Wednesday Skrevet 10. august 2012 #4261 Skrevet 10. august 2012 Wednesday: hvor bortskjemt var du da du var liten ? haha veldig bortskjemt skikkelig pappajenta og har alltid hatt pappa rundt lillefingeren Wednesday: Hvem av beilerne her inne hadde du takket ja til en date med? Tro det eller ei, men er ikke så mange gutter som prøver seg men jeg hadde helt klart takket ja til en date med Guybrush Wednesday: hvorfor valgte dere Madagaskar som reisemål? (har veldig lyst til å reise dit selv altså, det er bare ikke et så veldig typisk reisemål). Det var mitt forslag faktisk Hvert år prøver vi å dra et sted som ikke er et typisk turist-reisemål fridus: Hva er din favoritt- snacks ? 1
Guybrush Skrevet 10. august 2012 #4262 Skrevet 10. august 2012 hm. guybørst. handlet noe på Hellanor i Narvik? Nå begynner det å bli noen år siden jeg tusla rundt i Narvik, og den gang hadde jeg ikke bil Guybrush; favorittmåltid Akkurat nå er jeg veldig glad i indisk. Masse karri, diverse chilli, kokosmelk, kyllingretter og lam. Tikka, tandori, you name it Guybrush: hvilke former for rusmidler bruker du og har du brukt/prøvd? Tro det eller ei, kun alkohyler. Eller jeg fikk lov å ta et drag av en sigarett da jeg var 10 eller noe, og hosta og harka så jævlig at jeg aldri rørte den faenskapen no mer Ikke at jeg nødvendigvis har noe imot folk som bruker diverse ting - men jeg har ikke noe ønske om det selv. CadillacJack: hvor mange ganger har du hengt på Narvikguten/Malmen/Telegrafen ?
TheHairyToothfairy Skrevet 10. august 2012 #4263 Skrevet 10. august 2012 CadillacJack: hvor mange ganger har du hengt på Narvikguten/Malmen/Telegrafen ? Aldri satt mine bein på Narvikguten. Jeg har sloss med Kim på Malmen et par ganger (forventer at du vet hvem det er), og vært DJ både på Malmen og Telegrafen. Jeg fikk det uheldige kallenavnet From Russia With Love etter en danseseanse på Malmen hvor jeg stakk avgårde fra kompisene mine sammen med en liten søt jente med russisk navn, dette var ca klokken 00:00. 01:00 var jeg tilbake, og på dansegulvet igjen, hun kom ti minutter etter med noe gressmerker på baksiden av kjolen. oh, the memories. Minya: hvor lang tid etter nickbyttet skjønte du at jeg var meg?
Guybrush Skrevet 10. august 2012 #4264 Skrevet 10. august 2012 Aldri satt mine bein på Narvikguten. Jeg har sloss med Kim på Malmen et par ganger (forventer at du vet hvem det er), og vært DJ både på Malmen og Telegrafen. Jeg fikk det uheldige kallenavnet From Russia With Love etter en danseseanse på Malmen hvor jeg stakk avgårde fra kompisene mine sammen med en liten søt jente med russisk navn, dette var ca klokken 00:00. 01:00 var jeg tilbake, og på dansegulvet igjen, hun kom ti minutter etter med noe gressmerker på baksiden av kjolen. oh, the memories. Minya: hvor lang tid etter nickbyttet skjønte du at jeg var meg? Hahahaha! du MÅ fortelle når dette var (årstall). Jobba du med Claes? Og ja, hvis etternavnet begynner på Z vet jeg hvem Kim er. Av en eller annen grunn fikk han for seg at vi var kompiser så han sku slå ned alle som prøvde lage bråk med meg Nå fikk jeg lyst på en Red-Mex burger på Arilds. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 10. august 2012 #4265 Skrevet 10. august 2012 Hahahaha! du MÅ fortelle når dette var (årstall). Jobba du med Claes? Og ja, hvis etternavnet begynner på Z vet jeg hvem Kim er. Av en eller annen grunn fikk han for seg at vi var kompiser så han sku slå ned alle som prøvde lage bråk med meg Nå fikk jeg lyst på en Red-Mex burger på Arilds. av en eller annen grunn fikk han for seg at jenta jeg stod og griseflørtet med var dama hans. jeg spurte henne på uvant gentlemannsvis om dette stemte, hun benektet det (ganske sjarmerende egentlig, "ser det ut såm æ e me han dær?") og så kommer han løpende mot halsen min. DET gjør man ikke med en jeger, sendte ham på ansiktet først ned trappen. han seilte på magen gjennom svingenog stoppet ikke før han var helt nede. komlingen bannet og steikte, og kom løpende opp igjen. jeg gikk ham i møte i trappa, slengte armen rundt hodet hans mens jeg fortsatte å gå ned, slepte ham bort til Dama På Torget og la ham ifra meg oppi der. "æ gjer mæ, æ gjer mæ!" herregud, jeg savner ham! ^^ 1
2ne2 Skrevet 10. august 2012 #4266 Skrevet 10. august 2012 loren: spm til minien: Er vitaminbjørner gode? 2ne2: favorittblomst? Fysikeren: Angrer du noengang på at du valgte det nicket? Hogwash: Hva er best; å jobbe om dagen eller natten? Jeg eier hverken interessen for blomster eller grønne fingre, men jeg synes jo det er fint å pynte opp med en plante eller to. Men jeg må nok svare Orkide.. Den får vann hver fredag og blomstrer gang på gang! 2ne2: hva disker du opp hvis du skal imponere en date? (eller kjæresten, om du har). Jeg har kjæreste ja, og dersom jeg skal diske opp så serverer jeg enten hjemmelaget pizza og pils, eller biff med fløtegratinerte poteter/potetstappe, soppsaus og aspargis med rødvin! Begge er hans favoritter og han blir like imponert hver gang! Guybrush: Noen gang hvert i Liverpool og sett fotball? Evt. har du planer om det? Drue: Spør deg det samme, hva ville du imponert date/dama med?
Gjest SummerJudith Skrevet 10. august 2012 #4267 Skrevet 10. august 2012 EryMax: hvordan kan du vite hvordan andre føler seg? 1
Gjest lillesiren Skrevet 10. august 2012 #4268 Skrevet 10. august 2012 (endret) God mat og godt drikke, fort en tur på byen! lillesiren: henger du på Downtown? HedvigR: Hva skal du i helgen? Der har jeg vært kun en gang. Trangt, varmt og overbefolket er hvertfall mitt inntrykk,heh.. HedvigR: Hva studerer du/jobber du med? Yme: Hvordan er din typiske hverdag? Endret 10. august 2012 av lillesiren
pinar Skrevet 10. august 2012 #4269 Skrevet 10. august 2012 (endret) Karpuzi: har du mange tatoeringer? Nei, ikke mange. Karpuzi: Hvilken farge har du på neglene akkurat nå? Naturlig. Jeg bruker ikke neglelakk. Karpuzi: Noe du er avhengig av? Garantert noe jeg er avhengig av, i en eller annen grad. Ro og hvile. Blant annet. HedvigR Hva studerer du? (Haha så akkurat at en over her spurte om akkurat det samme!). Endret 10. august 2012 av Karpuzi
Gjest Drue Skrevet 10. august 2012 #4270 Skrevet 10. august 2012 Drue: Den kuleste drømmen du har drømt? Drømmer ofte at jeg klarer å gå i spagaten. Det er gøy, og det er noe jeg skulle ønske jeg kunne. Drue: Synes du det er litt trist at tråden din har blitt moderert 2, snart 3 ganger? 2-3 ganger på 200 sider er faktisk ganske lite på en tråd med relativt frie rammer. Jeg er faktisk fornøyd med det. Når du legger ut trusebilde på nytt! :D Truse er kult! Gikk du glipp av det, assa? Det kommer ikke til å legges ut med det samme. Drue: En kveld ut på byen eller en rolig hjemmekveld med kjæresten og en god film? En kveld ute på byen! Når du har blitt så gammal som meg, så skjønner du at du må gripe de sjansene du har til å møte venner. Drua: har du noen gang laget en trolletråd? Ja. På et fiskeforum som ellers var helt fritt for trolling. Når jeg tenker meg om, har jeg laget en her også Drue: Spør deg det samme, hva ville du imponert date/dama med? Fisk og skalldyr er det mest sexy. Gjerne blåskjell med tomatsaus, eller med thai-curry-saus Damene sklir når de blir servert dette. lillesiren: kan du like en svaaaaaak svettelukt fra en mann du tenner på?
SemperFi Skrevet 10. august 2012 #4271 Skrevet 10. august 2012 Superskuffet over at ikke Semper tok mitt opplagte Holy Grail-relaterte svalespørsmål. Jeg har sett MP et par ganger, men man kan ikke huske alt alltid. HedvigR: Hva studerer du/jobber du med? HedvigR Hva studerer du? (Haha så akkurat at en over her spurte om akkurat det samme!). Engelsk.
HedvigR Skrevet 10. august 2012 #4272 Skrevet 10. august 2012 Hedvig: forventer du noensinne den spanske inkvisisjonen? NOBODY expects the Spanish Inquisition! HedvigR: Hva studerer du/jobber du med? HedvigR Hva studerer du? (Haha så akkurat at en over her spurte om akkurat det samme!). Jeg studerer Grunnskolelærer 5-10. med fordypning i norsk og engelsk Også var det noen som spurte hva jeg skulle gjøre i helga, og svaret er vel at jeg ikke har noen spesielle planer. De fleste vennene mine er på ferie for tida, så tror jeg skal bruke helga til å trene, slappe av, se noen filmer og SELVFØLGELIG spise godteri :D Antheia: Stor Criminal Minds-fan? Lille-pus: Hva er det ekleste dyret i verden?
Gjest lillesiren Skrevet 10. august 2012 #4273 Skrevet 10. august 2012 (endret) Drømmer ofte at jeg klarer å gå i spagaten. Det er gøy, og det er noe jeg skulle ønske jeg kunne. 2-3 ganger på 200 sider er faktisk ganske lite på en tråd med relativt frie rammer. Jeg er faktisk fornøyd med det. Gikk du glipp av det, assa? Det kommer ikke til å legges ut med det samme. En kveld ute på byen! Når du har blitt så gammal som meg, så skjønner du at du må gripe de sjansene du har til å møte venner. Ja. På et fiskeforum som ellers var helt fritt for trolling. Når jeg tenker meg om, har jeg laget en her også Fisk og skalldyr er det mest sexy. Gjerne blåskjell med tomatsaus, eller med thai-curry-saus Damene sklir når de blir servert dette. lillesiren: kan du like en svaaaaaak svettelukt fra en mann du tenner på? Hm..Jeg er ganske vàr for lukt, sannsynligvis over gjennomsnittet, og kan finne menn veldig tiltrekkende dersom de lukter godt, til tross for at de ikke nødvendigvis er av typen man snur seg etter på gata. Dårlig lukt slår generelt ut motsatt vei;) Men, en svaaak svettelukt kan gå greit dersom den er fersk:) Fysikeren: Har du noe du irriterer deg over, ved deg selv?(vimsete, rotete, utsetter alt, etc..) Endret 10. august 2012 av lillesiren
AnnaKarenina Skrevet 10. august 2012 #4274 Skrevet 10. august 2012 lillesiren: kan du like en svaaaaaak svettelukt fra en mann du tenner på? Jeg vil ha dette spørsmålet. Drue: Er kontroll og generell oversikt viktig for deg?
Gjest NozMonster Skrevet 10. august 2012 #4275 Skrevet 10. august 2012 Noz: Hvor gammel er du ? 26 Nozzen: Ut på vift i helga? tviler...jeg har et veldig stort økonomisk problem for tiden!! og desuten så har alle venninnene mine bestemt seg for å enten være på ferie eller bortevekk denne helgen... Maya: du sier at minsten vil heller ha fisk fremfor pizza o.l. hvordan går dette om hun skal i barnebursdag? og hva vil hun at det skal serveres når hun feirer barnebursdag? hehee.... jeg kan liksom ikke helt se for meg en barnebursdag med sushi! cuddlegirl: er du kroppsfiksert? hedvig: Hva er det lengste du har gått uten sex?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 10. august 2012 #4276 Skrevet 10. august 2012 (endret) AnneKarenina: kan du like en svaaaaaak svettelukt fra en mann du tenner på? Endret 10. august 2012 av Maria_Marihøne
skruf Skrevet 10. august 2012 #4277 Skrevet 10. august 2012 (endret) Maya: du sier at minsten vil heller ha fisk fremfor pizza o.l. hvordan går dette om hun skal i barnebursdag? og hva vil hun at det skal serveres når hun feirer barnebursdag? hehee.... jeg kan liksom ikke helt se for meg en barnebursdag med sushi! Vi serverer som oftest innbakte pølser når hun har bursdag, er det ok vær så har vi utebursdag der vi griller pølser med deig snurret rundt på bål:-) Er hun i bursdag så spiser hun som oftest tilbehøret, men ikke pizzan. Er det pølser så spiser hun det. Mange her lager salat som de serverer til pizzaen, og salat liker hun godt. Boller og kaker liker hun også:-) Favoritten hennes er av alle ting ovnbakt torskehode med masse smeltet smør....grøss! Hun og pappan er de eneste her i huset som liker det! Hedvig; Hvilken parfyme liker du best? Endret 10. august 2012 av maya76
AnnaKarenina Skrevet 10. august 2012 #4278 Skrevet 10. august 2012 AnneKarenina: kan du like en svaaaaaak svettelukt fra en mann du tenner på? Takk, Maria . Jeg er en sniffer, jeg digger lukt. Og aller helst den naturlige parfymen. Om det er mann jeg tenner på, så sniffer jeg inn hvert molekyl av denne mannen. Ah! (noen burde få seg et nummer...) Maria: Jeg ser du er gravid. Hva er det fineste og hva er det verste med å være gravid?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 10. august 2012 #4279 Skrevet 10. august 2012 Takk, Maria . Jeg er en sniffer, jeg digger lukt. Og aller helst den naturlige parfymen. Om det er mann jeg tenner på, så sniffer jeg inn hvert molekyl av denne mannen. Ah! (noen burde få seg et nummer...) Maria: Jeg ser du er gravid. Hva er det fineste og hva er det verste med å være gravid? Det fineste er å vite at det er et helt nytt liv inni meg. Helt utrolig å tenke på! Og så liker jeg å strutte med den voksende magen min Det verste er alle plagene som følger med, spesielt kvalmen. Og usikkerheten og at man aldri er garantert at det går bra. Vampen: Hva gleder du deg mest til akkurat nå?
Gjest Swarovski Skrevet 10. august 2012 #4280 Skrevet 10. august 2012 NozMonster: Hvor lyst har du til å bli moderator akkurat nå, for å snike deg til å se hvem de 3 AB'ene, som er betatt av deg, er? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå