Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha....du vet jo godt at nei, det kunne jeg ikke gjort.

Jeg kan ikke engang ha en ONS med en Frp`er, sånn er det bare.

Alle andre parti bortsett fra NKP, Frp, Demokratene og Hvit Valgallianse funker til denslags.

Noe mer usjarmerende enn Frp`s partiprogram må jeg lete lenge etter. Og jeg vil påstå jeg følger med med på deres politikk enn den jevne Frp`er gjør.

Drue: Kan DU date en Frp`er(ja, jeg vet det er ulovlig å spør tilbake men jeg må)

Wednesday: Du og Guybrush har datet noen ganger, og han virker bare å være den mest fantastiske du noensinne har møtt. Han er alt en mann skal være, og sakte men sikkert leder det ene til det andre; nemlig å være med ham hjem.

Vel hjemme hos ham går alt fint, og dere skal inn på soverommet etter masse heftig kyssing.

Du slår på lyset, og han har en knallrosa Barbietapet på veggene, og masse porselensdukker med skumle øyne på sengen. Han forteller at han har samlet på dukkene i mange år, og at han selv har innredet rommet. Alle har navn, og han begynner å plassere de pent på gulvet for å gjøre plass mens han snakker pent til dem.

Hva gjør du?

Nei, det kunne jeg aldri i verden ha gjort. (Det er forresten lov å komme med spørsmål tilbake, bare du spør et annet spørsmål til en tredje bruker, noe du her gjør på mesterlig måte! :D )

Norah: Hva slags treningstøy (til styrketrening) velger du på din mann: en passende T-skjorte, stramme tights og fine løpesko, eller en supersttram T-skjorte (ganske kort), vid syntentisk bukse som lager gnisselyd når han går og klumpete løpesko? Jeg skal altså fram til hva du synes om menn som trener i tights. (og nei, jeg gjør det ikke, men jeg eier faktisk to tightser).

Maya76: lager du egen aioli? I så fall, hvordan gjør du det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lillesiren, Bandit, norah, Guybrush, Cad.Jack;

Hva er deres favoritter i tapas?

(holdt på med tapaslaging i kveld, og venter nå på gjestene:-))

Scampi i hvitløks- og chilimarinade.... mmmmmhhh...

Noz: Blir det fint vær i morgen?

Skrevet

Denne er lett; SCAMPI! herrelol jeg er en sucker for scampi!

mayasøtôsexxyh: når inviterer du siren, banditten, norah, guybørst og meg på tapas? hæ? hæ?

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: beste nættings (nattmat), og beste mat dagen derpå?

vettke? jeg pleier bare å få i meg mest mulig væske jeg!

har ikke særlig matlyst dagen derpå gitt...

maria marihøne: hva er den dyreste tannlegeregningen du noen gang har fått?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Noz: Blir det fint vær i morgen?

jaaa :sol: selvfølgelig gjør det det!

det er bestandig fint vær over hustaket mitt ihvertfall!

Minya: inviterer du ofte foreldrene dine på middag?

Endret av NozMonster
Skrevet

Wednesday: Du og Guybrush har datet noen ganger, og han virker bare å være den mest fantastiske du noensinne har møtt. Han er alt en mann skal være, og sakte men sikkert leder det ene til det andre; nemlig å være med ham hjem.

Vel hjemme hos ham går alt fint, og dere skal inn på soverommet etter masse heftig kyssing.

Du slår på lyset, og han har en knallrosa Barbietapet på veggene, og masse porselensdukker med skumle øyne på sengen. Han forteller at han har samlet på dukkene i mange år, og at han selv har innredet rommet. Alle har navn, og han begynner å plassere de pent på gulvet for å gjøre plass mens han snakker pent til dem.

Hva gjør du?

skrekk og gru! jeg unnskylder meg og sier at jeg bare må ut en liten tur å trekke litt frisk luft, når jeg kommer ut løper jeg min vei og ser meg aldri tilbake. Når jeg kommer hjem logger jeg på KG og forteller alle her for et freakshow Guybrush er! :fnise:

Bandit: Hva har du gjort i dag?

• Liker 1
Skrevet

Bandit: Hva har du gjort i dag?

Poden var på fotballskole hele uka, og var slapp og sliten i dag. Så vi har kost oss med Fifa 12, slappet av på terrassen, tatt en god gåtur, handlet og skravlet masse fotball... :ler:

Mortem: Kaffe eller te?

Skrevet

Noz. Bade i isvann eller spise en fransk sneglerett?

Skrevet (endret)

Norah: heey! nå føler jeg du forsøker å sabotere litt her!!! har du snoket på soverommet mitt???

og for å spørre om noe, er du opptatt?! jeg som hadde gleda meg til heftig straffe(....) på nachspiel og greier - skuffa og vonbråten :/

Hallo - jeg ødelegger jo ikke, du har jo seff ikke Barbietapet men He-Man.

Jeg giftet meg just med fyren jeg har vært kjæreste med i ehm...skavvi se.....nesten 12 år(omg) - MEN - ikke vær bekymret; jeg tror han godkjenner at jeg må smekke noen hardt for å servere en sånn bokreferanse.

Jeg har dessverre noen allergier som gjør at jeg blir ganske kjedelig i matveien(min store sorg i livet er at jeg ikke kan ha nesten noe indisk mat....s-n-u-f-s - livets rett) - så jeg tar utgangspunkt i at du faktisk inviterer meg til kråkehuset ditt:

Jeg vil ha hjemmelaget pesto(rød og grønn), aioli, dadler surret i bacon eller serrano, spansk omelett, kjøttboller, laks, spekeskinke, en veldig god salat......og....scampi.

Så skulle jeg gjerne sagt noen veldig gode oster, men kanke ha ost heller. NAMNAMNAM.

Jo! Og en innmari god foccacia, den er nesten viktigst.

Nei, det kunne jeg aldri i verden ha gjort. (Det er forresten lov å komme med spørsmål tilbake, bare du spør et annet spørsmål til en tredje bruker, noe du her gjør på mesterlig måte! :D )

Norah: Hva slags treningstøy (til styrketrening) velger du på din mann: en passende T-skjorte, stramme tights og fine løpesko, eller en supersttram T-skjorte (ganske kort), vid syntentisk bukse som lager gnisselyd når han går og klumpete løpesko? Jeg skal altså fram til hva du synes om menn som trener i tights. (og nei, jeg gjør det ikke, men jeg eier faktisk to tightser).

Jeg hater stygge sko og vide syntetiske bukser samt supertrange tskjorter - så jeg må nesten gå for alternativ 1 - selv om jeg ikke liker tights.

Bare jeg skal trene i løpetights.

Stygge sko og truse er virkelig dealbreaker. Selv om de har så fin fu som du har :opplyser:

Drue: dama di kommer til helt opprømt til deg en dag, og sier at hun har tenkt på en fantasi ganske lenge som bare er helt magisk om du oppfyller. Hun har møtt en fantastisk sexy kvinne som hun bare så ufattelig gjerne vil ta med seg hjem - og leke med sammen med deg Seksuelt, aka trekant.

Du tenker "hm, høres gøy ut" og sier ja - gleden i heimen er stor og alle hjerter gleder seg. Når du tenker deg om var egentlig dette en stor fantasi for deg og.

Dere sitter i stuen, forventningsfulle og ganske så lystne og venter på denne vakre kvinnen.

Hun ringer endelig på døren, du lukker opp og det er: Hanne Nabintu Herland.

Hva gjør du?

Endret av norah
  • Liker 1
Skrevet

jaaa :sol: selvfølgelig gjør det det!

det er bestandig fint vær over hustaket mitt ihvertfall!

Minya: inviterer du ofte foreldrene dine på middag?

Det kan føre til noe problematikk, da min far med kone bor omtrent 45 mil herfra, og min mor har fullstendig støv og rot-fobi, så jeg har ofte ikke veldig lyst å invitere henne på middag. :fnise: Vi tar en lunsj i ny og ne da.

Jeg pleide å ha middagselskaper omtrent en gang i måneden med venner og kjente da jeg bodde i Oslo, men det er vanskeligere å få til nå som jeg bor i Drammen. :/

Hva med deg, Nozzeraffen?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz. Bade i isvann eller spise en fransk sneglerett?

bade i isvann! hehee....

Hva med deg, Nozzeraffen?

neeej- har aldri gjort det. men jeg er innom mamma et par ganger i uka da!

Liker ikke så godt å ha henne her :P

SEMPEEEER: GRATULERER MED DAGEEEEEEEN!

har du fått noe fint i dag? :)

Skrevet

DET var dårlig gjort det.... Nå ble jeg så lysten at jeg iallefall ikke får sove på noen timer... :forvirret:

Nå skulle jeg akkurat til å toppe den fristelsen med ei skikkelig fin damerumpe i blondeundertøy-bilde bare for å være skikkelig slem, men så kom jeg på at jeg tror moderatorene vil være streng med meg da.

Jaja. En annen gang.

Skrevet

Maya76: lager du egen aioli? I så fall, hvordan gjør du det?

Jeg tar 3 eggeplommer, romtemperert, tar i et fedd skviset hvitløk og visper godt sammen. Deretter tar jeg 2dl solsikkeolje som jeg visper i en og en dråpe, for så å gjøre det samme med 1dl olivenolje (visper for hand). Tar så i 1ss sitronsaft, 1ts sennepspulver, litt cayennepepper, salt og pepper:-)

Støl i handleddet, men utrolig godt!

Skrevet

Nå skulle jeg akkurat til å toppe den fristelsen med ei skikkelig fin damerumpe i blondeundertøy-bilde bare for å være skikkelig slem, men så kom jeg på at jeg tror moderatorene vil være streng med meg da.

Jaja. En annen gang.

Gjør det... men da må den være din. Du och jag, norah. Du och jag.

maya76: Du og jeg møttes på et whisky-smakekurs. Vi fant tonen, men jeg var litt for treg for deg akkurat da, og du fant ut at du måtte sparke meg igang. Hvordan ville du forført meg?

Skrevet

Denne er lett; SCAMPI! herrelol jeg er en sucker for scampi!

mayasøtôsexxyh: når inviterer du siren, banditten, norah, guybørst og meg på tapas? hæ? hæ?

Kan sette av neste helg til tapas og vin:-D

Skrevet

Hallo - jeg ødelegger jo ikke, du har jo seff ikke Barbietapet men He-Man.

Jeg giftet meg just med fyren jeg har vært kjæreste med i ehm...skavvi se.....nesten 12 år(omg) - MEN - ikke vær bekymret; jeg tror han godkjenner at jeg må smekke noen hardt for å servere en sånn bokreferanse.

Jeg har dessverre noen allergier som gjør at jeg blir ganske kjedelig i matveien(min store sorg i livet er at jeg ikke kan ha nesten noe indisk mat....s-n-u-f-s - livets rett) - så jeg tar utgangspunkt i at du faktisk inviterer meg til kråkehuset ditt:

Jeg vil ha hjemmelaget pesto(rød og grønn), aioli, dadler surret i bacon eller serrano, spansk omelett, kjøttboller, laks, spekeskinke, en veldig god salat......og....scampi.

Så skulle jeg gjerne sagt noen veldig gode oster, men kanke ha ost heller. NAMNAMNAM.

Jo! Og en innmari god foccacia, den er nesten viktigst.

Stappmett og masse rester, og gjestene har dratt:-) Ble ikke skalldyr her, da jeg er superallergisk, men jeg disket opp med;

Loffbiter smurt med philadelfiaost, hakket oliven og snurret sammen med bacon og stekt i ovnen, mozarella/tomat/rødløk/fersk basilikum-salat, kyllingkjøttboller, lefser med laks, lefser med roastbiff, lefser med spekeskinke, bruschetta med spekeskinke og toppet med en miks av avokado/tomat/rødløk/olivenolje/hvitløk, hjemmelaget aioli, saltbakte poteter, og meget god spansk riojavin:-D

Men hvis du kommer på tapas så skal jeg lage foccacia:-)

Skrevet

Gjør det... men da må den være din. Du och jag, norah. Du och jag.

maya76: Du og jeg møttes på et whisky-smakekurs. Vi fant tonen, men jeg var litt for treg for deg akkurat da, og du fant ut at du måtte sparke meg igang. Hvordan ville du forført meg?

Jeg ville gjort som mannen min gjorde til meg;

"Har en veldig god konjakk hjemme, vil du være med meg hjem å smake?". (jeg gikk fem på...)

Bandit;

Hvordan sjarmerer du ei jente?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...