Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bandit: ti poeng! Stående honnør! Agent Bandit og Jack rir igje.!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har nok ingen spesifikke historier, bortsett fra en gang faren min spøkte med at han hadde hørt oss (med en småalvorlig undertone - etter det, dro jeg bort av flauhet og ble borte i én uke). Det var generelt det å måtte være forsiktig så ikke senga knirka, ingen lyder, ingen rett til å valse rundt naken - generelt det å vite at foreldra dine veit du -nå- har du sex.

Haha ja, sånne ting. Det som er mest flaut/irriterende er når moren hans roper navnet hans når hun kommer hjem fra jobb og hun absolutt skal PRATE med han selv om han roper at han er opptatt og kommer ned etterpå (hun i 1. etg og soverommene i 2. etg).

Greit nok at ikke alle foreldre ikke liker å tenke på at barna deres har sex (noe som er fullt forståelig), men det er jo faktisk sånn det er, så da er det lov å gi litt privatliv.

Kaffemor: De 3 beste road trip-sangene?

Endret av Dreamdrops
Skrevet

Oj! Haha den var vanskelig! Tror ikke jeg er så unik i forhold til andre. Men jeg er ikke så redd for å prøve nye ting (av sko, klær etc) og bryr meg heller ikke så mye. Noen ganger må ting prøves ut før jeg bestemmer meg for om jeg liker noe eller ikke.

Jeg bruker veldig lite tid på badet, og jeg bruker aldri smykker. Jeg har korte negler og bruker ikke lakk.

For å se bra ut må jeg nesten bare bestemme meg for at jeg ser bra ut. Altså overbevise meg selv om det, da føler jeg og det mye mer.

Jeg vasker ansiktet med vann, og bruker lite sminke. Har vel egentlig ingen veldig konkrete rutiner, og jeg har allid dårlig tid.

Kaffemor når spiste du pasta sist?

Altfor lenge siden. Tåler ikke gluten :( Så er flere måneder siden nå dessverre.

I starten av 20-årene :)

Det har jeg ikke. Jeg har vært lite ute i naturen i det siste, i tillegg har jeg ikke dokumentert de få gangene jeg har satt bena i norsk natur så da blir det vanskelig. Det jeg derimot skal gjøre er å vrenge av meg trusa og hoppe naken ut i vannet. Dette skal dokumenteres, slenges ut på facebook og få undertittelen YOLO :ironi:

Bruce Springsteen :nigo:

kaffemor: Hvis du ble dømt til å drikke kun en type kaffe resten av livet, hvilken hadde det blitt?

Svart kaffe!

Swarovski er en krystalltype. Kjente en gang ei som jobba i en perlebutikk, og hun fortalte meg at mange kom inn og spurte etter stravinsky (eller var det tsjakovskij)

kaffemamma: hvor ofte barberer du deg under armene?

Haha! Det gjør jeg ca annenhver gang jeg dusjer. Altså annenhver dag. Kan nok gjøre det sjeldnere, men gjør det bare automatisk :)

Bra du er fan du også ;) Men nei, jeg var nok ikke på konserten. Har ikke noe forhold til new kids on the block, dessuten hører jeg rykter om at howie har slutta i bsb!

Jeg har nok ingen spesifikke historier, bortsett fra en gang faren min spøkte med at han hadde hørt oss (med en småalvorlig undertone - etter det, dro jeg bort av flauhet og ble borte i én uke). Det var generelt det å måtte være forsiktig så ikke senga knirka, ingen lyder, ingen rett til å valse rundt naken - generelt det å vite at foreldra dine veit du -nå- har du sex.

Her kunne jeg skrivi avhandling! For det første, de skal ikke være for stramme, uansett hvor mye muskler du har. Er du tynn og har stram t-skjorte, så ser du ut som en som tror han har mye muskler. Har du muskler og bruker stram t-skjorte, så er du bare harry og teit. Jeg selv foretrekker t-skjorter som har sømmen litt nede på ermet, ikke nøyaktig der skulderen begynner. Med sistnevnte får du en veldig stræit look - nesten litt militært (no offence). For å svare på spørsmålet ditt så bruker jeg utelukkende rund hals. V-hals funker, så lenge du ikke har utringning, men om du skal bruke genser over, så må genseren også være v-hals. V-hals skjorte under rundhalsa genser = ikke bra. (rundhals under v-halsa genser, derimot, går fint).

kaffemor: hva slags bukser foretrekker du? modell, størrelse, farge, alt sammen. Få høre :)

Svarte, trange, høyt liv, str 25 :)

Noz: Skal du se på Paradise hotel danmark i år?

SemperFi; Hvor gammel er du?

Skrevet

Haha ja, sånne ting. Det som er mest flaut/irriterende er når moren hans roper navnet hans når hun kommer hjem fra jobb og hun absolutt skal PRATE med han selv om han roper at han er opptatt og kommer ned etterpå (hun i 1. etg og soverommene i 2. etg).

Greit nok at ikke alle foreldre ikke liker å tenke på at barna deres har sex (noe som er fullt forståelig), men det er jo faktisk sånn det er, så da er det lov å gi litt privatliv.

Kaffemor: De 3 beste road trip-sangene?

Hmm.. Denne var vanskelig. Går så veeldig på dagsformen! I dag ville jeg valgt:

1. Neil Young: Keep on rocking

2. RHCP: By the way

3. Belle & Sebastian: I want the world to stop

I morgen ville nok svaret blitt et helt annet :)

CadillacJack: Har du barn? Eller er det noe jeg har innbilt meg?

Skrevet

Bandit girer ned DB5'en sin og passerer en Audi TT med to rånetryner på inner'n. Han er i tidsnød. Trenger å finne den godeste Jack og hans Cadillac, og det snarest. Admiral Vampen er dessverre utilgjengelig. Pøh. Utilgjengelig, sa dem. Det pleier vanligvis å bety middag med mannen hennes. Heldige jævel. Bandit hadde aldri møtt ham, men var allerede grinete. Når Bandit ringer noen, har de pokker meg å svare. DB5'en bremset hardt før avtagningen, og spant hardt rundt svingen. Hvor i helvete kunne Jack befinne seg? Det var for tidlig for strippeklubben. Og der hadde han han heller ikke tilbrakt særlig med tid etter han hadde begynt å henge etter lillesiren. Dama så fantastisk ut, men Bandit likte ikke at Jack ble en bablende idiot rundt henne. Det hadde han ikke opplevd tidligere. Jack pleide å være veltalende og ganske så sleip med damene.

Bandit vrengte bilen forbi noen syklister. Begge så skremmende kjente ut. HunterLady og Gia. Jaha, her skulle man vært en flue på veggen når de kom hjem svette og på vei inn i dusjen... Skjerpings, Bandit. Her gjelder det å være skjerpet. Kan ikke tenke på slike ting nå. Det hadde vært lenge siden. Lenge siden han hadde vært med ei dame. Alt hadde blitt så vanskelig etter at maya76 hadde dumpet ham. Det hadde liksom ikke blitt det samme. maya76, med sitt fantastiske smil, et herlig lynne, og hun kunne drikke enhver kar under bordet når det gjaldt whisky. Det hadde vært noen fantastiske måneder. Nærheten hadde vært legendarisk. Hun hadde tvunnet ham fullstendig rundt lillefingeren. Han var ikke i tvil om at hun hadde vært reell. At hun virkelig hadde hatt de følelsene hun proklamerte. Mye var hans feil også. Alle oppdragene. All tid bort fra henne. Var ikke rart hun gikk lei. Men nå, når han spant bilen oppover hovedgaten, kunne han ikke gå tilbake til gammel depresjon. Hun hadde det bedre nå.

Hvor i helvete kunne Cadillac'en til Jack være? Etter han hadde brutt seg inn i leiligheten til Jack, hadde han fremdeles lite med spor. Hadde han bare fått tak i Vampen. Nøkkelen til alt. Eller... kanskje. Cuddlegirl på IT. Hun hadde han hatt et godt øye til lenge, og han visste det var gjensidig. Kanskje han kunne få henne til å omgå reglene litt? Han visste at alle kjøretøyer registrert på Firmaet, var merket, og at man dermed lett og enkelt kunne få tak i informasjon. Dersom man kunne data. Bandit var ikke å glad i slik. Han likte mer feltarbeidet. Dermed trenger man noen som kan. Cuddlegirl kunne. Han hadde sett hennes fingre trylle mang en gang. Dessverre kun tastaturet. Men hun måtte være nøkkelen til det å finne Jack. Han ringte.

Et halvt minutt senere, skled DB5'en ned en sidegate. Han forbannet veinettet. Ikke lett å være Agent i denne drittbyen. Cuddlegirl hadde levert varene og vel så det. Han måtte spandere en middag senere i uka, men det fantes langt verre saker enn å tilbringe en romantisk middag med denne skjønne skapningen. Han hadde slått inn adressen på GPS'en, og forbannet den slitsomme kvinnestemmen som beordret ham rundt i denne byen. Så skrek det i bremser, og nesten før bilen stanset, styrtet Bandit ut og opp en liten grusvei til et koselig lite hus. Han så Cadillac'en nå. Nyvasket som alltid. Han hamret på døra. En nydelig kvinne i morgenkåpe åpnet døren. Han ble litt satt ut. Kvinnen som åpnet døren var NozMonster. En kvinnelig Agent i Firmaet. Hun smilte som om han var ventet.

"Vent her, så skal jeg hente ham", sa hun.

"Ok", svarte han slukøret.

Hun lukket døra. Han ble stående å se på skotuppene sine. Hadde Jack faktisk håvet inn, NozMonster? En av de mest beryktede og sexy agentene i Firmaet? Hvor lenge hadde dette pågått? Jack HADDE vært i bedre humør den siste tiden. Det måtte være svaret. Men hva med lillesiren? Han følte han aldri ville få svar på det. Det gikk i døra, og Jack kom andpusten ut.

"Hva har skjedd?", spurte Jack monotont. Han var ikke fornøyd.

"Halvorsen..."

"Faen, ikke igjen..."

"Igjen... Denne gangen er det Aston Martin det gjelder. Du vet hva som skjer om Halvorsen får vilja si? Audi, mann. Audi..."

"For faen, Bandit. Jeg er med..."

Han snudde seg og kysset gudinna og så stormet de to agentene nedover grusveien. De kastet seg inn i DB5'en og spant avgårde. Jakten var igang, og de var allerede forsinket.

"For helvete, Jack. Hva har skjedd med å svare på mobilen?"

"Du tror at jeg har på mobilen når jeg er hos Noz? HVOR lenge siden var det, sa du?"

"Alt for lenge..."

De smilte da bilen skjøt fart ut på hovedveien. Destinasjon: Aston Martin-fabrikken. Det ringte. De kjente begge igjen ringetonen. Admiral Vampen. De så på hverandre et lite sekund, før Jack svarte. Han satte på speakeren.

"Jeg ser dere allerede er på vei", smalt det fra Admiral Vampen.

"Kunne ikke vente", svarte Bandit tørt.

"Beklager, men jeg kan ikke sitte på telefonen hele tiden, og i det siste har det vært en del merkelige henvendelser fra dere to. Det må dere bare innrømme", kommenterte Vampen.

De visste hun hadde rett. De elsket å fleipe med henne. Og det hadde nok blitt litt mye unødvendig ressursbruk den siste tiden. Kanskje "Gutten som ropte ulv" hadde en god lærdom i seg allikevel. Det var i det hele tatt merkelig at de to figurene som nå halset mot fabrikken i en svinedyr Aston Martin var agenter for Firmaet. For de var ikke kjent for å være spesielt flinke med autoriteter. Men de fikk jobben gjort. Og de fikk ofte gjerne de skitneste jobbene også. De hadde vært et team i 5 år nå. Helt siden Stavanger-affæren. Da alt så svart ut. De hadde funnet tonen, og de fylte hverandre perfekt. Nå var de uadskillelige. Den gang hadde de vært tre. Bud hadde vært en fantastisk agent. Dessverre ble han tatt. Av ringen. Han giftet seg med Tarandus, og hadde skjermet henne totalt fra dette livet. Han måtte dermed bryte alle bånd. trist, for Bud var en kjekk kar. De tre musketerer, hadde de blitt kalt. Nå var de to.

"Jeg har aktivert Auroressa, smilo og Maria_Marihøne til denne saken", spraket det over høytaleren. De var på vei inn i en tunnel i høy hastighet. Bandit og Jack så på hverandre og pustet tungt. De jobbet best alene. Samtidig var disse kvinnene lokalkjent og var topp agenter. De skjønte avgjørelsen.

"Lykke til", avsluttet Vampen.

