Gjest Gjest20 Skrevet 14. august 2012 #4521 Skrevet 14. august 2012 Drue: Hva er positivt og negativt med KG?
Gjest Drue Skrevet 14. august 2012 #4522 Skrevet 14. august 2012 Drue: Hva er positivt og negativt med KG? Gjennom AB-funksjonen bærer diskursen her noe jeg vil tro gjenspeiler mange (kvinners) holdninger, noe jeg i mange tilfeller har lært noe av (positivt). Men sannheten kan ofte også være trist å lese (som innvandrer) - det blir jeg stadig minna på når jeg går inn skråblikk-forumet. Lydia: hva var det siste du skrev for hånd? Maya76: hvordan hadde du reagert hvis mannen din i gave hadde gitt deg en dildo som var avstøp av penisen hans?
Gjest Gjest20 Skrevet 14. august 2012 #4523 Skrevet 14. august 2012 Lydia: hva var det siste du skrev for hånd? Et brev til familien min. Dreamdrops: Røyker du?
SemperFi Skrevet 14. august 2012 #4524 Skrevet 14. august 2012 Semper FI: Gratulerer med dagen den 11. hvordan ble dagen feiret? Takk, takk. SemperFi: Feira du bursdagen din på noen måte? Jeg slår to fluer i en smekk. Jeg jobbet splittskift den kvelden 14-18 + 22-02. Men det ble BBQ feiring med familien og mine 5 nærmeste venner på besøk. På selve dagen ønsker jeg å feire med de aller nærmeste først og fremst. Jeg drar på byen med venner til kommende lørdag. HedvigR. Er du en nysgjerrig person av natur, eller aksepterer du at ting er som det er? Maya76. Hva er det flaueste du har opplevet i et selskap? Drue. Når sist bruke du "rasist" kortet mot noen?
Gjest Skrevet 14. august 2012 #4525 Skrevet 14. august 2012 Dreamdrops: Røyker du? Nei, æsj. Aldri prøvd heller Klarer meg fintfint uten. Jeg drar på byen med venner til kommende lørdag. Å! Får man lov å være med? HedvigR: Hvis du skulle blitt et dyr i neste liv, hvilket ville du valgt? 1
Gjest Gjest20 Skrevet 14. august 2012 #4526 Skrevet 14. august 2012 SemperFi: Hva synes du om blogging?
Gjest Drue Skrevet 14. august 2012 #4527 Skrevet 14. august 2012 (endret) Drue. Når sist bruke du "rasist" kortet mot noen? Det har jeg ikke gjort seriøst på så lenge jeg kan huske. Gjør det en del på kødd, derimot. Men jeg bruker rasekortet ganske ofte. F.eks. (seriøst) når studentlaget vårt spiller fotball, og en må gå bort til en annen gruppe for å spørre om vi kan flytte litt på banen og måla for å få plass. Da sier jeg til de på laget mitt at utlendinger ofte oppfattes som folk som i veldig stor grad tar seg til rette på andres bekostning, og at jeg ikke vil forsterke de fordommene. De forstår meg, og på den måten slipper jeg å gå over for å spørre. Ellers gjorde jeg det (useriøst) for to dager sida da samboeren min og "svigermor" ville ha meg til å bade. "Dude, chill. Jeg tåler ikke kulde som dere (nordlendinger)". Dreamdrops: har du hørt om spice girls? Endret 14. august 2012 av Drue
Gjest Skrevet 14. august 2012 #4528 Skrevet 14. august 2012 . Dreamdrops: har du hørt om spice girls? Haha klart Var selvsagt storfan som liten. Jeg er den generasjonen jeg vet du! Maya76: Hvordan kommer du på nye spørsmål å stille når du er helt tom?
SemperFi Skrevet 14. august 2012 #4529 Skrevet 14. august 2012 Å! Får man lov å være med? Er bare å joine! Det blir mye spøk, latter og dansing. SemperFi: Hva synes du om blogging? Jeg har lite tilfelles med enkelte rosabloggere som kun er opptatt av mote eller seg selv. Men det er mange gode bloggere som skrive om verden, tar opp vanskelige temaer, etc som jeg kan lese på. Så i bunn og grunn er det mange bloggere som bidrar til mye positivt. Solsenga. Hva liker du best av Solo eller Fanta? Begrunn! Dreamdrops. Hvilken elev7student var/er du den stille, høylytte, sjenerte, klassens klovn, bimbo, sportsidiot, etc?
Gjest Skrevet 14. august 2012 #4530 Skrevet 14. august 2012 Er bare å joine! Det blir mye spøk, latter og dansing. Dreamdrops. Hvilken elev7student var/er du den stille, høylytte, sjenerte, klassens klovn, bimbo, sportsidiot, etc? Hvor har dere tenkt dere da? Hadde jo faktisk vært moro! Var den som pratet en del og ikke minst kom med litt vågale (småspydige?) kommentarer. Elevene synes det var veldig morsomt, mens lærerne.. Vel, de har bare ikke smak for bra humor! Også var jeg litt nerd da. Lydia: Din største uvane? 1
Gjest Gjest20 Skrevet 14. august 2012 #4531 Skrevet 14. august 2012 (endret) Lydia: Din største uvane? Jeg ødelegger leppa mi. Solsenga: Hva holder deg oppe i vanskelige perioder? Endret 14. august 2012 av Lydia
Solsenga Skrevet 14. august 2012 #4532 Skrevet 14. august 2012 Solsenga. Hva liker du best av Solo eller Fanta? Begrunn! Hvis jeg kjøper gul brus, så er det alltid Fanta. Ble plutselig skikkelig usikker på hva forskjellen egentlig er. Fanta er søtere og Solo kan ha en mindre god ettersmak? Hmmm Semper: Gratulerer med dagen som var! Halvveis til 50.. Har du en drøm du føler du snart må begynne på/ få oppfylt? Lydia: Justin Bieber eller Lidolido? (Utseendemessig) Dreamdrops: Har du møtt noen fra KG?
Solsenga Skrevet 14. august 2012 #4533 Skrevet 14. august 2012 Solsenga: Hva holder deg oppe i vanskelige perioder? Høy musikk som man kan danse til! Og venner
Gjest Skrevet 14. august 2012 #4534 Skrevet 14. august 2012 Dreamdrops: Har du møtt noen fra KG? Nei, det har jeg ikke Men jeg vet hvilken pub Nozi og Tonje! vanker på, så skal komme en tur å hilse på en gang. Det må jeg jo! Drue: Yndlingsskuespiller og skuespillerinne? 1
Gjest Gjest20 Skrevet 14. august 2012 #4535 Skrevet 14. august 2012 Lydia: Justin Bieber eller Lidolido? (Utseendemessig) Justin Bieber. SemperFi: Hva synes du om avslutningsseremonien i Sommer-OL?
SemperFi Skrevet 14. august 2012 #4536 Skrevet 14. august 2012 Hvor har dere tenkt dere da? Hadde jo faktisk vært moro! Var den som pratet en del og ikke minst kom med litt vågale (småspydige?) kommentarer. Elevene synes det var veldig morsomt, mens lærerne.. Vel, de har bare ikke smak for bra humor! Også var jeg litt nerd da. Det er alltid morro med noen som er småfrekke. Jeg var en slik person selv. Det blir Galleri og Apotekergården. Hvis jeg kjøper gul brus, så er det alltid Fanta. Ble plutselig skikkelig usikker på hva forskjellen egentlig er. Fanta er søtere og Solo kan ha en mindre god ettersmak? Hmmm Semper: Gratulerer med dagen som var! Halvveis til 50.. Har du en drøm du føler du snart må begynne på/ få oppfylt? Drømmen holder jeg på med, det er å bli ferdig utdannet i det jeg holder på med. Det har kostet meg, men verdt det. Så drømmer jeg om å reise til Fiji en gang. Dreamdrops. Bor du i samme by som jeg bor i/studerer i? Jeg trodde du bodde i Oslo? Bandit. Favorittsporten din når du var "ung", og favorittsporten din nå? 1
Gjest norah Skrevet 14. august 2012 #4537 Skrevet 14. august 2012 Jeg kunne virkelig tenkt meg å henge på Ryes. 50talls-pub Men jeg er ikke gammel nok, så må smøre meg med tålmodighet. Dessverre. Nå følte jeg meg dødsgammel plutselig :gjeiper: Hjelper det deg om jeg sier at du ikke går glipp av noenting som helst på den plassen der? Dessuten pleier visst Janus(ifølge seg selv) å kysse ukjente kvinner der Og Drue blir jo kasta ut av barer rett oppi nabolaget, så det kan fort bli mer trøblete enn gøy.
SemperFi Skrevet 14. august 2012 #4538 Skrevet 14. august 2012 SemperFi: Hva synes du om avslutningsseremonien i Sommer-OL? Jeg var på jobb da, så jeg fikk ikke med meg hele. Men den var unødvendig lang. Var det kun meg som ventet på at fyrverkeriet skulle fyres opp? Så ble jeg superskuffa over lite fyrverkeri.
Gjest Skrevet 14. august 2012 #4539 Skrevet 14. august 2012 Nå følte jeg meg dødsgammel plutselig :gjeiper: Hjelper det deg om jeg sier at du ikke går glipp av noenting som helst på den plassen der? Dessuten pleier visst Janus(ifølge seg selv) å kysse ukjente kvinner der Og Drue blir jo kasta ut av barer rett oppi nabolaget, så det kan fort bli mer trøblete enn gøy. Ja, jeg har faktisk fått med meg det nå. Søren, drømmen ble liksom knust Og har fått med meg at Janus pleier å henge der faktisk! Men om dere sier det så.. Sikker nok av andre steder jeg kan vanke på etter hvert Solsenga: Hvem eier den nydeligste sangstemmen?
Gjest Skrevet 14. august 2012 #4540 Skrevet 14. august 2012 Det er alltid morro med noen som er småfrekke. Jeg var en slik person selv. Det blir Galleri og Apotekergården. Dreamdrops. Bor du i samme by som jeg bor i/studerer i? Jeg trodde du bodde i Oslo? Haha du var det ja! Trenger jo alltid et par slike Hvor er det hen? Det kommer an på hvor du bor? Jeg bor ikke i Oslo, nei. Karpuzi: Hva er du mest redd for av edderkopper og slanger? Drua: Hvis du skulle blitt venn med en disney-figur, hvem tror du at du hadde hatt det kulest med?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå