SemperFi Skrevet 15. august 2012 #4561 Skrevet 15. august 2012 SemperFi: Drømmer du ofte? Drømmer sjeldent når jeg sover, eller jeg husker ikke drømmene mine. Lydia. Hva er det du ønsker akkurat nå? Dreamdrops. Har du enkeltseng eller dobbeltseng?
Cleopatra Skrevet 15. august 2012 #4562 Skrevet 15. august 2012 Ganske dårlig. SvampeLura: Hvordan var du som barn? Jeg var ganske sjenert og ensom med veldig få venner, var et lett mobbeoffer, desverre. Men heldigvis hadde jeg eldre søsken som støttet meg og passet på meg de gangene jeg trengte det Dreamdrops: Hvilken klesstil har du? 1
Gjest Skrevet 15. august 2012 #4563 Skrevet 15. august 2012 Dreamdrops. Har du enkeltseng eller dobbeltseng? Dobbeltseng, stoor dobbeltseng! 200x180. Dreamdrops: Hvilken klesstil har du? Oi, det er vanskelig å svare på. Jeg går med mye forskjellige: skjørt, kjoler, men også bukser, highwaist-bukser. Liker dressjakker, skjorter, tunikaer, ja.. Vet ikke helt hva jeg skal skrive jeg Sempi: Hva slags kroppstype har du?
Gjest Gjest20 Skrevet 15. august 2012 #4564 Skrevet 15. august 2012 Lydia. Hva er det du ønsker akkurat nå? Å stoppe tiden. SvampeLura: Liker du barn?
SemperFi Skrevet 15. august 2012 #4565 Skrevet 15. august 2012 Sempi: Hva slags kroppstype har du? Hmm ... Vanskelig å svare på. Jeg er 187 cm og vokser fremdeles litt. Mennene i våres familie bygger fort muskler når vi trener, og jeg tåler en en del fall og støt. Men jeg vil si kraftig og litt atletisk? Ikke overvektig svær, men nå veier jeg 95kg og er på vei ned til 80-85 som er mitt mål. Du må bare følge med på bildetråden, hender at jeg legger ut bilder av og til. :gjeiper:
Cleopatra Skrevet 15. august 2012 #4566 Skrevet 15. august 2012 Å stoppe tiden. SvampeLura: Liker du barn? Egentlig ikke, men får jeg barn selv en gang så vil jeg nok komme til å elske de Lydia: Sender samme spørsmålet til deg, liker du barn?
Gjest Gjest20 Skrevet 15. august 2012 #4567 Skrevet 15. august 2012 Lydia: Sender samme spørsmålet til deg, liker du barn? Ja, jeg elsker barn. Hadde gjort alt for dem. Jeg skulle ønske jeg en gang kunne fått barn… Dreamdrops: Er du en organisert person?
Stueloff Skrevet 15. august 2012 #4568 Skrevet 15. august 2012 Jeg vet dette ikke spørsmålet var til meg, men må bryte inn for å si at dette må man selvfølgelig finne ut ved å se på Monty Python! Stueloff: Jeg synes du har en jækla tøff stil! Når begynte du først med å bryte ut, og skille deg såpass (positivt) ut på denne måten? Hei! Beklager sent svar! Første gang jeg er inne på denne tråden. Takk for komplimentet! Fram til jeg var rundt 14-15 prøvde jeg veldig hardt å passe inn og være som alle de andre jentene, brunt, langt hår, hettegenser og dongeribukse var alle stikkord. Utseendemessig var jeg akkurat som alle andre, men den sære personligheten min gjorde at ingen egentlig likte meg og jeg ble aldri inkludert i ting. Jeg ble gradvis veldig stille og etterhvert deprimert. Sa nesten ingenting i 8-9-klassen, likevel fant folk ting å gjøre narr av ved meg. Til slutt ga jeg opp og omfavnet all min særhet som inkluderte å klippe håret kort og farge det oransje, pierce nesa, eksperimentere med eyeliner og bare gå i svarte klær. Jeg fikk til å begynne å snakke igjen fordi jeg ikke lenger prøvde å tilfredsstille noen med meningene mine og etterhvert begynte enkelte å respektere meg fordi jeg var meg selv. Siden da har stilen min bare utviklet seg, og jeg er så utrolig glad for at jeg klarte å bryte ut av det mønsteret som gjorde meg nedenfor, for selv om noen kanskje mener at det var det at ingen likte meg og at jeg ikke hadde venner som gjorde meg deprimert, så tror jeg egentlig at det var min egen pisk som slo hardest. Der fikk du visst hele livshistorien min gitt! Haha, beklager langt svar. Silfen: Vil du kategorisere deg selv som en optimist eller pessimist? Begrunn gjerne!
skruf Skrevet 15. august 2012 #4569 Skrevet 15. august 2012 Gjennom AB-funksjonen bærer diskursen her noe jeg vil tro gjenspeiler mange (kvinners) holdninger, noe jeg i mange tilfeller har lært noe av (positivt). Men sannheten kan ofte også være trist å lese (som innvandrer) - det blir jeg stadig minna på når jeg går inn skråblikk-forumet. Lydia: hva var det siste du skrev for hånd? Maya76: hvordan hadde du reagert hvis mannen din i gave hadde gitt deg en dildo som var avstøp av penisen hans? Jeg hadde blitt glad:-D (han har tross alt himla lange vakter av og til, type fredag-mandag) Dreamdrops; Hva var det som fikk deg til å like 50-60tallsmusikk?
skruf Skrevet 15. august 2012 #4570 Skrevet 15. august 2012 Takk, takk. Jeg slår to fluer i en smekk. Jeg jobbet splittskift den kvelden 14-18 + 22-02. Men det ble BBQ feiring med familien og mine 5 nærmeste venner på besøk. På selve dagen ønsker jeg å feire med de aller nærmeste først og fremst. Jeg drar på byen med venner til kommende lørdag. HedvigR. Er du en nysgjerrig person av natur, eller aksepterer du at ting er som det er? Maya76. Hva er det flaueste du har opplevet i et selskap? Drue. Når sist bruke du "rasist" kortet mot noen? Jeg tror ikke jeg har opplevd noe særskilt flaut egentlig...eller, litt pinlig da jeg ikke gadd å gå så mange ganger frem og tilbake fra kjøkkenet og skulle få med meg kaken, glass, fat osv i ei vending og mistet kaken så den klasket oppned i gulvet. Drue; Hvilket husarbeid er det verste du vet og ser helst at du slipper?
Gjest Drue Skrevet 15. august 2012 #4571 Skrevet 15. august 2012 Drua: tenner du på noen objekter? isåfall hva/hvilke Hva mener du med det? Tenne på billedlig talt, eller faktisk tenne på med fyrstikk? Drue: Yndlingsskuespiller og skuespillerinne? Hmmm. Edvard Norton og Owen Wilson på herresida. På damesida veit jeg ikke helt. Nå følte jeg meg dødsgammel plutselig :gjeiper: Hjelper det deg om jeg sier at du ikke går glipp av noenting som helst på den plassen der? Dessuten pleier visst Janus(ifølge seg selv) å kysse ukjente kvinner der Og Drue blir jo kasta ut av barer rett oppi nabolaget, så det kan fort bli mer trøblete enn gøy. Hahaha! Men helt enig med deg, altså. Drua: Hvis du skulle blitt venn med en disney-figur, hvem tror du at du hadde hatt det kulest med? Det må bli Abu. Drue; Hvilket husarbeid er det verste du vet og ser helst at du slipper? Hmmm. Jeg gjør i grunn hva som helst. Jeg elsker ikke husarbeid, men når jeg gjør det, så er det samme hva det er SemperFi: pleier du å spille rasekortet?
Vulpes Skrevet 15. august 2012 #4572 Skrevet 15. august 2012 Tonje; Verste angstkarusell? Aldri prøvd en karusell som har gitt meg angstfølelse eller vært for heftig. Elsker fart og spenning! Men den sykeste/feteste karusellen jeg har prøvd er desidert SpinSpider på TusenFryd. Skrekkblandet fryd! Nei, det har jeg ikke Men jeg vet hvilken pub Nozi og Tonje! vanker på, så skal komme en tur å hilse på en gang. Det må jeg jo! Ja, det må du! Jeg er egentlig ingen stamkunde der, er bare innom nå og da ettersom lillesøstra mi henger der en del, samt alle vennene hennes som jeg kjenner litt. Så oddsene er som regel litt små for å møte på meg der, men det kan jo hende. I så fall må du huke tak i meg! HedvigR: Favoritt-klesbutikk(er)? Og hvor mye shopper du for i måneden, sånn ca?
TheHairyToothfairy Skrevet 15. august 2012 #4573 Skrevet 15. august 2012 C-Jack. Irriterer du deg over hvor mye penger du har brukt på bil, eller er det en ren fornøyelse? Man kan vel egentlig heller si det sånn, hva annet skulle jeg brukt de på? Jeg føler også det er på sin plass at jeg har vært veldig flink og også tjent penger på bil. Ja, det er et par idiotiske ting jeg har gjort som jeg burde tenkt meg om på, når det gjelder anskaffelser - men man kan se det fra den andre siden også. Åssn skulle jeg visst hvordan det gikk FØR jeg satte meg inn bak rattet med navnet på vognkortet? Hvordan skulle jeg ellers lært uten å gå noen feile veier også? (okai, jeg burde jo enkelte ganger hørt på mine onkler som hadde erfaringen jeg har vokst på) Jeg elsker biler, jeg kommer alltid til å leke med dem. Jeg lever i et miljø hvor bil er viktig og hvor det er fellesnevner med opplevelse og eventyr. Hvem vet hva det neste blir? Semper: Ga det litt mening, eller høres jeg fremdeles ut som en håpløs dimling ^^ ? Drømmedråpe: Beste kvinnelige vokalist?
TheHairyToothfairy Skrevet 15. august 2012 #4574 Skrevet 15. august 2012 Cad.Jack; Landcruiser eller Landrover? For å være frekk og omformulere spørsmålet ditt. Gammel britisk håpløst teknisk bunnskrap av en traktor eller en japansk sterk og lettdrevet bil med høy driftsikkerhet og fungerende transferkasse? Så lenge vi ikke snakker nyere LandCruiser så velger jeg den any day. Men helst vil jeg ha Jeep, eller min egen 4by4 - Bronco. Kaffemor: sukker eller suketter?
kaffemor Skrevet 15. august 2012 #4575 Skrevet 15. august 2012 Kaffemamma: Du og en date skal møtes på pub. Han bestiller rus-brus på rus-brus. Konfronterer du ham? Hvis ja, hva sier du? Haha, jeg hadde nok ledd litt av det Hadde kommentert det ja, men vet ikke helt hvordan. Ledd litt av det og spurt om hvorfor han er så glad i fjortissdrikke? Hadde uansett ikke gjort det på en konfronterende og ekkel måte. Folk må få lov til å drikke så mye rusbrus de vil for min del (Selvom jeg virkelig ikke liker det selv, skjønner ikke hvordan folk klarer å drikke mer enn en uten å bli kvalm? ) Kan jeg spørre hva Homo-giggolo er? Kaffemor: Et ord du alltid har uttalt feil? Vet du, jeg tror ikke at det er et norsk ord jeg uttaler feil. Ikke som jeg vet om ihvertfall Mamma er veldig opptatt av språk, så mulige språkfeil ble nok raskt luket vekk Engelsk derimot.. der er det nok flere ord jeg uttaler feil. Sliter fortsatt med å si "World". Blir jo bare rot For å være frekk og omformulere spørsmålet ditt. Gammel britisk håpløst teknisk bunnskrap av en traktor eller en japansk sterk og lettdrevet bil med høy driftsikkerhet og fungerende transferkasse? Så lenge vi ikke snakker nyere LandCruiser så velger jeg den any day. Men helst vil jeg ha Jeep, eller min egen 4by4 - Bronco. Kaffemor: sukker eller suketter? Sukker, helt klart! Lydia: Hvordan ødelegger du leppa di? Snuser du? (refererer til et svar du kom med for noen sider tilbake)
SemperFi Skrevet 15. august 2012 #4576 Skrevet 15. august 2012 SemperFi: pleier du å spille rasekortet? Jeg husker ikke sist jeg brukte det alvorlig mot noen, det er såpass lengesiden. Det skyldes sikkert pga at jeg har blitt bedre til å diskutere med trangsynte folk. Men jeg bruker det for kødd på venner og bekjente for å sette de litt ut. Semper: Ga det litt mening, eller høres jeg fremdeles ut som en håpløs dimling ^^ ? Det ga mening, har hatt noen bomkjøp på biler også som gamlingen advarte meg mot.
Gjest Skrevet 15. august 2012 #4577 Skrevet 15. august 2012 Dreamdrops: Er du en organisert person? Jepp, det vil jeg si at jeg er Dreamdrops; Hva var det som fikk deg til å like 50-60tallsmusikk? Ble vokst opp med det Pappa har spilt det for meg helt siden jeg var bitteliten. Drømmedråpe: Beste kvinnelige vokalist? Hm, tro det eller ei, men den må jeg nesten tenke litt på. Hører omtrent bare på mannlige artister/band. Cadillac: Beste mannlige vokalist? Karpuzi: Har du dyr, i så fall hvilke(t) dyr?
Guybrush Skrevet 15. august 2012 #4578 Skrevet 15. august 2012 Svarte granskauen da ! hadde 9 spørsmål jeg dreiv å svarte på så klikka selvsagt hele f'ings nettleseren. Ble så grinete at jeg kommer tilbake sterkere seinere 3
pinar Skrevet 15. august 2012 #4579 Skrevet 15. august 2012 Karpuzi: Har du dyr, i så fall hvilke(t) dyr? Jaaaaaaa, verdens goeste katt Ok. En veldig god katt hvertfall. Semper Hva er forskjellen på de ulike nan (brøa)? 1
Gjest Gjest20 Skrevet 15. august 2012 #4580 Skrevet 15. august 2012 Lydia: Hvordan ødelegger du leppa di? Snuser du? (refererer til et svar du kom med for noen sider tilbake) Nei, og vil egentlig ikke si hvordan. Men det er min største uvane. Drue: Hva får deg til å gråte?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå