skruf Skrevet 10. august 2012 #4341 Skrevet 10. august 2012 Nei, jeg har ikke hatt den gleden. Jeg har vel ytterst sjeldent den tradisjonelle brødskiva. Jeg har gjerne foccacia-brød med olivenolje, salat, tomat og mozzarella... så det er nok favoritten min.... maya76: Er du like kresen på whisky-glass som selve drikken? nei, har ikke noen egne glass for whisky, men har noen glass fra Vebjørn Sand som jeg bruker til whisky (bryllupsgave...), bruker de og til konjakk da.... CadillacJack; Norgesferie eller utenlandsferie? Route 66? Har du tatt den?
TheHairyToothfairy Skrevet 10. august 2012 #4342 Skrevet 10. august 2012 CadillacJack; Norgesferie eller utenlandsferie? Route 66? Har du tatt den? Ja takk, begge deler? Jeg elsker å reise rundt i Norge, det er et fantastisk land vi sitter rundtom i. Men det er så mye flott der ute i resten av verden jeg aldri blir lei av å se. Det har vært litt av privilegiet med jobben min, på tross av omstendighetene så har det vært forbannet pent rundtom der ute. la meg illustrere: Jeg har kjørt litt av det som er igjen av gamle R66, men jeg synes ærlig talt det er forbasket oppskrytt. Folk virker litt ignorante på at denne veien ikke er mulig å ferdes i sin helhet lengre, og den gamle legendariske veien er faktisk tapt. USA har derimot en hel del andre veier som er LANGT mer verd en titt. Nevada er en stat som er full av fantastiske Interstates og Routes. Kjøre gjennom Tennessee er et av mine store høydepunkt her i verden, og jeg skammer meg nesten over å ha kjørt den veien i en japansk bil! ^^ Sebastianenenen: indianer eller cowboy?
pinar Skrevet 10. august 2012 #4343 Skrevet 10. august 2012 Karpuzi: Når du først skal godte deg med fastfood, da blir det..? Hmm. Pizza. Eller indisk vegetar av noe slag. Du tenker på å gå å kjøpe ferdig mat å ta med hjem typ? Karpuzi: Hva er det verste du noensinne har drukket? Vet ikke... sprit muligens. Sånne lakris greier. Hjemmebrent blandet med sportsdrikke anbefales heller ikke. Ikke øl og baylies sammen heller. Alt av alkohol! Sånn blomst te, kamomille? CadillacJack Kommer du til å endre brukernavn igjen? Jeg må konsentrere meg for å stave det du har nå hehe.
TheHairyToothfairy Skrevet 10. august 2012 #4344 Skrevet 10. august 2012 CadillacJack Kommer du til å endre brukernavn igjen? Jeg må konsentrere meg for å stave det du har nå hehe. Yep! Si fra når du har fått dreisen på det, da skal jeg skifte. Tenkte kalle meg opp etter min store helt, Carl Gustav Fleischer, eller noe lignende. Evt briefe med mine russisk-kunnskaper! ^^ mayasøtogsexxyh: er det noen plass i verden du mer enn gjerne vil reise tilbake til?
kråkefjas Skrevet 11. august 2012 #4345 Skrevet 11. august 2012 Kråkefjas, hvis man skal stole på gener og arv så vil jeg ikke komme i overgangsalderen før etter fylte femti. Tilbake til deg: Er du veldig seksuelt frustrert? Ja! 1
Silfen Skrevet 11. august 2012 #4346 Skrevet 11. august 2012 Blir ikke noe på deg på byn altså, selv uten dobbel bredde.
sebastianen Skrevet 11. august 2012 #4347 Skrevet 11. august 2012 Sebastianenenen: indianer eller cowboy? Indianer selvfølgelig. Bud: lyst eller mørkt øl ?
Gjest BM2 Skrevet 11. august 2012 #4348 Skrevet 11. august 2012 BM2: Mener du kvinner er generelt mer dolkere enn menn, basert på èn dårlig erfaring du har gjort deg..? Definitivt! Men la meg påpeke at det er mer, langt mer, enn én dårlig erfaring. La meg også påpeke at mine dårlige erfaringer er UTELUKKENDE med kvinner. Kvinner er som gruppe mer slu, manipulerende og hjerteløse. Råskapen kvinner presterer er totalt uten sidestykke. Langt forbi den mest brutale gudfar. Pluss at jeg har et bestemt inntryk av at kvinner er i voerkant materialistiske. Du er ikke mann uten en solid materialitisk skattekiste å vise til. Bandit: Beste pølsa du noen gang har spist?
skruf Skrevet 11. august 2012 #4350 Skrevet 11. august 2012 mayasøtogsexxyh: er det noen plass i verden du mer enn gjerne vil reise tilbake til? Seychellene, Uganda og Kreta (reiser forsåvidt til Kreta hver sommer, litt kretafrelst:-)) Strange Doll; Øl, vin eller sprit?
