegirl*: Er du brunette?

Skrevet

Til alle;

Det er to muligheder, men fremgangsmåden er den samme:

Et skikkelig klassisk victoriansk hysterianfald vil give deg muligheden til å komme vekk, og få frihed i et andet værelse, eventuelt legge deg selv. Driver du det enda lidt lenger, vil de få nok, og gå og legge seg selv, for å slippe mere av galskaben, og du kan sitte oppe og kose deg med en stiv drink!

Arabella: Cognac foran peisen en høstkveld, eller Sauvignon Blanc i haven en forårsaften?

Skrevet (endret)

Drue: Hvor vilde du helst bodd (indenlands) hvis du måtte flytte fra Oslo?

Gjerne Vest-Telemark, men kanskje et sted litt nærmere Oslo (kanskje i Buskerud), sånn at barna mine kan vokse opp litt nærmere besteforeldrene sine.

Drue: Hvilken hustype bor du i?

Studenthybel (altså, leilighet).

Wednesday: er Giroud (en av de nye signeringene til Arsenal) en guilty pleasure hos deg?

Olivier-Giroud2.jpg

(Ja, jeg er Arsenal-fan)

Endret av Drue
Skrevet

Til alle;

Har sovemedisin i vinen...

Skrevet

Ikke si sånt! Hu er den vakreste dama i hele verden, og utrigna hennes kan aldri bli for drøy.

*Cuddlegirl*: Er du brunette?

Strengt tatt burde alle kvinner med slik kropp og utsråling gå toppløs!

Skrevet

Enig i at hun er flott og at puppene heller ikke er det verste jeg har sett, men det var like før man så alt :P DET kan dere ikke nekte på! Så kan man heller diskutere om det hadde gjort noe.. Hehe

Yme: Har du en kunstnerisk utdannelse?

Skrevet

Snakker du om programlederen? Det er i såfall Ingrid Bolsø Berdal tror jeg. Synes utringningen var litt drøy jeg da, men.. :P

Yme:Hva er det mest kinky du kunne tenkt deg?

Jeg syns alt er greit, så lenge ingen vil bæsje på meg.

Cuddlegirl: Er du brunette?

Skrevet

Yme: Jeg gjentager mitt tidligere spørsmål:

Hva vilde du helst valgt å være, gynekolog eller flyttsame?

Skrevet

Hvorfor poster den et helt nytt innlegg, når jeg redigerer det gamle? Det var plagsont. Natta.

Gjest Eurodice
Skrevet

Til alle;

Du kan vel legge deg selvom de sitter oppe. Bare si de ikke skal bråke :).

Gjest Eurodice
Skrevet

Strengt tatt burde alle kvinner med slik kropp og utsråling gå toppløs!

Slik at mindreverdskompleksene hos mange vokser til himmels?

• Liker 2
Skrevet

Slik at mindreverdskompleksene hos mange vokser til himmels?

Mer at verden skal bli et vakrere sted å bevege seg i. Er trivelig med kvinner som smiler.

Skrevet (endret)

Cuddlegirl: Er du brunette?

Jepp, det er jeg. Ser nesten litt svart ut på bilde i outfittråden, men det er det altså ikke. :gjeiper:

SvampeLura: Hvilken brus liker du best?

Endret av Cuddlegirl
Skrevet

SvampeLura: 3 på topp på spillelista di?

Skal vi se: 1. Katy Perry - E.T

2. Loreen - Euphoria

3. 30 Second To Mars - Closer To The Edge

Yme: Har det hendt seg at du har tatt til tårene ved en film?

Skrevet

Du kan vel legge deg selvom de sitter oppe. Bare si de ikke skal bråke :).

Jepp, tror jeg gjør det... (og klør meg i hodet at svigers på over 80 holder ut lengre enn meg..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...