Wednesday Skrevet 13. august 2012 #4461 Skrevet 13. august 2012 Wednesday: hvor tidlig vekte junior deg idag ? Ikke så tidlig heldigvis..10-tiden var ganske trøtt og sliten i går hun også, fikk jo være med å hente meg seint på kvelden Guybrush: Hvilke 3 ting har du alltid i kjøleskapet ? CadillacJack: Blir sangen min trist eller blir det en gladsang ?
TheHairyToothfairy Skrevet 13. august 2012 #4462 Skrevet 13. august 2012 CadillacJack: hva synes du om Fiat 500/Abarth? Jeg har hatt gleden av å skru på en venninnes eksemplar av arten. Jeg har sjeldent bannet og ledd så mye om hverandre. Patetisk forsøk på å lage bil, selv originalen var bedre. Bare bakakselløsningen er jo noe ...spesiell. Samtidig begynner jeg bli noe lei av at alle bilprodusenter skal lage retromodeller. Verden går fremover, det var morsomt da Chrysler begynte med dette på 90-tallet, men nå trygler og ber jeg om at vi skal få slippe mer. Guybørst: bjerkvikburger. oppskrytt eller himmelsk?
Guybrush Skrevet 13. august 2012 #4463 Skrevet 13. august 2012 Du mener noe likt slik både usa og norge idag overbeskytter "nasjonen" med et virrvarr av lover? Skeptisk til den, gitt. Disse lovene var ikke noe problem for Herr Adolf og hans sosialnasjonalister. Lover gjør sjeldent noe tryggere så lenge folk er villige til å ødelegge dem, den menneskelige faktoren er alltid en trussel. Jeg har vært i for mange land hvor slikt har vært en falsk trygghet. Nei - tenker noe så enkelt som grunnloven. Enkelt og greit definere hvilke "sfærer" stat skal holde seg unna. Det man ser idag er jo politikere og byråkraters finurlige måter å sno seg rundt mange av disse. Samt mangel på protester fra folk flest. Ikke så tidlig heldigvis..10-tiden var ganske trøtt og sliten i går hun også, fikk jo være med å hente meg seint på kvelden Guybrush: Hvilke 3 ting har du alltid i kjøleskapet ? Ehhhh nå måtte jeg jaggu tenke litt.... Norvegia, heinz ketchup?, løk? Wednesday: hva har du i kjøleskapet/kjøkkenskapet som alltid blir glemt/går ut på dato/aldri brukes (men du har det fordet om) Solsenga: blitt no soling i sommer?
TheHairyToothfairy Skrevet 13. august 2012 #4464 Skrevet 13. august 2012 CadillacJack: Blir sangen min trist eller blir det en gladsang ? Det kommer jo HELT an på hvordan du inspirerer meg og hva jeg har å fortelle, dette vet kun fremtiden. Wednesmorgen: titter du av og til innom tekstene/sangene/tøvpratet mitt? if so, har du høye håp? Vampen: favorittsang å danse til? OG, funker den like godt uansett om du er edru eller litt på halv åtte og en snurr?
Guybrush Skrevet 13. august 2012 #4465 Skrevet 13. august 2012 Guybørst: bjerkvikburger. oppskrytt eller himmelsk? Bjerkvikingen er veldig god - men etter den sinnsyke opphausinga jeg fikk i forkant oppfylte den ikke forhåpningene Men jeg er litt bortskjemt med Sesam såe Viernes: få høre din merkeligste fobi CadillacJack: du sku vært her i byen i helga. Hot august night - lassevis med V8 overalt. Bruker du henge på treff? Sparke litt gummi og ljuge masse
Wednesday Skrevet 13. august 2012 #4466 Skrevet 13. august 2012 Wednesday: hva har du i kjøleskapet/kjøkkenskapet som alltid blir glemt/går ut på dato/aldri brukes (men du har det fordet om) Vårløk!! Jeg tar meg selv i å til stadighet kjøpe vårløk, og nesten hver gang ender den i søpla !! Wednesmorgen: titter du av og til innom tekstene/sangene/tøvpratet mitt? if so, har du høye håp? du skriver jo mye tull her inne (og det liker jeg!) men jeg har jo et håp om at tekstene dine er hakket mer seriøse ? Viernes: What`s up?
