Gjest BM2 Skrevet 11. august 2012 #4361 Skrevet 11. august 2012 BM2: Spør igjen jeg, hva jobber du med? Hemmelig 2ne2: Hva er det lengste du har løpt uten pause noen gang?
Gjest lillesiren Skrevet 11. august 2012 #4362 Skrevet 11. august 2012 Sånt har jeg ikke lillesiren: salsa? Er du god? Danset sånt lenge? Tja..Har hvertfall så langt fått gode tilbakemeldinger fra de jeg har danset med,heh:) Nå er det jo slik med salsa at det hele tiden er mennene som leder an, så får jeg danse med en som er god, drar det meg opp maange hakk også Jeg begynte å danse salsa for 3,5 år siden, men hyppigheten har gått litt i rykk og napp da. Det var i Italia. Den var Toscana-krydret, sa de. Husker ikke hva den heter. lillesiren: Hva er den perfekte frokost? Den perfekte frokost er kokoslapper med cottage cheese og hjemmelaget syltetøy på, evt. egg og bacon hvis jeg vil ha noe salt:) Cad.Jack: Hva er det beste og verste med å jobbe som dørvakt(såvidt jeg har fått med meg?)
Gjest lillesiren Skrevet 11. august 2012 #4364 Skrevet 11. august 2012 (endret) lillesiren: Planer for helga? Skal finne på ett eller annet med noen venninner, men ikke noe mer konkret enn det foreløpig:) Kråkefjas: Hvorfor har du sitert en smiley fra forrige innlegg(og kun den)? (Tror forresten jeg stilte deg et spørsmål lenger bak i trådet som jeg ikke har fått svar på ) Endret 11. august 2012 av lillesiren
2ne2 Skrevet 11. august 2012 #4365 Skrevet 11. august 2012 (endret) Hemmelig 2ne2: Hva er det lengste du har løpt uten pause noen gang? Du er så hemmelighetsfull! Jeg har løpt en mil på en 59 minutter uten stopp! BM2: Er du medlem på treningssenter? Liker du å være i aktivitet? Endret 11. august 2012 av 2ne2
kråkefjas Skrevet 11. august 2012 #4366 Skrevet 11. august 2012 Skal finne på ett eller annet med noen venninner, men ikke noe mer konkret enn det foreløpig:) Kråkefjas: Hvorfor har du sitert en smiley fra forrige innlegg(og kun den)? (Tror forresten jeg stilte deg et spørsmål lenger bak i trådet som jeg ikke har fått svar på ) Fordi du får frem smilet i meg! Neida, siterte bare noe random så du skulle få varsel. Manglende varsel er nok også grunnen til at jeg ikke har sett spørsmålet ditt. Du får gjenta
Gjest BM2 Skrevet 11. august 2012 #4367 Skrevet 11. august 2012 Du er så hemmelighetsfull! Jeg har løpt en mil på en 59 minutter uten stopp! BM2: Er du medlem på treningssenter? Liker du å være i aktivitet? Jeg er medlem gjennom min arbeidsgiver. Jeg liker å være i aktivitet. Vinner jeg i Lotto så sier jeg opp jobben og går Norge på langs. 2ne2: Hva er det høyeste landpunkt du noengang har stått på?
Gjest lillesiren Skrevet 11. august 2012 #4368 Skrevet 11. august 2012 Fordi du får frem smilet i meg! Neida, siterte bare noe random så du skulle få varsel. Manglende varsel er nok også grunnen til at jeg ikke har sett spørsmålet ditt. Du får gjenta Usj, finner det ikke..Sikkert 20 sider siden(selv om det bare var 2 dager siden). Så: nytt spørsmål: Hva skal du i helga da(ikke henge i Sandnes vil jeg anta;))?
kråkefjas Skrevet 11. august 2012 #4369 Skrevet 11. august 2012 Usj, finner det ikke..Sikkert 20 sider siden(selv om det bare var 2 dager siden). Så: nytt spørsmål: Hva skal du i helga da(ikke henge i Sandnes vil jeg anta;))? Nå skal jeg sole meg i hengekøya og drikke meg full, så skal jeg finne på noe tull.
Guybrush Skrevet 11. august 2012 #4370 Skrevet 11. august 2012 CadillacJack: om vi skulle ut på en snurr i Narvik - hvor skulle ferden gått og hvilken hurrabrus skulle vi inntatt? Bandit: hva synes du om de forferdelige oppfølgerne til smokey and the bandit?
Gjest Drue Skrevet 11. august 2012 #4371 Skrevet 11. august 2012 norah: kunne du vært sammen med en frp'er?
Gjest norah Skrevet 11. august 2012 #4372 Skrevet 11. august 2012 norah: kunne du vært sammen med en frp'er? Haha....du vet jo godt at nei, det kunne jeg ikke gjort. Jeg kan ikke engang ha en ONS med en Frp`er, sånn er det bare. Alle andre parti bortsett fra NKP, Frp, Demokratene og Hvit Valgallianse funker til denslags. Noe mer usjarmerende enn Frp`s partiprogram må jeg lete lenge etter. Og jeg vil påstå jeg følger med med på deres politikk enn den jevne Frp`er gjør. Drue: Kan DU date en Frp`er(ja, jeg vet det er ulovlig å spør tilbake men jeg må) Wednesday: Du og Guybrush har datet noen ganger, og han virker bare å være den mest fantastiske du noensinne har møtt. Han er alt en mann skal være, og sakte men sikkert leder det ene til det andre; nemlig å være med ham hjem. Vel hjemme hos ham går alt fint, og dere skal inn på soverommet etter masse heftig kyssing. Du slår på lyset, og han har en knallrosa Barbietapet på veggene, og masse porselensdukker med skumle øyne på sengen. Han forteller at han har samlet på dukkene i mange år, og at han selv har innredet rommet. Alle har navn, og han begynner å plassere de pent på gulvet for å gjøre plass mens han snakker pent til dem. Hva gjør du?
Guybrush Skrevet 11. august 2012 #4373 Skrevet 11. august 2012 Norah: heey! nå føler jeg du forsøker å sabotere litt her!!! har du snoket på soverommet mitt??? og for å spørre om noe, er du opptatt?! jeg som hadde gleda meg til heftig straffe(....) på nachspiel og greier - skuffa og vonbråten :/ kråkefjas: det mest upassende du noensinne har ledd av i offentilghet?
kråkefjas Skrevet 11. august 2012 #4374 Skrevet 11. august 2012 Haha....du vet jo godt at nei, det kunne jeg ikke gjort. Jeg kan ikke engang ha en ONS med en Frp`er, sånn er det bare. Alle andre parti bortsett fra NKP, Frp, Demokratene og Hvit Valgallianse funker til denslags. Norah: siden du kan ligge med sv- og ap'ere så lurer jeg på om du mener det er noe særlig forskjell på dem og NKP? kråkefjas: det mest upassende du noensinne har ledd av i offentilghet? Aner ikke, men jeg hadde en utrolig upassende og morsom kommentar til en kreftpasient her om dagen som fikk tilhørerne til å knekke seg av latter.
Gjest badeand1 Skrevet 11. august 2012 #4375 Skrevet 11. august 2012 Kråkefjas: hva var den upassende og morsomme kommentaren? *nysgjerrig*
TheHairyToothfairy Skrevet 11. august 2012 #4376 Skrevet 11. august 2012 Cad.Jack: Hva er det beste og verste med å jobbe som dørvakt(såvidt jeg har fått med meg?) Vel, det har sine positive sider å jobbe i uteliv. Man jobber med folk, man er med på mye kulturliv, konserter og så videre. Det er gøy å treffe feststemte mennesker og ikke minst pyntede kvinner. Mye flørting og fjasing oppi alt alvoret. Det er en såkalt dynamisk jobb hvor det sjeldent er noen dager som er like, på tross av en del rutine. Jeg elsket stemningen og gleden i det hele. Den negative siden, derimot, har vokst veldig de siste årene. Jeg selv er fullstendig motstander av nark og vold - begge disse to tingene florerer så jævlig akkurat nå. Julebordsesongen sist vinter var et sant helvete med slossing og styr, jeg fikk selv en relativt lei skade i skulderen mens makkeren min ble skallet ned. Når det da på toppen av det hele hoper seg opp med timer for å avgi vitneforklaringer og ikke minst rettsrunder når personer blir tiltalt - da der det ikke gøy lengre. Gleden er for min del borte. I'm too old for this shit. Juni var siste måned jeg jobbet fast som vaktleder/vert. BM2: hvor lett er du å lokke med på lang fjelltur i fremmed landskap?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. august 2012 #4377 Skrevet 11. august 2012 CadillacJack: om vi skulle ut på en snurr i Narvik - hvor skulle ferden gått og hvilken hurrabrus skulle vi inntatt? Du, det der hadde blitt vanskelig. Det finnes ingen utesteder igjen i N-vik, så jeg antar vi hadde kommet bedre unna med å sikte mot Ballangen eller Bjerkvik. Tragisk nok. Jeg ser nok for meg at vi hadde måtte stikke på noen privatfester hos en og annen luguber kompis av meg. Alkoholen må nok du stå for, jeg drikker ikke sånt - men jeg blir lykkelig om jeg får en DrPepper eller fem. Men ingen fare, jeg har lav moral og høy partyføring selv om jeg er klin edru. Gybush: hva blir din neste bil?
Gjest Bandit Skrevet 11. august 2012 #4378 Skrevet 11. august 2012 Bandit: hva synes du om de forferdelige oppfølgerne til smokey and the bandit? De hadde riktignok ikke samme kvalitet som orginalen, men forferdelig? Det er helligbrøde! 2ne2: For varmt eller for kaldt?
Wednesday Skrevet 11. august 2012 #4379 Skrevet 11. august 2012 Wednesday: er du veldig glad i å flørte? ( jeg bare tenker på at jeg synes jeg driver å leser i så mange tråder at du har så mange forskjellige "planer" med diverse herfra ....ikke noe negatiivt altså.. er glad i å flørte selv!) mange planer med folk herfra ? date med Guybrush og en vennskaplig kaffe med CadillacJack er vel det jeg noen gang har planlagt eller pratet om i tråder her.. men du må gjerne nevne i hvilke tråder du leser om at jeg har planer med så mange. Guybrush: Har du skallebank i dag ?
skruf Skrevet 11. august 2012 #4380 Skrevet 11. august 2012 lillesiren, Bandit, norah, Guybrush, Cad.Jack; Hva er deres favoritter i tapas? (holdt på med tapaslaging i kveld, og venter nå på gjestene:-))
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå