Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Solsenga: foretrekker du tandbørste med stiv eller myk bust?

Helt klart myk!

Giacomo_P: Hvis du har vært i Italia- noe jeg regner med, hvor er ditt favorittsted?

NozMonster: Drømmefrokosten består av?

maya76: Hva skal du ha til middag i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drua: du har sikkert skrevet det 27 ganger før, men jeg har ikke fått det med meg- hvor er ditt opprinnelsesland?

Iran.

Drue;

Hva er det første du gjør når du står opp, og det siste du gjør før du legger deg?

Sjekker KG.

Solsenga: har du shæshte?

Skrevet

Solsenga: har du shæshte?

It´s complicated ;)

Drue: Hvor gammel er du? Sånn ca :)

CadillacJack:Har du noe forhold til Buick Riviera? Jeg har lyst på en!

Skrevet

maya76: Hva skal du ha til middag i dag?

Idag skal jeg ha fiskeboller i hvit saus med poteter, stekt løk og revne gulrøtter til. Og masse karri på. Ikke helt min favoritt, men jentene og mannen elsker det..

Solsenga;

Hva er ditt beste sommerminne i år?

CadJack;

Hva er et must å ha med på bilturer, topp 5?

Skrevet

It´s complicated ;)

Drue: Hvor gammel er du? Sånn ca :)

CadillacJack:Har du noe forhold til Buick Riviera? Jeg har lyst på en!

Jeg har fingret med en 50-taller Riviera. Kommer litt an på hva årsmodell du tenker på, egentlig. Gøyale biler, noen av dem

Bud: hva hunderase er best?

Skrevet

Solsenga;

(Nå tenkte jeg å snike til meg et middagstips, men fiskeboller vil jeg jo ikke ha :P )

Det må være den årlige Danmarksturen, men i år var vi nesten 30 stk. Veldig koselig!

maya76: Hva savner du fra barne-tv på "din tid" som du skulle ønske barne dine kunne se?

Skrevet

Idag skal jeg ha fiskeboller i hvit saus med poteter, stekt løk og revne gulrøtter til. Og masse karri på. Ikke helt min favoritt, men jentene og mannen elsker det..

Solsenga;

CadJack;

Hva er et must å ha med på bilturer, topp 5?

Mobiltelefon med lader

Førerkort

Visa

Pipenøkkelsett og tang

Vann, uten noe kullsyre eller smak eller fjas

Strangedoll: tror du katter fra sverige forstår hva katter sier her i norge?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har fingret med en 50-taller Riviera. Kommer litt an på hva årsmodell du tenker på, egentlig. Gøyale biler, noen av dem

Er nok over på 63-65, men er jo i grunn mange fine! (Jeg er jo jente og ser som kjent kun på utseende og farge). Har du en å anbefale?

Skrevet

(Nå tenkte jeg å snike til meg et middagstips, men fiskeboller vil jeg jo ikke ha :P )

Det må være den årlige Danmarksturen, men i år var vi nesten 30 stk. Veldig koselig!

maya76: Hva savner du fra barne-tv på "din tid" som du skulle ønske barne dine kunne se?

Jeg var veldig glad i Gullars, Mika, jenta fra verdensrommet og Colargol:-) Barnetv nå synes jeg er forferdelig kjedelig og altfor pedagogisk. Jenta på 9 har sluttet å se barnetv for mange år siden, for det er kjedelig og barnslig i følge henne.

• Liker 1
Skrevet

Wednesday: ringene våre, hvitt eller gult gull?

Hvitt gull !! Med diamanter såklart :) ...Liker ikke gult gull jeg.. føler ikke det er litt glorete.. ikke helt meg :happy:

Dreamdrops: Hva skal du i helgen ?:)

Guybrush: Har du noen gang bleket tennene?

Skrevet

Bandit: Vilde du ha klppet plenen min med neglesaks for 10.000,-?

Nei, men jeg kunne harvet den opp med Opel'n min! Og det gratis!

Bandit. Favorittsporten din når du var "ung", og favorittsporten din nå?

Det har alltid vært fotball. :)

Bandit; Landcruiser eller Landrover?

Land Rover. Hver gang. Riktignok har de hatt sine problemer, men om jeg skal kunne få ønske meg en bil skal den ha sjel. En LandCruiser stjeler sjela DI...

maya76: Hva er det mest sexy du kan tenke deg?

Noz: Når føler du deg mest sexy?

smilo: Er du av dem som helst skal ha på musikk under akten?

Skrevet

Tonje: hvor i landet bor du?

Bærum :)

Stueloff: Hvor lang tid bruker du på sminke og hår på en helt vanlig dag, og sminker du deg på hytteturer o.l.?

Skrevet

Nei, men jeg kunne harvet den opp med Opel'n min! Og det gratis!

Det har alltid vært fotball. :)

Land Rover. Hver gang. Riktignok har de hatt sine problemer, men om jeg skal kunne få ønske meg en bil skal den ha sjel. En LandCruiser stjeler sjela DI...

maya76: Hva er det mest sexy du kan tenke deg?

Noz: Når føler du deg mest sexy?

smilo: Er du av dem som helst skal ha på musikk under akten?

Hi-Hi, vi har Landcruiser;-)

Hmmm........vet ikke helt hva som er det mest sexy jeg kan tenke meg, det er så mangt! I det daglige kan det være småting som at jeg tar et bad og mannen vasker ryggen min (uten at det skjer noe mere enn det), eller at mannen klipper plena i bar overkropp. Synes og det er sexy at mannen synes jeg er sexy når jeg kommer luffende ned fra soverommet og har dratt på meg skjorta hans fra kvelden før når jeg står opp for ikke å gå naken:-)

Så for meg er det småting i hverdagen som er sexy:-)

Bandit;

Hva synes du er sexy? Og tolket jeg spm ditt rett, eller misforsto jeg?

CadJack;

Favorittmusikk på bilturer?

Bruker du å stoppe bilen og ta en powernap hvis du kjører langt?

Skrevet

Bandit: tre viktigste tingene du ser etter i et forhold?

EryMax: liker du å gå på skole?

Skrevet

Hi-Hi, vi har Landcruiser;-)

Hmmm........vet ikke helt hva som er det mest sexy jeg kan tenke meg, det er så mangt! I det daglige kan det være småting som at jeg tar et bad og mannen vasker ryggen min (uten at det skjer noe mere enn det), eller at mannen klipper plena i bar overkropp. Synes og det er sexy at mannen synes jeg er sexy når jeg kommer luffende ned fra soverommet og har dratt på meg skjorta hans fra kvelden før når jeg står opp for ikke å gå naken:-)

Så for meg er det småting i hverdagen som er sexy:-)

Bandit;

Hva synes du er sexy? Og tolket jeg spm ditt rett, eller misforsto jeg?

Tsk, tsk, maya.... Den Landcruiseren vil alltid ha overtaket. :ler:

Du tolket meg helt perfekt som vanlig. Og vi er ganske så like der. Jeg tenner på de små ting i hverdagen jeg og. Som et lystent blikk. Et forførende smil. At hun biter seg i leppa. En svai i ryggen. Når hun bøyer seg sakte fremover, og fremhever formene sine. At hun kiler meg. At hun stryker meg. Klyper meg. Biter meg. At vi lekesloss. At hun tar av seg med lystent blikk. En liten berøring. At hun vaier med sine høyhælede sko. At hun slikker seg rundt munnen. At hun bare MÅ ta på meg når hun går forbi. At hun kommer inn til meg når jeg dusjer. At hun bare tar for seg i ren lyst.

EryMax: Hva er det første du tenker på når jeg sier: Smør?

CadJack: Hvor fort løper du 40-meter'n?

• Liker 1
Skrevet

Bandit: tre viktigste tingene du ser etter i et forhold?

Åpenhet, kjærlighet og lidenskap.

Dreamdrops: Hva fikk deg sist ut av balanse?

Skrevet (endret)

Guybrush: Har du noen gang bleket tennene?

Nei det har jeg ikke - prøver du gi meg et hint her frøken frekk? ;)

Guybrush: Pupper eller lår?

Boobs :P

Guybrush: Har du noen gang hatt bart?

Nei - gruer for at jeg ville sett ut som en konemisshandler :P

Guybrush: Joggesko eller pensko?

Hmm kan man si sneakers er joggesko? Isåfall det - hvis vi snakker om treningssko sier jeg heller pensko.

Guybrush: Hva ville du gjort om du hadde fått en dødsdom?

Om jeg var bura inn for noe ville jeg lest og slukt alt jeg kunne av norske domsavsigelser samt lovverket innen området for å finne noe som kunne skape presedens. Hvis jeg får beskjed om at jeg vil dø pga sykdom eller noe ville jeg levd livet mitt til fulle sammen med de mennesker som betyr mest for meg. Feire livet - ikke grue for døden.

Guybrush: hva er din nede aldersgrense når det kommer til dating?

Vanskelig spørsmål. Avhenger av personen. Tror jeg heller kan si at jeg har datet noen helt ned i 10 år yngre.

Guybrush: Den yngste du har hatt sex med og hvor gammel var du da?

17 år, jeg var noen år eldre.

Guybrush: Er du singel? Hva tenker du om singellivet?

Jepp, det er jeg. Nå er jeg en av de som aldri har gått og tenkt "ahhh nå skal jeg være singel!" eller "nå MÅ jeg finne meg ei dame!". Tar ting som det kommer igrunn.

Greit å bare kunne reise bort for eksempel, eller ta ting litt mer spontant om man vil. Men samtidig så hadde det jo vært greit å ha noen å våkne opp sammen med og prate høl i huet på når man kommer hjem om dagene også :) Samt at middagene blir generelt langt bedre når man har noen å kokkelere med/for.

Guybrush: Hvorfor vrenger sengetøyet seg i vaskemaskinen?

Fordi det returnerer til sin naturlige form :P Hvis du vasker de vrenget så skjer det ikke. Det har med at sømmen er på innsiden.

Guybrusj Fawkes: Kjenner du til den ene bilen min, Eunos Cosmo? Vet du hva som gjør den så spesiell som den er?

Hmm kan ikke si jeg gjør, men denne er vel fra slutten av 80-tallet? Den er "liten" men stappfull av motor? Wild guess :)

Guybrush: 3 guilty pleasures:)

hmm kommer egentlig bare på 1. Når jeg kjører bil og noe funky gammel eurodance kommer på radioen og jeg bare MÅ skru opp :P (flashback tilbake til ungdomsskolen). Men hvis jeg nærmer meg andre biler blir jeg litt flau og skrur ned i redsel for at de kan høre ;)

Guybrush: Hvor lang tid pleier du å bruke i dusjen?

Dusjen er digg! 10-15 minutter :)

Wednesday: har du fixa på tannebissene dine da ? :) siden du spurte meg.

Drue: har du noen gang løyet om antallet sexpartnere til noen (lagt på eller trukket fra)?

CadillacJack: Måtte kjøre en Pacer resten av livet eller miste en finger.

Lillesiren: hva er den ene tingen du har fått mest komplimenter for av gutta?

Endret av Guybrush
  • Liker 1
Skrevet

Wednesday: har du fixa på tannebissene dine da ? :) siden du spurte meg.

hehe nei har ikke det gitt.. ikke så mye som borra engang ;p

Guybrush: Hva synes du om the beatles ?

Skrevet

hehe nei har ikke det gitt.. ikke så mye som borra engang ;p

Guybrush: Hva synes du om the beatles ?

Kanskje ikke det jeg hører på til hverdags men de har jo en utrolig allsidig katalog og mye som kan være morsomt å høre på. Det er litt som med Metallica og Queen for å nevne to andre. Du kan nesten sette på alt mulig de har lagd og det høres bra ut.

Wednesday: hva er den absolutte drømmebilen uavhengig av pris og bruksområde :)

BM2: har du noensinne havnet i bråk pga dine ærlige meninger ? :)

Skrevet

Jeg ville ikke bruke det vanlige brukernavnet mitt, siden det lett kan knyttes til eget navn. Så da gjorde jeg som så mange andre, og stirret ut i luften mens jeg prøvde å komme på noe smart. Eneste jeg så var en haug med swarovski krystaller, etter mitt siste smykkeprosjekt. Og voila, et nytt nick var født ;)

Bud: Det beste minnet fra sommeren var...?

BM2: Holder du alt du lover her inne på KG? Sånn at hvis jeg logger meg inn på KG kl 19-21 på julaften, så kommer jeg til å se bilde av deg? :biggrin:

Lydia: Hvilket land har du mest lyst til å reise til?

Ja, så lenge jeg er medlem på KG, det vil si i live, så kommer det bilde av min substandard vinterbleike kropp.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...