TheHairyToothfairy Skrevet 13. august 2012 #4467 Skrevet 13. august 2012 (endret) CadillacJack: du sku vært her i byen i helga. Hot august night - lassevis med V8 overalt. Bruker du henge på treff? Sparke litt gummi og ljuge masse Jeg er nærmest oppvokst på biltreff. Nowadays er det ikke bare V8 som gjelder, jeg har hatt noen sinnsykt flotte maskiner med både wankel og V6 montert der foran - og la oss ikke glemme min fantastiske rekkesekser som jeg aldri kommer til å selge - jeg elsker Volvoen min! Med det lille kobbelet av go'saker jeg har akkurat nå, så er det faktisk litt vanskelig å velge hva jeg skal ta med meg på treff, men jeg regner med at det hovedsaklig står mellom mine to sjeldenheter, Cosmo eller CTS. Viernes: er glasset halvtomt eller halvfullt, eller kanskje bare for stort? Guybrusj Fawkes: Kjenner du til den ene bilen min, Eunos Cosmo? Vet du hva som gjør den så spesiell som den er? Endret 13. august 2012 av CadillacJack
2ne2 Skrevet 13. august 2012 #4468 Skrevet 13. august 2012 Ahh, jeg er en nettmenneskekjenner! For å ta en litt undervurdert en, så hadde jeg tatt med meg... Helen Vikstvedt. Hun er kjapp i replikkene, men virker veldig hyggelig, og dessuten er hun utrolig morsom, noe som er turn-on 2ne2: spiller du fantasy-PL? Skal vi lage en KG-liga? Spilt 2 år på rad. Sitter å pusler med det nå, men spillerne er så dyre
Gjest lillesiren Skrevet 13. august 2012 #4469 Skrevet 13. august 2012 1. USA 2. Japan 3. England 4. Irland 5. Frankrike 6. Egypt 7. Island 8. Kroatsia 9. Australia 10. Brasil Har lyst til å reise masse masse masse Trenger bare rett reisepartner først. Lillesiren: Nevn 3 uvaner du har Bandit: Hvilken film så du i barndommen som gjorde mest inntrykk? (nei du fåkke lov å si Smokey and the Bandit ) 1. Jeg smatter høylytt når jeg tygger tyggi. Ene venninna mi jeg bodde sammen med for et par år siden, kastet meg bokstavelig talt ut av leiligheten dersom jeg hade tyggi 2. Jeg prokrastinerer for mye. Sånn som nå for eksempel, egentlig burde jeg sitte med nesa ned i eksamensoppgavene til fredag, men sitter heller her i stedet 3. Jeg er dårlig til å tenke "grønt". Jeg har aldri betalt strømmen selv, så glemmer stort sett alltid å skru av lys o.l på vei ut døren. Om vinteren, når det er 20 minus utendørs, jeg har fyrt på alt av ovner som finnes og gradestokken nærmer seg 30 innendørs har det noen ganger blitt litt sånn: Puh, det er varmt her, åpner vinduet litt, jeg". (Får mitt livs første strømregning om sikkert en mnd da, så har forsøkt å skjerpe meg kraftig nå da ) Det har jeg aldri hatt, heldigvis. Lillesiren: hva spiser du til frokost på en vanlig hverdag? En blanding av Cottage Cheese, matyoughurt/creme fraiche og bær. Litt dyr frokost for en student, men det smaker bare så innmari godt:P CHELSEA?? Uff... det kunne jo vært verre da... som Drua... Da skjønner du vel hvilket lag jeg holder med...? maya76: Den vakreste fuglen i verden? lillesiren: Hvor lang tid bruker du på badet om morgenen? Alt fra 10 minutter til 1/2 time, alt etter humøret;) De har jeg mange av. "Racing is life, everything else is just waiting" "first step towards failure, is trying" "det er bedre med to små pupper i sengen enn ti supermodeller på veggen" "ikke gjør idag det du kan få bror din til å gjøre i morgen" "om det føles litt større enn to fingre, så er det sannsynligvis en penis" "jeg dytter heller volvoen min enn å kjøre en audi" morsomme små ordtak med mye sannhet. men på et seriøst plan (ja, jeg kan det og) så lever jeg veldig etter det Voltaire liksom skal ha sagt (den egentlige uttalelsen kom fra Evelyn B Hall): "I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it" Jeg har uendelig tro på et likeverdig demokrati, og det kommer jeg til å sloss for helt til jeg puster aceton og kroppen min ligner på MrBurns. Lillesiren: bor du tilfeldigivis i Bergen? Bandit: din verste automotive investering? Drue: nok om truser, hva med tskjorter? skal de ha v- eller rund hals? Det gjør jeg, akkurat flyttet dit faktisk:) Guybrush: 3 guilty pleasures:) Cad.Jack: Hvor bor du egentlig? Føler du er overalt,heh
TheHairyToothfairy Skrevet 13. august 2012 #4470 Skrevet 13. august 2012 Cad.Jack: Hvor bor du egentlig? Føler du er overalt,heh Bor rett utenfor Bergen, men befinner meg ofte midt i sentrum. Joda, jeg har nok for vane å være høyt og lavt. Penesiren: hen flyttet du fra for å komme til Bergen, og liker du denne teite byen? Nozzy: gidder du komme og hjelpe meg med å skru bil?
Gjest Skrevet 13. august 2012 #4471 Skrevet 13. august 2012 Dreamdrops: Siste konsert du var på? Åå! Det var da jeg så The Beach Boys for nøyaktig 13 dager siden på bursdagen min. Det beste jeg har vært med på! Helt herlig Dreamdrops: hva er det teiteste/mest latterlige du har gjort ? Det er nå jeg skulle hatt noe kjempe kult å si da Men kommer ikke på noe annet enn den gangen jeg var 13 år og kjempe betatt av en gutt i klassen over. Så jeg arrangerte et "intervju" som liksom var en skoleoppgave og fikk en lærer til å hente han ut av klassen. Videre stilte jeg han noen basice spørsmål som navn, fødselsdato, osv, og på slutten sa jeg "Om vi på en eller annen måte skulle kontakte deg, kunne jeg fått nummeret ditt?" Og sånn fikk jeg det.. Herregud! Wednesday: Dine største uvaner? Lillesiren: Planer i kveld og hva skal du i så fall?
Gjest lillesiren Skrevet 13. august 2012 #4472 Skrevet 13. august 2012 Bor rett utenfor Bergen, men befinner meg ofte midt i sentrum. Joda, jeg har nok for vane å være høyt og lavt. Penesiren: hen flyttet du fra for å komme til Bergen, og liker du denne teite byen? Nozzy: gidder du komme og hjelpe meg med å skru bil? Jeg flytta ifra Trondheim, og synes Bergen så langt er..helt ok:P Jada, byen er fin den, men hjelper ikke det, når man aldri får sett den i solskinn,heh:) Har vel hatt ca. 3 dager med sol så langt i sommer. Åå! Det var da jeg så The Beach Boys for nøyaktig 13 dager siden på bursdagen min. Det beste jeg har vært med på! Helt herlig Det er nå jeg skulle hatt noe kjempe kult å si da Men kommer ikke på noe annet enn den gangen jeg var 13 år og kjempe betatt av en gutt i klassen over. Så jeg arrangerte et "intervju" som liksom var en skoleoppgave og fikk en lærer til å hente han ut av klassen. Videre stilte jeg han noen basice spørsmål som navn, fødselsdato, osv, og på slutten sa jeg "Om vi på en eller annen måte skulle kontakte deg, kunne jeg fått nummeret ditt?" Og sånn fikk jeg det.. Herregud! Wednesday: Dine største uvaner? Lillesiren: Planer i kveld og hva skal du i så fall? Planen er å trene og lese til eksamen(hva jeg sannsynligvis ender opp med å gjøre er en annen sak;)). Dreamdrops: Hva er dine planer? Er forresten været like fint østpå som her i Trondheim ? Yme: Hva har du gjort idag?
Gjest Skrevet 13. august 2012 #4473 Skrevet 13. august 2012 Dreamdrops: Hva er dine planer? Er forresten været like fint østpå som her i Trondheim ? Mine planer er å se på Grey's Anatomy og gjøre ingenting Vel.. Det var strålende sol tidligere i dag, men akkurat nå begynte det faktisk å pøse... Glad jeg drar til Syden neste uke Guybrush: Hvor lang tid pleier du å bruke i dusjen?
Gjest NozMonster Skrevet 13. august 2012 #4474 Skrevet 13. august 2012 Nozzy: gidder du komme og hjelpe meg med å skru bil? så absolutt! hvis du kommer å henter meg i en av de andre bilene dine så jeg er faktisk ganske glad i mekke og vaske på bilen jeg! jeg kan skifte lyspærer, vindusviskere, peile olje, og skifte dekk! Hva er galt med bilen din C.Jack?
Cuddlegirl Skrevet 13. august 2012 #4475 Skrevet 13. august 2012 (endret) Cuddlegirl: Hva liker du mest og minst ved å bo i Norge? Det jeg liker best er den friske lufta, hvordan det ser ut på både vinteren og sommeren, maten(siden jeg ikke er så veldig glad i utenlandsk mat) og tjaa, egentlig det meste. Det jeg liker minst er at alt er så himla dyrt. (Strøm, leiligheter, hus..) Arabella: Badedrakt eller bikini? Edit: Og jo, kom på en ting til som går under kategorien liker minst: at det nesten aldri er skikkelig sommervær. Endret 13. august 2012 av Cuddlegirl
TheHairyToothfairy Skrevet 13. august 2012 #4476 Skrevet 13. august 2012 så absolutt! hvis du kommer å henter meg i en av de andre bilene dine så jeg er faktisk ganske glad i mekke og vaske på bilen jeg! jeg kan skifte lyspærer, vindusviskere, peile olje, og skifte dekk! Hva er galt med bilen din C.Jack? Holder på å skifte bensintank, men møter på nye problemer underveis. Nå er det operasjon "fjern all rust som måtte eksistere og skift ut med deler som aldri kommer til å ruste" - en ganske grei prosess på papiret, men i praksis fører den til mye kreativ bannskap. Jeg er sikker på at jeg er fantastisk underholdning der jeg sitter med beina i kors under bilen og serverer strofer som ville gjort Oluf stolt. Cuddlegirl: KAN man få for mye kos? Noz: kan skru bil, sier du? The plot thickens. Hvor dyktig er du på å kjøre dem? OG, er du lettskremt - tør jeg ta deg med på bane, feks?
Gjest Drue Skrevet 13. august 2012 #4477 Skrevet 13. august 2012 Drue: jeg satt og leste i Fun Fact-tråden, og da kom jeg på at du hadde spurt meg om favoritt i Backstreet Boys. Jeg tror det innerst inne var Nick, men siden jeg ikke ville være som alle andre BSB-lovers, var det Brian. En gang snakket jeg med moren til Nick fordi jeg skaffet meg nummeret deres via ei som hadde datet ham litt. Hun ble ikke så fornøyd, og det ble ikke foreldrene mine heller da de fikk telefonregningen.. Uansett, jeg kan nok ikke kalle meg fan nå lenger.. Drue: var du på den siste konserten Backstreet Boys hadde i Norge? Bra du er fan du også Men nei, jeg var nok ikke på konserten. Har ikke noe forhold til new kids on the block, dessuten hører jeg rykter om at howie har slutta i bsb! Drua: Fortell om de(n) gangen(e) du ble busta. Jeg har nok ingen spesifikke historier, bortsett fra en gang faren min spøkte med at han hadde hørt oss (med en småalvorlig undertone - etter det, dro jeg bort av flauhet og ble borte i én uke). Det var generelt det å måtte være forsiktig så ikke senga knirka, ingen lyder, ingen rett til å valse rundt naken - generelt det å vite at foreldra dine veit du -nå- har du sex. Drue: nok om truser, hva med tskjorter? skal de ha v- eller rund hals? Her kunne jeg skrivi avhandling! For det første, de skal ikke være for stramme, uansett hvor mye muskler du har. Er du tynn og har stram t-skjorte, så ser du ut som en som tror han har mye muskler. Har du muskler og bruker stram t-skjorte, så er du bare harry og teit. Jeg selv foretrekker t-skjorter som har sømmen litt nede på ermet, ikke nøyaktig der skulderen begynner. Med sistnevnte får du en veldig stræit look - nesten litt militært (no offence). For å svare på spørsmålet ditt så bruker jeg utelukkende rund hals. V-hals funker, så lenge du ikke har utringning, men om du skal bruke genser over, så må genseren også være v-hals. V-hals skjorte under rundhalsa genser = ikke bra. (rundhals under v-halsa genser, derimot, går fint). kaffemor: hva slags bukser foretrekker du? modell, størrelse, farge, alt sammen. Få høre
Gjest NozMonster Skrevet 13. august 2012 #4478 Skrevet 13. august 2012 Noz: kan skru bil, sier du? The plot thickens. Hvor dyktig er du på å kjøre dem? OG, er du lettskremt - tør jeg ta deg med på bane, feks? nei, jeg kan ikke si at jeg kan det.. jeg kan småting. hvor dyktig jeg er? hmmm... jeg har bare kræsja en gang på fem-seks år? lettskremt? nei, så abolutt ikke.. ikke på bane ihvertfall.. men jeg må innrømme at jeg ikke er noe opptatt av bil, og de bilene jeg synes er fine, synes ingen andre er fine Hedvig: hender det du plukker opp klær fra skittentøyskurven å bruker det? Drua: tenner du på noen objekter? isåfall hva/hvilke
Cuddlegirl Skrevet 13. august 2012 #4479 Skrevet 13. august 2012 Cuddlegirl: KAN man få for mye kos? Hmm ja, man kan vell det? Jeg syns iværtfall det blir slitsomt, klengete og masete med for mye... Så ja, det finnes nok en grense. Lydia: Hva spiser du som regel til frokost?
Gjest Gjest20 Skrevet 13. august 2012 #4480 Skrevet 13. august 2012 Lydia: Hva spiser du som regel til frokost? Jeg spiser ikke frokost. Er utrolig usunn, så går som regel i middagsmat hele døgnet… Guybrush: Er du singel? Hva tenker du om singellivet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå