2ne2 Skrevet 12. august 2012 #4421 Skrevet 12. august 2012 Jeg er medlem gjennom min arbeidsgiver. Jeg liker å være i aktivitet. Vinner jeg i Lotto så sier jeg opp jobben og går Norge på langs. 2ne2: Hva er det høyeste landpunkt du noengang har stått på? Vært mye på tur med foreldrene mine da jeg var liten, men ikke så voldsomt mye på fjellet. Har gått på ski på Haukelifjell og gått på Jotunheimen. Etter ett raskt googlesøk kom jeg frem til 1400 m.o.h BM2: Du da? Sikkert spassert oppe på Mount Everest tenker jeg
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. august 2012 #4422 Skrevet 12. august 2012 Dreamdrops: har du blitt "busta" av foreldra dine, eller foreldra til kjæresten din? Fortell! Jeg minnes min periode som seksuelt aktiv hjemmeboende som veldig slitsom Nei, det har vi faktisk ikke. Et av våre store talenter etter 10 måneder vet du Ikke som jeg kommer på. Har du noen tvangstanker siden du spør? Hmm.. Jeg må gå på venstresiden av folk, jeg må alltid passe på at toppen/genseren/det jeg har på meg, er rett og ikke krøllete nederst. Også må jeg rette på tepper som har en brett, skjeve bilder på veggen, osv. Haha Drua: Fortell om de(n) gangen(e) du ble busta. Wednesday: Det ekleste/skumleste du har sett med dine egne øyne? Strange Doll: Hvilken foundation er det du bruker? 2ne2: Hvor ofte napper du øyenbrynene dine?
SemperFi Skrevet 12. august 2012 #4423 Skrevet 12. august 2012 Hmm.. Jeg må gå på venstresiden av folk, jeg må alltid passe på at toppen/genseren/det jeg har på meg, er rett og ikke krøllete nederst. Også må jeg rette på tepper som har en brett, skjeve bilder på veggen, osv. Haha Hvis det er slike småting. Så kan jeg informerer at jeg må vaske hendene så si hver gang jeg går forbi en vask. Jeg retter også på genseren, skjorta eller t-skjorta bak ryggen, den må være rett. Husker jeg gjorde det samme på tidligere kjærester og samboere. Noen ble lettere irritert. Jeg må også sitte på høyresiden i bussen.
2ne2 Skrevet 12. august 2012 #4424 Skrevet 12. august 2012 2ne2: Hvor ofte napper du øyenbrynene dine? Jeg har nappemani! Ett hårstrå får aldrim komme helt ut.. Napper hver dag! Dreamdrops: Har du lyst til å gifte deg?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. august 2012 #4425 Skrevet 12. august 2012 Hvis det er slike småting. Så kan jeg informerer at jeg må vaske hendene så si hver gang jeg går forbi en vask. Jeg retter også på genseren, skjorta eller t-skjorta bak ryggen, den må være rett. Husker jeg gjorde det samme på tidligere kjærester og samboere. Noen ble lettere irritert. Jeg må også sitte på høyresiden i bussen. Ja, jeg tenkte ikke på sånne syke tvangstanker; tviler på at du hadde villet delt de her Jeg har nappemani! Ett hårstrå får aldrim komme helt ut.. Napper hver dag! Dreamdrops: Har du lyst til å gifte deg? Ja, en dag vil jeg det 2ne2: Hva med deg? Karpuzi: Du skal på et jobbintervju; hva har du på deg fra topp til tå?
Gjest Bandit Skrevet 12. august 2012 #4426 Skrevet 12. august 2012 Bandit; Hvordan sjarmerer du ei jente? Jeg har ingen partytriks, pick-up lines eller noe slik. Jeg byr på meg selv. Som oftest søker jeg blikket til en kvinne som ser lovende ut. Blikket møtes. Liker jeg øynene, smiler jeg. Får jeg et smil tilbake, så kan det hende jeg går bort og slår av en prat. Og da kan jeg være ganske så flørtende har jeg hørt. Bandit; Hvis du skal være med på Robinson, hva velger du; Robinson sommer eller Robinson vinter? Nå får jeg litt sånn spader av alle disse reality-seriene, har null behov for å bli "Robinson-Bandit" i mediene, og har ikke sett Robinson vinter, men om jeg måtte velge tror jeg at jeg hadde tatt Robinson sommer. Klare seg på en øde øy høres utfordrende ut. Vinter er kaldt. Dreamdrops: Hva er det beste som har skjedd denne sommeren?
Wednesday Skrevet 12. august 2012 #4427 Skrevet 12. august 2012 Wednesday: Det ekleste/skumleste du har sett med dine egne øyne? Det må være den gangen jeg var blandt de første som kom til en stygg bil-ulykke. En ung mann som hadde kjørt motorsykkel lå "strødt" utover veien.. hodet for seg selv, og kroppen for seg selv. I tillegg manglet han ene beinet.. så ut som det var "revet" av. Det var helt grusomt Hva med deg ? Bandit: Hva er det mest irriterende i trafikken ? 2ne2: Hva er din favoritt TV-kanal ?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. august 2012 #4428 Skrevet 12. august 2012 Dreamdrops: Hva er det beste som har skjedd denne sommeren? Det beste er vel at jeg har fått vært mye med kjæresten min og at jeg for et par dager siden fant ut at jeg skal få være med han til Spania om 9 dager Det gleder jeg meg veldig til! Maya76: Hvilken mobil har du?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. august 2012 #4429 Skrevet 12. august 2012 Det må være den gangen jeg var blandt de første som kom til en stygg bil-ulykke. En ung mann som hadde kjørt motorsykkel lå "strødt" utover veien.. hodet for seg selv, og kroppen for seg selv. I tillegg manglet han ene beinet.. så ut som det var "revet" av. Det var helt grusomt Hva med deg ? Huff, det hørtes veldig fælt ut! Har ikke sett sånne ekstremt ekle ting, men da jeg var i London for 3 år siden og så en full mann ble sparket i hodet av 4-5 menn, synes jeg det var veldig ekkelt. Vampen: Det siste du bestilte på nettet?
skruf Skrevet 12. august 2012 #4430 Skrevet 12. august 2012 Det beste er vel at jeg har fått vært mye med kjæresten min og at jeg for et par dager siden fant ut at jeg skal få være med han til Spania om 9 dager Det gleder jeg meg veldig til! Maya76: Hvilken mobil har du? Iphone4:-)
pinar Skrevet 12. august 2012 #4432 Skrevet 12. august 2012 Karpuzi: Du skal på et jobbintervju; hva har du på deg fra topp til tå? De gangene jeg har vært å jobbintervju har jeg hatt på meg ganske normale klær som jeans og enkle topper/gensere. Sneakers eller lignende. Lite sminke og håret enten i strikk eller rett ned. Kommer jo ann på hva jeg skulle vært å intervju til, men sånt antrekk som dette har asset greit til jobbene jeg har og har hatt. Noz Får du mange PM'er? Eventuelt, hvor mange i uka?
Gjest NozMonster Skrevet 12. august 2012 #4433 Skrevet 12. august 2012 Noz: Kom deg på you-know-where en gang i fremtiden da Så skal jeg stalke deg litt før jeg tør å komme frem hehee... det var derfor jeg ikke heeelt turte å ta turen dit i går synes det er litt nifst at du vet hvordan jeg ser ut, men jeg aner ikke hvordan du ser ut! det er urettferdig det! Rofl: hva har det beste med denne helgen vært?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. august 2012 #4434 Skrevet 12. august 2012 hehee... det var derfor jeg ikke heeelt turte å ta turen dit i går synes det er litt nifst at du vet hvordan jeg ser ut, men jeg aner ikke hvordan du ser ut! det er urettferdig det! Haha teita Jeg var ikke der så lenge da; dro faktisk kvart på 12. Men om du kommer en kveld jeg er der, lover jeg å komme frem med en gang! Og da er ingenting urettferdig lenger! Noz: Det beste som har skjedd i helgen din? Mortem: Hvilket land har du reist flest ganger til, utenom Skandinavia?
Gjest badeand1 Skrevet 12. august 2012 #4435 Skrevet 12. august 2012 Haha teita Jeg var ikke der så lenge da; dro faktisk kvart på 12. Men om du kommer en kveld jeg er der, lover jeg å komme frem med en gang! Og da er ingenting urettferdig lenger! Noz: Det beste som har skjedd i helgen din? Mortem: Hvilket land har du reist flest ganger til, utenom Skandinavia? Ingen. Silfen, favorittfilm?
2ne2 Skrevet 13. august 2012 #4436 Skrevet 13. august 2012 Ja, jeg tenkte ikke på sånne syke tvangstanker; tviler på at du hadde villet delt de her Ja, en dag vil jeg det 2ne2: Hva med deg? Karpuzi: Du skal på et jobbintervju; hva har du på deg fra topp til tå? Nja... Jeg har ikke noe stor drøm om å gifte meg. Kanskje en gang i fremtiden, men nå er jeg for ung! Syns sånn bryllupsgreier er mer ett statusjag om dagen! Det må være den gangen jeg var blandt de første som kom til en stygg bil-ulykke. En ung mann som hadde kjørt motorsykkel lå "strødt" utover veien.. hodet for seg selv, og kroppen for seg selv. I tillegg manglet han ene beinet.. så ut som det var "revet" av. Det var helt grusomt Hva med deg ? Bandit: Hva er det mest irriterende i trafikken ? 2ne2: Hva er din favoritt TV-kanal ? Ser ikke så mye på TV, men liker å få med meg nyheter, sport og fotball! Så det må bli Tv2 eller Premier League kanalene! Wednesday: Hva drømmer du om? Dreamdrops: Siste konsert du var på?
Guybrush Skrevet 13. august 2012 #4437 Skrevet 13. august 2012 Gybush: hva blir din neste bil? Hmmm si det. Kunne tenkt meg en siste generasjon Honda Legend, eller ACURA RL som den går under i USA. Skulle hatt noe litt mer "fornuftig" i tillegg til de små rottene. Guybrush: Har du skallebank i dag ? Pffff. ALDRI! Neida, faktisk var jeg i veldig god form lillesiren, Bandit, norah, Guybrush, Cad.Jack; Hva er deres favoritter i tapas? (holdt på med tapaslaging i kveld, og venter nå på gjestene:-)) Jeg skulle skrive noe, men så leste jeg lillesirens svar og blei sabla sulten. Så for å gjøre det enkelt kan jeg legge til hennes svar + de der bittesmå pizzaaktige greiene jeg stadig kjøper i Barcelona (som jeg aldri husker navnet på) Guybrush: Beste og verste sjekketriks du har testa ut? Hmmmm, nå har ikke jeg for vane å dra så mye sjekketriks at det gjør noe. Er vel heller at jeg i veldig sjarmerende tilstand har prestert å si ting som man absolutt ikke gjør ("å heter du det? det het den første bikkja mi også!") og likavel drar iland byttet (jeg må ha vært VEEELDIG sjarmerende tydeligvis). Det beste må vel ha vært da jeg ble dratt med på utkledningsfest og de fant ut at vi skulle ut på byen etterpå (noe som IKKE var planen). Endte å gå ut da ikledt full amerikansk hvit NAVY jagerpilot dressuniform - jepp the real deal. Til og med gutta hang på meg hele kvelden. Første som møtte meg på uteplassen var to venninner som kom med følgende prisverdige uttalelse "hei vi har aldri klint med noen i uniform før" *blunk-blunk* Guybrush: hvilken buksestørrelse bruker du? Ahhh der spør du om noe vanskelig. Jeg er skrekkelig fæl til å huske slike ting i huet. Må ofte bare prøve meg frem på butikken 33-34 rundt og lengde husker jeg ikke. 2ne2: hvilken mat/snacks bruker du ha cravings etter ? Dreamdrops: hva er det teiteste/mest latterlige du har gjort ? Maya76: hvis du må velge, grandis eller taco? 1
2ne2 Skrevet 13. august 2012 #4438 Skrevet 13. august 2012 Hmmm si det. Kunne tenkt meg en siste generasjon Honda Legend, eller ACURA RL som den går under i USA. Skulle hatt noe litt mer "fornuftig" i tillegg til de små rottene. Pffff. ALDRI! Neida, faktisk var jeg i veldig god form Jeg skulle skrive noe, men så leste jeg lillesirens svar og blei sabla sulten. Så for å gjøre det enkelt kan jeg legge til hennes svar + de der bittesmå pizzaaktige greiene jeg stadig kjøper i Barcelona (som jeg aldri husker navnet på) Hmmmm, nå har ikke jeg for vane å dra så mye sjekketriks at det gjør noe. Er vel heller at jeg i veldig sjarmerende tilstand har prestert å si ting som man absolutt ikke gjør ("å heter du det? det het den første bikkja mi også!") og likavel drar iland byttet (jeg må ha vært VEEELDIG sjarmerende tydeligvis). Det beste må vel ha vært da jeg ble dratt med på utkledningsfest og de fant ut at vi skulle ut på byen etterpå (noe som IKKE var planen). Endte å gå ut da ikledt full amerikansk hvit NAVY jagerpilot dressuniform - jepp the real deal. Til og med gutta hang på meg hele kvelden. Første som møtte meg på uteplassen var to venninner som kom med følgende prisverdige uttalelse "hei vi har aldri klint med noen i uniform før" *blunk-blunk* Ahhh der spør du om noe vanskelig. Jeg er skrekkelig fæl til å huske slike ting i huet. Må ofte bare prøve meg frem på butikken 33-34 rundt og lengde husker jeg ikke. 2ne2: hvilken mat/snacks bruker du ha cravings etter ? Dreamdrops: hva er det teiteste/mest latterlige du har gjort ? Maya76: hvis du må velge, grandis eller taco? Åh. Jeg er ett sjokomonster! Elsker sjokolade! Troika, helnøtt, stratos, snickers osv...! Guybrush: hvilke land har du lyst til å besøke?
Guybrush Skrevet 13. august 2012 #4439 Skrevet 13. august 2012 Guybrush: hvilke land har du lyst til å besøke? 1. USA 2. Japan 3. England 4. Irland 5. Frankrike 6. Egypt 7. Island 8. Kroatsia 9. Australia 10. Brasil Har lyst til å reise masse masse masse Trenger bare rett reisepartner først. Lillesiren: Nevn 3 uvaner du har Bandit: Hvilken film så du i barndommen som gjorde mest inntrykk? (nei du fåkke lov å si Smokey and the Bandit )
Gjest Bandit Skrevet 13. august 2012 #4440 Skrevet 13. august 2012 Bandit: Hva er det mest irriterende i trafikken ? Syklister. Helt klart. Som ikke eier kjørevett. Som ligger langt ute i veibanen ikledd sine Hushovd-trøyer, og kjempedyre sykler som de knapt drar over 30 km/t med. Som kaster seg ut i trafikken og føler at bilene alltid er de som må ta hensyn. Som sykler på rødt og ikke overholder noen trafikkregler i det hele tatt. Skremmende nok er det mange av dem. 2ne2: Hvilket lag? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå