Gjest NozMonster Skrevet 17. august 2012 #4761 Skrevet 17. august 2012 Noz: Skal du få med deg Premier League-åpningen? Eller skjer det faktisk noe annet denne helgen? jeg har ikke planer om det, men om noen jeg kjenner skal og vil ha meg med, så er jeg gjerne det!! Jeg tror jeg så at C. Jack spurte meg om hvor mange par sko en kvinne må ha: svar: selv har jeg sikkert 50 par, men man trenger sikkert ikke mer enn 10 par! Bandit: hvilket (hvilkne) lag holder du med?
Solsenga Skrevet 17. august 2012 #4762 Skrevet 17. august 2012 Solsenga: Ferie i syden eller på vinterfjellet? Aldri vært i Syden, så velger det! Også er jeg mer glad i varme enn kulde Solsenga: Har du fått noe farge i sommer? Jeg hadde fin farge veldig tidlig i sommer, nå er jeg bare litt brun på skuldrene SvampeLura: Frustrerte fruer eller Greys anatomy? Wednesday: Hvilken tid på året liker du best? Sommer/ påske/ bursdag osv NozMonster: Hva rundt deg lager lyd akkurat NÅ?
Gjest Bandit Skrevet 17. august 2012 #4763 Skrevet 17. august 2012 jeg har ikke planer om det, men om noen jeg kjenner skal og vil ha meg med, så er jeg gjerne det!! Bandit: hvilket (hvilkne) lag holder du med? Skulle mer enn gjerne ha bedt deg, jeg, men i morgen har Follo hjemmekamp, så da stiller selvsagt jeg og poden. Men vi skal skyndte oss hjem etterpå for å se Newcastle - Tottenham, da bortelaget er favorittlaget mitt. Gia: Noen annen mann enn Hellstrøm som får plodpumpa di til å gå litt kjappere? 1
Gjest Nyx Skrevet 17. august 2012 #4764 Skrevet 17. august 2012 Nyx: Er du en positiv sjel? Nyx: Hvilken musikksjanger er best? Ja, det tror jeg. Jeg har bare mine dager jeg også. Når alt føles feil og jeg vil grave meg under en stein.. Jeg må nok si rock der. Evt noen stille ballader. (Men jeg er også svak for mangeee kjærleiksanger) Guybrush: greier du å gå en hel dag uten å pusse tenna? Gia: Hva syntes du om folk som ikke greier å se egne feil? Men fortsetter å trampe på andre? (Gjerne nære venner)
Gjest NozMonster Skrevet 17. august 2012 #4765 Skrevet 17. august 2012 NozMonster: Hva rundt deg lager lyd akkurat NÅ? bare fjernsynet! amanda-prisutdelingen faktisk.. Silfen: hvilken annen bruker her inne minner deg mest om deg selv?
Wednesday Skrevet 17. august 2012 #4766 Skrevet 17. august 2012 Wednesday: Hvilken tid på året liker du best? Sommer/ påske/ bursdag osv tidligere var det juni, etter eksamen, .. men så som jeg er ferdig på skolen synes jeg HELE året er magisk!! I´m freeeeeeee Nyx: Hva er din favorittblomst ?
Wednesday Skrevet 17. august 2012 #4767 Skrevet 17. august 2012 Bandit: Har du store forhåpninger til Villas-Boas ?
Gjest Bandit Skrevet 17. august 2012 #4768 Skrevet 17. august 2012 Bandit: Har du store forhåpninger til Villas-Boas ? Jeg må innrømme at jeg er livredd for den høye forsvarslinja hans, da vi har få midtbanespillere som er flinke til å presse helhjertet. Men mannen er jo helt konge, jeg liker tankene hans rundt måten han ønsker vi skal spille på, og jeg håper han får tid på seg til å bygge. Wednesday: Du skal se åpningen? I såfall... hvilken kamp? maya76: hvor lenge skal du sove i morgen?
Gjest Nyx Skrevet 17. august 2012 #4769 Skrevet 17. august 2012 Nyx: Hva er din favorittblomst ? En to grenet orkide.. Åå, de er så fine. Gjerne røde. (Sliter med å få tak i, jeg har en hjemme fra før av) De er helt nydelige! Men er også glad i bonsai tre. Jeg har faktisk flere av dem.. Bandit: hvor tidlig legger du sønnen din? Silfen: Jeg spiste iskrem med sånn ekkel smak som du pratet om. Er du sint på meg nå?
Wednesday Skrevet 17. august 2012 #4770 Skrevet 17. august 2012 (endret) Wednesday: Du skal se åpningen? I såfall... hvilken kamp? Jeg skal se samme kamp som deg Tottenham er laget! og Villas-Boas er den kjekkeste managern så gleder meg til det tror du forresten Gylfi Sigurdsson skal spille i mårra ? jeg håper det!!! Solsenga: Er du interessert i fotball ? Endret 17. august 2012 av Wednesday
Cleopatra Skrevet 17. august 2012 #4771 Skrevet 17. august 2012 Aldri vært i Syden, så velger det! Også er jeg mer glad i varme enn kulde Jeg hadde fin farge veldig tidlig i sommer, nå er jeg bare litt brun på skuldrene SvampeLura: Frustrerte fruer eller Greys anatomy? Da må det bli frustrerte fruer, har ikke sett en eneste episode av Greys NozMonster: Beste norske serie (utenom hotel cæsar)? 1
Gjest Bandit Skrevet 17. august 2012 #4772 Skrevet 17. august 2012 Jeg skal se samme kamp som deg Tottenham er laget! og Villas-Boas er den kjekkeste managern så gleder meg til det tror du forresten Gylfi Sigurdsson skal spille i mårra ? jeg håper det!!! En vaskeekte yidette på KG.... Stor stjerne i margen... Gylfi har tidvis imponert meg i oppkjøringen, og vil nok få sjansen. Om det er fra benk eller start, tør jeg ikke spekulere i. Det er mange rykter angående morgendagen. Noen sier at Dawson og Huddlestone ikke er med i troppen. Dawson grunnet familieproblemer, mens Huddlestone sitt fravær skal være uvisst. Med Sandro som kanskje må hvile etter OL, Parker ute, og Modric helt ute, så blir det tynt på den sentrale midtbanen. Livermore og Jenas (grøss) lukter det ikke gull av, da håper jeg Gylfi kommer inn ved siden av Livermore. SvampeLura: 3 på topp på spillelista di?
Gjest Bandit Skrevet 17. august 2012 #4773 Skrevet 17. august 2012 Bandit: hvor tidlig legger du sønnen din? På en skoledag er vi ferdig lest sånn rundt klokka 21. Silfen: Hvilken annen brukers liv kunne du tenke deg å leve en hel dag, dersom du måtte?
kråkefjas Skrevet 17. august 2012 #4774 Skrevet 17. august 2012 Til whoever. Hvem er dama med de nydelige puppene på amanda?
Gjest NozMonster Skrevet 17. august 2012 #4775 Skrevet 17. august 2012 NozMonster: Beste norske serie (utenom hotel cæsar)? jeg er nok den minst erfarne serie-titteren som er under 50 år... har ikke sett noen andre serier enn "doll house" jeg.. så det er svaret! det var en bra og spennende serie da! vampen: nevn en ting som du har lært via den harde måten?
skruf Skrevet 17. august 2012 #4776 Skrevet 17. august 2012 Jeg må innrømme at jeg er livredd for den høye forsvarslinja hans, da vi har få midtbanespillere som er flinke til å presse helhjertet. Men mannen er jo helt konge, jeg liker tankene hans rundt måten han ønsker vi skal spille på, og jeg håper han får tid på seg til å bygge. Wednesday: Du skal se åpningen? I såfall... hvilken kamp? maya76: hvor lenge skal du sove i morgen? Regner med jeg står opp i 8-tiden.... har ei lita kråkebolle som våkner tidlig, sånn ca kl 7, hun trøyer seg litt med å se barnetv, men etter en times tid er det klart for frokost:-) Dessuten kommer moren min og henter henne i 9-tiden, de har visst en date (mormor og barnebarn er like morgenfriske). Så da blir det å sende frøkena avgårde før jeg tar en runde på tredemølla. Lurer på om jeg skal bake rundstykker i morgen tidlig. Bandit; Er du A eller B-menneske, og står sønnen din tidlig opp?
Gjest Bandit Skrevet 17. august 2012 #4777 Skrevet 17. august 2012 Regner med jeg står opp i 8-tiden.... har ei lita kråkebolle som våkner tidlig, sånn ca kl 7, hun trøyer seg litt med å se barnetv, men etter en times tid er det klart for frokost:-) Dessuten kommer moren min og henter henne i 9-tiden, de har visst en date (mormor og barnebarn er like morgenfriske). Så da blir det å sende frøkena avgårde før jeg tar en runde på tredemølla. Lurer på om jeg skal bake rundstykker i morgen tidlig. Bandit; Er du A eller B-menneske, og står sønnen din tidlig opp? Jeg er egentlig en mellomting. Guttungen står opp tidlig. Hver dag. Noen ganger står jeg opp sammen med ham, andre ganger sover jeg ut litt. Han synes det er koselig å være alene enkelte morgener. Da tar han morgenkåpa med seg, spiser frokost, og ser litt tv eller spiller litt. Flink liten fyr. Solsenga: Hva får deg til å tralle av glede?
Solsenga Skrevet 17. august 2012 #4778 Skrevet 17. august 2012 Solsenga: Er du interessert i fotball ? Ekstremt lite! Men hvis det er noe lørdag formiddag, så kan jeg sette på i bakgrunnen bare for å få helgefølelsen (vokste opp med den der DING-lyden ) Wednesday: Drikker du te? I såfall, hvilken type? maya76: Eplejuice eller appelsinjuice? Noz: Når lo du sist? Bandit: Når gråt du sist?
Solsenga Skrevet 17. august 2012 #4779 Skrevet 17. august 2012 Til whoever. Hvem er dama med de nydelige puppene på amanda? Snakker du om programlederen? Det er i såfall Ingrid Bolsø Berdal tror jeg. Synes utringningen var litt drøy jeg da, men.. Solsenga: Hva får deg til å tralle av glede? Små ting i hverdagen! En fin sang, en koselig melding, en hyggelig kunde, skryt/ kompliment.. Kan gjerne inneholde en kjekk fyr ;)
skruf Skrevet 17. august 2012 #4780 Skrevet 17. august 2012 maya76: Eplejuice eller appelsinjuice? Ingen.... Drikker laktosefri melk, kaffe, vann, pepsimax og te.... Cuddlegirl; Fallskjermhopp eller basehopp?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå