Solsenga Skrevet 16. august 2012 #4701 Skrevet 16. august 2012 Solsenga: Hva er det mest spennende du har gjort på en solseng? Haha, det er skuffende lite! Eier ikke en selv engang.. Må ha vært når jeg var liten og leste Donald og drakk saft med langt sugerør 1
Cuddlegirl Skrevet 16. august 2012 #4702 Skrevet 16. august 2012 Cuddlegirl: Har du et rosa undertøyssett? (ja, jeg begynner å gå litt tom for spm ) Hehe ja, det har jeg. Går mest i hvitt og lyserosa her, så har en del. :gjeiper: Vet at jeg fikk et spørsmål om øyenfargen min og, men kan ikke finne spørsmålet. Men jeg har blå øyne. Swarovski: Er du brunette eller blondine?
Gjest Badabing Skrevet 16. august 2012 #4703 Skrevet 16. august 2012 Era_Vulgaris: jeg ville helst reist til Pakistan. Dine topp 3 filmer laget etter 2010? Ble nysgjerrig siden du mener det er laget så mye bra i det siste. (Selv ble jeg kjempeskuffet over Oslo 31.august også.. Jeg elsket den frem til det siste kvarteret, og så satt jeg igjen med en følelse av å ha blitt lurt.) Oblivion: hvorfor er du så lite på KG for tiden? Er du mann eller kvinne?
Gjest Swarovski Skrevet 16. august 2012 #4704 Skrevet 16. august 2012 Swarovski: Hvilken matrett er du flinkest til å lage? Hmmm... Jeg tror jeg sier lasagne Swarovski: Lager du smykker på hobbybasis, eller jobber du med det ? Det er hobbybasis. Men har solgt noen smykker, og har en butikk på epla. Men jeg er håpløs til å markedsføre meg selv, så kan ikke akkurat si at salget går strykende :gjeiper: Swarovski: Er du brunette eller blondine? Tja... jeg vil si jeg har mørkeblondt hår med rødt skimmer i, som blir mørkere jo eldre jeg blir. Med unntak av de grå hårene som spretter frem SemperFi: Hva er det beste med begynnelsen av et nytt skoleår? NozMonster: Favorittantrekk? Badabing: Noen spesiell grunn til valg av avatar? Solsenga: Ypperlig avatarvalg. Var det lett å velge?
Thought-Fox Skrevet 16. august 2012 #4705 Skrevet 16. august 2012 (endret) Dine topp 3 filmer laget etter 2010? Ble nysgjerrig siden du mener det er laget så mye bra i det siste. (Selv ble jeg kjempeskuffet over Oslo 31.august også.. Jeg elsket den frem til det siste kvarteret, og så satt jeg igjen med en følelse av å ha blitt lurt.) Hvis de kan være laget i 2010, blir det slik: Drive The Tree of Life Meek's Cutoff Hvis de må være laget i 2011 eller senere kan du bytte ut Meek's Cutoff med Shame (selv om jeg mistenker at jeg kommer til å like både Martha Marcy May Marlene og Tyrannosaur bedre). Jeg vil dog understreke at når jeg skrev "det har aldri før blitt laget så mye bra film som det gjøres i dag", så mente jeg ikke nødvendigvis at 2010/2011/2012 har vært eksepsjonelle filmår. Jeg mente snarere dette: Aldri har det vært så enkelt å lage film, aldri har så mange hatt muligheten til å prøve seg som filmskapere, aldri før har det blitt laget like mye film som i dag. Det resulterer selvsagt i at det blir laget masse rævmøkk, men det lages også svært mye fantastisk film. EryMax: Ser du på My Little Pony: Friendship Is Magic? Endret 16. august 2012 av Era_Vulgaris
Solsenga Skrevet 16. august 2012 #4706 Skrevet 16. august 2012 Solsenga: Ypperlig avatarvalg. Var det lett å velge? Den var kanskje litt VEL obvious.. Men var faktisk mer jobb enn hva du insinuerer. Mine kriterier: selvfølgelig ikke for stor fil, glad og sterk farge, hvit bakgrunn, og ikke minst en der man kan trekke paralleller til meg som person ( ) Synes jeg var flink jeg! Hahaha
Gjest Swarovski Skrevet 16. august 2012 #4707 Skrevet 16. august 2012 Den var kanskje litt VEL obvious.. Men var faktisk mer jobb enn hva du insinuerer. Mine kriterier: selvfølgelig ikke for stor fil, glad og sterk farge, hvit bakgrunn, og ikke minst en der man kan trekke paralleller til meg som person ( ) Synes jeg var flink jeg! Hahaha Vel, neste spørsmål sier jo seg selv: Solsenga: På hvilken måte er en solseng definisjonen på deg som person? Vampen: Beste matrett? Era_Vulgaris: Noen grunn til brukernavnet? Giacomo_P: Hvor mange fra KG har du møtt?
Solsenga Skrevet 16. august 2012 #4708 Skrevet 16. august 2012 (endret) Vel, neste spørsmål sier jo seg selv: Solsenga: På hvilken måte er en solseng definisjonen på deg som person? Tynn, slitesterk og billig? Hahaha. Herregud, jeg har så dårlig humor.... Jeg får legge meg Flere spørsmål kommer i morgen når jeg forhåpentligvis er friskmeldt! Endret 16. august 2012 av Solsenga 1
Gjest BM2 Skrevet 17. august 2012 #4709 Skrevet 17. august 2012 Lutetium71: Nobel-prisen i fysikk, kjemi eller matte?
Giacomo_P Skrevet 17. august 2012 #4710 Skrevet 17. august 2012 Giacomo_P: Hvor mange fra KG har du møtt? Jeg har mødt tre stykker. Mynona: Liker du egentlig navnet Pål, eller synes du det er lidt irriterende? Nozzeraffen: Har du noen sinde sittet på kjempegiraffen din og nydt et glass eller to? Bruker du den iblandt som et møbel? Vampen: Håndjern med eller uden pels? Tekola: Har du klappet en ordentlig koala noen gang? Minya: Vilde du helst hatt nobelprisen for å ha påvist Higgs boson, eller for å ha designet en effektiv nanoteknologisk kur mod kreft? Nyx: Bestige Kilimanjaro eller skitur over grønland? Cadillacjack: Badedrakt eller bikini (på kvinder, ikke deg selv) - begrund svaret. Lutetium71: De tre tøffeste mikroorganismene? Yme: Vilde du helst vært gynekolog eller flyttsame? Semperfi: Synes du Søm burde vært alment og universelt vedtatt som verdens navle? Lille-Pus: Har du vært i Vennesla noen gang? Karpuzi: Kunde du vært kjæreste med en som led av Huntington's Chorea? Swarovski: Eier du en gjenstand som er mere end 150 år gammel?
Gjest Lille-pus Skrevet 17. august 2012 #4711 Skrevet 17. august 2012 (endret) Lille-Pus: Har du vært i Vennesla noen gang? Kun korte stopp på Vennesla jernbanestasjon med Sørlandsbanen for av- og påstigning. Vennesla er, enn så lenge, et sted jeg ikke har hatt gleden av å besøke. Giacomo: Kunne du tenkt deg en uke i Vennesla med den riktige atmosfæren og de riktige menneskene ? Edit; presiserer at de riktige menneskene i denne sammenheng er de 3 agenter, overkommandoen og hittil ukjent fiende observert i Barentshavet, - ridende på en kamchatkakrabbe. Herrene kan velge å reise med NSB eller låne kontreadmiralens Range Rover (som kreves tilbakelevert i nøyaktig samme stand som den eventuelt utleveres). Endret 17. august 2012 av Lille-pus
Gjest lillesiren Skrevet 17. august 2012 #4712 Skrevet 17. august 2012 (endret) lillesiren; Har du vært å spist på Pastasentralen? Veldig god pasta der! Jeg var der en gang som 12-åring, men syntes ikke maten var noe å skrive hjem om da hvertfall:P Jeg er 25 år! Enn du? nei! æta! gjør du? Jeg er 25, Guybrush er 46!! Jeg vet alt om han så bare spør hvis det er noe mer du lurer på lillesiren: Hvor gammel er du? Samme som dere:) Jeg ble født sen jura-tid. Omtrent da de første dinosaurene begynte parkere tøflene. Lillesirenen: hva synes du om utelivet i bergen så langt? Giababe: VG eller Dagbladet? Du MÅ velge! Guydusj: Synes du seriøst den nye NSX-haugen er pen?? Hehe, jeg har faktisk ikke tilbrakt èn eneste helg i Bergen så langt:P Absolutt alle helgene gikk bort i diverse hytteturer, bryllup og besøk på andre kanter av landet(og nå er jeg i Trondheim). Jeg holder med CadJack. Sen-Jura her også. lillesiren: Når føler du deg mest sexy? Nyx: Vi er på date. Hva er det beste jeg kan gjøre for deg? Tja..Kanskje når jeg danser salsa;)? Giacomo_P: Hvilken dialekt klinger best i dine ører:)? Lutetium71: Hva jobber du med, sånn ca.? NozMonster: Har du et smykke/en ring/etc. som du alltid har på deg? Endret 17. august 2012 av lillesiren
Gjest EryMax Skrevet 17. august 2012 #4713 Skrevet 17. august 2012 EryMax: Ser du på My Little Pony: Friendship Is Magic? Ja skap brony lillesiren: hvilken farge har du på trusa idag?
Gjest Nyx Skrevet 17. august 2012 #4714 Skrevet 17. august 2012 Nyx: Bestige Kilimanjaro eller skitur over grønland? Nyx: Vi er på date. Hva er det beste jeg kan gjøre for deg? Jeg tror nok at jeg hadde tatt bestige Kilimanjaro jeg altså. Jeg hater å gå på ski, men elsker slalom... Så hadde nok ikke funket så bra der altså.. Det beste du kunne gjort er å ta med meg ut. Jeg elsker å sitte i parken i nærheten her. Gå en tur ute. Gjerne ut å spise. Men trenger ikke på noen dyr fancy resturant, heller. Gjerne lage mat hjemme også. Bare at vi hadde vært sammen og gjort noe koselig sammen. Urr: Er du glad idag? CadillacJack: Vil du få flere barn? Karpuzi: Hvordan går det med katta de?
Gjest Nyx Skrevet 17. august 2012 #4716 Skrevet 17. august 2012 (endret) ] Nyx: Har du lyst på noen dyr? Jeg har en hund, hahaha.. Men ja, vil gjerne ha en til. Men tror typa vil ha en katt. (Jeg er ikke så flink med katter, har jeg innbilt meg. Jeg føler meg mye mer "hel", med en hund. Men hunden min er bare 5 år, så er nok ikke opp til vurdering med ny hund enda!) Silfen: Ville du farget håret rosa eller klippet av deg alt håret? Du MÅ velge! Endret 17. august 2012 av Nyx
TheHairyToothfairy Skrevet 17. august 2012 #4717 Skrevet 17. august 2012 Cadillacjack: Badedrakt eller bikini (på kvinder, ikke deg selv) - begrund svaret. men selvfølgelig bikini. jeg er en mann som går for effektivitet, og det er så mye lettere å pakke ut av en bikini. så det så. CadillacJack: Vil du få flere barn? for et år siden var jeg sterkt i tvil, mest fordi jeg sliter med å se på meg selv som noe godt farsemne. det der å passe inn i en familiesituasjon er noe jeg har slitt litt med, og hatt sterk tvil på at jeg kunne trives med. siste ex forandret den biten brutalt, heftig og ikke minst på rekordrask tid. yep, jeg vil ha flere kids. hverdagene med middagsstell, vandre grisetrøtt på butikken for å handle inn en shitload med matvarer, bleier, vaskemidler og gud vet hva. støvsuge bilen for sand og bollerester, komme hjem til en utslitt kvinne som forteller at vårt felles barn har revet opp alle blomstene hennes fra blomsterbedene og det kommer til å bli min jobb å fikse fordi hun er klar for sofakroken. vaske hunden som barna har malt på, fjerne tegninger fra stueveggene og så videre. høres ut som den komplette lykke, om du spør meg. Noz: hvor mange par sko må en kvinne ha, om vi skal strekke oss etter et minimum? 2
Guybrush Skrevet 17. august 2012 #4718 Skrevet 17. august 2012 Guybrush; Har du vært på spa på Britannia? Har aldri vært på spa i hele mitt liv faktisk :/ Guydusj: Synes du seriøst den nye NSX-haugen er pen?? Liten, midtmontert motor, alltid vært tilhenger av function over form. Utseendet har vokst på meg - synes den er pen Bandit: nevn de 3 kuleste filmene fra da du var liten Solsenga: er du a eller bmenneske? Lillesiren: hva er planene for helga
TheHairyToothfairy Skrevet 17. august 2012 #4719 Skrevet 17. august 2012 Liten, midtmontert motor, alltid vært tilhenger av function over form. Utseendet har vokst på meg - synes den er pen jo, men liten bil med midtplassert motor er jo det tvert motsatte av function over form. som ekstrem-eksempel nevner jeg MR2 2.gen. Nyx: om du skulle vært en karakter i Andeby, hva dyr ville du blitt tegnet som?
SemperFi Skrevet 17. august 2012 #4720 Skrevet 17. august 2012 SemperFi: Hva er det beste med begynnelsen av et nytt skoleår? Det må være når man møter vennene sine etter ferien, praten. Og mulighetene til å bli kjent med nye mennesker. Så må jeg også legge til de spennende fagene som man skal ha. Så er man også et skritt nærmere med å bli ferdig med utdanningen. Semperfi: Synes du Søm burde vært alment og universelt vedtatt som verdens navle? Absolutt! Søm er et fantastisk sted. Syntes ikke du det samme Gia?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå