TheHairyToothfairy Skrevet 16. august 2012 #4641 Skrevet 16. august 2012 Er nok over på 63-65, men er jo i grunn mange fine! (Jeg er jo jente og ser som kjent kun på utseende og farge). Har du en å anbefale? Det slår meg at det som siden blir Riviera heter jo Buick Special på 50-tallet. Riviera er en svær og prangende luksusbil med alt tenkelig utstyr. Bilene fra 70-tallet er i mine øyne de estetisk peneste, da tenker jeg på 3. Generasjon. Den fantastiske hekken med det såkalte boattail-konstruksjonen er rett og slett det første jeg tenker på når man sier Riviera til meg. Men. Bilen har en 455cid forgasser bigblock V8er. Den finnes ikke treig, og 8 liter motor krever litt fuel. Disse bilene står lett for den årlige omsetningen for en oljenasjon. However, dette er helt klart bilen jeg ville valgt, og så hadde jeg heller modernisert motoren til en langt mer moderne standard. Wednesday: en svær stein eller flere små? 1
2ne2 Skrevet 16. august 2012 #4642 Skrevet 16. august 2012 Guybrush: Er det bilde av deg på avataren din?
TheHairyToothfairy Skrevet 16. august 2012 #4643 Skrevet 16. august 2012 CadJack: Hvor fort løper du 40-meter'n? Saktere og saktere pr år. Onde rykter skal ha det til at jeg er begynt å bli gammel. Drømmedrops: peneste stavkirken i Norge?
TheHairyToothfairy Skrevet 16. august 2012 #4644 Skrevet 16. august 2012 CadillacJack: Måtte kjøre en Pacer resten av livet eller miste en finger. Ta fingeren min, du. Et liv uten Cadillacs, wankel eller Mopar er uaktuelt. Guybrush: på tide å lese seg opp om Cosmo. Meld tilbake om inntrykk når dette er gjort!
Wednesday Skrevet 16. august 2012 #4645 Skrevet 16. august 2012 Wednesday: hva er den absolutte drømmebilen uavhengig av pris og bruksområde http://www.autoblog.com/2009/08/12/report-corvette-c7-coming-in-2012-as-a-2013-model/ denne!! å herregud jeg blir seriøst småkåt Wednesday: en svær stein eller flere små? hmm.. en stor med mange små rundt kanskje ? haha 2ne2: Synes du Guybrush er kjekk på avataren sin? CadillacJack: Har du noen gang kjøpt ring til en jente ? Guybrush: Må nesten spørre deg om det samme da, drømmebil ?
Guybrush Skrevet 16. august 2012 #4646 Skrevet 16. august 2012 Guybrush: Er det bilde av deg på avataren din? Det stemmer Luna123: hva er forhistorien til brukernavnet?
TheHairyToothfairy Skrevet 16. august 2012 #4647 Skrevet 16. august 2012 (endret) http://www.autoblog.com/2009/08/12/report-corvette-c7-coming-in-2012-as-a-2013-model/ denne!! å herregud jeg blir seriøst småkåt hmm.. en stor med mange små rundt kanskje ? haha 2ne2: Synes du Guybrush er kjekk på avataren sin? CadillacJack: Har du noen gang kjøpt ring til en jente ? Guybrush: Må nesten spørre deg om det samme da, drømmebil ? Hvis vi tenker på sånn seriøs ring, så ja. Det har jeg. Lillesiren: hvorfor Bergen? Wednesdag: må jeg gjemme nøklene til Corvetten min, selv om den er 24 år? Endret 16. august 2012 av CadillacJack
Gjest norah Skrevet 16. august 2012 #4649 Skrevet 16. august 2012 Vanskelig spørsmål. Avhenger av personen. Tror jeg heller kan si at jeg har datet noen helt ned i 10 år yngre. Hæ? Er ikke du sånn 25 eller noe? *confused*
Wednesday Skrevet 16. august 2012 #4650 Skrevet 16. august 2012 Wednesdag: må jeg gjemme nøklene til Corvetten min, selv om den er 24 år? heheh ja spørs det
Guybrush Skrevet 16. august 2012 #4651 Skrevet 16. august 2012 (endret) Guybrush: Må nesten spørre deg om det samme da, drømmebil ? Først var det denne: Så denne: Og nå er det blitt denne: Hæ? Er ikke du sånn 25 eller noe? *confused* Hø?! erru frekk Wednesday: vi skal på roadtrip/bilferie i europa. hvor går ferden? Endret 16. august 2012 av Guybrush
Vulpes Skrevet 16. august 2012 #4652 Skrevet 16. august 2012 Guybrush: Hvor gammel er du? (Siden du ikke sa det i forrige innlegg.)
Guybrush Skrevet 16. august 2012 #4653 Skrevet 16. august 2012 Guybrush: Hvor gammel er du? (Siden du ikke sa det i forrige innlegg.) Flere har spurt før Mye morsommere å ikke si det Kan gi samme hint som før - jeg er født i et tiår som inneholdt mye stygg mote og hårfrisyrer.
Gjest Eurodice Skrevet 16. august 2012 #4654 Skrevet 16. august 2012 (endret) Flere har spurt før Mye morsommere å ikke si det Kan gi samme hint som før - jeg er født i et tiår som inneholdt mye stygg mote og hårfrisyrer. Du er født rundt midten, siste halvdel, av 70-tallet, tenker jeg. Endret 16. august 2012 av Arabella
skruf Skrevet 16. august 2012 #4655 Skrevet 16. august 2012 Flere har spurt før Mye morsommere å ikke si det Kan gi samme hint som før - jeg er født i et tiår som inneholdt mye stygg mote og hårfrisyrer. Gjetter 80-tallet jeg:-) Da var det utrolig mye stygg mote og hårsveiser!!
2ne2 Skrevet 16. august 2012 #4656 Skrevet 16. august 2012 http://www.autoblog....s-a-2013-model/ denne!! å herregud jeg blir seriøst småkåt hmm.. en stor med mange små rundt kanskje ? haha 2ne2: Synes du Guybrush er kjekk på avataren sin? CadillacJack: Har du noen gang kjøpt ring til en jente ? Guybrush: Må nesten spørre deg om det samme da, drømmebil ? Jepp..!
Gjest norah Skrevet 16. august 2012 #4657 Skrevet 16. august 2012 Flere har spurt før Mye morsommere å ikke si det Kan gi samme hint som før - jeg er født i et tiår som inneholdt mye stygg mote og hårfrisyrer. Ja, det er jo jeg og - men jeg har da baller nok(høhø) til å si at jeg er enogtredve år, ja. 31, trettien år = 1981. Men at du er født på 80tallet kan jo likegodt bety at du er på alder med lillebroren min på 25. Så for å være litt mer konkret; kan du ikke hvertfall si om det er før eller etter 1985? Uansett tilfelle; du er jo ikke den sløveste kniven i skuffa, åssen i alle dager orket du å date er som var 10 år yngre? Og; brukte du den boka di som sjekketriks?
Guybrush Skrevet 16. august 2012 #4658 Skrevet 16. august 2012 Ja, det er jo jeg og - men jeg har da baller nok(høhø) til å si at jeg er enogtredve år, ja. 31, trettien år = 1981. Men at du er født på 80tallet kan jo likegodt bety at du er på alder med lillebroren min på 25. Så for å være litt mer konkret; kan du ikke hvertfall si om det er før eller etter 1985? Uansett tilfelle; du er jo ikke den sløveste kniven i skuffa, åssen i alle dager orket du å date er som var 10 år yngre? Og; brukte du den boka di som sjekketriks? Det er aldri noen som klarer å gjette det - synes det bare er litt morsomt Er nok før 85 ja. Er ikke det at jeg ikke tør si det er bare en "greie" i vennegjengen min. Nesten blitt en spøk. Skal sies at hun var mer reflektert, moden og belest enn den eldste jenta jeg har datet. Føltes dumt å avvise noen man fikk god kommunikasjon med kun pga alder. Hvilken bok? og det var nok hun som tok initiativet, ikke meg.
Gjest Swarovski Skrevet 16. august 2012 #4659 Skrevet 16. august 2012 På tide med noen spørsmål her. Guybrush: Prøver du å fortelle oss at du vil si sannheten, hvis vi gjetter riktig alder? For da tipper jeg du er født i 1980. CadillacJack: Fikser du alle bilene dine selv, eller har du de noengang på verksted? Solsenga: Hvilket land ville du helst reist til: Australia eller Brasil? Bandit: Hva spsier dere på lørdagskvelden? Norah: Hva er favorittunderforumet ditt på KG?
Gjest Eurodice Skrevet 16. august 2012 #4660 Skrevet 16. august 2012 Det er aldri noen som klarer å gjette det - synes det bare er litt morsomt Er nok før 85 ja. Er ikke det at jeg ikke tør si det er bare en "greie" i vennegjengen min. Nesten blitt en spøk. Skal sies at hun var mer reflektert, moden og belest enn den eldste jenta jeg har datet. Føltes dumt å avvise noen man fikk god kommunikasjon med kun pga alder. Hvilken bok? og det var nok hun som tok initiativet, ikke meg. Var jeg nærmere i min antagelse at du er født rundt midten/siste halvdel av 70-tallet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå