Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Solsenga: Stammer vi fra apene, eller Adam og Eva?

Apene! Eller hva tror du?

Liker ikke tanken på Adam og Eva.. Snakk om skikkelig innavl.

Endret av Solsenga
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Giacomo_P: Hvis du spiser pannekaker, hvordan gjør du det? Hva har du på og hva drikkes ved siden av?

Det er mulig at dette er lidt helligbrøde på KG, men jeg har altså ikke spist pandekaker på mange år. Jeg liker dem med bacon (kremert og i terninger), og de skal rulles sammen og spises med kniv og gaffel, slik anstendige mennesker gjør. Jeg er ikke helt sikker på hva man bør drikke til, men tror jeg skulde ha gått for bayerøl.

Lillesiren: Hvem vilde du tatt med hvis du blev invitert i gallamiddag på slottet?

• Liker 2
Skrevet

Apene! Eller hva tror du?

I concur :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet

SvampeLura: blir det rolig helg eller ut på byen ? :)

Nope, her blir det så rolig som det går an å bli :surprised:

Drue: Hvilken hustype bor du i?

Skrevet

Hehe, den er svart:)!

Tja, hvertfall planene klare for kvelden: Piknik ved elva, og evt. bar etterpå:)

Hva med deg?

Bandit: Hva står på menyen hos deg/dere i morgen?

Cad.Jack: Hvor lenge har du bodd i/utenfor Bergen?

Vokst opp på Paradis siden jeg var ca. 8-9, stort sett bodd i Bergen siden.

Admins og moderatorer: hvorfor må den nye mobilversjonen av kg suge så store kvantiteter av penis?

• Liker 1
Skrevet

Cadillac: Den filmen du så aller mest på da du var liten?

Helt klart Cannonball Run.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke :)

Hm, det må nok bli korsetten min og den matchende g-strengen.

Ellers føler jeg meg ganske sexy så lenge bh'en sitter ordentlig på og har en matchende g-streng, eller i alle fall en som passer til ;)

Svampelura: Hvilken farge har du på tannbørsen din nå?

Den er hvit, orange og litt lilla.

Giacomo_P: Hva har du i kjøleskapet ditt?

Skrevet (endret)

Nyx: Hvilken farge har du i stua?

?

Nyx: har du ei låt du digger - men som du skammer deg litt over ? :)

Jeg har toscana mener jeg. Er så lenge siden at jeg ikke husker, hahah.... Burde nok friske opp med noen strøk ja..

Blir i god stemning av denne da, og ja.. Ikke helt det jeg pleier å høre på..

EryMax: hvilke ukedag er best?

Svampelura: Liker du Mp3-musikk? Ala Pitbull osv.

Endret av Nyx
Skrevet

Giacomo Er det uanstendig syns du, og ikke spise med kniv og gaffel? :overrasket: Eller gjelder det kun pannekaker? Og er det greit å kun bruke gaffel?

Skrevet

Da er jeg et anstendig menneske. Hurra!

Skrevet

EryMax: Hva får deg sint?

At noen blir behandlet urettferdig og slemt

EryMax: hvilke ukedag er best?

Fredag, for da er det nesten helg.

Solsenga: Ferie i syden eller på vinterfjellet?

Skrevet

Svampelura: Liker du Mp3-musikk? Ala Pitbull osv.

Mp3-musikk er bra :tommel:

Nyx: Hvilken musikksjanger er best?

Bandit: Er du avhengig av kg?

Skrevet

Den er hvit, orange og litt lilla.

Giacomo_P: Hva har du i kjøleskapet ditt?

Øl, mad og vin.

Giacomo Er det uanstendig syns du, og ikke spise med kniv og gaffel? :overrasket: Eller gjelder det kun pannekaker? Og er det greit å kun bruke gaffel?

Noen ting er det latterlig å bruke kniv og gaffel på, men generelt bør nok de fleste retter konsumeres slik. Men tapas eller suppe, f. eks. er ikke så egnet for kniver og gafler.

Og: Man løfter maden opp til munden, ikke senker munden ned til gaffelen!!!!

Kun gaffel er, med visse forbehold, lidt lettere udannet, synes jeg.

Daybreak: Når kommer du tilbake til oss i forumet?

Skrevet

norah: Du kan velge mellom følgende statsministerkandidater, hvem velger du og hvorfor?

Bjørnar Moxnes, Per Willy Amundsen, Valgerd Svarstad Haugland, Steinar Bastesen og Fabian Stang er de du kan velge mellom.

Skrevet

Noen ting er det latterlig å bruke kniv og gaffel på, men generelt bør nok de fleste retter konsumeres slik. Men tapas eller suppe, f. eks. er ikke så egnet for kniver og gafler.

Og: Man løfter maden opp til munden, ikke senker munden ned til gaffelen!!!!

Kun gaffel er, med visse forbehold, lidt lettere udannet, synes jeg.

Haha vi kan ikke spise sammen :laugh:.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er på trynet. Det er ikke HAN som skal trekke seg, landets politimestere har tillit til ham og det er han som kjenner situasjonen. Jeg kunne ikke tenke meg noen annen person som var i bedre stand til å kunne sette ord på hvor skoen trykker og hva som er i behov for forandring. Det er han som i dette øyeblikk har best kontakt med norske politikammere og politimestere.

Nå skal vi heller bruke ressurser og tid vi godt kunne brukt på noe annet, på å finne en som kan tre inn i hans stilling.

Den som burde gått var Stoltenberg. Men her i landet er vi så forbannet opphengt at folk må gå straks noe ikke er som det skal være. Vår presse funker som en pokkers lynsjemobb.

Bandit: hva merke er stereoanlegget ditt?

Panasonic. Samme som TV'n... :ler:

Bandit: nevn de 3 kuleste filmene fra da du var liten

Nå vet jeg ikke helt hva du mener med liten, men da jeg var 5-6 år var det Flåklypa Grand Prix, Bambi og Robin Hood som rulet!

Bandit: Hva står på menyen hos deg/dere i morgen?

I morgen er det Premier League-åpning med et par kompiser, så da kommer vi til å gå litt bort fra vanlig rutine, og bestille pizza. Det var det poden aller helst ville. :ler:

Noz: Skal du få med deg Premier League-åpningen? Eller skjer det faktisk noe annet denne helgen?

lillesiren: Planer for i morgen?

Skrevet (endret)

Mp3-musikk er bra :tommel:

Nyx: Hvilken musikksjanger er best?

Bandit: Er du avhengig av kg?

Jeg er bitt, men ikke avhengig. Jeg kan faktisk klare meg leeeenge uten å måtte sjekke om jeg har fått svar på noen poster... :ler: Hvordan det? Ser det slik ut? :ler:

Nyx: Er du en positiv sjel?

Endret av Bandit
Skrevet (endret)

Jeg er bitt, men ikke avhengig. Jeg kan faktisk klare meg leeeenge uten å måtte sjekke om jeg har fått svar på noen poster... :ler: Hvordan det? Ser det slik ut? :ler:

Jepp, sjelden å se at du står som frakoblet, men jeg er nok blitt litt avhengig selv :icon_lol:

Solsenga: Har du fått noe farge i sommer?

Endret av SvampeLura
Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Favorittantrekk?

jeg går som ofte i kjoler, og det er så absolutt favoritten!

og favorittkjolen er en lilla Karen Miller kjole som jeg føler meg nokså fin og fjong i :skya:

Nozzeraffen: Har du noen sinde sittet på kjempegiraffen din og nydt et glass eller to? Bruker du den iblandt som et møbel?

heheee... i wish! men jeg tørr ikke sitte på den særlig lenge, for det knirker litt i ryggen på den når jeg sitter der.. den begynner å bli en gammel mann stakar :sukk:

NozMonster: Har du et smykke/en ring/etc. som du alltid har på deg?

neeei- har noen smykker jeg bruker veldig ofte, men ingen som jeg "må" ha på meg hver dag..

Swarovski: jeg har handlet en del på epla!

jeg elsker elsker elsker epla!

har du et brukernavn der, slik at jeg kan titte på det du har laget?

lillesiren: liker du å handle klær billig, så du får masse klær, eller liker du best å handle dyrere klær av mer fancy designere og heller ha færre klær?

gia: hva synes du om hellstrøm? (begrunn gjerne)

Skrevet

gia: hva synes du om hellstrøm? (begrunn gjerne)

Jeg elsker Eivind Hellstrøm. Riktig nok kjender jeg folk som har jobbet for ham som sier han er en drittsekk - men en mand som er så glad i mad, kan simpelthen ikke være andet end guldgod tvers igjennom.

Jeg skulde ønske han vilde lave programserien "Hellstrøm rydder opp i helsevesenet". Og at han vilde drikke vin med meg!

Jeg er nesten lidt homofilert i denne sammenhengen. Nesten. Skillet mellom sex og mad er ikke så stort i min verden.

Lydia: Er det noe du gleder deg til i høst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...