Gjest Bud Skrevet 11. august 2012 #4351 Skrevet 11. august 2012 Bud: Steven Seagal eller Chuck Norris? Kan ikke unngå å digge en mann som er oppkalt etter en fugl og fortsatt er kul! Bud: Er budweiser favorittølen, eller jobber du i DHL? Elller er du bare rett og slett en god kamerat ? Tok ikke helt assosiasjonen mot DHL..? Jeg er vel en god kompis, også er Bud Spencer dritkul Bud; Whisky eller Konjakk? Je drekk bære vatn! (ok, whisky..) Bud: lyst eller mørkt øl ? Lyst, drikker lite øl, kun en sjelden gang til mat og da passer det absolutt best med det lyse Maya: Har du tall på hvor mange ganger du har vært oppe i fly? Gunvald: Legg ut bilde av motorsaga di!
skruf Skrevet 11. august 2012 #4352 Skrevet 11. august 2012 Maya: Har du tall på hvor mange ganger du har vært oppe i fly? Nei, det aner jeg ikke! Utrolig mange ganger iallefall! Bare ifjor så var det 14 ganger... Arabella; Hva er det beste med søndager?
Gjest NozMonster Skrevet 11. august 2012 #4353 Skrevet 11. august 2012 Noz: Hva mener du selv er ditt største talent? tja.... hva kan det være montro? mitt største talent er nok at jeg er veeeldig flink til å være etterpå-klok Noz: Hva spiser du helst? det er mange som spør meg om det her..heheee... får vel svare knekkebrød med gulost og kaviar en gang til da Nozzeraffen; Hva foretrekker du? Utested/nattklubb/pub, eller hjemmefest? jeg liker alt sammen! nattklubber når jeg vil ut å danse og pub når jeg vil drikke øl og se på fotball eller bare skravle med venner kanskje pub først og nattklubb senere utover natten! Hjemmefest liker jeg best på nyttårsaften! Wednesday: er du veldig glad i å flørte? ( jeg bare tenker på at jeg synes jeg driver å leser i så mange tråder at du har så mange forskjellige "planer" med diverse herfra ....ikke noe negatiivt altså.. er glad i å flørte selv!) Fysikern: har du noen gang skulket jobben fordi du var fyllesyk/lat/giddalaus eller liknene noen gang? Hedvig: bruker du noen gang ord og uttrykk du egentlig ikke helt vet hva betyr?
Gjest Drue Skrevet 11. august 2012 #4354 Skrevet 11. august 2012 Jeg vil ha dette spørsmålet. Drue: Er kontroll og generell oversikt viktig for deg? Oversikt, ja. Kontroll, nei Takk, Maria . Jeg er en sniffer, jeg digger lukt. Og aller helst den naturlige parfymen. Om det er mann jeg tenner på, så sniffer jeg inn hvert molekyl av denne mannen. Ah! (noen burde få seg et nummer...) *smelt* Her snakker vi passion. Liker du tilfeldigvis menn med skjegg som bruker truse, AnnaKarenina? Kan jeg komme med et lite ønske? Når dere siterer, kan dere ikke ta vekk all den teksten som ikke er relevant for det dere skal svare på? Blir så mye å bla gjennom her. Enig med deg! NozMonster: beste nættings (nattmat), og beste mat dagen derpå?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. august 2012 #4355 Skrevet 11. august 2012 Gunvald: Legg ut bilde av motorsaga di! Sånt har jeg ikke lillesiren: salsa? Er du god? Danset sånt lenge?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. august 2012 #4356 Skrevet 11. august 2012 CJ: Afghanistan på det bildet? Yup. Brutalix: pent?
Gjest Bandit Skrevet 11. august 2012 #4357 Skrevet 11. august 2012 Bandit: Beste pølsa du noen gang har spist? Det var i Italia. Den var Toscana-krydret, sa de. Husker ikke hva den heter. lillesiren: Hva er den perfekte frokost?
Gjest BM2 Skrevet 11. august 2012 #4358 Skrevet 11. august 2012 Yup. Brutalix: pent? Veldig! Kjenner skistøvlene stramme seg når jeg ser på bildet.
Guybrush Skrevet 11. august 2012 #4360 Skrevet 11. august 2012 Guybrush: Beste jentefilm du har sett? Hmmm.....PS I Love you? Den inneholdt jo faktisk noe annet enn bare kliss Guybrush: Har du god armkrok ? Definitivt, men det kan du jo finne ut selv snart Guybrush; Du har sett drømmejenta, men hun aner ikke hvem du er. Hva gjør du for å få hennes oppmerksomhet? Stalker henne dag og natt, bruker facebook, telefonkatalogen, google og skattelistene for å finne ut mest mulig om henne haha - nei si det. Hva er det de sier? Det enkleste er ofte det beste? Gått bort, vært litt uhøytidelig og morsom og forsøkt å slå av en prat - spørre om hun ville finne på noe en gang. Funker ikke det går vi over til total psyko Guybrush: Noen gang hvert i Liverpool og sett fotball? Evt. har du planer om det? Dessverre, har faktisk aldri rota meg bort til England i det hele og store?! Og ja, det skal definitivt oppleves! Silfen: sett noe bra tvserie/film i det siste som du mener jeg bør få med meg ? Sebastianen: hva synes du om DLF?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå