Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Solsenga: Hvem eier den nydeligste sangstemmen?

Fant du ikke på et vanskeligere spm? :fnise: Spørs helt hvordan man skal gripe det ann! Jeg er veldig svak for hese og raspete stemmer som f.eks Lars Winnerbäck og Knut Anders Sørum har. Men det er jo ikke de nydeligste, klareste stemmene.. Æææææ, jeg klarer ikke! :P Jeg er patriot og svarer Sivert Høyem. Så skal jeg tenke over saken en gang til i morgen ;)

Dreamdrops: Hvordan ser morgenkåpen din ut?

Karpuzi: Hva ligger på stuebordet ditt akkurat nå?

Lydia: Hvilken årstid er favoritten din? Og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest20
Skrevet

Lydia: Hvilken årstid er favoritten din? Og hvorfor?

Vinteren. Da kan jeg som regel isolere meg fra alt og alle (i hvert fall til en viss grad), og jeg legger mindre merke til mindreverdighetskomplekset mitt.

Dreamdrops: Hvordan var overgangen fra ungdomsskolen til videregående for deg?

Skrevet

Haha du var det ja! Trenger jo alltid et par slike ;)

Hvor er det hen? :sjenert:

Det kommer an på hvor du bor? Jeg bor ikke i Oslo, nei.

Grimstad. :)

Skrevet (endret)

Fant du ikke på et vanskeligere spm? :fnise: Spørs helt hvordan man skal gripe det ann! Jeg er veldig svak for hese og raspete stemmer som f.eks Lars Winnerbäck og Knut Anders Sørum har. Men det er jo ikke de nydeligste, klareste stemmene.. Æææææ, jeg klarer ikke! :P Jeg er patriot og svarer Sivert Høyem. Så skal jeg tenke over saken en gang til i morgen ;)

Dreamdrops: Hvordan ser morgenkåpen din ut?

Haha, den er grei :fnise:

Jeg har ikke morgenkåpe, bare en badekåpe. Og den er i håndklestoff og helt hvit. Ikke noe spennende!

Dreamdrops: Hvordan var overgangen fra ungdomsskolen til videregående for deg?

Helt fantastisk. Jeg likte ikke ungdomsskolen; følte jeg ikke passet inn og trivdes rett og slett ikke noe særlig.

Så begynte jeg i ny klasse på videregående, på en helt ny skole der jeg ikke kjente noen, så var ganske spent for å si det sånn! Men klassen var awesome, vi var rundt 12 stykker og ble som en liten familie :)

Karpuzi: Hva må du alltid ha i vesken?

Endret av Dreamdrops
Skrevet

Grimstad. :)

Det var litt langt, synes jeg. Søren :( Hvis ikke så hadde jeg blitt med altså! (Jada, inviterte meg selv..)

Lydia: Hvilke farger er det på neglelakkene dine? (Om du har da)

Og begynner du på videregående denne uken eller noe?

Skrevet

Dreamdrops & Lydia: hva er det mest vellykkede sjekketrikset/fremgangsmåten dere selv har opplevd å utføre mot noen :)

Skrevet

Dreamdrops & Lydia: hva er det mest vellykkede sjekketrikset/fremgangsmåten dere selv har opplevd å utføre mot noen :)

Kanskje et litt kjedelig svar, men jeg har faktisk ikke sjekket opp noen før.. Og nå kan jeg i alle fall ikke gjøre det :P

Guybrush: Det er flere spørsmål til deg litt lenger bak her? (Blås i spørsmålstegnet, men da slipper jeg å komme på et nytt :fnise: )

Skrevet

Det var litt langt, synes jeg. Søren :( Hvis ikke så hadde jeg blitt med altså! (Jada, inviterte meg selv..)

Du inviterer ikke deg selv. :fnise: Som faren min sier "I dette huset står døren alltid åpen for alle". Det er hyggelig å få besøk.

Det er bare å si ifra om man er på Sørlandet, så girer vi opp et par hakk. :skya:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du inviterer ikke deg selv. :fnise: Som faren min sier "I dette huset står døren alltid åpen for alle". Det er hyggelig å få besøk.

Det er bare å si ifra om man er på Sørlandet, så girer vi opp et par hakk. :skya:

Det var da hyggelig å høre da :)

I will ;) Er ikke der så ofte, men om jeg kommer en dag, kommer jeg på døra di.

(Og nei, det høres ikke creepy ut siden jeg er jente. Fint det der :) )

Maya76: Hva ga du mannen din i gave sist?

Endret av Dreamdrops
  • Liker 1
Skrevet

Det var da hyggelig å høre da :)

I will ;) Er ikke der så ofte, men om jeg kommer en dag, kommer jeg på døra di.

(Og nei, det høres ikke creepy ut siden jeg er jente. Fint det der :) )

:smilorange:

Skrevet

Morsom tilfeldighet :)

Badabing: hvem hadde du tatt av...

503x.jpg

Thomas Seltzer og....

790x.jpg

Tom Victor Gausdal?

SvampeLaura: Hvis du ikke røyker: Ville du at din partner hadde en gigantisk tribal på ryggen og oppover nakken og halsen, eller at han tok seg en sigg hver eneste dag? (Hvis du selv røyker, kan du se bort i fra spørsmålet)

Siden jeg hater alt som har med røyk å gjøre så skulle jeg nok klart å leve med en fyr som hadde en slik på ryggen :)

Guybrush: Joggesko eller pensko?

Gjest Gjest20
Skrevet

Lydia: Hvilke farger er det på neglelakkene dine? (Om du har da)

Varierer.

Og begynner du på videregående denne uken eller noe?

Ja, i morgen (torsdag).

Aldri prøvd.

Guybrush: Hva ville du gjort om du hadde fått en dødsdom?

SemperFi: Hvem/hva er din beste venn akkurat nå?

Skrevet (endret)

SemperFi: Hvem/hva er din beste venn akkurat nå?

Min beste venn vil alltid forbli mine foreldre. :hjertesmil:

Men av utenom familie har jeg to barndomsvenner, to x-kolleger og to studievenner. :)

Lydia. Hva får deg til å smile og le?

SvampeLura. Hva er den beste måten å stå opp på?

C-Jack. Irriterer du deg over hvor mye penger du har brukt på bil, eller er det en ren fornøyelse?

Dreamdrops. Se på film eller dra på fisketur?

Endret av SemperFi
Gjest Gjest20
Skrevet

Lydia. Hva får deg til å smile og le?

Ingenting.

Dreamdrops: Har du tumblr?

Skrevet

Dreamdrops. Se på film eller dra på fisketur?

Kommer an på med hvem. Dra på fisketur med en dust eller se film med en jeg liker? Da velger jeg film. Men om det er fint vær og jeg drar på fisketur med en jeg liker, velger jeg fisketur :)

Sånt vær som i dag? Fisketur! ;)

Svampelura: Yndlingsserie?

• Liker 1
Skrevet

Min beste venn vil alltid forbli mine foreldre. :hjertesmil:

Men av utenom familie har jeg to barndomsvenner, to x-kolleger og to studievenner. :)

SvampeLura. Hva er den beste måten å stå opp på?

Det må nok være når jeg våkner til sol fra skyfri himmel, eller at hunden står over meg i senga og halen vifter som en proppell, da må man bare smile :)

Lydia: Hvordan har du det akkurat nå? :)

Skrevet

Kommer an på med hvem. Dra på fisketur med en dust eller se film med en jeg liker? Da velger jeg film. Men om det er fint vær og jeg drar på fisketur med en jeg liker, velger jeg fisketur :)

Svampelura: Yndlingsserie?

Det er mange, men den aller beste må nok være True Blood? :smilorange:

Skrevet

Jeg var på brygga til en av mine bestekamerater omtrent halve dagen i dag. Vi fisket (krabbe agn), spiste krabber, badet, kjørte båt, grillet flint stek og spilte fotball, volly, etc. :)

Skrevet

Jeg var på brygga til en av mine bestekamerater omtrent halve dagen i dag. Vi fisket (krabbe agn), spiste krabber, badet, kjørte båt, grillet flint stek og spilte fotball, volly, etc. :)

Åå, hørtes ut som en herlig dag! :)

Swarovski: Hvordan kom du på brukernavnet ditt?

Gjest Gjest20
Skrevet

Lydia: Hvordan har du det akkurat nå? :)

Ganske dårlig.

SvampeLura: Hvordan var du som barn?

SemperFi: Drømmer du ofte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...