pinar Skrevet 9. august 2012 #4201 Skrevet 9. august 2012 Drue Hender det at du drikker væske med skje? Juice, foreksempel?
Gjest Drue Skrevet 9. august 2012 #4202 Skrevet 9. august 2012 Drue Hender det at du drikker væske med skje? Juice, foreksempel? Ja, men jeg kaller det for å spise. Jeg spiser red bull på den måten Badabing: når skal du legge ut bilde igjen?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 9. august 2012 #4203 Skrevet 9. august 2012 Dreamdrops: hvor lenge har du og gubben vært sammen? Ikke så lenge, snart 10 måneder. Hva med deg og din kjæreste? Karpuzi: Hvilken farge har du på neglene akkurat nå?
Gjest Drue Skrevet 9. august 2012 #4204 Skrevet 9. august 2012 Ikke så lenge, snart 10 måneder. Hva med deg og din kjæreste? Karpuzi: Hvilken farge har du på neglene akkurat nå? Det er vel en 3-4 år. SemperFi: liker du Bon Iver?
Gjest Swarovski Skrevet 9. august 2012 #4205 Skrevet 9. august 2012 Swarovski: Høyere månedslønn eller mer fri? Dessverre må jeg si høyere månedslønn. Jeg spurte han, og - I quote: ja, for de er nesten som godteri, men ikke helt for jeg får hver dag, også lørdager når jeg får lørdagsgodt, men bjørner er godteri for barnehagedager, og lørdager og helga,og den gule er ikke godest, men den lilla og den røde er nesten godest og jeg får bare en hver dag, men kan jeg få en nå, en lilla? Se for deg den på inn- og utpust, dette er et kort svar for han på et ja/nei spm (og nei, femåringen min snakker ikke grammatisk korrekt ) For en skjønn liten mini du har Siden jeg er glad i godteri, så skal jeg vurdere å begynne å spise vitaminbjørner BM2: Favorittsjanger innen musikk? Vampen: Har du noengang angret på noe du har skrevet på KG? Hogwash: det beste med Kg er...?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 9. august 2012 #4206 Skrevet 9. august 2012 Swarovski: Hvilken CD/LP kjøpte du sist? Hogwash: Hva slags headset bruker du til ipoden/e.l. (om du har)? Compaq: Det siste du brukte penger på? BM2: Det dyreste du har kjøpt noen gang og hvor mye kostet det? Drue: Den kuleste drømmen du har drømt? Swe: Det har kommet blant annet to nye drikker på markedet: Iste med kullsyre og juice med kullsyre. Om du har smakt de, hvilken var best? Guybrush: Hvis du skulle laget en skikkelig god drink til meg, hva ville vært i den? Maya76: Når fikk du ditt første kyss? Bud: Hvor mange kjærester hadde du på en gang i barnehagen? Wednesday: Når er det seneste du har stått opp og når la du deg dagen før? Karpuzi: Noe du er avhengig av? Strange Doll: Hvor mange neglelakker har du og i hvilke farger i så fall? Noz: Eplejuice eller appelsinjuice? CadillacJack: Har du noen allergier? Hvis ja, hvilke? Alkasil: A eller B-menneske? Semper: Hva er ditt største talent? Sånn, nå orket jeg ikke mer
Gjest Swarovski Skrevet 9. august 2012 #4207 Skrevet 9. august 2012 Swarovski: Hvilken CD/LP kjøpte du sist? Sånn, nå orket jeg ikke mer Haha. Ypperlig spørsmålsliste. Jeg må innrømme at jeg faktisk ikke er sikker på hva jeg kjøpte sist, for det er mange år siden. Men jeg vant en dance/techno cd for et par år siden. Den er riktignok ikke åpnet ennå. Tells det? Dreamdrops: Har alle svart på den forrige eviglange spørsmålslista di? Drue: Synes du det er litt trist at tråden din har blitt moderert 2, snart 3 ganger?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. august 2012 #4208 Skrevet 9. august 2012 CadillacJack: Har du noen allergier? Hvis ja, hvilke? nøtter. grrr. reagerer også ganske negativt på tobakk. Semper: hvor mange ganger sin egen kroppsvekt kan en afrikansk svale løfte? og hva er hastigheten dens når den ikke bærer noe, altså såkalt unladen?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 9. august 2012 #4209 Skrevet 9. august 2012 Haha. Ypperlig spørsmålsliste. Jeg må innrømme at jeg faktisk ikke er sikker på hva jeg kjøpte sist, for det er mange år siden. Men jeg vant en dance/techno cd for et par år siden. Den er riktignok ikke åpnet ennå. Tells det? Dreamdrops: Har alle svart på den forrige eviglange spørsmålslista di? Ikke spesielt mye å gjøre, merker man Ikke alle, tror jeg. Er så lenge siden nå at jeg ikke har fått fulgt med og ikke alle de er her inne lenger heller Semper: Det kuleste dyret?