DB5'en dundret bortover mot den store fabrikken som tårnet opp mot horisonten. De visste de måtte være forsiktige. Samtidig hadde de på følelsen av at de allerede var oppdaget. Man kunne kalle Halvorsen forstyrret og klin hakke gal, men ikke dum. De hadde hanket henne inn flere ganger før, man hver gang hadde hun klart å stikke av. Det fantes ikke det fengsel som kunne holde henne, virket det som. Men det kunne de ikke tenke på. Jobben deres var å hente henne inn. Som vanlig. Mobilen ringte igjen. Det var Auroressa. Stemmen hennes fikk alltid Bandit til å få gåsehud. De hadde snust på hverandre før. Det hadde luktet godt. Men de hadde ikke turt å strekke det lenger. De hadde begge indre demoner å bekjempe. Kunne blitt skummelt.

De hadde fått beskjed om at kvinnene skulle ta seg inn fra nordsiden, mens de selv skulle ta seg inn sørfra. Stille og forsiktig. De så på hverandre og smilte. Stille og forsiktig var ikke dem. Bandit la pedalen i gulvet, og vidunderet kastet seg framover. De kjørte rett igjennom hovedporten. Bandit visste det ble noen riper i lakken, men hva gjør man ikke for å unngå å måtte kjøre Audi? Det kom noen glimt opp fra vinduene. De visste begge hva det var. Munningsild. Hadde kvinnfolket endelig mistet siste del av vettet? Dette kunne faktisk være en god mulighet for å bli kvitt henne for godt. Ingen dyre rettsaker, og ingen flere rømninger. De kjørte bilen inn mot lasterampen, og snek seg inn. De ble stående og se på hverandre, før de sprutet ut i latter. Den miljøvennlige sparkesykkelen. Jack tok den med seg. De gikk til delelageret. Jack tok mikrofonen. Banket litt på den. Sjekket om den var i orden.

"Eeeeeh... Halvorsen?", åpnet han.

"Du vet denne sparkesykkelen du er så glad i?"

"Du skulle ikke tilfeldigvis ha glemt den ved lasterampen?"

"For vi har den her nå. Og vurderer å ta den fra hverandre for å se hvordan den ser ut. Og kanskje blande delene fra sparkesykkelen med andre deler.... Bildeler..."

De hørte et redselsfullt skrik. Kunne hun være så nærme? Og javisst. Der kom hun med hendene i været. Tårene rant nedover kinnene hennes. Hun stammet:

"Hv-Hvordan k-k-kunne dere"

"Vi vil ikke kjøre Audi", sa Jack.

"D-dere vet hvor glad jeg er i sparkesykkelen. Ikke sant?"

"Joda"

"D-det er grusomt. Dere er grusomme"

"Det var vel rette ræva som feis med tanke på hva du har påført fedrelandet Norge", brøt bandit inn. Jack lo, og fortsatte rolig: "Du vet hva som skjer videre nå?"

"Ja, og det vet dere også. Dere setter meg inn, og jeg bryter ut. Dere vil aldri bli kvitt meg".

Bandit og Jack så på hverandre. De visste hun hadde rett. Man blir aldri kvitt Halvorsen....

CadJack: Fornøyd?

Fy flate, fikk nesten sånn Morgan Kane/Harry Hole-feeling da jeg leste dette:-) Du fører ei god penn Bandit!

Skrevet

Dreamdrops: Hvordan gikk intervjuet ditt i dag ?? :) har tenkt på deg !

Skrevet

Solsenga: blitt no soling i sommer? :)

Det har dessverre blitt veldig lite, så her sitter jeg like bleik! Hater å sitte rolig å sole meg, men siden vi maler hus, så har det blitt litt likevel. I hvertfall på baksiden :closedeyes:

Guybrush: Hvorfor vrenger sengetøyet seg i vaskemaskinen?

NozMonster: Hvordan har helgen vært?

(Ok, NÅ skjønte jeg hvordan den her siteringen funker! Bedre lykke neste gang ;) )

Skrevet

Viernes: få høre din merkeligste fobi :)

Du, det er jeg neimen ikke sikker på. Tror ikke jeg har noen bestemte fobier, er vel bare enkelte ting jeg blir skremt av/redd for litt avhengig av situasjon tror jeg.

Viernes: What`s up?

I'm up and about. How about you, como estas?

Viernes: er glasset halvtomt eller halvfullt, eller kanskje bare for stort?

Det er hvertfall ikke for stort. Jo større glass, jo bedre. Size does matter.

HrDrue: Hvor blir det av alle sokkene vaskemaskinen stjeler?

Jack and the Bandit: Når skal dere gi ut bok?

• Liker 1
Skrevet (endret)

HrDrue: Hvor blir det av alle sokkene vaskemaskinen stjeler?

Jeg vasker ikke sokkene mine. (Har bare ett par (hvite tennissokker)). Så jeg veit ikke ;)

Hunterlady: har du og Yme klina?

Kaffemamma: Hvilken sang må nachspielgitaristen spille og synge for at du skal smelte helt? Ikke lov å svare tears in heaven eller nothing else matters.

Endret av Drue
  • Liker 2
Skrevet

SemperFi; Hvor gammel er du?

Bikket 25 år 11. august,

kaffemor. Hvor mange ganger slumrer du alarmen før du står opp?

CathyXX. Har du noen gang rappet noe på butikken?

Skrevet

Jack and the Bandit: Når skal dere gi ut bok?

Vi er jo heltene, andre må gi ut bok om oss!

Gia: hva bedrev egentlig du og Hunterlady med når Bandit så dere i historien?

• Liker 1
Skrevet

Dreamdrops: Hvordan gikk intervjuet ditt i dag ?? :) har tenkt på deg !

Så søt du er :klemmer:

Jeg tror det gikk bra.. :) Vanskelig å si, hun skulle gi beskjed i løpet av neste uke. Tydeligvis mer enn 100 søkere, så vi får se.

Men jeg tror jeg har fått meg jobb et annet sted, skal i alle fall dit i morgen for 2. gang. Litt surrete det her :fnise: Men kan oppdatere i morgen om du vil? :sjenert:

Semper: Hva slags musikk skulle du ønske det ble spilt mer av på utesteder/puber, eller er du fornøyd slik det er? (Nå tenker jeg på den musikken som "generelt" blir spilt: electronica, techno, o.l.)

• Liker 1
Skrevet

Semper: Hva slags musikk skulle du ønske det ble spilt mer av på utesteder/puber, eller er du fornøyd slik det er? (Nå tenker jeg på den musikken som "generelt" blir spilt: electronica, techno, o.l.)

"Techno". :skratte:

Dette forbinder jeg med techno:

HedvigR: beste sangen å bake brød til?

Skrevet

CadillacJack: Har du barn? Eller er det noe jeg har innbilt meg?

Neida, stemmer at jeg har barn

HunterLady: familieferie, funker det best med fly til syden eller reise med egen bil? Eller andre triks?

Skrevet

"Techno". :skratte:

Vet ikke selv hva jeg forbinder techno med en gang :fnise: Alt jeg vet er at jeg ikke gidder å bruke tiden min på sånne teite utesteder som "alle" 18-19 åringer liksom skal like. Kan ikke fordra sånn musikk, så da holder jeg meg til rockepuber.

CadillacJack: Hva liker du best av jordbær, bringebær, blåbær og moreller?

Skrevet (endret)

HedvigR: beste sangen å bake brød til?

Hmm, vil si Hell Broke Luce, Tom Waits. Ser for meg at jeg vil elte som en gal under refrenget, slenge deigen i bordet og virkelig hamre løs på den! Mens jeg følger rytmen selvfølgelig.

Lykkerusen: Hvor i landet er du fra?

Endret av HedvigR
Skrevet

Bikket 25 år 11. august,

Semper FI: Gratulerer med dagen den 11. hvordan ble dagen feiret?

Skrevet

CadillacJack: Hva liker du best av jordbær, bringebær, blåbær og moreller?

Jeg går for moreller. Som en kuriositet, så er jeg ikke så begeistret for jordbær :/ Jeg er en weirdo.

Hedvig: "største" kjendisen du har truffet?

Skrevet

Hedvig: "største" kjendisen du har truffet?

Uumm... Petter Solberg muligens. Og Magnus Grønneberg.

SemperFi: Feira du bursdagen din på noen måte?

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Hvordan har helgen vært?

joda... ålright den.... kosa meg på stranda og bada haugevis av ganger så!

Flair: Hva prata du med politiet om sist du prata med dem? ( hvorfor)

(untak: trafikkontroller og tilfeldig hilsing eller liknene fordi du kjenner en politimann )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...