Fysikeren Skrevet 10. august 2012 #4210 Skrevet 10. august 2012 Fysikeren: flaueste øyeblikk? Hm, tar det kleineste/ mest ubehagelige: Første året på vgs så var det en av jentene i klassa som nettopp hadde blitt sammen med en langveis fra, noe som var veldig unormalt. Så da måtte selvfølgelig jeg og de andre gutta finne han på MySpace, som var tingen på den tida. Dette gjorde vi på et av skolens store grupperom, som i tillegg til et bord hadde en sofagruppe. Sofagruppen var vendt bort fra inngangen, og det andre bordet. Så dersom man satt veldig nedsunket i sofaen så var man umulig å se fra de stedene. Vi hadde sittet ved bordet ved inngangen en stund, og trodde naturligvis vi var alene der. Så søkte opp typen til hu i klassa på MySpace og begynte å kritisere utseende hans mens de andre lo. Dette ned til en hver detalj (stor nese, utstående ører, ansiktssymetri osv). Etter ca 5 minutter med intens kritikk ser jeg plutselig noen reise seg opp fra sofen med tårer i øynene og sakte gå ut av rommet. Da døde jeg faen meg innvendig (ikke av latter, men av skam), bare å skrive om det 5-6 år senere er veldig ubehagelig. Hun snakket ikke med meg før i russetiden, fair enough, Fysikeren: Hvilke 3 land (som du ikke har vært i før), har du lyst til å reise til og hvorfor? Australia, på grunn av natur, klima og surfing! Brasil, kultur, brasiliansk jiu-jiutsu, amazonas, klima og surfing! Har også sykt lyst til å dra på backpacking igjennom Vietnam, Thailand og Kambodsja! (Dette var jo 3 land da, men èn tur ) Fysikeren: Angrer du noengang på at du valgte det nicket? Nei. Fysikeren: Hva har du bedrevet dagen din med? Var på jobb i 9 timer. Dro hjem og laget middag og tok en powernap på ca èn time. Etter det stakk jeg ut og tok èn pils.(muligens første gangen èn pils har betydd nøyaktig èn pils) Guybrush: Kjøpt deg den nye hjemmedrakta? YNWA! Dreamdrops: Ville du ha hatt samleie med, Justin Bieber?
skruf Skrevet 10. august 2012 #4211 Skrevet 10. august 2012 Maya76: Når fikk du ditt første kyss? Da jeg var 17 var litt sjenert av meg når det kom til gutter.... Dreamdrops; Hva med deg?
Gjest loren Skrevet 10. august 2012 #4212 Skrevet 10. august 2012 loren: Bruker du ofte smykker eller bare til fest/bursdager, osv? Jeg bruker omtrent alltid et sånt et som jeg fikk da mini ble født for snart fem år siden: http://4.bp.blogspot.com/_CGkAerq4eSA/TC35mabzDKI/AAAAAAAAAiI/C-G6KYBzC7c/s1600/englebarn.jpg I tillegg bruker alltid (iallefall fram til det blir slitt i stykker) et fingerheklet armbånd niesa mi på åtte lagde til meg i våres. Til fest kan jeg bytte ut halssmykket med andre, men har alltid armbåndet på, på grunn av det niesa mi sa da jeg fikk det: "Siden du er så langt unna ville jeg du skulle ha dette så kan du huske på at jeg er glad i deg når du ser det Jeg er nok ingen smykkeperson egentlig.. Swe: Leser du bøker? Evt hvilken leste du sist? Maya76: Hvilken film er din favoritt?
skruf Skrevet 10. august 2012 #4213 Skrevet 10. august 2012 Jeg bruker omtrent alltid et sånt et som jeg fikk da mini ble født for snart fem år siden: http://4.bp.blogspot...0/englebarn.jpg I tillegg bruker alltid (iallefall fram til det blir slitt i stykker) et fingerheklet armbånd niesa mi på åtte lagde til meg i våres. Til fest kan jeg bytte ut halssmykket med andre, men har alltid armbåndet på, på grunn av det niesa mi sa da jeg fikk det: "Siden du er så langt unna ville jeg du skulle ha dette så kan du huske på at jeg er glad i deg når du ser det Jeg er nok ingen smykkeperson egentlig.. Swe: Leser du bøker? Evt hvilken leste du sist? Maya76: Hvilken film er din favoritt? Jeg er veldig glad i Leon, har sett den utallige ganger! Hvis jeg kan nevne flere så liker jeg godt La vita el bella, Taken, Inglorious Bastards, In America, City of Angels, Death Proof Filmspm videre til Loren, Swe, Bud og Dreamdrops!
Gjest Badabing Skrevet 10. august 2012 #4214 Skrevet 10. august 2012 Ja, men jeg kaller det for å spise. Jeg spiser red bull på den måten Badabing: når skal du legge ut bilde igjen? Når du legger ut trusebilde på nytt! :D Truse er kult! Dreamdrops: er du blant de kvinner som drømmer om hvordan bryllupet ditt skal være? Ville du hatt et stort bryllup med alle du kjenner, eller et lite med bare de nærmeste?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 10. august 2012 #4215 Skrevet 10. august 2012 Nam! Finnes og i plastflaske Den så god ut! Kanskje jeg skal kjøpe den etterpå
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 10. august 2012 #4216 Skrevet 10. august 2012 Dreamdrops: Ville du ha hatt samleie med, Justin Bieber? NEI! Haha. Da jeg var 17 var litt sjenert av meg når det kom til gutter.... Dreamdrops; Hva med deg? Hm, tror jeg var rundt 12 Filmspm videre til Loren, Swe, Bud og Dreamdrops! Jeg må si Den Grønne Mil og Toy Story-filmene. Kom ikke på fler Dreamdrops: er du blant de kvinner som drømmer om hvordan bryllupet ditt skal være? Ville du hatt et stort bryllup med alle du kjenner, eller et lite med bare de nærmeste? Det har jeg faktisk ikke begynt å tenke på før jeg fikk meg kjæreste. Selv om vi er altfor unge til å gifte oss Jeg vil nok ha et stort bryllup! Ikke altfor stort; jeg var nemlig i et bryllup forrige helg med rundt 100 stk, så så stort vil jeg ikke ha det. Men ganske stort! Hyggelig å kunne samle all familie siden de bor såpass spredt i Norge Nå må jeg straks fyke, så rekker ikke mer enn et spørsmål! Drue: En kveld ut på byen eller en rolig hjemmekveld med kjæresten og en god film?
Wednesday Skrevet 10. august 2012 #4217 Skrevet 10. august 2012 Wednesday: Når er det seneste du har stått opp og når la du deg dagen før? Jeg var på en partytur til Las Vegas for noen år siden, når jeg kom hjem sov jeg 26 timer i strekk Dreamdrops: Sminker du øyenbrynene dine, eller er du så heldig at du har naturlig fyldige bryn ?
Gjest NozMonster Skrevet 10. august 2012 #4218 Skrevet 10. august 2012 Noz: Eplejuice eller appelsinjuice? jeg liker aller aller best å blande dem jeg 70 % eplejuice og 30% appelsinjuice.... det er sååå mye bedre enn det høres ut som men om jeg bare får velge en av dem, så blir det eplejuice! Dreamdops: bor du sammen kjæresten din? (neeei, foresten? du bor kanskje hjemme du?) Swe: Skriver du ofte som AB? Drua: har du noen gang laget en trolletråd? FruN: har du noen i familien din som du er (litt) mindre glad i enn de andre? evt hvorfor. C. Jack: Hvor mange dager på rad er det lengste du noengang har brukt en boxer? (eller hva du bruker) Guybrush: hvor mange har du hatt deg med? Auroressa: om en som var veeeldig slem mot deg fra barneskoletiden hadde hengt utenfor en klippe, ville du risikert din sikkerhet ved å prøve å berge vedkomne? Mynona: har du noen gang faket orgasme? Stilfen: har du noen gang "glemt" å levere tilbake noe du har lånt av noen? (isåfall hva og hvorfor?)
alkasil Skrevet 10. august 2012 #4219 Skrevet 10. august 2012 Alkasil: A eller B-menneske? Sånn, nå orket jeg ikke mer B-menneske, heldigvis er samboeren min det også Wednesday: Liker du helgevakter, og hvor ofte jobber du dem?
Wednesday Skrevet 10. august 2012 #4220 Skrevet 10. august 2012 Wednesday: Liker du helgevakter, og hvor ofte jobber du dem? jeg jobber sjelden helg.. har datteren min 100% så det ville blitt vanskelig alkasil: Hva jobber du med ? Guybrush: Helt ærlig, har du noen gang fulgt med på en sesong av the bachelor eller bachelorette ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå